Dus al ik het goed bedrijp werk je ook nog met Windows 95? Want die fancy smancy look van XP etc is ook maar eng.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:28 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Goed hoor dat weet hoe dingen werken. Blijkbaar heb ik spam in mijn mailbox en ik zie reclame in beeld. Jah, dat zal wel aan mijn onkunde liggen.![]()
Toen jij nog achter je 386je zat om wat spreadsheets te maken en te diebezen, had ik mijn e-mailaccount bij hotmail. Dus al lang lang geleden jonk. Niemand verplicht mij om hotmail te nemen. Zij verplichten mij wel om aan de MSN cultuur/ look deel te nemen.
Gmail heb ik ook. En daar zeik ik niet over. Ik zeik over mijn hotmailaccount.
En betalen voor een mailaccount.Begrijp nu wel dat je kutmod wordt genoemd.
![]()
Nee, met Windows 3.1 en een XP skinquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus al ik het goed bedrijp werk je ook nog met Windows 95? Want die fancy smancy look van XP etc is ook maar eng.
Hotmail is gewoon geupgraded, welkon in de wereld van de ICT waar vandaag al gisteren is....
Je hebt ook de KEUZE of je hotmail wilt of niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:38 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nee, met Windows 3.1 en een XP skin![]()
Arme ICT'er, wat traag van begrip:
Ik heb zelf de keuze om van 95 naar 98 etc te gaan. Daar KIES ik voor op het moment dat ik het wil. Zoals het topictitel al doet vermoeden: wordt VERPLICHT.
That is.
![]()
Ik gebruik hotmail langer dan een decennia. Ik heb de keuze al gemaakt. Als trouwe gebruiker wil ik niets laten verplichten. Wil ik wel, als het er beter op wordt. En dat gebeurd niet IMHO.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt ook de KEUZE of je hotmail wilt of niet.
Dus je gaat ook over de zeik als de streepjes op snelwegen geel worden ipv wit? Is ook geen verbetering he? Aangezien je als trouwe gebruiker niets wil laten verplichtenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:49 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik gebruik hotmail langer dan een decennia. Ik heb de keuze al gemaakt. Als trouwe gebruiker wil ik niets laten verplichten. Wil ik wel, als het er beter op wordt. En dat gebeurd niet IMHO.
![]()
Als er bij de gele strepen ook de reclame van de wasverzachters, penisverlengers en geile 06 wijven mij om de oren vliegen, zodat ik niet kan concentreren. Dan wel jah.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus je gaat ook over de zeik als de streepjes op snelwegen geel worden ipv wit? Is ook geen verbetering he? Aangezien je als trouwe gebruiker niets wil laten verplichten![]()
Vanaf morgen besluit microsoft dat ze windows via het web zo veranderen dat je voor elk programma dat je gebruikt een euro moet betalen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt ook de KEUZE of je hotmail wilt of niet.
het zal wel aan mij liggen maar bij mij gaat ie niet tragerquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vanaf morgen besluit microsoft dat ze windows via het web zo veranderen dat je voor elk programma dat je gebruikt een euro moet betalen.
Maarja, je hebt de keuze of je windows wilt he.
Een emailadres verander je niet zomaar eventjes, zeker niet als je het al lang gebruikt en een hoop mensen je emailadres hebben. Ik vind die nieuwe layout niks om de doodsimpele reden dat het baggertraag geworden is erdoor. Aan dat uiterlijk wen ik wel. maar blijkbaar moet alles tegenwoordig logger, trager, groter en vooral inefficienter.
Alleen als het mensen uitkomt is Linux blijkbaar een alternatief, als MS moet worden afgezeken bestaat het niet en word je gedwongen natuurlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vanaf morgen besluit microsoft dat ze windows via het web zo veranderen dat je voor elk programma dat je gebruikt een euro moet betalen.
Een emailadres verander je niet zomaar eventjes, zeker niet als je het al lang gebruikt en een hoop mensen je emailadres hebben. Ik vind die nieuwe layout niks om de doodsimpele reden dat het baggertraag geworden is erdoor. Aan dat uiterlijk wen ik wel. maar blijkbaar moet alles tegenwoordig logger, trager, groter en vooral inefficienter.
Ik heb zelf nog geen live hotmail, maar als me vriendin hier komt mailchecken.. dan merk je echt wel t verschil hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:20 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
het zal wel aan mij liggen maar bij mij gaat ie niet trager
Jij hebt geen celeron 1.7 staan denk ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:20 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
het zal wel aan mij liggen maar bij mij gaat ie niet trager
live mail is hier ook trager dan hotmail maar los daarvan vind ik het er ook niet echt mooier op geworden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
nee duo core dus jahquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jij hebt geen celeron 1.7 staan denk ik(pc van werk
)
beat the system!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:50 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Taalinstellingen en dan Engels kiezen..
Dan staat er direct onder 'options' : 'Switch back to Hotmail' , beetje klikken en je hebt weer je oude hotmail terug. Achteraf weer even je taal op Nederlands zetten indien gewenst
True. maar als MS het toch door iedereen zn strot gaat douwen is het een kwestie van tijd voordat we helemaal aan die rotzooi vast zitten. Nou, hoera!quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
beat the system!!!
ha!! 100x dank.
daarna moet je alleen nog maar een paar vraagjes beantwoorden en je staat zo weer in je oude snelle vertrouwde reclame loze hotmail.
thank you![]()
dus:
AAN IEDEREEN DIE LIVE MAIL NIET MOET HEBBEN: VOLG DJKOSTER ZN ADVIES OP!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
beat the system!!!
ha!! 100x dank.
daarna moet je alleen nog maar een paar vraagjes beantwoorden en je staat zo weer in je oude snelle vertrouwde reclame loze hotmail.
thank you![]()
dus:
AAN IEDEREEN DIE LIVE MAIL NIET MOET HEBBEN: VOLG DJKOSTER ZN ADVIES OP!
Me too. Ziet er nogal spacey uit. Veel te modern en te koud. Brrrr. De gewone is veel relaxter.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:25 schreef ioko het volgende:
Ik heb hem ook zo snel mogelijk terug gezet, ik vind dat nieuwe systeem zeer onoverzichtelijk.
Lees de OPquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:06 schreef saaw het volgende:
ik vind het ook vreselijk
en ook niet ff waarschuwen ofzo
en het is langzaam
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:50 schreef DJKoster het volgende:
Taalinstellingen en dan Engels kiezen..
Dan staat er direct onder 'options' : 'Switch back to Hotmail' , beetje klikken en je hebt weer je oude hotmail terug. Achteraf weer even je taal op Nederlands zetten indien gewenst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |