Vanquote:
De schijn tegen hebben is een objectieve frasequote:
Die dame hing op de slaapkamer van mijn moeders vriend (en zijn vrouw).quote:
Vonkentrekkers?quote:
Die begrijp ik dan weer niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:55 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Mannen die heel erg hun best doen níet geobsedeerd over te komen hebben veel meer de schijn tegen
Was je alleen maar aan het lurken?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:02 schreef sigme het volgende:
Uiteraard. Ik klets niet uit m'n nek.
dan benje twee jaar dikker en rimpeliger..quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:59 schreef sigme het volgende:
Over een jaar of twee maak ik wel eens een nieuwe foto.
Weet ik niet meerquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:01 schreef sigme het volgende:
Die dame hing op de slaapkamer van mijn moeders vriend (en zijn vrouw).
Tot nog toe ben ik niet dikker geworden met de jaren; ik pas nog kleren die ik droeg op m'n 17e. Rimpeliger wel natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:04 schreef Napalm het volgende:
[..]
dan benje twee jaar dikker en rimpeliger..
Ik denk dat ik dit opzettelijk niet ga begrijpenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat echte GL gevoel mis ik een beetje bij LC.
![]()
Iets te veel haar voor mijn smaak
Ik vind vooral die koe grappig. Hij lijkt het wel amusant te vinden, mensen die zich aanstellen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Van [afbeelding]
tot [afbeelding] .
Femke, wat doe je met GL?![]()
Wat zijn ze toch heerlijk ongecompliceerde beesten.
Goeie oude tijd, gezellig met iedereen in bed..quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat echte GL gevoel mis ik een beetje bij LC.
![]()
Moderne fratsenquote:Iets te veel haar voor mijn smaak
Antisemitisme, islamisme, CPN Ella...quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:04 schreef sigme het volgende:
Ik vind weinig zo afstotelijk als homofobie.
En dat zeg je tegen een liefhebber van The Picture of Dorian Grayquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:04 schreef sigme het volgende:
Ik vind weinig zo afstotelijk als homofobie.
Buiten de ordequote:Op woensdag 18 juli 2007 22:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Antisemitisme, islamisme, CPN Ella...
Trustequote:Op woensdag 18 juli 2007 22:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Goeie oude tijd, gezellig met iedereen in bed..
[..]
Moderne fratsen.
'truste!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik vind vooral die koe grappig. Hij lijkt het wel amusant te vinden, mensen die zich aanstellen. [afbeelding] Wat zijn ze toch heerlijk ongecompliceerde beesten.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:08 schreef sigme het volgende:
Goeie oude tijd, gezellig met iedereen in bed..
MetroMe talkingquote:Moderne fratsen.
quote:'truste!
Welke koe? Hyacinth?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik vind vooral die koe grappig. Hij lijkt het wel amusant te vinden, mensen die zich aanstellen. [afbeelding] Wat zijn ze toch heerlijk ongecompliceerde beesten.
Koeien zijn grappig.quote:
Koorts? Hoezo?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:15 schreef Elseetje het volgende:
PJO, ik moet het toch vragen. Heb je misschien koorts?
Ik heb het niet zo op Lynch.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:19 schreef Zwaardvisch het volgende:
Kent iemand trouwens de film Lost Higway?
Als ik aanhankelijk zou zijn, zou ik geen Rottweiler uitkiezen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:20 schreef Elseetje het volgende:
Je bent zo... aanhankelijk...
Ik zie de link nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als ik aanhankelijk zou zijn, zou ik geen Rottweiler uitkiezen.
Wel gezien, niks van onthoudenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:19 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het ging me meer om de saxofoonsolo in die film.quote:
Ik wel hoor.quote:
Kan. Is mogelijk. Het is al weer drie weken geleden. Toch denk ik van niet.quote:Misschien loop je voor me uit: mijn volgende suggestie zou zijn dat je loops was![]()
Ja, en je gaat 'm niet verduidelijkenquote:
Zou wel verklaren wat je met een rottweiler moetquote:Kan. Is mogelijk. Het is al weer drie weken geleden. Toch denk ik van niet.![]()
Een vrouwelijke hond is een...quote:
Zonder bonenschotels. Met vleesch en bier. Man behaving badly. Heerlijk.quote:Drie weken
Laat maar, ik zal wel te blond zijnquote:
Jij verkiest het celibaat boven bonenschotels? (Trouwens, waarom kookte je dan niet zelfquote:Zonder bonenschotels. Met vleesch en bier. Man behaving badly. Heerlijk.![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:19 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dit gaat op een biecht lijken.quote:
Af en toe een paar weekjes, sure.quote:Jij verkiest het celibaat boven bonenschotels? (Trouwens, waarom kookte je dan niet zelf)
Bruut afgekaptquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef PJORourke het volgende:
Dit gaat op een biecht lijken.
Een paar wekenquote:Af en toe een paar weekjes, sure.![]()
Alleen of met elektrieke hulp?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:49 schreef Elseetje het volgende:
Een paar weken
Ik ga maar snel naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |