Beantwoord de vraag liever, griffermeerde.quote:
Het Ritamodel:quote:
Wat is je vraagquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
Beantwoord de vraag liever, griffermeerde.
Ben je wel aan de slag gegaan in een sector waar die kennis van pas kwam? En wat zou je liever gestudeerd hebben?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
sorry, gemist....
Ik zou er mijn leven niet voor een tweede keer aan vergooien.
De studie vond ik destijds interessant, maar het vakgebied beroepsmatig vind ik drie keer niks.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:58 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ben je wel aan de slag gegaan in een sector waar die kennis van pas kwam? En wat zou je liever gestudeerd hebben?
Allebei erg slechte TT's.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
klopt, ik heb ook een veel betere TT...
Klasse! Zal ik een voorstel doen in FB?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Allebei erg slechte TT's.
Jij was het nummer vergeten, bij deze moet je in MyAT of AT eerst heel goed kijken waarván het deel 1269 is
Ik stel een merge voor![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klasse! Zal ik een voorstel doen in FB?![]()
In welke van deze periodes biedt de conjunctuur jou de mogelijkheid om je bezig te houden met het mergen van slowchattopics?quote:Kapot moeten werken in tijden van hoogconjuctuur, grote onzekerheden in tijden dat het minder gaat.
Het was een antwoord op een voorstel, maar nog geen actie.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:57 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[..]
In welke van deze periodes biedt de conjunctuur jou de mogelijkheid om je bezig te houden met het mergen van slowchattopics?
quote:Europarlementarier vergelijkt Merkel met Hitler
Warschau, 18 juli. De Poolse Europarlementariër Maciej Giertych van de nationalistische Liga van Poolse Families (LPR) vergelijkt in een interview de Duitse bondskanselier Angela Merkel met Adolf Hitler
...
VVD-Europarlementarier Jeanine Hennis-Plasschaert is woest over de uitlatingen van Giertych. ,,Typisch weer die groep debielen die zich schuldig maakt aan allerlei onzin, ik word er naar van.''
Die maken ze al dagelijks mee.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:18 schreef Apropos het volgende:
Wanneer zullen de Palestijnen de geneugten kennen van Killdozer?
Wat een sletten. Het lijkt verdomme wel alsof ik de Aktueel en de Panorama tegelijkertijd zit te lezen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:18 schreef Autodidact het volgende:
http://www.sweex.nl/producten.php
F5'en voor lekkere wijven.
Het is dan ook de homopartij bij uitstek.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik wist het al. Ik wordt lid van de VVD en ga voor het premierschap![]()
VVD een homo-partij?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is dan ook de homopartij bij uitstek.
quote:...
De Roon vraagt zich onder meer af waarom er in Almere niet preventief gefouilleerd kan worden en wat de minister van plan is om te doen tegen de overlastgevende hangjongeren in Almere. ,,Als het zo is dat er een zogenoemd Rambo-mes bij betrokken was dan is dat zeer ernstig. Wij vinden het van belang dat er duidelijk aandacht komt voor Almere.
...
Rita Verdonk en Erica Terpstra zijn natuurlijk de ultieme fag-hags.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
VVD een homo-partij?
Hebben ze blauw veranderd in paars?![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Rita Verdonk en Erica Terpstra zijn natuurlijk de ultieme fag-hags.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
Rita Verdonk en Erica Terpstra zijn natuurlijk de ultieme fag-hags.
Iemand doodknuppelen met knuffelberen is minder erg, duh.quote:
Misschien dat er hier wel een kans op een relletje in zit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Tolerantie van 'politieke incorrectheid' neemt erg snel af
er is een klein kansje, ja.. ...quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Misschien dat er hier wel een kans op een relletje in zit.
ja, alleen, ik werk 40+ uur per week en ik kan het internet niet op waar ik werk, en heb weinig zin om in de weinige tijd die ik overhou alles na te lezen, bovendien is het komkommertijd. Genoeg redenen om even niet de fokpolsc verslaafde uit te hangen voor een tijdje.quote:
Vonkentrekker? Wat bedoel je daar nu weer mee?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:27 schreef Napalm het volgende:
En EG is een vonkentrekker
Ik kreeg op google alleen maar hits van usernames, dus ik dacht, laat ik het maar gewoon vragenquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:38 schreef Napalm het volgende:
Zo twee hits @ wiki
of http://nl.wikipedia.org/w(...)en#Personen_en_types
of
http://nl.wikipedia.org/wiki/Militair_jargon
goochelquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik kreeg op google alleen maar hits van usernames, dus ik dacht, laat ik het maar gewoon vragen
Spill!quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:00 schreef PJORourke het volgende:
Ik dacht dat het een wat saillantere betekenis had.
Dat is dat mens dat verontwaardigd was dat haar mobiele telefoontje het niet deed in de Oekrainequote:
Napalms posts zijn zowiezo bijna gedichten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:00 schreef PJORourke het volgende:
Ik dacht dat het een wat saillantere betekenis had.
Spill the what?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:03 schreef Elseetje het volgende:
Spill!
Dacht je weer dat het een saillantere betekenis had?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:12 schreef PJORourke het volgende:
Spill the what?
Iemand die m'n posts leest.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Dacht je weer dat het een saillantere betekenis had?
zowiezo, zowieso, sowiezo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:21 schreef Elseetje het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n moeite met het woord sowieso
Omdat sowieso een germanisme is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:21 schreef Elseetje het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n moeite met het woord sowieso
Laat ik dat maar eens een keer niet doen.quote:
Nee, het is een leenwoordquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:26 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Omdat sowieso een germanisme is.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Laat ik dat maar eens een keer niet doen.
Oke. Het is sowieso een rotwoord, het kent ook geen letterlijke vertaling.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:28 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, het is een leenwoordEn een heel onorigineel woord om fout te spellen
Mooi toch? Het Nederlands zit vol met zulke woordenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Oke. Het is sowieso een rotwoord, het kent ook geen letterlijke vertaling.
Preciesquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:40 schreef sigme het volgende:
Hoe dan ook, juist spellen is een kleine moeite.
Het broodrooster of de broodrooster?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Mooi toch? Het Nederlands zit vol met zulke woordenSchrijf je die allemaal fout?
Sigme zit in haar rolquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:45 schreef sigme het volgende:
Ik bedoel: hoeveel fouten maak je in 'hoe dan ook'? Als je sowieso sowieso te lastig vindt, kan je het sowieso vervangen door hoe dan ook. Hoe dan ook, als je hoe dan ook ook te lastig vindt, kan je het hoe dan ook vervangen door sowieso.
Behalve tig jaar naar school gaan om het goed te leren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:40 schreef sigme het volgende:
Hoe dan ook, juist spellen is een kleine moeite.
Een tikkeltje te veel Sidekick.quote:
Er gaan velen tig jaar naar school en leren niet spellen (en zeker niet goed).quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Behalve tig jaar naar school gaan om het goed te leren.
Daar heb je toch geen school voor nodig?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Behalve tig jaar naar school gaan om het goed te leren.
Sorry, het is mijn aardquote:
Ik vraag verschoning, ook dat is nu eenmaal mijn aardquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:57 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Moet je je niet voor verontschuldigenZiet mijn oog daar trouwens een leenwoord?
Hou je op?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vraag verschoning, ook dat is nu eenmaal mijn aard.
Het zal de noordelijke droogheid wel zijn.quote:
Ghe. En dan staan Friezen hier notabene bekend om aanwezigheid van gevoel voor humorquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het zal de noordelijke droogheid wel zijn.
Uiteraard dient daarvoor gewaakt te wordenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
Mooie volzinnen zijn natuurlijk leuk, maar je moet oppassen dat je boodschap niet verzandt.
Je moet je vast flink gediscrimineerd voelenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Oh, is het weereens het taalnazi-uurtje?
Hier staan ze vooral bekend om hun aanwezigheid tijdens het uitschrijven der bekeuringen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:02 schreef sigme het volgende:
Ghe. En dan staan Friezen hier notabene bekend om aanwezigheid van gevoel voor humor.
Zijn er nog linksen hier dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:10 schreef Fastmatti het volgende:
![]()
Zijn er nog topics waar ik een paar linksen kan bashen![]()
Er zijn uberhaupt geen leuke topics te vindenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:17 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Arme jongen... En je bent nog blond ook [afbeelding]
Open er dan éénquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Er zijn uberhaupt geen leuke topics te vinden![]()
Aan het einde van een zin hoort een punt, vraagteken of uitroepteken, geen lachend icoon.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:09 schreef Elseetje het volgende:
Je moet je vast flink gediscrimineerd voelen
Ik moet aan Erica Terpstra denken bij dat icoonquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aan het einde van een zin hoort een punt, vraagteken of uitroepteken, geen lachend icoon.
Daar is het icoon veels te smal voor. Als het Terpstra was dan was het minimaal beeldvullend geweest.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:26 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik moet aan Erica Terpstra denken bij dat icoon![]()
Ja maar 't is net zo'n gezicht met een onderkin als je snel kijkt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar is het icoon veels te smal voor. Als het Terpstra was dan was het minimaal beeldvullend geweest.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ja maar 't is net zo'n gezicht met een onderkin als je snel kijkt.
Ik dacht eerst dat je het over de kont van LC had.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:26 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik moet aan Erica Terpstra denken
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ja maar 't is net zo'n gezicht met een onderkin als je snel kijkt.
Heftig dusquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aan het einde van een zin hoort een punt, vraagteken of uitroepteken, geen lachend icoon.
Ah, je bedoelt de kont die jij niet gezien hebt?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je het over de kont van LC had.
Waar ik nog steeds op zit te wachten. Die kont ja.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:34 schreef Elseetje het volgende:
Ah, je bedoelt de kont die jij niet gezien hebt?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waar ik nog steeds op zit te wachten. Die kont ja.
Waarom zit je daar op te wachten?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waar ik nog steeds op zit te wachten. Die kont ja.
Omdat jij de enige vrouw hier bent en ik toe ben aan wat iCandy.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:38 schreef Elseetje het volgende:
Waarom zit je daar op te wachten?
ik vind jou ook lievquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Napalms posts zijn zowiezo bijna gedichten.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Omdat jij de enige vrouw hier bent en ik toe ben aan wat iCandy.
gewoon genoeg geld hebben. dan heb je geen bank nodig en dus hoef je dus ook geen BP te schrijvenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:41 schreef Fastmatti het volgende:
Iemand tips om een businessplan te schrijven?
Zo wanhopig?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Omdat jij de enige vrouw hier bent en ik toe ben aan wat iCandy.
Hmpfquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:43 schreef Elseetje het volgende:
[..]
[afbeelding] Die dan ook maar voor jou?
Jij was afwezig.quote:
Doch!quote:
Daar krijg je wel kontjes, maar helaas ook Rocco er bij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:42 schreef Elseetje het volgende:
Zo wanhopig?Ga toch lekker in KPD spelen joh
Hmpfquote:
Bitchfeitquote:
Je hebt toch iets van een latente homofiel, PJO.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar krijg je wel kontjes, maar helaas ook Rocco er bij.![]()
Wij willen jouw kont, LC.![]()
Okquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Doch!
De hmpf [afbeelding] was nog naijlend PJO-effect.
LC kan een voorbeeld aan jouw avatar nemen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:47 schreef sigme het volgende:
Doch!
De hmpf [afbeelding] was nog naijlend PJO-effect.
Roccoquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar krijg je wel kontjes, maar helaas ook Rocco er bij.![]()
Wij willen jouw kont, LC.![]()
Jij ziet opvallend vaak (latente) homo's. Verdachtquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je hebt toch iets van een latente homofiel, PJO.
Ik kan je verzekeren, als ze dat doet is het de moeite van bekijken waardquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
LC kan een voorbeeld aan jouw avatar nemen.![]()
M'n poging om een harem fag hags te verzamelen starnd helaas jammerlijk vanavond.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
Je hebt toch iets van een latente homofiel, PJO.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren, als ze dat doet is het de moeite van bekijken waard.
Dat nog niet eens, maar je begrijpt dat mannen die geobserdeerd zijn door konten de schijn tegen hebbenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
M'n poging om een harem fag hags te verzamelen starnd helaas jammerlijk vanavond.
Ken je Rocco niet?quote:
Is dat zoquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:53 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat nog niet eens, maar je begrijpt dat mannen die geobserdeerd zijn door konten de schijn tegen hebben![]()
Sorry, niet zo bekend met het genrequote:Op woensdag 18 juli 2007 21:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ken je http://nl.wikipedia.org/wiki/Rocco_Siffredi]Rocco niet?
Mannen die heel erg hun best doen níet geobsedeerd over te komen hebben veel meer de schijn tegenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:53 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat nog niet eens, maar je begrijpt dat mannen die geobserdeerd zijn door konten de schijn tegen hebben![]()
Schijn tegen? Latent homofoob?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:53 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Sigme is de schuldige.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:53 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat wil ik wel op m'n geweten hebbenquote:
Klopt, ik was te lui er m'n onderboxem voor uit te doenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:58 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
En er zijn nog lijntjes te zien ook![]()
Vanquote:
De schijn tegen hebben is een objectieve frasequote:
Die dame hing op de slaapkamer van mijn moeders vriend (en zijn vrouw).quote:
Vonkentrekkers?quote:
Die begrijp ik dan weer niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:55 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Mannen die heel erg hun best doen níet geobsedeerd over te komen hebben veel meer de schijn tegen
Was je alleen maar aan het lurken?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:02 schreef sigme het volgende:
Uiteraard. Ik klets niet uit m'n nek.
dan benje twee jaar dikker en rimpeliger..quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:59 schreef sigme het volgende:
Over een jaar of twee maak ik wel eens een nieuwe foto.
Weet ik niet meerquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:01 schreef sigme het volgende:
Die dame hing op de slaapkamer van mijn moeders vriend (en zijn vrouw).
Tot nog toe ben ik niet dikker geworden met de jaren; ik pas nog kleren die ik droeg op m'n 17e. Rimpeliger wel natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:04 schreef Napalm het volgende:
[..]
dan benje twee jaar dikker en rimpeliger..
Ik denk dat ik dit opzettelijk niet ga begrijpenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat echte GL gevoel mis ik een beetje bij LC.
![]()
Iets te veel haar voor mijn smaak
Ik vind vooral die koe grappig. Hij lijkt het wel amusant te vinden, mensen die zich aanstellen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Van [afbeelding]
tot [afbeelding] .
Femke, wat doe je met GL?![]()
Goeie oude tijd, gezellig met iedereen in bed..quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat echte GL gevoel mis ik een beetje bij LC.
![]()
Moderne fratsenquote:Iets te veel haar voor mijn smaak
Antisemitisme, islamisme, CPN Ella...quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:04 schreef sigme het volgende:
Ik vind weinig zo afstotelijk als homofobie.
En dat zeg je tegen een liefhebber van The Picture of Dorian Grayquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:04 schreef sigme het volgende:
Ik vind weinig zo afstotelijk als homofobie.
Buiten de ordequote:Op woensdag 18 juli 2007 22:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Antisemitisme, islamisme, CPN Ella...
Trustequote:Op woensdag 18 juli 2007 22:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Goeie oude tijd, gezellig met iedereen in bed..
[..]
Moderne fratsen.
'truste!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik vind vooral die koe grappig. Hij lijkt het wel amusant te vinden, mensen die zich aanstellen. [afbeelding] Wat zijn ze toch heerlijk ongecompliceerde beesten.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:08 schreef sigme het volgende:
Goeie oude tijd, gezellig met iedereen in bed..
MetroMe talkingquote:Moderne fratsen.
quote:'truste!
Welke koe? Hyacinth?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik vind vooral die koe grappig. Hij lijkt het wel amusant te vinden, mensen die zich aanstellen. [afbeelding] Wat zijn ze toch heerlijk ongecompliceerde beesten.
Koeien zijn grappig.quote:
Koorts? Hoezo?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:15 schreef Elseetje het volgende:
PJO, ik moet het toch vragen. Heb je misschien koorts?
Ik heb het niet zo op Lynch.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:19 schreef Zwaardvisch het volgende:
Kent iemand trouwens de film Lost Higway?
Als ik aanhankelijk zou zijn, zou ik geen Rottweiler uitkiezen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:20 schreef Elseetje het volgende:
Je bent zo... aanhankelijk...
Ik zie de link nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als ik aanhankelijk zou zijn, zou ik geen Rottweiler uitkiezen.
Wel gezien, niks van onthoudenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:19 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het ging me meer om de saxofoonsolo in die film.quote:
Ik wel hoor.quote:
Kan. Is mogelijk. Het is al weer drie weken geleden. Toch denk ik van niet.quote:Misschien loop je voor me uit: mijn volgende suggestie zou zijn dat je loops was![]()
Ja, en je gaat 'm niet verduidelijkenquote:
Zou wel verklaren wat je met een rottweiler moetquote:Kan. Is mogelijk. Het is al weer drie weken geleden. Toch denk ik van niet.![]()
Een vrouwelijke hond is een...quote:
Zonder bonenschotels. Met vleesch en bier. Man behaving badly. Heerlijk.quote:Drie weken
Laat maar, ik zal wel te blond zijnquote:
Jij verkiest het celibaat boven bonenschotels? (Trouwens, waarom kookte je dan niet zelfquote:Zonder bonenschotels. Met vleesch en bier. Man behaving badly. Heerlijk.![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:19 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dit gaat op een biecht lijken.quote:
Af en toe een paar weekjes, sure.quote:Jij verkiest het celibaat boven bonenschotels? (Trouwens, waarom kookte je dan niet zelf)
Bruut afgekaptquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef PJORourke het volgende:
Dit gaat op een biecht lijken.
Een paar wekenquote:Af en toe een paar weekjes, sure.![]()
Alleen of met elektrieke hulp?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:49 schreef Elseetje het volgende:
Een paar weken
Ik ga maar snel naar bed
Beetje bah he, Sidekickie?quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:09 schreef Sidekick het volgende:
Goeiemorgen Elscheetje.
Ontwaakt!quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:50 schreef sigme het volgende:
Verworpen.
Elsbeetje gefrustreerd?quote:
Waar ligt het koppelteken?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:14 schreef du_ke het volgende:
Elspleetje.
Anders kijk je even een paar uur terugquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Elscheetje
Dat is dan juist weer een zeer positieve verbastering.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:48 schreef Autodidact het volgende:
LSDeetje.
Nee, te liberaal.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is dan juist weer een zeer positieve verbastering.
http://www.elsevier.nl/ni(...)el/asp/artnr/161298/quote:Woede over 'gestapocontrole' UWV kermis Tilburg
donderdag 19 juli 2007 08:07
Een actie tegen uitkeringsfraude op de Tilburgse kermis heeft kwaad bloed gezet bij de exploitanten. Wie door uitkeringsinstantie UWV is gecontroleerd, moet een blauw polsbandje dragen. De bond van kermisbedrijfshouders vindt dat een methode 'die sterk aan de oorlog doet denken'.
UWV controle op kermis Tilburg zet kwaad bloed bij exploitanten
De secretaris van de bond, de Bovak, heeft berichtgeving hierover in De Telegraaf bevestigd.
Het UWV wil controleren of er onder de kermisexploitanten uitkeringstrekkers zijn die stiekem bijklussen. Om te voorkomen dat mensen twee keer worden gecontroleerd, krijgen ze een blauw polsbandje om dat ze de komende dagen moeten blijven dragen.
'Brandmerking'
Exploitanten spreken in de krant van ‘gestapomethoden’ en ‘brandmerking’. De bond van kermisstandhouders kreeg tal van klachten van exploitanten en eist opheldering van het UWV.
Het UWV snapt de ophef niet. ‘Op een dubbele controle zit niemand te wachten,' zegt een woordvoerder in de krant. ‘En als ze met vakantie gaan naar een all-inclusive hotel, doen ze zo’n bandje zonder mopperen om.’
De Tilburgse kermis, met 227 attracties de grootste kermis van Europa, begint morgen.
Ook met je Balkenende shirts?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/161322/index.html
Nou, eind goed, al goed.
Hoofdstuk 157427 uit "CPN Ella en haar grote, domme bek"quote:En eigenlijk ligt daar het echte probleem met Vogelaar. Ze heet wel minister van Integratie, maar ze wil helemaal geen integratie. Ze spreekt het woord ook nooit uit. Vogelaar ziet in wezen, op zijn best, geen andere mogelijkheid dan co-existentie. Side by side. Gewoon je zelf zijn. Langs elkaar heen. En uiteindelijk tegen elkaar.
Hier nog welquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hier niet meer.En dat net voor ik pauze heb.
![]()
De zon brak net weer door toen ik naar buiten stapte.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:13 schreef Elseetje het volgende:
Hier nog welNet als ik in m'n bikini spring
Foto's!quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:13 schreef Elseetje het volgende:
Hier nog welNet als ik in m'n bikini spring
Hey, je zit zelf iedereen in de SC op te geilen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:54 schreef Elseetje het volgende:
PJO, je frustiplaat begint grijs te worden...
Als jij iedereen bent en zo makkelijk op te geilen bentquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hey, je zit zelf iedereen in de SC op te geilen.
En ik maar denken dat je juist afgeknapt was op die wortelknagers en betweters.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:16 schreef PJORourke het volgende:
Hey, je zit zelf iedereen in de SC op te geilen.
Behalve als het uit 60% karton bestaat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook bij niet-liberalen heeft LSD een positieve uitwerking.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik ben niet meer te houden als Elseetje hier haar geile woordjes tiept.
Geilheid weg.quote:
Later, over een eeuw of 5, zullen digitale archeologen deze post ontdekken en concluderen dat de 21ste eeuwse mensen primitieve wezens waren die het concept van wolken niet snappen en denken dat de zon af en toe, vooral 's nachts gewoon verdwijnt in het niets. En dat allemaal dankzij jou.quote:
Onsterfelijkheidquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Later, over een eeuw of 5, zullen digitale archeologen deze post ontdekken en concluderen dat de 21ste eeuwse mensen primitieve wezens waren die het concept van wolken niet snappen en denken dat de zon af en toe, vooral 's nachts gewoon verdwijnt in het niets. En dat allemaal dankzij jou.
GEWELDIG!!!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:33 schreef Bellarmine het volgende:
Domme humor.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=KCJLHqDcOfo&mode=related&search=
http://nl.youtube.com/watch?v=aZpD0btOZx8quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:33 schreef Bellarmine het volgende:
Domme humor.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=KQQC8XY2DnI
Precies. Dus in plaats van je te ergeren, moet je de wortelsapbrigade irriteren.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:56 schreef Boze_Appel het volgende:
En ik maar denken dat je juist afgeknapt was op die wortelknagers en betweters.
+1quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Precies. Dus in plaats van je te ergeren, moet je de wortelsapbrigade irriteren.![]()
Is het de moeite waard?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:51 schreef Autodidact het volgende:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6401517
Zijn jullie rapture ready?
Ik ken het niet. Tim LaHaye is wel een van de invloedrijkste schrijvers in de VS en heeft het apocolypisch denken gereanimeerd..quote:
Ik kende ze allemaal alquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:33 schreef Bellarmine het volgende:
Domme humor.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=KQQC8XY2DnI
http://nl.youtube.com/watch?v=ukfM0GIZEeI&mode=related&search=
http://nl.youtube.com/watch?v=KCJLHqDcOfo&mode=related&search=
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:37 schreef Napalm het volgende:
mario land IRL
http://www.dumpert.nl/mediabase/21045/8f71ae5e/index.html
'Bedreigde vis op bruiloft dochter Al Gore'quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Niet eerst een topic van Martijn_77 over de 'hypocrisie van links'?
Nou nee, volgens de bon had ik er 2 besteld en moest ik er ook 2 betalen. Het goede nieuws is dat het bij 2 shirts is gebleven.quote:
Ik zit een paar minuten te kijken, maar het lijkt me een ongelooflijke zeikfilmquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:08 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Tim LaHaye is wel een van de invloedrijkste schrijvers in de VS en heeft het apocolypisch denken gereanimeerd..
Ja, het hadden er ook 20 kunnen zijn. Maar dat was vast niet erg, als Balkenende het lang vol gaat houden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nou nee, volgens de bon had ik er 2 besteld en moest ik er ook 2 betalen. Het goede nieuws is dat het bij 2 shirts is gebleven.
Mja, god, romantiek en actiescenes. Erg Amerikaans.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik zit een paar minuten te kijken, maar het lijkt me een ongelooflijke zeikfilm
En alles wordt vooral opgeblazen, overal zit een betekenis achter. Ik weet niet of ik het tot het einde red, maar ik ga het proberenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:46 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Mja, god, romantiek en actiescenes. Erg Amerikaans.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:32 schreef Sidekick het volgende:
[..]
'Bedreigde vis op bruiloft dochter Al Gore'
Damn you, NostraDaskracht.
Iedereen hier is nog steeds verbijsterd dat de dochter van Al Gore bedreigde vis op haar bruiloft serveert.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:18 schreef PJORourke het volgende:
Dooie boel hier.
Waarom is er biersmiley?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:18 schreef PJORourke het volgende:
Dooie boel hier.
Ik heb het wel gezien. Ik haak af.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
En alles wordt vooral opgeblazen, overal zit een betekenis achter. Ik weet niet of ik het tot het einde red, maar ik ga het proberen
Ik ben uit verveling maar gaan afwassenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:22 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien. Ik haak af.
Daar ook he.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:18 schreef PJORourke het volgende:
Dooie boel hier.
Heb je dan liever dat anderen in jou komen?quote:
Da's geen logische vraag voortkomend uit mijn vraag, dat is gewoon de wens een goedkope deur in te trappenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Heb je dan liever dat anderen in jou komen?
Elpeetje, ben jij eenzaam?quote:
Ik schat in dat je een poging doet om mij aan te spreken, dus zal ik maar antwoorden (je moet de geestelijk minder validen wat zachtzinniger behandelenquote:
Elpeetje, dat ik daar niet eerder op kwam !quote:
Jij zou Stefan Postma niet betreden?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:30 schreef Elseetje het volgende:
Maar om je vraag te beantwoorden: ik heb liever dat er iemand in mij komt dan andersom ja
Is dat die ene die zo stom was zich te laten filmen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij zou Stefan Postma niet betreden?
Heb je moeite met het maken van contacten? Je komt nogal gespannen over. Relax.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik schat in dat je een poging doet om mij aan te spreken, dus zal ik maar antwoorden (je moet de geestelijk minder validen wat zachtzinniger behandelen): nee. Jij?
Het kan soms zo eenvoudig dichtbij zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Elpeetje, dat ik daar niet eerder op kwam !
De keeper van Den Haag, van Den Haag ja.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:47 schreef Elseetje het volgende:
Is dat die ene die zo stom was zich te laten filmen?
Ze eet wortels, ze is superieur aan alle andere mensen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Heb je moeite met het maken van contacten? Je komt nogal gespannen over. Relax.![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De keeper van Den Haag, van Den Haag ja.
Hij snapt hetquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze eet wortels, ze is superieur aan alle andere mensen.![]()
Ik zal wel toe zijn aan een flinke beurt ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heb je moeite met het maken van contacten? Je komt nogal gespannen over. Relax.![]()
Ze is een konijn aan de paddo's?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze eet wortels, ze is superieur aan alle andere mensen.![]()
Ik maak iedere dag vrienden!quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:52 schreef Elseetje het volgende:
Over contacten gesproken: Aaah, hoe zit het met vriendjes maken? Wil het al vlotten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |