Je kunt zelf een andere kleur instellen via opties...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Goffer, is het normaal dat nu m'n halve scherm met reclame en blauwe meuk zit
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:11 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Idd, waarom mag je niet gewoon kiezen zoals eerst![]()
![]()
Ik wil die hoere hotmail-live helemaal niet!! Kutzooi!
Kunnen ze dan niet iig een thema maken wat exact hetzelfde is als gewone hotmail?
Godver en ik was al in zo'n kutstemming...
Microsoft schakelt alles over op een Live dienst. Om te kunnen concurreren met Google, dat op hoog tempo nieuwe diensten blijft ontwikkelenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:11 schreef Eltonno het volgende:
[..]
![]()
Kunnen ze dan niet iig een thema maken wat exact hetzelfde is als gewone hotmail?
nu niet meer....quote:
Die kleur kan me dan nog hte minste boeien, het gaat erom dat ik die beeldvullende Windows Live banner van me scherm heb. Ik krijg dat Live mail in me strot gedrukt, waarom dan nog een banner daarvan..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je kunt zelf een andere kleur instellen via opties...
Kan met GMail ook niet zo makkelijk, vrees ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:38 schreef Metro2005 het volgende:
edit: ik kan nu dus niet meer aangeven naar welke pagina ik wil in mijn inboxdat kon voorheen wel dus bv pagina 10 van 25 (ja ik bewaar veel !) , nu moet ik 10 keer klikken om daar te komen!!!
![]()
![]()
![]()
............................quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:47 schreef Crazykill het volgende:
Ik heb het nu ook
Die beeld waar mn mail in staat is nu zo klein opeens :/
Subtiel verschil: Hoe vaak je dat zoekresultaat aangeklikt hebt. Die info is handig om te zien of de resultaten misschien niet zo goed zijn. Als resultaat #2 veel vaker aangeklikt wordt dan #1, dan is het tijd voor verbetering.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:03 schreef BobbyB het volgende:
Het begint ook steeds meer op Big Brother te lijken. Nu staat er bij de zoekresultaten zelfs al hoe vaak je een site bezocht hebt
klagenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:51 schreef stijgende_ster het volgende:
Log ik net in op hotmail, heb ik dat gore kutlivehotmail!Is er geen manier om de oude terug te krijgen ofzo?
![]()
heb ik ook gedaan, de gewone laad zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:50 schreef Crazykill het volgende:
Switchen naar die light versie scheelt wel wat
En daarna proberen ze je een enquête in te laten vullenquote:Switch back
We're sorry you're not happy with Windows Live Hotmail, and we're still working to improve it.
Give us one more chance to customize Windows Live Hotmail just for you!
Ik heb alweer Hotmail.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:11 schreef Eltonno het volgende:
[..]
![]()
Zuur is dat hè.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Goffer, is het normaal dat nu m'n halve scherm met reclame en blauwe meuk zit
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:35 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
http://www.yomedia.com/yomedia/e5c65c4330/rijdende_rechter_ncrv
Hier de laatste 5 minuten
Gratis wil niet zeggen dat het slecht is. Kheb nooit problemen gehad in de 12 jaar dat ik het heb gebruikt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:42 schreef Nexxennium het volgende:
Ik blijf onder de indruk van de naïeviteit van de hotmail-gebruikersHet is een gratis dienst van MS. Dat bedrijf staat niet bekend om zijn vergaande klantvriendelijkheid. What did you expect?
Maar ondertussen wel steen en been klagen als de functionaliteit achteruitgaat terwijl je nóg meer reclame krijgtquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:08 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Gratis wil niet zeggen dat het slecht is. Kheb nooit problemen gehad in de 12 jaar dat ik het heb gebruikt.
Groet,
naïeve gebruiker
Mijn hotmail is niet zo belangrijk, dat ik mijn been in ut steen klaag als het een tijdje plat ligt. Een lay-out is goed om eens te vernieuwen als het een meerwaarde heeft. De nieuwe Live heeft voor mij geen meer waarde.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:38 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel steen en been klagen als de functionaliteit achteruitgaat terwijl je nóg meer reclame krijgtBovendien genoeg topics hier dat MSN/Hotmail "alweer plat ligt". Even denken hoevaak mijn provider plat heeft gelegen... Ohja. nooit!
Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, daar zijn Nederlanders goed in. Kwaliteit is van ondergeschikt belang. Nederlanders berusten in middelmatigheid.
Link?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef Mike.Strutter het volgende:
Heb je gister de rijdende rechter gekekendaar was ook een vrouw die niet zo goed tegen veranderingen kon.
Thanks!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:10 schreef DJKoster het volgende:
Dus: Opties -> Iets met taalinstellingen opzoeken -> English -> terug naar options -> Switch to Hotmail -> beetje klikken -> en dan onder options weer ff language op Nederlands zetten.
![]()
Het wordt tijd voor een KLB-topic over klagende hotmail-usersquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:35 schreef justmattie het volgende:
omdat the sperminator mn topic heeft dichtgegooid, kom ik hier ook maar ff over WL hotmail klagen![]()
![]()
top bedanktquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:10 schreef DJKoster het volgende:
Dus: Opties -> Iets met taalinstellingen opzoeken -> English -> terug naar options -> Switch to Hotmail -> beetje klikken -> en dan onder options weer ff language op Nederlands zetten.
![]()
jij zit op Gmailquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:42 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een KLB-topic over klagende hotmail-users
Relaxed!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:10 schreef DJKoster het volgende:
![]()
Lees vooral het topic niet door en schreeuw maar watquote:
als je normaal gesproken een gratis iets in je handen krijgt gedrukt weiger je dat natuurlijk ook. Jij betaald het liefst voor alles. Logisch. Waarom iets gratis aannemen als je ook kan betalen!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:17 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Gratis e-maildiensten
Het komt echt pauper over. Helemaal sneu is het als mensen voor hun werk hotmail and the likes gebruiken.
hier ook nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:06 schreef -Mo- het volgende:
Hotmail heeft hier nog nooit plat gelegen.
heb ik ook gedaan. Maar als die fucking microsoft alles toch omgooit zal het niet lang meer duren voordat ik weer aan die pokke live mail zit. Gmail is ook geen optie want dat vind ik helemaal belabberd werken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:10 schreef DJKoster het volgende:
![]()
Ik heb destijds ook voor mijn browser betaald ja, omdat ik die beter vond (en vind) dan de gratis alternatieven. Dat je e-mail je als thuisgebruiker niet bijzonder veel kan verrotten, daar kan ik nog wel inkomen (maar don't start whining, damnit!) Maar zeker als professional zou je toch ook enig oog voor kwaliteit moeten hebben.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
als je normaal gesproken een gratis iets in je handen krijgt gedrukt weiger je dat natuurlijk ook. Jij betaald het liefst voor alles. Logisch. Waarom iets gratis aannemen als je ook kan betalen!![]()
kwaliteit van hotmail vind ik ok. Vandaar dat ik ook klaag dat het overgezet wordt in die bagger livemail. En is een betaald adres in een keer wel professioneel dan? Omdat je er voor dokt?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:36 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Ik heb destijds ook voor mijn browser betaald ja, omdat ik die beter vond (en vind) dan de gratis alternatieven. Dat je e-mail je als thuisgebruiker niet bijzonder veel kan verrotten, daar kan ik nog wel inkomen (maar don't start whining, damnit!) Maar zeker als professional zou je toch ook enig oog voor kwaliteit moeten hebben.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:44 schreef Tegan het volgende:
Options -> More options (oid) -> Switch back!
dan wel jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:45 schreef pberends het volgende:
Wat een kanker msn bagger interface!!!!!!!!!
Vol bugs en nog slomer dan hotmail al was. Ik noem het liever Windows Live Hatemail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |