Je weet niet eens hoe je linux moet installeren, vieze microsoftbashende meelopende linuxroepert.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:38 schreef Metro2005 het volgende:
ik schrok me vanochtend dood, ineens live hotmail terwijl ik dat helemaal niet wil!
Niet alleen ziet het er spuuglelijk uit, het is ook nog een stuk onoverzichtelijker geworden![]()
* Metro2005 gaat over op google mail
Kutmicrosoftde overstap naar linux wordt elke keer aantrekkelijker
![]()
edit: ik kan nu dus niet meer aangeven naar welke pagina ik wil in mijn inboxdat kon voorheen wel dus bv pagina 10 van 25 (ja ik bewaar veel !) , nu moet ik 10 keer klikken om daar te komen!!!
![]()
![]()
![]()
godver klotebende
hoe zet ik dat terug op ouderwets???????
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:14 schreef McKillem het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe je linux moet installeren, vieze microsoftbashende meelopende linuxroepert.
Welke distro?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]nee gelukkig weet ik dat niet nee. Daarom draait het ook op mijn desktop pc thuis
![]()
ubuntu en op mijn laptop debian.quote:
Dan neem ik het terug.quote:
Ik heb geen verstand van Linuxquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:37 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dan neem ik het terug.
Maar 90 procent van die linux roepers zijn meeloop tweakers die eigenlijk helemaal niet snappen wat linux is.Die roepen dus maar wat omdat een echte tweaker het zegt.
Microsoft zal er rouwig om zijn!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:42 schreef nietzman het volgende:
Als ik straks aan die brakke webmail vastzit schrap ik mijn hotmail adres definitief.
quote:
Was dat die aflevering over dat overpad en hekje en zo? Geweldige aflevering was dat, met die tokkie familie die d'r steunde.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef Mike.Strutter het volgende:
Heb je gister de rijdende rechter gekekendaar was ook een vrouw die niet zo goed tegen veranderingen kon.
De maker van dit plaatje heeft niet lang hier over na zitten denken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:17 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Gmail of gewoon je eigen mail provider via Thunderbird werkt imo veel beterderer dan hotmailof live
.
linkje?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef Mike.Strutter het volgende:
Heb je gister de rijdende rechter gekekendaar was ook een vrouw die niet zo goed tegen veranderingen kon.
Zware avond gehad? Uitleg:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:31 schreef McKillem het volgende:
[..]
De maker van dit plaatje heeft niet lang hier over na zitten denken.
Ik zie in het plaatje toch echt die domme linux vogel "zuigen".
Wat Gmail er mee te maken heeft ovigens ontgaat me ook even.
Dus Linux EN Windows zijn allebij klote, alleen windows net even iets meer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zware avond gehad? Uitleg:
Ja, die vogel, wat een Pinguïn is, zuigt inderdaad, maar daarom staat er op het pakje ook "We suck harder".
Verder wordt GMail als alternatief voor Hotmail/Live Mail geboden.
Gmail is google. Google begint een monopolie positie te krijgen. Dan liever Microsoft (er zijn meer OS-en).quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:17 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Gmail of gewoon je eigen mail provider via Thunderbird werkt imo veel beterderer dan hotmailof live
.
Het begint ook steeds meer op Big Brother te lijken. Nu staat er bij de zoekresultaten zelfs al hoe vaak je een site bezocht hebtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:45 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Gmail is google. Google begint een monopolie positie te krijgen. Dan liever Microsoft (er zijn meer OS-en).
Ik wil op ieder moment van de dag, op iedere pc bij mijn mail. Ik heb niets aan mail van mijn provider.
Daarom hotmail![]()
Stiekem is het overal hetzelfde liedje, Google maakt er alleen geen geheim van.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het begint ook steeds meer op Big Brother te lijken. Nu staat er bij de zoekresultaten zelfs al hoe vaak je een site bezocht hebt
Liedje is wel hetzelfde, de meesten maken gebruik van google. Google geeft ook aan dat ze het voor eigen onderzoek zullen gebruiken. Wat nou als....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:21 schreef McKillem het volgende:
[..]
Stiekem is het overal hetzelfde liedje, Google maakt er alleen geen geheim van.
Niet. Je hebt mij immers ook niet horen zeggen dat linux zuigt of dat het beter staat geschreven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:41 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dus Linux EN Windows zijn allebij klote, alleen windows net even iets meer.
Yep, that makes sense.![]()
Waar staan trouwens geschreven dat linux feiterlijk beter is?
Guttegut. Where to start? 'prettig werken'quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:04 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Al de mailtjes die op mijn bedrijfs adres worden geleverd ontvang ik in mijn hotmail. Staat inderdaad een beetje onprofesioneel als bedrijf zijnde, maar verder vind ik hotmail gewoon prettig werken. Irritante aan je pop3 adres dat het zo omslachtig is om ff snel je mailtje te lezen als je ergens anders bent. Daarom Hotmail voor mij. En die veranderingen van Live mail vind ik alleen maar beter, tis net outlook.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |