quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ja maar 't is net zo'n gezicht met een onderkin als je snel kijkt.
Ik dacht eerst dat je het over de kont van LC had.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:26 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik moet aan Erica Terpstra denken
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ja maar 't is net zo'n gezicht met een onderkin als je snel kijkt.
Heftig dusquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aan het einde van een zin hoort een punt, vraagteken of uitroepteken, geen lachend icoon.
Ah, je bedoelt de kont die jij niet gezien hebt?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je het over de kont van LC had.
Waar ik nog steeds op zit te wachten. Die kont ja.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:34 schreef Elseetje het volgende:
Ah, je bedoelt de kont die jij niet gezien hebt?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waar ik nog steeds op zit te wachten. Die kont ja.
Waarom zit je daar op te wachten?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waar ik nog steeds op zit te wachten. Die kont ja.
Omdat jij de enige vrouw hier bent en ik toe ben aan wat iCandy.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:38 schreef Elseetje het volgende:
Waarom zit je daar op te wachten?
ik vind jou ook lievquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Napalms posts zijn zowiezo bijna gedichten.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Omdat jij de enige vrouw hier bent en ik toe ben aan wat iCandy.
gewoon genoeg geld hebben. dan heb je geen bank nodig en dus hoef je dus ook geen BP te schrijvenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:41 schreef Fastmatti het volgende:
Iemand tips om een businessplan te schrijven?
Zo wanhopig?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Omdat jij de enige vrouw hier bent en ik toe ben aan wat iCandy.
Hmpfquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:43 schreef Elseetje het volgende:
[..]
[afbeelding] Die dan ook maar voor jou?
Jij was afwezig.quote:
Doch!quote:
Daar krijg je wel kontjes, maar helaas ook Rocco er bij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:42 schreef Elseetje het volgende:
Zo wanhopig?Ga toch lekker in KPD spelen joh
Hmpfquote:
Bitchfeitquote:
Je hebt toch iets van een latente homofiel, PJO.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar krijg je wel kontjes, maar helaas ook Rocco er bij.![]()
Wij willen jouw kont, LC.![]()
Okquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Doch!
De hmpf [afbeelding] was nog naijlend PJO-effect.
LC kan een voorbeeld aan jouw avatar nemen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:47 schreef sigme het volgende:
Doch!
De hmpf [afbeelding] was nog naijlend PJO-effect.
Roccoquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar krijg je wel kontjes, maar helaas ook Rocco er bij.![]()
Wij willen jouw kont, LC.![]()
Jij ziet opvallend vaak (latente) homo's. Verdachtquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je hebt toch iets van een latente homofiel, PJO.
Ik kan je verzekeren, als ze dat doet is het de moeite van bekijken waardquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
LC kan een voorbeeld aan jouw avatar nemen.![]()
M'n poging om een harem fag hags te verzamelen starnd helaas jammerlijk vanavond.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
Je hebt toch iets van een latente homofiel, PJO.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren, als ze dat doet is het de moeite van bekijken waard.
Dat nog niet eens, maar je begrijpt dat mannen die geobserdeerd zijn door konten de schijn tegen hebbenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
M'n poging om een harem fag hags te verzamelen starnd helaas jammerlijk vanavond.
Ken je Rocco niet?quote:
Is dat zoquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:53 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat nog niet eens, maar je begrijpt dat mannen die geobserdeerd zijn door konten de schijn tegen hebben![]()
Sorry, niet zo bekend met het genrequote:Op woensdag 18 juli 2007 21:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ken je http://nl.wikipedia.org/wiki/Rocco_Siffredi]Rocco niet?
Mannen die heel erg hun best doen níet geobsedeerd over te komen hebben veel meer de schijn tegenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:53 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat nog niet eens, maar je begrijpt dat mannen die geobserdeerd zijn door konten de schijn tegen hebben![]()
Schijn tegen? Latent homofoob?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:53 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Sigme is de schuldige.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:53 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat wil ik wel op m'n geweten hebbenquote:
Klopt, ik was te lui er m'n onderboxem voor uit te doenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:58 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
En er zijn nog lijntjes te zien ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |