Dat was mijn moederquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef Mike.Strutter het volgende:
Heb je gister de rijdende rechter gekekendaar was ook een vrouw die niet zo goed tegen veranderingen kon.
Geniale afleveringquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef Mike.Strutter het volgende:
Heb je gister de rijdende rechter gekekendaar was ook een vrouw die niet zo goed tegen veranderingen kon.
Daar kan ik mee levenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:22 schreef ijsmeis het volgende:
Je kunt gewoon nog de standaard layout instellen volgens mij. Alleen staat er dan ergens Live.
Ik ben een nederlander huh? Klaagcultuur jeweets.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:23 schreef osho het volgende:
volgens mij kun je nog gewoon terug naar de vorige lay-out
maar goed, sommige mensen hebben altijd wat te klagen...
Nou dat liep anders tenminste niet vast, alleen jammer dat ik naar dos moest om keen te spelen..quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:26 schreef Lithion het volgende:
Ja en Windows 3.11 ondersteunen ze ook al niet meer!.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:27 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
"Ze kunnen me beter onder de grond stoppen"
GMail!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:19 schreef Devlinsect het volgende:
– Minder spam Laat me niet lachen
– Een overzichtelijke indeling eindelijk
– Meer opslagcapaciteit (2 GB) zo zo, doe maar luxe
– Minder reclame die banners blijven nog steeds irritant![]()
– Veiliger door waarschuwingen over berichten dat mag wel ja met al die spam
– Eenvoudig e-mails terugvinden oud
– Rechtermuisknopmogelijkheden leuk voor jullie
Je kan bij Live mail ook de oude hotmail lay-out kiezenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:19 schreef Devlinsect het volgende:
Uit de mail van vandaag:
Tussen 19 juli en 21 juli a.s. vindt er een automatische upgrade naar Windows Live Hotmail plaats. Hier hoef je zelf niets voor te doen. De eerstvolgende keer dat je na deze datum inlogt, kom je vanzelf in de Windows Live Hotmail omgeving.
Hieronder een greep uit de veel genoemde pluspunten:
– Minder spam
– Een overzichtelijke indeling
– Meer opslagcapaciteit (2 GB)
– Minder reclame
– Veiliger door waarschuwingen over berichten
– Eenvoudig e-mails terugvinden
– Rechtermuisknopmogelijkheden
De pluspunten heb ik nu ook wel. Ik wil geen andere lay-out, ik wil geen bugs, ik wil mijn hotmailbox. Ik gebruik ut al meer dan 10 jaar!
Microsoft
Is ook genoeg om over te klagen in nederlandquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:26[/url] schreef Devlinsect het volgende:
Ik ben een nederlander huh? Klaagcultuur jeweets.
alleen reclame op basis van de tekst in je mailquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Live Hotmail zuigt echt. Ze proberen er veel te veel in te stoppen. Met dat verslepen, contextmenu's. GMail doet het gewoon veel beter. Een normale simpele opmaak, zonder rare fratsen
Idd!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Live Hotmail zuigt echt. Ze proberen er veel te veel in te stoppen. Met dat verslepen, contextmenu's. GMail doet het gewoon veel beter. Een normale simpele opmaak, zonder rare fratsen
Volledig automatisch gaat dat, niemand zit je berichten in te kijken ofzo. Het zijn onopvallende advertenties die goed integreren in de opmaak. In tegenstelling tot de opvallende reclame bij Live.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:47 schreef osho het volgende:
[..]
alleen reclame op basis van de tekst in je mail
keen en windows 3.11 en prince of persiaquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou dat liep anders tenminste niet vast, alleen jammer dat ik naar dos moest om keen te spelen..![]()
Het is wel degelijk enorm veranderd. Veel meer dan een simpele vernieuwing van de opmaak. Of het ten goede is, is weer wat anders.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef ScienceFriction het volgende:
nou nou... wįt een veranderingen zeg.... beetje een andere layout...
En dat werkt?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Aangeven dat je in Belgie woont in je instellingen![]()
quote:
allez, welkom op d'n hete postquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Aangeven dat je in Belgie woont in je instellingen![]()
Ik heb een paar maanden geleden eens, in een vlaag van verstandsverbijstering, mn hotmail omgezet naar Live Mail. Virtueel naar Belgie verhuizen was toen de enige manier om de oude hotmail-layout terug te krijgen.quote:
Niet dus, hij is ronduit kutquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:30 schreef Janetje het volgende:
Ik heb de nieuwe lay-outs al gezien.. en ze zien er netjes uit en zijn overzichtelijk.
Volgens mij ga je er alleen op vooruit.
Gratis e-maildienstenquote:
Ja natuurlijk, wat aan een betaald emailadres ontleen je echt status. Het is maar een adres hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:17 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Gratis e-maildiensten
Het komt echt pauper over. Helemaal sneu is het als mensen voor hun werk hotmail and the likes gebruiken.
E-mail krijgen van bedrijven met hotmail-reclame eronder, nee dat staat professioneelquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, wat aan een betaald emailadres ontleen je echt status. Het is maar een adres hoor.
"Ach dauw me maar gelijk onder de grond. "quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef Mike.Strutter het volgende:
Al de mailtjes die op mijn bedrijfs adres worden geleverd ontvang ik in mijn hotmail. Staat inderdaad een beetje onprofesioneel als bedrijf zijnde, maar verder vind ik hotmail gewoon prettig werken. Irritante aan je pop3 adres dat het zo omslachtig is om ff snel je mailtje te lezen als je ergens anders bent. Daarom Hotmail voor mij. En die veranderingen van Live mail vind ik alleen maar beter, tis net outlook.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:36 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
E-mail krijgen van bedrijven met hotmail-reclame eronder, nee dat staat professioneel
Je weet niet eens hoe je linux moet installeren, vieze microsoftbashende meelopende linuxroepert.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:38 schreef Metro2005 het volgende:
ik schrok me vanochtend dood, ineens live hotmail terwijl ik dat helemaal niet wil!
Niet alleen ziet het er spuuglelijk uit, het is ook nog een stuk onoverzichtelijker geworden![]()
* Metro2005 gaat over op google mail
Kutmicrosoftde overstap naar linux wordt elke keer aantrekkelijker
![]()
edit: ik kan nu dus niet meer aangeven naar welke pagina ik wil in mijn inboxdat kon voorheen wel dus bv pagina 10 van 25 (ja ik bewaar veel !) , nu moet ik 10 keer klikken om daar te komen!!!
![]()
![]()
![]()
godver klotebende
hoe zet ik dat terug op ouderwets???????
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:14 schreef McKillem het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe je linux moet installeren, vieze microsoftbashende meelopende linuxroepert.
Welke distro?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]nee gelukkig weet ik dat niet nee. Daarom draait het ook op mijn desktop pc thuis
![]()
ubuntu en op mijn laptop debian.quote:
Dan neem ik het terug.quote:
Ik heb geen verstand van Linuxquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:37 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dan neem ik het terug.
Maar 90 procent van die linux roepers zijn meeloop tweakers die eigenlijk helemaal niet snappen wat linux is.Die roepen dus maar wat omdat een echte tweaker het zegt.
Microsoft zal er rouwig om zijn!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:42 schreef nietzman het volgende:
Als ik straks aan die brakke webmail vastzit schrap ik mijn hotmail adres definitief.
quote:
Was dat die aflevering over dat overpad en hekje en zo? Geweldige aflevering was dat, met die tokkie familie die d'r steunde.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef Mike.Strutter het volgende:
De maker van dit plaatje heeft niet lang hier over na zitten denken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:17 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Gmail of gewoon je eigen mail provider via Thunderbird werkt imo veel beterderer dan hotmailof live
.
linkje?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef Mike.Strutter het volgende:
Zware avond gehad? Uitleg:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:31 schreef McKillem het volgende:
[..]
De maker van dit plaatje heeft niet lang hier over na zitten denken.
Ik zie in het plaatje toch echt die domme linux vogel "zuigen".
Wat Gmail er mee te maken heeft ovigens ontgaat me ook even.
Dus Linux EN Windows zijn allebij klote, alleen windows net even iets meer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zware avond gehad? Uitleg:
Ja, die vogel, wat een Pinguļn is, zuigt inderdaad, maar daarom staat er op het pakje ook "We suck harder".
Verder wordt GMail als alternatief voor Hotmail/Live Mail geboden.
Gmail is google. Google begint een monopolie positie te krijgen. Dan liever Microsoft (er zijn meer OS-en).quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:17 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Gmail of gewoon je eigen mail provider via Thunderbird werkt imo veel beterderer dan hotmailof live
.
Het begint ook steeds meer op Big Brother te lijken. Nu staat er bij de zoekresultaten zelfs al hoe vaak je een site bezocht hebtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:45 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Gmail is google. Google begint een monopolie positie te krijgen. Dan liever Microsoft (er zijn meer OS-en).
Ik wil op ieder moment van de dag, op iedere pc bij mijn mail. Ik heb niets aan mail van mijn provider.
Daarom hotmail![]()
Stiekem is het overal hetzelfde liedje, Google maakt er alleen geen geheim van.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het begint ook steeds meer op Big Brother te lijken. Nu staat er bij de zoekresultaten zelfs al hoe vaak je een site bezocht hebt
Liedje is wel hetzelfde, de meesten maken gebruik van google. Google geeft ook aan dat ze het voor eigen onderzoek zullen gebruiken. Wat nou als....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:21 schreef McKillem het volgende:
[..]
Stiekem is het overal hetzelfde liedje, Google maakt er alleen geen geheim van.
Niet. Je hebt mij immers ook niet horen zeggen dat linux zuigt of dat het beter staat geschreven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:41 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dus Linux EN Windows zijn allebij klote, alleen windows net even iets meer.
Yep, that makes sense.![]()
Waar staan trouwens geschreven dat linux feiterlijk beter is?
Guttegut. Where to start? 'prettig werken'quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:04 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Al de mailtjes die op mijn bedrijfs adres worden geleverd ontvang ik in mijn hotmail. Staat inderdaad een beetje onprofesioneel als bedrijf zijnde, maar verder vind ik hotmail gewoon prettig werken. Irritante aan je pop3 adres dat het zo omslachtig is om ff snel je mailtje te lezen als je ergens anders bent. Daarom Hotmail voor mij. En die veranderingen van Live mail vind ik alleen maar beter, tis net outlook.![]()
Ik ookquote:Op zondag 22 juli 2007 11:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb nog de normale hoor
Ja fijn, naar een witte pagina staren, wachtend tot de 3MB aan javascript-meuk eindelijk ingeladen is zodat je met een vervelende en vooral irritant slome en onhandige GUI dingen kunt doen die we al in 1995 deden! Flikker toch op met al die webbased drek.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:08 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Ja fijn, naar een witte pagina staren, wachtend tot de 3MB aan javascript-meuk eindelijk ingeladen is zodat je met een vervelende en vooral irritant slome en onhandige GUI dingen kunt doen die we al in 1995 deden! Flikker toch op met al die webbased drek.
Jaha, heb je niet van terug he? Je weet gewoon dat het waar is!quote:
Onzin.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:45 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Google begint een monopolie positie te krijgen.
3 MB maar voor een heel JS-based OS? Optimistquote:Op zondag 22 juli 2007 20:08 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Ja fijn, naar een witte pagina staren, wachtend tot de 3MB aan javascript-meuk eindelijk ingeladen is zodat je met een vervelende en vooral irritant slome en onhandige GUI dingen kunt doen die we al in 1995 deden! Flikker toch op met al die webbased drek.
Betaalde diensten kan net zo goed wat mee gebeuren. Een diens van Microsoft op dit gebied is niet per se minder of beter dan van een betaalde.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:16 schreef Nexxennium het volgende:
Nog afgezien van het feit dat je je bedrijfs- en klantgegevens toevertrouwt aan gratis diensten, waar werkelijk alles mee kan gebeuren van het ene op het andere moment.
Als je betaalt, dan maak je afspraken met elkaar, zodat je weet waar je aan toe bent. Die afspraken zijn er bij gratis diensten ook wel, maar dan vooral in het voordeel van de aanbieder. Bij hotmail is het nog maar de vraag of je e-mail überhaupt aankomt. You get what you pay for.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:38 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Betaalde diensten kan net zo goed wat mee gebeuren. Een diens van Microsoft op dit gebied is niet per se minder of beter dan van een betaalde.
Ook betaalde diensten zijn niet feilloos natuurlijk.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:52 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Als je betaalt, dan maak je afspraken met elkaar, zodat je weet waar je aan toe bent. Die afspraken zijn er bij gratis diensten ook wel, maar dan vooral in het voordeel van de aanbieder. Bij hotmail is het nog maar de vraag of je e-mail überhaupt aankomt. You get what you pay for.
Offtopic: Dit slaat echt nergens op, maar het niveau is niet erg hoog de laatste tijd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:35 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
http://www.yomedia.com/yomedia/e5c65c4330/rijdende_rechter_ncrv
Hier de laatste 5 minuten
Alsof je voor 3MB lang moet wachten met de huidige verbindingen.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:08 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan altijd nog een andere zoekmachine kiezen.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:23 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Onzin.
Dat bijna iedereen Google gebruikt om te zoeken wil niet niet zeggen dat Google een monopolie heeft of begint te krijgen.
bij mij ookquote:
Was ook meer een grapje idd.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof je voor 3MB lang moet wachten met de huidige verbindingen.Ik vraag me sowieso af wat het nut is van een webbased OS... of je dat al een OS kunt noemen want hoe kun je zonder OS dat webbased OS benaderen en als je dus al een OS hebt, wat heb je dan aan een webbased OS wat dan eigenlijk geen OS meer is omdat je client-side OS alles al doet?
Daarom denk ik eerlijk gezegd ook dat SharQueDo geen webbased OS bedoelt.
[..]
Inderdaad, je kan altijd nog een andere zoekmachine kiezen.Het is niet zo dat je alles verplicht via Google moet doen, die keuze is nog steeds aan jezelf.
Idd, waarom mag je niet gewoon kiezen zoals eerstquote:
Je kunt zelf een andere kleur instellen via opties...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Goffer, is het normaal dat nu m'n halve scherm met reclame en blauwe meuk zit
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:11 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Idd, waarom mag je niet gewoon kiezen zoals eerst![]()
![]()
Ik wil die hoere hotmail-live helemaal niet!! Kutzooi!
Kunnen ze dan niet iig een thema maken wat exact hetzelfde is als gewone hotmail?
Godver en ik was al in zo'n kutstemming...
Microsoft schakelt alles over op een Live dienst. Om te kunnen concurreren met Google, dat op hoog tempo nieuwe diensten blijft ontwikkelenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:11 schreef Eltonno het volgende:
[..]
![]()
Kunnen ze dan niet iig een thema maken wat exact hetzelfde is als gewone hotmail?
nu niet meer....quote:
Die kleur kan me dan nog hte minste boeien, het gaat erom dat ik die beeldvullende Windows Live banner van me scherm heb. Ik krijg dat Live mail in me strot gedrukt, waarom dan nog een banner daarvan..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je kunt zelf een andere kleur instellen via opties...
Kan met GMail ook niet zo makkelijk, vrees ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:38 schreef Metro2005 het volgende:
edit: ik kan nu dus niet meer aangeven naar welke pagina ik wil in mijn inboxdat kon voorheen wel dus bv pagina 10 van 25 (ja ik bewaar veel !) , nu moet ik 10 keer klikken om daar te komen!!!
![]()
![]()
![]()
............................quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:47 schreef Crazykill het volgende:
Ik heb het nu ook
Die beeld waar mn mail in staat is nu zo klein opeens :/
Subtiel verschil: Hoe vaak je dat zoekresultaat aangeklikt hebt. Die info is handig om te zien of de resultaten misschien niet zo goed zijn. Als resultaat #2 veel vaker aangeklikt wordt dan #1, dan is het tijd voor verbetering.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:03 schreef BobbyB het volgende:
Het begint ook steeds meer op Big Brother te lijken. Nu staat er bij de zoekresultaten zelfs al hoe vaak je een site bezocht hebt
klagenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:51 schreef stijgende_ster het volgende:
Log ik net in op hotmail, heb ik dat gore kutlivehotmail!Is er geen manier om de oude terug te krijgen ofzo?
![]()
heb ik ook gedaan, de gewone laad zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:50 schreef Crazykill het volgende:
Switchen naar die light versie scheelt wel wat
En daarna proberen ze je een enquźte in te laten vullenquote:Switch back
We're sorry you're not happy with Windows Live Hotmail, and we're still working to improve it.
Give us one more chance to customize Windows Live Hotmail just for you!
Ik heb alweer Hotmail.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:11 schreef Eltonno het volgende:
[..]
![]()
Zuur is dat hč.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Goffer, is het normaal dat nu m'n halve scherm met reclame en blauwe meuk zit
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:35 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
http://www.yomedia.com/yomedia/e5c65c4330/rijdende_rechter_ncrv
Hier de laatste 5 minuten
Gratis wil niet zeggen dat het slecht is. Kheb nooit problemen gehad in de 12 jaar dat ik het heb gebruikt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:42 schreef Nexxennium het volgende:
Ik blijf onder de indruk van de naļeviteit van de hotmail-gebruikersHet is een gratis dienst van MS. Dat bedrijf staat niet bekend om zijn vergaande klantvriendelijkheid. What did you expect?
Maar ondertussen wel steen en been klagen als de functionaliteit achteruitgaat terwijl je nóg meer reclame krijgtquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:08 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Gratis wil niet zeggen dat het slecht is. Kheb nooit problemen gehad in de 12 jaar dat ik het heb gebruikt.
Groet,
naļeve gebruiker
Mijn hotmail is niet zo belangrijk, dat ik mijn been in ut steen klaag als het een tijdje plat ligt. Een lay-out is goed om eens te vernieuwen als het een meerwaarde heeft. De nieuwe Live heeft voor mij geen meer waarde.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:38 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel steen en been klagen als de functionaliteit achteruitgaat terwijl je nóg meer reclame krijgtBovendien genoeg topics hier dat MSN/Hotmail "alweer plat ligt". Even denken hoevaak mijn provider plat heeft gelegen... Ohja. nooit!
Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, daar zijn Nederlanders goed in. Kwaliteit is van ondergeschikt belang. Nederlanders berusten in middelmatigheid.
Link?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef Mike.Strutter het volgende:
Thanks!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:10 schreef DJKoster het volgende:
Dus: Opties -> Iets met taalinstellingen opzoeken -> English -> terug naar options -> Switch to Hotmail -> beetje klikken -> en dan onder options weer ff language op Nederlands zetten.
![]()
Het wordt tijd voor een KLB-topic over klagende hotmail-usersquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:35 schreef justmattie het volgende:
omdat the sperminator mn topic heeft dichtgegooid, kom ik hier ook maar ff over WL hotmail klagen![]()
![]()
top bedanktquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:10 schreef DJKoster het volgende:
Dus: Opties -> Iets met taalinstellingen opzoeken -> English -> terug naar options -> Switch to Hotmail -> beetje klikken -> en dan onder options weer ff language op Nederlands zetten.
![]()
jij zit op Gmailquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:42 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een KLB-topic over klagende hotmail-users
Relaxed!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:10 schreef DJKoster het volgende:
![]()
Lees vooral het topic niet door en schreeuw maar watquote:
als je normaal gesproken een gratis iets in je handen krijgt gedrukt weiger je dat natuurlijk ook. Jij betaald het liefst voor alles. Logisch. Waarom iets gratis aannemen als je ook kan betalen!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:17 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Gratis e-maildiensten
Het komt echt pauper over. Helemaal sneu is het als mensen voor hun werk hotmail and the likes gebruiken.
hier ook nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:06 schreef -Mo- het volgende:
Hotmail heeft hier nog nooit plat gelegen.
heb ik ook gedaan. Maar als die fucking microsoft alles toch omgooit zal het niet lang meer duren voordat ik weer aan die pokke live mail zit. Gmail is ook geen optie want dat vind ik helemaal belabberd werken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:10 schreef DJKoster het volgende:
![]()
Ik heb destijds ook voor mijn browser betaald ja, omdat ik die beter vond (en vind) dan de gratis alternatieven. Dat je e-mail je als thuisgebruiker niet bijzonder veel kan verrotten, daar kan ik nog wel inkomen (maar don't start whining, damnit!) Maar zeker als professional zou je toch ook enig oog voor kwaliteit moeten hebben.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
als je normaal gesproken een gratis iets in je handen krijgt gedrukt weiger je dat natuurlijk ook. Jij betaald het liefst voor alles. Logisch. Waarom iets gratis aannemen als je ook kan betalen!![]()
kwaliteit van hotmail vind ik ok. Vandaar dat ik ook klaag dat het overgezet wordt in die bagger livemail. En is een betaald adres in een keer wel professioneel dan? Omdat je er voor dokt?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:36 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Ik heb destijds ook voor mijn browser betaald ja, omdat ik die beter vond (en vind) dan de gratis alternatieven. Dat je e-mail je als thuisgebruiker niet bijzonder veel kan verrotten, daar kan ik nog wel inkomen (maar don't start whining, damnit!) Maar zeker als professional zou je toch ook enig oog voor kwaliteit moeten hebben.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:44 schreef Tegan het volgende:
Options -> More options (oid) -> Switch back!
dan wel jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:45 schreef pberends het volgende:
Wat een kanker msn bagger interface!!!!!!!!!
Vol bugs en nog slomer dan hotmail al was. Ik noem het liever Windows Live Hatemail.
quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik snap echt niks van dat gedoe, waar is mijn oude Hotmail gebleven????? Dat was veeeeel overzichtelijker.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:44 schreef Tegan het volgende:
http://emailsupport.space(...)79A79B6708!564.entryquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:07 schreef Red_85 het volgende:
graf kanker tyfus hoeren zooi, ben al mn mail kwijt van de afgelopen 2 maanden. nadat het gister is veranderd.
BEDANKT HE !! KAFFERS!
kan 100.000 keer zo moderner zijn maar ik hou er gewoon niet van. Heb dan ook wel langer rondgekeken dan 5 min. maar goed, wat doe je er aan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
http://emailsupport.space(...)79A79B6708!564.entry
Overigens, als iedereen nou eens eventjes zou kijken hoe het werkt voordat ze meteen gaan klagen... als je 5 minuutjes rondkijkt zul je waarschijnlijk wel zien dat het een stuk moderner is dan het oude Hotmail...
* James1988 geen Hotmail heeft, eigen domein (+Outlook) heerst
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:07 schreef Red_85 het volgende:
graf kanker tyfus hoeren zooi, ben al mn mail kwijt van de afgelopen 2 maanden. nadat het gister is veranderd.
BEDANKT HE !! KAFFERS!
Taalinstellingen en dan Engels kiezen..quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:32 schreef grizegrijn het volgende:
Op woensdag 25 juli 2007 20:44 schreef Tegan het volgende:
Er zijn dus geen more options meer, of Switch to MSN Hotmail. Toen het nog Beta was, zat die optie wel in het menu maar nu niet meer. Zijn er geen andere manieren om terug te gaan?
Thanks, ik las het net in een topic in DIG ook al. Hij leeft weerquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:50 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Taalinstellingen en dan Engels kiezen..
Dan staat er direct onder 'options' : 'Switch back to Hotmail' , beetje klikken en je hebt weer je oude hotmail terug. Achteraf weer even je taal op Nederlands zetten indien gewenst
Ohjeej Roosje, WAT NU HE?!?!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik snap echt niks van dat gedoe, waar is mijn oude Hotmail gebleven????? Dat was veeeeel overzichtelijker.
Idd exact hetzelfde die livezooi vind ik zelf ook veulste troagquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:22 schreef ijsmeis het volgende:
Je kunt gewoon nog de standaard layout instellen volgens mij. Alleen staat er dan ergens Live.
Ik had ook meer spam.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:12 schreef Metro2005 het volgende:
ik heb ineens veel meer spammails nu het overgegaan is naar live, toeval?
en ik zie nergens die 'switch back' optie![]()
Meer spam, bagger layout, kutreclame in beeld. Dus dat werkt niet zoals het zou moeten voor mij.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:14 schreef HeatWave het volgende:
verandering! *ril* ! Eng!
werkt prima, zeur niet zo...
geen last van,. geen last van, geen last van. Ik weet blijkbaar HOE dingen werken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:16 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Meer spam, bagger layout, kutreclame in beeld. Dus dat werkt niet zoals het zou moeten voor mij.
Jij bent Heatwave, de kutmod. Die maakt het blijkbaar niet uit of er verplichte veranderingen zijn.
Goed hoor dat je weet hoe dingen werken. Blijkbaar heb ik spam in mijn mailbox en ik zie reclame in beeld. Jah, dat zal wel aan mijn onkunde liggen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen last van,. geen last van, geen last van. Ik weet blijkbaar HOE dingen werken.
Ja, dat ben ik, iemand die zich niet zo druk maakt als een bedrijf een gratis dienst een beetje aanpast aan de eisen van de moderne tijd. Verplicht? Niemand verplicht je hotmail te nemen jochie... Gmail is toch tha shiizzle? Of betaal ergens voor en DAN heb je recht tot klagen.
gast, ik heb het topic al helemaal doorgelezen maar ik heb die verdomde optie niet erbij staan!quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:14 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik had ook meer spam.
Ga je naar de rechterkant met instellingen, dan opties en dan de rest wat hier 8 x is beschreven. Het topic helemaal lezen is niet alleen leuk, ook nog is informatief.
Dus al ik het goed bedrijp werk je ook nog met Windows 95? Want die fancy smancy look van XP etc is ook maar eng.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:28 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Goed hoor dat weet hoe dingen werken. Blijkbaar heb ik spam in mijn mailbox en ik zie reclame in beeld. Jah, dat zal wel aan mijn onkunde liggen.![]()
Toen jij nog achter je 386je zat om wat spreadsheets te maken en te diebezen, had ik mijn e-mailaccount bij hotmail. Dus al lang lang geleden jonk. Niemand verplicht mij om hotmail te nemen. Zij verplichten mij wel om aan de MSN cultuur/ look deel te nemen.
Gmail heb ik ook. En daar zeik ik niet over. Ik zeik over mijn hotmailaccount.
En betalen voor een mailaccount.Begrijp nu wel dat je kutmod wordt genoemd.
![]()
Nee, met Windows 3.1 en een XP skinquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus al ik het goed bedrijp werk je ook nog met Windows 95? Want die fancy smancy look van XP etc is ook maar eng.
Hotmail is gewoon geupgraded, welkon in de wereld van de ICT waar vandaag al gisteren is....
Je hebt ook de KEUZE of je hotmail wilt of niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:38 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nee, met Windows 3.1 en een XP skin![]()
Arme ICT'er, wat traag van begrip:
Ik heb zelf de keuze om van 95 naar 98 etc te gaan. Daar KIES ik voor op het moment dat ik het wil. Zoals het topictitel al doet vermoeden: wordt VERPLICHT.
That is.
![]()
Ik gebruik hotmail langer dan een decennia. Ik heb de keuze al gemaakt. Als trouwe gebruiker wil ik niets laten verplichten. Wil ik wel, als het er beter op wordt. En dat gebeurd niet IMHO.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt ook de KEUZE of je hotmail wilt of niet.
Dus je gaat ook over de zeik als de streepjes op snelwegen geel worden ipv wit? Is ook geen verbetering he? Aangezien je als trouwe gebruiker niets wil laten verplichtenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:49 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik gebruik hotmail langer dan een decennia. Ik heb de keuze al gemaakt. Als trouwe gebruiker wil ik niets laten verplichten. Wil ik wel, als het er beter op wordt. En dat gebeurd niet IMHO.
![]()
Als er bij de gele strepen ook de reclame van de wasverzachters, penisverlengers en geile 06 wijven mij om de oren vliegen, zodat ik niet kan concentreren. Dan wel jah.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus je gaat ook over de zeik als de streepjes op snelwegen geel worden ipv wit? Is ook geen verbetering he? Aangezien je als trouwe gebruiker niets wil laten verplichten![]()
Vanaf morgen besluit microsoft dat ze windows via het web zo veranderen dat je voor elk programma dat je gebruikt een euro moet betalen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt ook de KEUZE of je hotmail wilt of niet.
het zal wel aan mij liggen maar bij mij gaat ie niet tragerquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vanaf morgen besluit microsoft dat ze windows via het web zo veranderen dat je voor elk programma dat je gebruikt een euro moet betalen.
Maarja, je hebt de keuze of je windows wilt he.
Een emailadres verander je niet zomaar eventjes, zeker niet als je het al lang gebruikt en een hoop mensen je emailadres hebben. Ik vind die nieuwe layout niks om de doodsimpele reden dat het baggertraag geworden is erdoor. Aan dat uiterlijk wen ik wel. maar blijkbaar moet alles tegenwoordig logger, trager, groter en vooral inefficienter.
Alleen als het mensen uitkomt is Linux blijkbaar een alternatief, als MS moet worden afgezeken bestaat het niet en word je gedwongen natuurlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vanaf morgen besluit microsoft dat ze windows via het web zo veranderen dat je voor elk programma dat je gebruikt een euro moet betalen.
Een emailadres verander je niet zomaar eventjes, zeker niet als je het al lang gebruikt en een hoop mensen je emailadres hebben. Ik vind die nieuwe layout niks om de doodsimpele reden dat het baggertraag geworden is erdoor. Aan dat uiterlijk wen ik wel. maar blijkbaar moet alles tegenwoordig logger, trager, groter en vooral inefficienter.
Ik heb zelf nog geen live hotmail, maar als me vriendin hier komt mailchecken.. dan merk je echt wel t verschil hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:20 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
het zal wel aan mij liggen maar bij mij gaat ie niet trager
Jij hebt geen celeron 1.7 staan denk ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:20 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
het zal wel aan mij liggen maar bij mij gaat ie niet trager
live mail is hier ook trager dan hotmail maar los daarvan vind ik het er ook niet echt mooier op geworden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
nee duo core dus jahquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jij hebt geen celeron 1.7 staan denk ik(pc van werk
)
beat the system!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:50 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dan staat er direct onder 'options' : 'Switch back to Hotmail' , beetje klikken en je hebt weer je oude hotmail terug. Achteraf weer even je taal op Nederlands zetten indien gewenst
True. maar als MS het toch door iedereen zn strot gaat douwen is het een kwestie van tijd voordat we helemaal aan die rotzooi vast zitten. Nou, hoera!quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
beat the system!!!
ha!! 100x dank.
daarna moet je alleen nog maar een paar vraagjes beantwoorden en je staat zo weer in je oude snelle vertrouwde reclame loze hotmail.
thank you![]()
dus:
AAN IEDEREEN DIE LIVE MAIL NIET MOET HEBBEN: VOLG DJKOSTER ZN ADVIES OP!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
beat the system!!!
ha!! 100x dank.
daarna moet je alleen nog maar een paar vraagjes beantwoorden en je staat zo weer in je oude snelle vertrouwde reclame loze hotmail.
thank you![]()
dus:
AAN IEDEREEN DIE LIVE MAIL NIET MOET HEBBEN: VOLG DJKOSTER ZN ADVIES OP!
Me too. Ziet er nogal spacey uit. Veel te modern en te koud. Brrrr. De gewone is veel relaxter.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:25 schreef ioko het volgende:
Ik heb hem ook zo snel mogelijk terug gezet, ik vind dat nieuwe systeem zeer onoverzichtelijk.
Lees de OPquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:06 schreef saaw het volgende:
ik vind het ook vreselijk
en ook niet ff waarschuwen ofzo
en het is langzaam
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:50 schreef DJKoster het volgende:
inderdaadquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Arme Microsoft![]()
Steken ze zo enorm veel geld in een nieuw emailprogramma, wil niemand het.
ze spammen dus @hotmail adressen vol, zodat iedereen op @live overstaptquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:02 schreef heijnen het volgende:
ik heb nergens last van met spam ofzo op live
Ik wil het wel, maar sommige mensen zijn vastgeroest zoals dat oma'tje bij de rijdende rechter.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Arme Microsoft![]()
Steken ze zo enorm veel geld in een nieuw emailprogramma, wil niemand het.
Zal je jezelf wel hebben ingeschreven op allemaal crap sites ofzo want ik heb al jaren 0 spam in me hotmail.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
ze spammen dus @hotmail adressen vol, zodat iedereen op @live overstapt![]()
Me neither. Alleen mijn 1e mailadres had daar last van. Toen ander genomen en al jaren geen problemen meer mee.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:06 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Zal je jezelf wel hebben ingeschreven op allemaal crap sites ofzo want ik heb al jaren 0 spam in me hotmail.
Voor mail heb ik Gmailquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:19 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
mensen die @live / @hotmail gebruikenneem een echte email provider!
Heb ik ook, gebruik ik niet, is poep.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:19 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
nee ik heb nergens last van, anderen welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:06 schreef -Jewcookie- het volgende:
Zal je jezelf wel hebben ingeschreven op allemaal crap sites ofzo want ik heb al jaren 0 spam in me hotmail.
@chello.nl, alleen die gebruik ik bijna nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:19 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Ik had gister nog reclame voor Viagra op Live Hotmailquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:02 schreef heijnen het volgende:
ik heb nergens last van met spam ofzo op live
mensen die zichzelf stoer vinden omdat ze niet aan hotmail of live doenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:19 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Zal wel typisch Nederlands zijn om te blijven bij het bestaande.... ik zou het precies hetzelfde gedaan hebben als hotmail zijndequote:Op donderdag 26 juli 2007 11:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]taalinstelling zetten op engels deed het hem. Waarom kan dit nou weer niet als je nederlands hebt ??
hij staat weer op zijn oude instellingen![]()
en die hou je ook gewoon denk je?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:03 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik hoorde van m'n zusje dat ze opeens Live had.. Ik heb destijds voor een tussenoplossing gekozen (in de tijd dat je Live beta had) en nu zit ik met een net-niet hotmail en net-niet live lay-out. Het lijkt best op Hotmail en eigenlijk is dat best tof aangezien iedereen nu live heeft
Edit: Omdat het een beta was kon ik ergens in de opties aanvinken dat ik terug wou naar Hotmail en nu heb ik de goede oude Hotmail hier gewoon weer![]()
Tja, zolang ik hotmail kan hebben op hun netwerk wel. Ze gaan heus niet elk account af, gewoon vanaf nu van de instellingen afblijven en wie weet.quote:
Had ik eerst ook gedaan en mijn account was ook weer veranderd. Ze doen dat gewoon per server denk ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:17 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Tja, zolang ik hotmail kan hebben op hun netwerk wel. Ze gaan heus niet elk account af, gewoon vanaf nu van de instellingen afblijven en wie weet.
je moet het licht nog zien blijkbaarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
mensen die zichzelf stoer vinden omdat ze niet aan hotmail of live doen![]()
wat voor licht? Begin stiekem livemail toch meer te waarderen maar zo lang ik nog lekker ouderwets kan doen met gewoon Hotmail doe ik dat.quote:Op zondag 16 september 2007 23:30 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je moet het licht nog zien blijkbaar![]()
wow, dat sucks echtquote:Op maandag 17 september 2007 13:56 schreef Lausteen het volgende:
ergste vind ik dat je @live.nl niet meer in je outlook express meer kan zonder er voor te moeten betalen
Het licht dat webmail onhandig is tov een normale desktop client. En dat 'gratis' e-maildiensten sowieso pauper zijn.quote:Op maandag 17 september 2007 10:02 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wat voor licht? Begin stiekem livemail toch meer te waarderen maar zo lang ik nog lekker ouderwets kan doen met gewoon Hotmail doe ik dat.![]()
Webmail is prima, popmail is juist kut omdat je dan met het gekloot zit dat je het maar op 1 plek kan bekijken. Vaak bieden providers van popmail wel een soort webmail, maar die haalt het in lange na niet bij de webfuncties van hotmail. Als je al je mail voor 99% op 1 vaste plek beheert, is popmail inderdaad veel beterquote:Op maandag 17 september 2007 14:14 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Het licht dat webmail onhandig is tov een normale desktop client. En dat 'gratis' e-maildiensten sowieso pauper zijn.
er zijn genoeg gratis webmail toepassingen die zowel pop als webmail aanbieden. Gmail bijvoorbeeld..quote:Op maandag 17 september 2007 14:26 schreef Lausteen het volgende:
[..]
Webmail is prima, popmail is juist kut omdat je dan met het gekloot zit dat je het maar op 1 plek kan bekijken. Vaak bieden providers van popmail wel een soort webmail, maar die haalt het in lange na niet bij de webfuncties van hotmail. Als je al je mail voor 99% op 1 vaste plek beheert, is popmail inderdaad veel beter
Je moet ook geen pop gebruiken, maar imap. En zelfs met pop kan het prima, gewoon je client vertellen dat-ie de mail nog x dagen (of onbeperkt) op de server moet laten staan.quote:Op maandag 17 september 2007 14:26 schreef Lausteen het volgende:
[..]
Webmail is prima, popmail is juist kut omdat je dan met het gekloot zit dat je het maar op 1 plek kan bekijken. Vaak bieden providers van popmail wel een soort webmail, maar die haalt het in lange na niet bij de webfuncties van hotmail. Als je al je mail voor 99% op 1 vaste plek beheert, is popmail inderdaad veel beter
Ja, een uur geleden kon ik dat ook nog zeggen. Wacht jij maar, het is een kwestie van tijd voor ze je gevonden hebbenquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:31 schreef jslavenburg het volgende:
Ik heb nu nog steeds het oude hotmail xD
mijntes hadden ze al es overgezet maar toen kon je nog via opties - taal - Engels - switch back to hotmail. Dus dat heb ik gedaan. Vraag me af wanneer ze dat geintje weer bij me uithalenquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:31 schreef jslavenburg het volgende:
Ik heb nu nog steeds het oude hotmail xD
Ik sta gewoon als Nederlander geregistreerd en heb nog steed msn hotmailquote:Op woensdag 19 september 2007 11:56 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik sta nog steeds geregistreerd als Belg, en heb nog steeds Hotmail
hier ook, tyfuslivequote:Op woensdag 19 september 2007 22:20 schreef pberends het volgende:
Hotmail is hier al de hele dag down. Je kan wel inloggen, maar erin komen lukt never nooit.
Wat was het eerste woord ook alweer van de Live Hotmail-slogan? Betrouwbaar...quote:Op woensdag 19 september 2007 22:21 schreef Andyy het volgende:
[..]
hier ook, tyfuslive
net nu ik het nodig heb![]()
zeker kpn/planet/ hetnet Internet + Bellen ?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:20 schreef pberends het volgende:
Hotmail is hier al de hele dag down. Je kan wel inloggen, maar erin komen lukt never nooit.
hetnet hier, zonder bellen van hun.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:10 schreef Hijacking het volgende:
[..]
zeker kpn/planet/ hetnet Internet + Bellen ?
ja hier ook weer jaquote:Op donderdag 20 september 2007 09:12 schreef pberends het volgende:
Nou, hij doet het weer.
Leve Live!quote:
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:43 schreef jslavenburg het volgende:
Neeeeeeeeeeee, ze hebben me
Ik heb nu ook Live Mail
I rest my casequote:Op vrijdag 21 september 2007 02:43 schreef jslavenburg het volgende:
Ik heb nu ook Live Mail
Hier ookquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:43 schreef jslavenburg het volgende:
Ik heb nu ook Live Mail
dat staat helemaal links onder inquote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:21 schreef Mss het volgende:
Kijk ik nu verkeerd of kan ik Live niet meer terugzetten naar de classic instellingen?
Dan krijg je de light-versie van Live mail.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat staat helemaal links onder in
Fijn, iedereen een kutclient die niet fatsoenlijk kan quoten, ranzige HTML opstelt en daarbij ook nog alle stylesheets de deur uit flikkert. Dat zou idd een verbetering zijn!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:56 schreef Chandler het volgende:
Eingelijk zou iedereen een zelfde soort email client moeten gebruikenhelemaal als deze van Microsoft is
Flikker op, Foutlook hebben we nodig om de spam van de boeiende mail te onderscheiden.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:56 schreef Chandler het volgende:
Eingelijk zou iedereen een zelfde soort email client moeten gebruikenhelemaal als deze van Microsoft is
Originele reactie in dit topic. Was ik nog niet eerder tegen gekomen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:41 schreef -Jewcookie- het volgende:
Zo makkelijk he, overal commentaar op hebben. Als het allemaal zo kut is neem je toch lekker Gmail ofzo?
Natuurlijk, gmail is echt SIGNIFCANT beter.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:41 schreef -Jewcookie- het volgende:
Zo makkelijk he, overal commentaar op hebben. Als het allemaal zo kut is neem je toch lekker Gmail ofzo?
Graag gedaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:57 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Originele reactie in dit topic. Was ik nog niet eerder tegen gekomen.
Bedankt. 14.gif
ow ja, daar was ik dan ff mee in de war. Maar je kunt toch niet meer terug naar 't oude vertrouwde hotmail uiterlijk of wel?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan krijg je de light-versie van Live mail.
gmail is helemaaaaaaaaaaaaaal niks.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:41 schreef -Jewcookie- het volgende:
ik heb m destijds (mid juli) weer teruggezet op hotmail... vraag me af wanneer ze me weer viindenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb ook sinds eergister Live Mail.
zelfs dat heb ik een tijdje geleden helemaal omgezet naar gmailquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:06 schreef DABAMaster het volgende:
hotmail/live is al jaren afgeschreven bij mij... Ik gebruik het alleen nog voor msn :-)
Dat ben ik met je eens, zeker als je kijkt naar Google Docs enzo... waarom moet je ineens alles online doen, via hippe AJAX-dingen? Een offline (rich) client is toch vele malen uitgebreider en sneller dan zo'n webbased applicatie...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:04 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Natuurlijk, gmail is echt SIGNIFCANT beter.
Laat me niet lachen. gmail is ook gewoon webmaildrek, net als hotmail/live en alle andere webmaildrek.
Webmail is drek. Handig voor noodgevallen ja, maar niet als primaire client. Dat geldt eigenlijk voor elke 'webapp' die ze tegenwoordig maken ter vervanging van normale desktop apps die jarenlang ontwikkeld zijn.
Ik wil mijn mail waar dan ook kunnen bereiken. Dat werkt niet met een adres van een provider (werkt wel, kom je ook weer terecht op je verhaal).quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:38 schreef Nexxennium het volgende:
Nerd gelul
Volgens mij niet neequote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:31 schreef Apotheose het volgende:
ow ja, daar was ik dan ff mee in de war. Maar je kunt toch niet meer terug naar 't oude vertrouwde hotmail uiterlijk of wel?
Wat een onzin, elke ISP en e-mailprovider biedt gewoon ook webmail aan. En dat is ook prima, ik gebruik het soms ook wel eens. Maar NIET als primaire client, daarvoor is het veel te onhandig.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:46 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik wil mijn mail waar dan ook kunnen bereiken. Dat werkt niet met een adres van een provider (werkt wel, kom je ook weer terecht op je verhaal).
Om een 'bepaalde auto' te vergelijken met het standaard webplatform is appels met stoeptegels vergelijken.quote:Wanneer je als automonteur alles weet van een bepaalde auto en dus je voorkeur hebt, wil toch niet zeggen dat alles kut is behalve de voorkeur.
Amen to that, er zijn teveel verschillen tussen de browsers om het goed onderhoudbaar te maken... IE 5, IE 5.5, IE 6, IE 7, Fx 1.5, Fx 2, Opera 8, 8.5, 9, Safari, enz enz enz. Teveel browsers met teveel afwijkende manieren van met de standaarden omgaan...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:38 schreef Nexxennium het volgende:
Het is opeens hip geworden om alles in je browser te flikkeren, terwijl het ding daar TOTAAL NIET voor bedoeld is. En erger: de 'programmeeromgeving' (HTML/CSS/Javascript) is ook VOLSTREKT ONTOEREIKEND om een fatsoenlijke app te maken.
Gevolg: je zit met apps die compleet anders werken dan de normale apps binnen je OS, met totaal andere interface, die sloom reageren, een toegankelijkheid hebben van NULL, en waar opeens "drag and drop" weer als iets heel bijzonders wordt gezien, en die van de ene op de andere dag offline kunnen gaan, danwel een compleet andere interface/functionaliteit krijgen (zie Windows Live)
Dan draag ik .NET 2 met ClickOnce aan, werkt ook. Of gewoon een good ol' client app die misschien online kan opslaan enzo, biedt veel meer mogelijkheden... en is net zo makkelijk te updaten als een webapp, als je het slim aanpakt tenminste...quote:Ik als webdeveloper zeg: FLIKKER OP MET DIE WEBAPPS. HET WERKT KUT. Het concept an sich is nog niet eens het probleem, maar het gebrek aan standaard wel! Helaas kunnen we nog lang wachten op een open en goed alternatief, aangezien er een stel klotskopen bezig zijn met HTML5.
Tot die tijd zie ik eigenlijk Java + WebStart nog als het beste alternatief.
nou nou, wat hebben we er verstand van zegquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:38 schreef Nexxennium het volgende:
Het is opeens hip geworden om alles in je browser te flikkeren, terwijl het ding daar TOTAAL NIET voor bedoeld is. En erger: de 'programmeeromgeving' (HTML/CSS/Javascript) is ook VOLSTREKT ONTOEREIKEND om een fatsoenlijke app te maken.
Gevolg: je zit met apps die compleet anders werken dan de normale apps binnen je OS, met totaal andere interface, die sloom reageren, een toegankelijkheid hebben van NULL, en waar opeens "drag and drop" weer als iets heel bijzonders wordt gezien, en die van de ene op de andere dag offline kunnen gaan, danwel een compleet andere interface/functionaliteit krijgen (zie Windows Live)
Ik als webdeveloper zeg: FLIKKER OP MET DIE WEBAPPS. HET WERKT KUT. Het concept an sich is nog niet eens het probleem, maar het gebrek aan standaard wel! Helaas kunnen we nog lang wachten op een open en goed alternatief, aangezien er een stel klotskopen bezig zijn met HTML5.
Tot die tijd zie ik eigenlijk Java + WebStart nog als het beste alternatief.
OMFG!!!! WTF!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:06 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik wil het wel, maar sommige mensen zijn vastgeroest zoals dat oma'tje bij de rijdende rechter.
Overtuig me dan eens van jouw kennis op dit gebied.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou nou, wat hebben we er verstand van zeg![]()
ik zeg toch dat jij er verstand van hebt!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:46 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Overtuig me dan eens van jouw kennis op dit gebied.
Klopt. Dus? Dat vind je maar stom, als mensen ergens iets vanaf weten?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik zeg toch dat jij er verstand van hebt!
Ik stoorde me alleen heeeeel eventjes aan al die termen die de overhand hebben in je pleidooi, zodat een leek (ja i confess) er geen touw aan vast kan knopen. En nu voel je je vast heel stoer omdat jij wel al die termen weet?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:18 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Klopt. Dus? Dat vind je maar stom, als mensen ergens iets vanaf weten?
voor ieder vakgebied bestaat jargon en ik heb niet van ieder vakgebied evenveel verstand. Gelukkig maar. Valt er tenminste nog iets te ontdekkenquote:
Da's waar, maar ik dacht dat het toch nog wel meeviel. Iemand die een beetje actief is op internet zouden termen als html en interface toch niet heel buitenaards moeten overkomen, leek me zo.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
voor ieder vakgebied bestaat jargon en ik heb niet van ieder vakgebied evenveel verstand. Gelukkig maar. Valt er tenminste nog iets te ontdekken
je taal op engels zetten, en dan overschakelen op de oude versie werkt hier nog steeds....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:52 schreef __Saviour__ het volgende:
je kunt nog op de Lite versie overschakelen.
maar over het algemeen blijft het maar matig.
windows 3.11? wat is dat? hmmm zal wel niet beter zijn dan mijn DOS 1.0quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:26 schreef Lithion het volgende:
Ja en Windows 3.11 ondersteunen ze ook al niet meer!.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:19 schreef Apotheose het volgende:
* Apotheose heeft ook nog steeds hotmail
Alleen mn andere mailadres heb ik wel overgezet. Gewoon om t verschil te proevenAlleen kan ik met livemail niet echt fotos toevoegen. Als foto zijnde, niet als bestand zodat ze levensgroot aankomen. Krijg deze melding:
[afbeelding]
Vervolgens krijg ik wel mn fotos te zien maar als je dan op 'Attach files' klikt doet ie niksWas dat dan?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |