Beetje bah he, Sidekickie?quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:09 schreef Sidekick het volgende:
Goeiemorgen Elscheetje.
Ontwaakt!quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:50 schreef sigme het volgende:
Verworpen.
Elsbeetje gefrustreerd?quote:
Waar ligt het koppelteken?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:14 schreef du_ke het volgende:
Elspleetje.
Anders kijk je even een paar uur terugquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Elscheetje
Dat is dan juist weer een zeer positieve verbastering.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:48 schreef Autodidact het volgende:
LSDeetje.
Nee, te liberaal.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is dan juist weer een zeer positieve verbastering.
http://www.elsevier.nl/ni(...)el/asp/artnr/161298/quote:Woede over 'gestapocontrole' UWV kermis Tilburg
donderdag 19 juli 2007 08:07
Een actie tegen uitkeringsfraude op de Tilburgse kermis heeft kwaad bloed gezet bij de exploitanten. Wie door uitkeringsinstantie UWV is gecontroleerd, moet een blauw polsbandje dragen. De bond van kermisbedrijfshouders vindt dat een methode 'die sterk aan de oorlog doet denken'.
UWV controle op kermis Tilburg zet kwaad bloed bij exploitanten
De secretaris van de bond, de Bovak, heeft berichtgeving hierover in De Telegraaf bevestigd.
Het UWV wil controleren of er onder de kermisexploitanten uitkeringstrekkers zijn die stiekem bijklussen. Om te voorkomen dat mensen twee keer worden gecontroleerd, krijgen ze een blauw polsbandje om dat ze de komende dagen moeten blijven dragen.
'Brandmerking'
Exploitanten spreken in de krant van ‘gestapomethoden’ en ‘brandmerking’. De bond van kermisstandhouders kreeg tal van klachten van exploitanten en eist opheldering van het UWV.
Het UWV snapt de ophef niet. ‘Op een dubbele controle zit niemand te wachten,' zegt een woordvoerder in de krant. ‘En als ze met vakantie gaan naar een all-inclusive hotel, doen ze zo’n bandje zonder mopperen om.’
De Tilburgse kermis, met 227 attracties de grootste kermis van Europa, begint morgen.
Ook met je Balkenende shirts?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/161322/index.html
Nou, eind goed, al goed.
Hoofdstuk 157427 uit "CPN Ella en haar grote, domme bek"quote:En eigenlijk ligt daar het echte probleem met Vogelaar. Ze heet wel minister van Integratie, maar ze wil helemaal geen integratie. Ze spreekt het woord ook nooit uit. Vogelaar ziet in wezen, op zijn best, geen andere mogelijkheid dan co-existentie. Side by side. Gewoon je zelf zijn. Langs elkaar heen. En uiteindelijk tegen elkaar.
Hier nog welquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hier niet meer.En dat net voor ik pauze heb.
![]()
De zon brak net weer door toen ik naar buiten stapte.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:13 schreef Elseetje het volgende:
Hier nog welNet als ik in m'n bikini spring
Foto's!quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:13 schreef Elseetje het volgende:
Hier nog welNet als ik in m'n bikini spring
Hey, je zit zelf iedereen in de SC op te geilen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:54 schreef Elseetje het volgende:
PJO, je frustiplaat begint grijs te worden...
Als jij iedereen bent en zo makkelijk op te geilen bentquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hey, je zit zelf iedereen in de SC op te geilen.
En ik maar denken dat je juist afgeknapt was op die wortelknagers en betweters.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:16 schreef PJORourke het volgende:
Hey, je zit zelf iedereen in de SC op te geilen.
Behalve als het uit 60% karton bestaat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook bij niet-liberalen heeft LSD een positieve uitwerking.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik ben niet meer te houden als Elseetje hier haar geile woordjes tiept.
Geilheid weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |