Dat was mijn moederquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef Mike.Strutter het volgende:
Heb je gister de rijdende rechter gekekendaar was ook een vrouw die niet zo goed tegen veranderingen kon.
Geniale afleveringquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef Mike.Strutter het volgende:
Heb je gister de rijdende rechter gekekendaar was ook een vrouw die niet zo goed tegen veranderingen kon.
Daar kan ik mee levenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:22 schreef ijsmeis het volgende:
Je kunt gewoon nog de standaard layout instellen volgens mij. Alleen staat er dan ergens Live.
Ik ben een nederlander huh? Klaagcultuur jeweets.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:23 schreef osho het volgende:
volgens mij kun je nog gewoon terug naar de vorige lay-out
maar goed, sommige mensen hebben altijd wat te klagen...
Nou dat liep anders tenminste niet vast, alleen jammer dat ik naar dos moest om keen te spelen..quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:26 schreef Lithion het volgende:
Ja en Windows 3.11 ondersteunen ze ook al niet meer!.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:27 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
"Ze kunnen me beter onder de grond stoppen"
GMail!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:19 schreef Devlinsect het volgende:
– Minder spam Laat me niet lachen
– Een overzichtelijke indeling eindelijk
– Meer opslagcapaciteit (2 GB) zo zo, doe maar luxe
– Minder reclame die banners blijven nog steeds irritant![]()
– Veiliger door waarschuwingen over berichten dat mag wel ja met al die spam
– Eenvoudig e-mails terugvinden oud
– Rechtermuisknopmogelijkheden leuk voor jullie
Je kan bij Live mail ook de oude hotmail lay-out kiezenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:19 schreef Devlinsect het volgende:
Uit de mail van vandaag:
Tussen 19 juli en 21 juli a.s. vindt er een automatische upgrade naar Windows Live Hotmail plaats. Hier hoef je zelf niets voor te doen. De eerstvolgende keer dat je na deze datum inlogt, kom je vanzelf in de Windows Live Hotmail omgeving.
Hieronder een greep uit de veel genoemde pluspunten:
– Minder spam
– Een overzichtelijke indeling
– Meer opslagcapaciteit (2 GB)
– Minder reclame
– Veiliger door waarschuwingen over berichten
– Eenvoudig e-mails terugvinden
– Rechtermuisknopmogelijkheden
De pluspunten heb ik nu ook wel. Ik wil geen andere lay-out, ik wil geen bugs, ik wil mijn hotmailbox. Ik gebruik ut al meer dan 10 jaar!
Microsoft
Is ook genoeg om over te klagen in nederlandquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:26[/url] schreef Devlinsect het volgende:
Ik ben een nederlander huh? Klaagcultuur jeweets.
alleen reclame op basis van de tekst in je mailquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Live Hotmail zuigt echt. Ze proberen er veel te veel in te stoppen. Met dat verslepen, contextmenu's. GMail doet het gewoon veel beter. Een normale simpele opmaak, zonder rare fratsen
Idd!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Live Hotmail zuigt echt. Ze proberen er veel te veel in te stoppen. Met dat verslepen, contextmenu's. GMail doet het gewoon veel beter. Een normale simpele opmaak, zonder rare fratsen
Volledig automatisch gaat dat, niemand zit je berichten in te kijken ofzo. Het zijn onopvallende advertenties die goed integreren in de opmaak. In tegenstelling tot de opvallende reclame bij Live.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:47 schreef osho het volgende:
[..]
alleen reclame op basis van de tekst in je mail
keen en windows 3.11 en prince of persiaquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou dat liep anders tenminste niet vast, alleen jammer dat ik naar dos moest om keen te spelen..![]()
Het is wel degelijk enorm veranderd. Veel meer dan een simpele vernieuwing van de opmaak. Of het ten goede is, is weer wat anders.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef ScienceFriction het volgende:
nou nou... wát een veranderingen zeg.... beetje een andere layout...
En dat werkt?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Aangeven dat je in Belgie woont in je instellingen![]()
quote:
allez, welkom op d'n hete postquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Aangeven dat je in Belgie woont in je instellingen![]()
Ik heb een paar maanden geleden eens, in een vlaag van verstandsverbijstering, mn hotmail omgezet naar Live Mail. Virtueel naar Belgie verhuizen was toen de enige manier om de oude hotmail-layout terug te krijgen.quote:
Niet dus, hij is ronduit kutquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:30 schreef Janetje het volgende:
Ik heb de nieuwe lay-outs al gezien.. en ze zien er netjes uit en zijn overzichtelijk.
Volgens mij ga je er alleen op vooruit.
Gratis e-maildienstenquote:
Ja natuurlijk, wat aan een betaald emailadres ontleen je echt status. Het is maar een adres hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:17 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Gratis e-maildiensten
Het komt echt pauper over. Helemaal sneu is het als mensen voor hun werk hotmail and the likes gebruiken.
E-mail krijgen van bedrijven met hotmail-reclame eronder, nee dat staat professioneelquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, wat aan een betaald emailadres ontleen je echt status. Het is maar een adres hoor.
"Ach dauw me maar gelijk onder de grond. "quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef Mike.Strutter het volgende:
Al de mailtjes die op mijn bedrijfs adres worden geleverd ontvang ik in mijn hotmail. Staat inderdaad een beetje onprofesioneel als bedrijf zijnde, maar verder vind ik hotmail gewoon prettig werken. Irritante aan je pop3 adres dat het zo omslachtig is om ff snel je mailtje te lezen als je ergens anders bent. Daarom Hotmail voor mij. En die veranderingen van Live mail vind ik alleen maar beter, tis net outlook.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:36 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
E-mail krijgen van bedrijven met hotmail-reclame eronder, nee dat staat professioneel
Je weet niet eens hoe je linux moet installeren, vieze microsoftbashende meelopende linuxroepert.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:38 schreef Metro2005 het volgende:
ik schrok me vanochtend dood, ineens live hotmail terwijl ik dat helemaal niet wil!
Niet alleen ziet het er spuuglelijk uit, het is ook nog een stuk onoverzichtelijker geworden![]()
* Metro2005 gaat over op google mail
Kutmicrosoftde overstap naar linux wordt elke keer aantrekkelijker
![]()
edit: ik kan nu dus niet meer aangeven naar welke pagina ik wil in mijn inboxdat kon voorheen wel dus bv pagina 10 van 25 (ja ik bewaar veel !) , nu moet ik 10 keer klikken om daar te komen!!!
![]()
![]()
![]()
godver klotebende
hoe zet ik dat terug op ouderwets???????
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:14 schreef McKillem het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe je linux moet installeren, vieze microsoftbashende meelopende linuxroepert.
Welke distro?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]nee gelukkig weet ik dat niet nee. Daarom draait het ook op mijn desktop pc thuis
![]()
ubuntu en op mijn laptop debian.quote:
Dan neem ik het terug.quote:
Ik heb geen verstand van Linuxquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:37 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dan neem ik het terug.
Maar 90 procent van die linux roepers zijn meeloop tweakers die eigenlijk helemaal niet snappen wat linux is.Die roepen dus maar wat omdat een echte tweaker het zegt.
Microsoft zal er rouwig om zijn!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:42 schreef nietzman het volgende:
Als ik straks aan die brakke webmail vastzit schrap ik mijn hotmail adres definitief.
quote:
Was dat die aflevering over dat overpad en hekje en zo? Geweldige aflevering was dat, met die tokkie familie die d'r steunde.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef Mike.Strutter het volgende:
De maker van dit plaatje heeft niet lang hier over na zitten denken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:17 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Gmail of gewoon je eigen mail provider via Thunderbird werkt imo veel beterderer dan hotmailof live
.
linkje?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef Mike.Strutter het volgende:
Zware avond gehad? Uitleg:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:31 schreef McKillem het volgende:
[..]
De maker van dit plaatje heeft niet lang hier over na zitten denken.
Ik zie in het plaatje toch echt die domme linux vogel "zuigen".
Wat Gmail er mee te maken heeft ovigens ontgaat me ook even.
Dus Linux EN Windows zijn allebij klote, alleen windows net even iets meer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zware avond gehad? Uitleg:
Ja, die vogel, wat een Pinguïn is, zuigt inderdaad, maar daarom staat er op het pakje ook "We suck harder".
Verder wordt GMail als alternatief voor Hotmail/Live Mail geboden.
Gmail is google. Google begint een monopolie positie te krijgen. Dan liever Microsoft (er zijn meer OS-en).quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:17 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Gmail of gewoon je eigen mail provider via Thunderbird werkt imo veel beterderer dan hotmailof live
.
Het begint ook steeds meer op Big Brother te lijken. Nu staat er bij de zoekresultaten zelfs al hoe vaak je een site bezocht hebtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:45 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Gmail is google. Google begint een monopolie positie te krijgen. Dan liever Microsoft (er zijn meer OS-en).
Ik wil op ieder moment van de dag, op iedere pc bij mijn mail. Ik heb niets aan mail van mijn provider.
Daarom hotmail![]()
Stiekem is het overal hetzelfde liedje, Google maakt er alleen geen geheim van.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het begint ook steeds meer op Big Brother te lijken. Nu staat er bij de zoekresultaten zelfs al hoe vaak je een site bezocht hebt
Liedje is wel hetzelfde, de meesten maken gebruik van google. Google geeft ook aan dat ze het voor eigen onderzoek zullen gebruiken. Wat nou als....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:21 schreef McKillem het volgende:
[..]
Stiekem is het overal hetzelfde liedje, Google maakt er alleen geen geheim van.
Niet. Je hebt mij immers ook niet horen zeggen dat linux zuigt of dat het beter staat geschreven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:41 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dus Linux EN Windows zijn allebij klote, alleen windows net even iets meer.
Yep, that makes sense.![]()
Waar staan trouwens geschreven dat linux feiterlijk beter is?
Guttegut. Where to start? 'prettig werken'quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:04 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Al de mailtjes die op mijn bedrijfs adres worden geleverd ontvang ik in mijn hotmail. Staat inderdaad een beetje onprofesioneel als bedrijf zijnde, maar verder vind ik hotmail gewoon prettig werken. Irritante aan je pop3 adres dat het zo omslachtig is om ff snel je mailtje te lezen als je ergens anders bent. Daarom Hotmail voor mij. En die veranderingen van Live mail vind ik alleen maar beter, tis net outlook.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |