Spill!quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:00 schreef PJORourke het volgende:
Ik dacht dat het een wat saillantere betekenis had.
Dat is dat mens dat verontwaardigd was dat haar mobiele telefoontje het niet deed in de Oekrainequote:
Napalms posts zijn zowiezo bijna gedichten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:00 schreef PJORourke het volgende:
Ik dacht dat het een wat saillantere betekenis had.
Spill the what?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:03 schreef Elseetje het volgende:
Spill!
Dacht je weer dat het een saillantere betekenis had?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:12 schreef PJORourke het volgende:
Spill the what?
Iemand die m'n posts leest.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Dacht je weer dat het een saillantere betekenis had?
zowiezo, zowieso, sowiezo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:21 schreef Elseetje het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n moeite met het woord sowieso
Omdat sowieso een germanisme is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:21 schreef Elseetje het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n moeite met het woord sowieso
Laat ik dat maar eens een keer niet doen.quote:
Nee, het is een leenwoordquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:26 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Omdat sowieso een germanisme is.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Laat ik dat maar eens een keer niet doen.
Oke. Het is sowieso een rotwoord, het kent ook geen letterlijke vertaling.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:28 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, het is een leenwoordEn een heel onorigineel woord om fout te spellen
Mooi toch? Het Nederlands zit vol met zulke woordenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Oke. Het is sowieso een rotwoord, het kent ook geen letterlijke vertaling.
Preciesquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:40 schreef sigme het volgende:
Hoe dan ook, juist spellen is een kleine moeite.
Het broodrooster of de broodrooster?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Mooi toch? Het Nederlands zit vol met zulke woordenSchrijf je die allemaal fout?

Sigme zit in haar rolquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:45 schreef sigme het volgende:
Ik bedoel: hoeveel fouten maak je in 'hoe dan ook'? Als je sowieso sowieso te lastig vindt, kan je het sowieso vervangen door hoe dan ook. Hoe dan ook, als je hoe dan ook ook te lastig vindt, kan je het hoe dan ook vervangen door sowieso.
Behalve tig jaar naar school gaan om het goed te leren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:40 schreef sigme het volgende:
Hoe dan ook, juist spellen is een kleine moeite.
Een tikkeltje te veel Sidekick.quote:
Er gaan velen tig jaar naar school en leren niet spellen (en zeker niet goed).quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Behalve tig jaar naar school gaan om het goed te leren.
Daar heb je toch geen school voor nodig?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Behalve tig jaar naar school gaan om het goed te leren.
Sorry, het is mijn aardquote:
Ik vraag verschoning, ook dat is nu eenmaal mijn aardquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:57 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Moet je je niet voor verontschuldigenZiet mijn oog daar trouwens een leenwoord?
Hou je op?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vraag verschoning, ook dat is nu eenmaal mijn aard.
Het zal de noordelijke droogheid wel zijn.quote:
Ghe. En dan staan Friezen hier notabene bekend om aanwezigheid van gevoel voor humorquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het zal de noordelijke droogheid wel zijn.
Uiteraard dient daarvoor gewaakt te wordenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
Mooie volzinnen zijn natuurlijk leuk, maar je moet oppassen dat je boodschap niet verzandt.
Je moet je vast flink gediscrimineerd voelenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Oh, is het weereens het taalnazi-uurtje?
Hier staan ze vooral bekend om hun aanwezigheid tijdens het uitschrijven der bekeuringen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:02 schreef sigme het volgende:
Ghe. En dan staan Friezen hier notabene bekend om aanwezigheid van gevoel voor humor.
Zijn er nog linksen hier dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:10 schreef Fastmatti het volgende:
![]()
Zijn er nog topics waar ik een paar linksen kan bashen![]()
Er zijn uberhaupt geen leuke topics te vindenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:17 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Arme jongen... En je bent nog blond ook [afbeelding]
Open er dan éénquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Er zijn uberhaupt geen leuke topics te vinden![]()
Aan het einde van een zin hoort een punt, vraagteken of uitroepteken, geen lachend icoon.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:09 schreef Elseetje het volgende:
Je moet je vast flink gediscrimineerd voelen
Ik moet aan Erica Terpstra denken bij dat icoonquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aan het einde van een zin hoort een punt, vraagteken of uitroepteken, geen lachend icoon.
Daar is het icoon veels te smal voor. Als het Terpstra was dan was het minimaal beeldvullend geweest.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:26 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik moet aan Erica Terpstra denken bij dat icoon![]()
Ja maar 't is net zo'n gezicht met een onderkin als je snel kijkt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar is het icoon veels te smal voor. Als het Terpstra was dan was het minimaal beeldvullend geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |