abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf donderdag 20 september 2007 @ 14:23:22 #252
145146 Andyy
pi_53327251
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:12 schreef pberends het volgende:
Nou, hij doet het weer.
ja hier ook weer ja
pi_53327661
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:23 schreef Andyy het volgende:

[..]

ja hier ook weer ja
Leve Live!
  FOK!fotograaf donderdag 20 september 2007 @ 14:44:44 #254
145146 Andyy
pi_53327767
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:39 schreef pberends het volgende:

[..]

Leve Live!
hail live
pi_53346843
Neeeeeeeeeeee, ze hebben me

Ik heb nu ook Live Mail
  FOK!fotograaf vrijdag 21 september 2007 @ 09:29:42 #256
145146 Andyy
pi_53348914
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 02:43 schreef jslavenburg het volgende:

Ik heb nu ook Live Mail
RIP aan de nabestaanden
pi_53356658
quote:

Ik heb nu ook Live Mail
I rest my case
pi_53357034
Ik heb sinds een week Live mail.

De instellingen hebben zijn vruchten afgeworpen. Tot dus vorige week.

Nog nieuwe ideëen?
pi_53659257
Kijk ik nu verkeerd of kan ik Live niet meer terugzetten naar de classic instellingen?
Aids.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 3 oktober 2007 @ 02:22:32 #260
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_53659259
quote:

Ik heb nu ook Live Mail
Hier ook sinds paar dagen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_53660555
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 02:21 schreef Mss het volgende:
Kijk ik nu verkeerd of kan ik Live niet meer terugzetten naar de classic instellingen?
dat staat helemaal links onder in
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_53660672
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 08:48 schreef Apotheose het volgende:

[..]

dat staat helemaal links onder in
Dan krijg je de light-versie van Live mail.
Aids.
pi_53660691
Eingelijk zou iedereen een zelfde soort email client moeten gebruiken helemaal als deze van Microsoft is
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_53661128
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 08:56 schreef Chandler het volgende:
Eingelijk zou iedereen een zelfde soort email client moeten gebruiken helemaal als deze van Microsoft is
Fijn, iedereen een kutclient die niet fatsoenlijk kan quoten, ranzige HTML opstelt en daarbij ook nog alle stylesheets de deur uit flikkert. Dat zou idd een verbetering zijn!
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
  woensdag 3 oktober 2007 @ 09:22:40 #265
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_53661146
Ik heb ook sinds eergister Live Mail.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_53662702
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 08:56 schreef Chandler het volgende:
Flikker op, Foutlook hebben we nodig om de spam van de boeiende mail te onderscheiden.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_53662878
Zo makkelijk he, overal commentaar op hebben. Als het allemaal zo kut is neem je toch lekker Gmail ofzo?
pi_53664696
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 10:41 schreef -Jewcookie- het volgende:
Zo makkelijk he, overal commentaar op hebben. Als het allemaal zo kut is neem je toch lekker Gmail ofzo?
Originele reactie in dit topic. Was ik nog niet eerder tegen gekomen.

Bedankt. 14.gif
pi_53664846
quote:
Natuurlijk, gmail is echt SIGNIFCANT beter.

Laat me niet lachen. gmail is ook gewoon webmaildrek, net als hotmail/live en alle andere webmaildrek.

Webmail is drek. Handig voor noodgevallen ja, maar niet als primaire client. Dat geldt eigenlijk voor elke 'webapp' die ze tegenwoordig maken ter vervanging van normale desktop apps die jarenlang ontwikkeld zijn.
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
  woensdag 3 oktober 2007 @ 12:06:23 #270
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_53664897
hotmail/live is al jaren afgeschreven bij mij... Ik gebruik het alleen nog voor msn :-)
pi_53665689
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:57 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Originele reactie in dit topic. Was ik nog niet eerder tegen gekomen.

Bedankt. 14.gif
Graag gedaan.
pi_53666734
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 08:55 schreef Mss het volgende:

[..]

Dan krijg je de light-versie van Live mail.
ow ja, daar was ik dan ff mee in de war. Maar je kunt toch niet meer terug naar 't oude vertrouwde hotmail uiterlijk of wel?
quote:
gmail is helemaaaaaaaaaaaaaal niks.
pi_53667270
Het was ook maar een voorbeeld.
pi_53668462
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 09:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb ook sinds eergister Live Mail.
ik heb m destijds (mid juli) weer teruggezet op hotmail... vraag me af wanneer ze me weer viinden
  woensdag 3 oktober 2007 @ 14:52:23 #275
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_53668515
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 12:06 schreef DABAMaster het volgende:
hotmail/live is al jaren afgeschreven bij mij... Ik gebruik het alleen nog voor msn :-)
zelfs dat heb ik een tijdje geleden helemaal omgezet naar gmail
  woensdag 3 oktober 2007 @ 16:16:05 #276
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_53670396
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 12:04 schreef Nexxennium het volgende:

[..]

Natuurlijk, gmail is echt SIGNIFCANT beter.

Laat me niet lachen. gmail is ook gewoon webmaildrek, net als hotmail/live en alle andere webmaildrek.

Webmail is drek. Handig voor noodgevallen ja, maar niet als primaire client. Dat geldt eigenlijk voor elke 'webapp' die ze tegenwoordig maken ter vervanging van normale desktop apps die jarenlang ontwikkeld zijn.
Dat ben ik met je eens, zeker als je kijkt naar Google Docs enzo... waarom moet je ineens alles online doen, via hippe AJAX-dingen? Een offline (rich) client is toch vele malen uitgebreider en sneller dan zo'n webbased applicatie...
pi_53671922
Het is opeens hip geworden om alles in je browser te flikkeren, terwijl het ding daar TOTAAL NIET voor bedoeld is. En erger: de 'programmeeromgeving' (HTML/CSS/Javascript) is ook VOLSTREKT ONTOEREIKEND om een fatsoenlijke app te maken.

Gevolg: je zit met apps die compleet anders werken dan de normale apps binnen je OS, met totaal andere interface, die sloom reageren, een toegankelijkheid hebben van NULL, en waar opeens "drag and drop" weer als iets heel bijzonders wordt gezien, en die van de ene op de andere dag offline kunnen gaan, danwel een compleet andere interface/functionaliteit krijgen (zie Windows Live)

Ik als webdeveloper zeg: FLIKKER OP MET DIE WEBAPPS. HET WERKT KUT. Het concept an sich is nog niet eens het probleem, maar het gebrek aan standaard wel! Helaas kunnen we nog lang wachten op een open en goed alternatief, aangezien er een stel klotskopen bezig zijn met HTML5.

Tot die tijd zie ik eigenlijk Java + WebStart nog als het beste alternatief.
pi_53672072
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 17:38 schreef Nexxennium het volgende:
Nerd gelul
Ik wil mijn mail waar dan ook kunnen bereiken. Dat werkt niet met een adres van een provider (werkt wel, kom je ook weer terecht op je verhaal).

Wanneer je als automonteur alles weet van een bepaalde auto en dus je voorkeur hebt, wil toch niet zeggen dat alles kut is behalve de voorkeur.
pi_53672247
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 13:31 schreef Apotheose het volgende:
ow ja, daar was ik dan ff mee in de war. Maar je kunt toch niet meer terug naar 't oude vertrouwde hotmail uiterlijk of wel?
Volgens mij niet nee
Aids.
pi_53672261
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 17:46 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Ik wil mijn mail waar dan ook kunnen bereiken. Dat werkt niet met een adres van een provider (werkt wel, kom je ook weer terecht op je verhaal).
Wat een onzin, elke ISP en e-mailprovider biedt gewoon ook webmail aan. En dat is ook prima, ik gebruik het soms ook wel eens. Maar NIET als primaire client, daarvoor is het veel te onhandig.
quote:
Wanneer je als automonteur alles weet van een bepaalde auto en dus je voorkeur hebt, wil toch niet zeggen dat alles kut is behalve de voorkeur.
Om een 'bepaalde auto' te vergelijken met het standaard webplatform is appels met stoeptegels vergelijken.
pi_53672393
Idd werkt iedere provider met een webmail. Dat probreerde ik net aan te geven. De vergelijking is misschien krom, ieder heeft zo zijn voorkeur waarom hij een mailprog gebruikt als hotmail. En dat hoeft niet de beste te zijn.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 21:04:13 #282
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_53677188
quote:
Het is opeens hip geworden om alles in je browser te flikkeren, terwijl het ding daar TOTAAL NIET voor bedoeld is. En erger: de 'programmeeromgeving' (HTML/CSS/Javascript) is ook VOLSTREKT ONTOEREIKEND om een fatsoenlijke app te maken.

Gevolg: je zit met apps die compleet anders werken dan de normale apps binnen je OS, met totaal andere interface, die sloom reageren, een toegankelijkheid hebben van NULL, en waar opeens "drag and drop" weer als iets heel bijzonders wordt gezien, en die van de ene op de andere dag offline kunnen gaan, danwel een compleet andere interface/functionaliteit krijgen (zie Windows Live)
Amen to that, er zijn teveel verschillen tussen de browsers om het goed onderhoudbaar te maken... IE 5, IE 5.5, IE 6, IE 7, Fx 1.5, Fx 2, Opera 8, 8.5, 9, Safari, enz enz enz. Teveel browsers met teveel afwijkende manieren van met de standaarden omgaan...

Je bent beter af met een rich client, die geef je 1x vorm (in Visual Studio of wat dan ook) en je bent klaar. Alles werkt sneller dan in de browser, en gebruikt minder HTTP-verkeer (en dus minder lag/responsetijd).
quote:
Ik als webdeveloper zeg: FLIKKER OP MET DIE WEBAPPS. HET WERKT KUT. Het concept an sich is nog niet eens het probleem, maar het gebrek aan standaard wel! Helaas kunnen we nog lang wachten op een open en goed alternatief, aangezien er een stel klotskopen bezig zijn met HTML5.

Dan draag ik .NET 2 met ClickOnce aan, werkt ook. Of gewoon een good ol' client app die misschien online kan opslaan enzo, biedt veel meer mogelijkheden... en is net zo makkelijk te updaten als een webapp, als je het slim aanpakt tenminste...
pi_53677305
quote:

nou nou, wat hebben we er verstand van zeg
pi_53678225
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:06 schreef -Jewcookie- het volgende:

[..]

Ik wil het wel, maar sommige mensen zijn vastgeroest zoals dat oma'tje bij de rijdende rechter.
OMFG!!!! WTF!!!

Kwon hier al fertig joar!!! Stop me moar onder de grond, of hange, allèèn wurde doar langer fan.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_53678545
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 21:08 schreef Apotheose het volgende:

[..]

nou nou, wat hebben we er verstand van zeg
Overtuig me dan eens van jouw kennis op dit gebied.
pi_53679275
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 21:46 schreef Nexxennium het volgende:

[..]

Overtuig me dan eens van jouw kennis op dit gebied.
ik zeg toch dat jij er verstand van hebt!
pi_53679667
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 22:07 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ik zeg toch dat jij er verstand van hebt!
Klopt. Dus? Dat vind je maar stom, als mensen ergens iets vanaf weten?
pi_53680179
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 22:18 schreef Nexxennium het volgende:

[..]

Klopt. Dus? Dat vind je maar stom, als mensen ergens iets vanaf weten?
Ik stoorde me alleen heeeeel eventjes aan al die termen die de overhand hebben in je pleidooi, zodat een leek (ja i confess) er geen touw aan vast kan knopen. En nu voel je je vast heel stoer omdat jij wel al die termen weet?
pi_53681409
Als je dat al jargon vindt..

Bovendien doet het hier niet ter zake. Waar het om gaat zijn de woorden geschreven met hoofdletters. Het beeld dat daaruit voortvloeit lijkt me wel duidelijk
pi_53681503
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:09 schreef Nexxennium het volgende:
Als je dat al jargon vindt..
voor ieder vakgebied bestaat jargon en ik heb niet van ieder vakgebied evenveel verstand. Gelukkig maar. Valt er tenminste nog iets te ontdekken
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:46:26 #291
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_53682427
Nexxennium, heb je toevallig een MSN-adres? Zou hierover wel eens graag met je verder willen discussiëren (zie profiel voor mijne)

[ Bericht 5% gewijzigd door James1988 op 03-10-2007 23:55:17 ]
pi_53683122
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:12 schreef Apotheose het volgende:

[..]

voor ieder vakgebied bestaat jargon en ik heb niet van ieder vakgebied evenveel verstand. Gelukkig maar. Valt er tenminste nog iets te ontdekken
Da's waar, maar ik dacht dat het toch nog wel meeviel. Iemand die een beetje actief is op internet zouden termen als html en interface toch niet heel buitenaards moeten overkomen, leek me zo.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 01:38:37 #293
153627 ElZwino
Red de banaan, eet een aap
pi_53684239
GVD KLOTE Windows Live Hotmail is nu definitief gelanceerd bij iedereen ofzo :S:S een vriend van me die het al heeft logde vanavond even in op mn pc, en sindsdien zit ik er ook aan vast...ben al anderhalf uur aan het kijken hoe ik het weer terug kan zetten maar volgens mij is het niet mogelijk :S Dingen als je land veranderen naar de VS en taal veranderen halen nix meer uit. ook kan ik me bij opties nergens uitschrijven en kan ik bij opties ook niet kiezen voor de klassieke hotmail weergave...KLOTE WINDOWS LIVE MAIL!

klacht: (aangezien er een beetje offtopic wordt gelult momenteel..) ZE HEBBEN HET DEFINITIEF VERANDERD EN HET KAN NIET MEER TERUG! Of wel? zeg maar hoe :/
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal...
  Donald Duck held donderdag 4 oktober 2007 @ 01:52:50 #294
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_53684341
je kunt nog op de Lite versie overschakelen.
maar over het algemeen blijft het maar matig.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 4 oktober 2007 @ 03:06:44 #295
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_53684708
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 01:52 schreef __Saviour__ het volgende:
je kunt nog op de Lite versie overschakelen.
maar over het algemeen blijft het maar matig.
je taal op engels zetten, en dan overschakelen op de oude versie werkt hier nog steeds....
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
  donderdag 4 oktober 2007 @ 05:46:47 #296
145212 PainDivine
(( (o_)(_o) ))
pi_53684878
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:26 schreef Lithion het volgende:
Ja en Windows 3.11 ondersteunen ze ook al niet meer! .
windows 3.11? wat is dat? hmmm zal wel niet beter zijn dan mijn DOS 1.0
The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they make a vacuum cleaner.
pi_53695400
Nog steeds Hotmail hier
pi_53708309
* Apotheose heeft ook nog steeds hotmail

Alleen mn andere mailadres heb ik wel overgezet. Gewoon om t verschil te proeven Alleen kan ik met livemail niet echt fotos toevoegen. Als foto zijnde, niet als bestand zodat ze levensgroot aankomen. Krijg deze melding:

Vervolgens krijg ik wel mn fotos te zien maar als je dan op 'Attach files' klikt doet ie niks Was dat dan?
pi_53721640
Hier is het nu ook voor de tweede keer Live Mail geworden.
pi_53722392
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:19 schreef Apotheose het volgende:
* Apotheose heeft ook nog steeds hotmail

Alleen mn andere mailadres heb ik wel overgezet. Gewoon om t verschil te proeven Alleen kan ik met livemail niet echt fotos toevoegen. Als foto zijnde, niet als bestand zodat ze levensgroot aankomen. Krijg deze melding:

[afbeelding]

Vervolgens krijg ik wel mn fotos te zien maar als je dan op 'Attach files' klikt doet ie niks Was dat dan?
  • Waarom gebruik je nog IE?
  • Waarom gebruik je nog Windows Live?

Die ene message box geeft mooi aan dat beide kut werken. Vote with your money, ga naar de concurrent. (Je 'betaalt' door naar de reclames te kijken)
  • Thus spake the master programmer:
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')