Stekkers van de speakers zitten wel in de goede (groene) aansluiting?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:16 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar keer opnieuw opgestart maar dat helpt niet. En volgens mij staat er niets op mute, ik heb ff gekeken bij Geluiden en Audioappar....
Sorry maar apparaatbeheer zegt me niets.![]()
Hij krijgt een schok omdat hij ziet dat hij iemand slaat, of omdat er een vuist of iets op hem afkomtquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:22 schreef noekje het volgende:
Brian is blij met z'n schokken.
Goed zo Brian. Omhels je schokjes!
Neem dan ook twee riempjes!quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:21 schreef kybe het volgende:
Ik heb geen hond meer anders zou ik ook een ommetje maken,twee katten aan een riempje staat ook zo vreemd.
Nee, die drie gisteren aan de ontbijttafel is niet te vergelijken met wat Lieke doet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:22 schreef blomst het volgende:
De heledag op Lieke afgeven is dat ook uitlokking?
Degene die het beste is in tarten en zieken, in combinatie met het zichzelf in controle houden wint het spel. Als dat geen zieke en verknipte insteek is om een spel te spelen, dan weet ik het niet meer.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Het spel is niet ziek. De redaktie is ziek. Die lopen te stoken om vooaal 'mooie' tv te kunnen maken.
Maanden geleden heb ik al geroepen dat de bewoners een halve meter afstand van elkaar moeten houden als de ander dat vraagt. Iets wat ze nu half invoeren.
ja inderdaadquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:22 schreef demins het volgende:
[..]
Niet zo complex.
Boze Amanda:![]()
Lieve Amanda:![]()
En dan in zwart-wit...
Heeft talpa er dus van gemaakt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Degene die het beste is in tarten en zieken, in combinatie met het zichzelf in controle houden wint het spel. Als dat geen zieke en verknipte insteek is om een spel te spelen, dan weet ik het niet meer.
Talpa zeugt, maar dat wisten we al. Ze stoppen er niet voor niets meequote:
100% mee eens!!! Maar wat wil je er mee zeggen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Degene die het beste is in tarten en zieken, in combinatie met het zichzelf in controle houden wint het spel. Als dat geen zieke en verknipte insteek is om een spel te spelen, dan weet ik het niet meer.
Precies. Al vind ik dat een aai geven mag.... wanneer diegene daar niet van gediend is moet ie wel kunnen eisen dat niet meer te doen. Dat geaai zou dan voor die dag afgelopen moeten zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:21 schreef Meneermax het volgende:
[..]
rustig, rustig, blijven ademen.
Wat ik bedoel te zeggen is dat Lieke dondersgoed weet dat Natasia alleen maar verder uit haar dak gaat als ze een aai krijgt. (ja, een aai geven kan ook agressie zijn)En toch doet Lieke het. Begrijp me niet verkeerd, Lieke heeft wat mij betreft door die aai te geven de allerbeste reactie gegeven die maar gegeven kon worden (okay, Bokito overhoop knallen was nog beter geweest): het was het toppunt van vernedering voor Natasia. En juist door die slimheid, door haar vermogen om de vinger op de zere plek te leggen verdient Lieke het om te winnen.
Neemt niet weg dat actie=reactie, dat geldt voor iedereen, ook voor Lieke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |