Zit net precies hetzelfde te denken. Wil je lekker even streamen en wakker worden met een kopje koffie, krijg je dit gezeik weer. Heb voorlopig wel genoeg walgelijkheid gezien van die lowlifes, bahquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:48 schreef wolferl het volgende:
Ik denk zet de streams even aan, ter ontspanning.
Zit die vuile hoer weer te schelden (natasia).
Alleen het meelezen hier maakt me al boos, te erg dit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:48 schreef noekje het volgende:
Natasia: anders hadden we van die bebloede handdoek een fokking spandoek gemaakt.
Jezus mina!
Nou dit valt nog mee, ze is nog mild.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:54 schreef tony38 het volgende:
dit ga weer te ver!!!!!!!!!
Nee hoor want zij krijgt Nadia wel zo ver dat ze zegt dat zij er spijt van heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:57 schreef wolferl het volgende:
Lieke moet nu niet gaan 'vissen' bij Nadia.
Dit vindt ik altijd zo'n zwak moment van haar.
Nadia zei net dat ze trots is op die meiden. Die rent dadelijk weer terug naar het trash.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:58 schreef kybe het volgende:
[..]
Nee hoor want zij krijgt Nadia wel zo ver dat ze zegt dat zij er spijt van heeft.
En dat is nu gebeurd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Nadia zei net dat ze trots is op die meiden. Die rent dadelijk weer terug naar het trash.
Ik heb ze uitgezet. Ik kan er niet tegen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:00 schreef avonne het volgende:
oh, shit nu gaat de stream weer naar het trash...
moet dat nou?
Ongelooflijk,dus nu ook alleen maar trash op streamsquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Nadia zei net dat ze trots is op die meiden. Die rent dadelijk weer terug naar het trash.
Wat zeiden ze dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:03 schreef noekje het volgende:
Dit hele bashgebeuren gebeurde na een berichtje van achter.
Stelletje fuckers!
Daarom zeg ik....de FEBO is nog gekker dan dat trailer trash.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:03 schreef noekje het volgende:
Stelletje fuckers!
Laat de streams nog maar even uit, en geniet van die mooie gedachte.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:03 schreef Dark het volgende:
Goedemorgen, heb net ff gelezen en Natasia is 2 minuten geleden naar huis gegaan?![]()
Hiep Hoi !
Dat men niet aan de persoonlijke bezittingen mag komen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:03 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wat zeiden ze dan?
Want ik haakte dan waarschijnlijk net daarna in.
Dat mens moet zich dood en doodschamen....quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:03 schreef DrsH het volgende:
Het is toch een daadwerkelijk gegeven dat Natasia Blank van elke vorm van beschaving verstoken gebleven is. Wat deze vrouw uitkraamt is onvoorstelbaar, alleen haar terugkeer naar huis zou al een reden zijn het Meldpunt Kindermishandeling in te schakelen. Daarbij komt dat ze in Almere wel maatregelen mogen treffen in heer directe leefomgeving want deze feeks heeft een neus voor alles waar onraad of ruzie is en mengt zich ook overal in. En als laatste er zou haar verboden moeten worden verder aan de kickboxlessen deel te nemen want dit stuk grof huisvuil schroomt niet om lichamelijk geweld toe te passen en heeft geen kort lontje maar geen lontje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren kwam er geen tekst op het plasmascherm nadat Natasia die telegrammen van Huub en Lieke in de prullenbak had geflikkerd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:03 schreef noekje het volgende:
Stelletje fuckers!
Heb de streams wel aan, teveel gebufferquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Laat de streams nog maar even uit, en geniet van die mooie gedachte.
Wat let je...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:03 schreef DrsH het volgende:
Het is toch een daadwerkelijk gegeven dat Natasia Blank van elke vorm van beschaving verstoken gebleven is. Wat deze vrouw uitkraamt is onvoorstelbaar, alleen haar terugkeer naar huis zou al een reden zijn het Meldpunt Kindermishandeling in te schakelen. Daarbij komt dat ze in Almere wel maatregelen mogen treffen in haar directe leefomgeving want deze feeks heeft een neus voor alles waar onraad of ruzie is en mengt zich ook overal in. En als laatste er zou haar verboden moeten worden verder aan de kickboxlessen deel te nemen want dit stuk grof huisvuil schroomt niet om lichamelijk geweld toe te passen en heeft geen kort lontje maar geen lontje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De ironie. Zijn mensenkennis kan ook door het doucheputje gespoeld samen met Brian z'n kwakje.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoor John de Mol het nog zeggen in een onlangs verschenen interview: Natasia is een beschaafde dame geworden.
Ik krijg het idee dat Tilly af gaat zeggen, DOB zijn zelf trailer trash, dus die blijven gewoon komen, dunkt mij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:08 schreef schatje het volgende:
Wel balen als DOB en Tilly vanmiddag toch komen. Ze hadden op z'n minst als een teken van protest een weekje kunnen wegblijven.
Nope, geen mailadres.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:09 schreef LoveProfusion het volgende:
http://www.saturdaynightfever.nl/ is de officiele website. Kan iemand kijken of er een mailadres staat? Ik kom daar niet op via m'n werk
Precies. Stiekem hoop ik dat iemand het zou doen of meerdere mensen... Deze vrouw is niet in staat om kinderen op te voeden. Die kinderen hebben liefde nodig, niet een moeder die het haar kind kwalijk neemt dat hij ziek is geweest, zoals Natasia wel heeft gedaan.quote:
wel een adres nog geen mail, ik zoek even verder.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:09 schreef LoveProfusion het volgende:
http://www.saturdaynightfever.nl/ is de officiele website. Kan iemand kijken of er een mailadres staat? Ik kom daar niet op via m'n werk
Waarom denk je dat Tilly af gaat zeggen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat Tilly af gaat zeggen, DOB zijn zelf trailer trash, dus die blijven gewoon komen, dunkt mij.
Ik kan geen mailadres vinden op de sitequote:Op woensdag 18 juli 2007 10:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Sponsors,Grolsch en radio 10.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En de sponsors? Mijn ouders gaan ook..
Dat moeten we eerst nog maar eens zien. Ik denk nl dat ze allemaal gewoon blijven komen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:15 schreef riri het volgende:
Snappen die aso's nou niet dat veel mensen niet eer komen na het gebeurde van afgelopen zondag?
Die mensen willen helemaal niet meer geassocieerd met het programma....
Ok dan moeten we even een mail opstellen met linkjes naar youtube clips van Natasia. Eventueel kan ik een foto maken van de kaarten van mijn ouders als bewijs dat ik zou gaan naar het feestje en overweeg mijn kaarten terug te geven omdat ik niet met deze vrouw in 1 ruimte wil zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:12 schreef kybe het volgende:
[..]
wel een adres nog geen mail, ik zoek even verder.
Downtown Events
ArenA Boulevard 1
1101 AX Amsterdam
Tel. nr.: +31(0)20 3111565
Gelukkig hebben ze een slecht opgezet formulier : alexander@funpartys.nlquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb nu mail adres:info@downtown-events.nlquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ok dan moeten we even een mail opstellen met linkjes naar youtube clips van Natasia. Eventueel kan ik een foto maken van de kaarten van mijn ouders als bewijs dat ik zou gaan naar het feestje en overweeg mijn kaarten terug te geven omdat ik niet met deze vrouw in 1 ruimte wil zijn.
info@funpartys.nlquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Tussen 12 en 2 komt het vliegtuig. Huub heeft motorrijles volgens mij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:16 schreef riri het volgende:
Komt vanmiddag het vliegtuig?
Waar is Huub eigenlijk?
Kan ook dat Huub nog in de slaapkamer is, hij heeft vandaag zijn uitslaapdag.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Tussen 12 en 2 komt het vliegtuig. Huub heeft motorrijles volgens mij.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:23 schreef blomst het volgende:
Zou leuk zijn als ze om een standpunt in te nemen met Lieke haar haar zouden beginnen.
Ik verdenk hen er nog steeds van dat zij de redactie zijn. Stel prutsers bij elkaar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:22 schreef blomst het volgende:
DOB komt dus wel, die zijn echt mediageil.
Trashquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:22 schreef blomst het volgende:
DOB komt dus wel, die zijn echt mediageil.
Ik doe mee!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ok dan moeten we even een mail opstellen met linkjes naar youtube clips van Natasia. Eventueel kan ik een foto maken van de kaarten van mijn ouders als bewijs dat ik zou gaan naar het feestje en overweeg mijn kaarten terug te geven omdat ik niet met deze vrouw in 1 ruimte wil zijn.
Fuck inderdaad! Hij ligt al de hele morgen voor mequote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef Cherrypie het volgende:
In de SP!TS is het VOORPAGINA NIEUWS '' MIshandeling en aanranding in de Goude Kooi'' met 4 fotos!!
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eigenlijk zou Natasia met een exit er nog genadig afkomen, ze zou gewoon een paar
dagen moeten zitten en een flinke boete van justitie moeten krijgen ......
Zo, weer dertig SMS-jes voor Lieke![]()
Ze krijgt de duurste extensions die er zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef beequeen het volgende:
Zou het haar van Amanda er helemaal afgaan?
Als dat zo is, zet ik de streams aan, dus wil iemand me een seintje geven?![]()
Primaquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Geachte Heer/Mevrouw,
Met veel plezier keek ik uit naar het discofeest Saturday Night Fever a.s. zaterdag in de Amsterdam Arena.
Echter, tot mijn grote verbazing zie ik dat jullie 2 kaarten hebben gegeven aan de Gouden Kooi bewoners Natasia en Jaap.
Ik vind het jammer dat jullie deze bewoners een vrijkaartje hebben gegeven. Mij geeft het de indruk dat het geen leuk feest gaat worden, maar
dat het een feest wordt met louche ordinaire mensen die er niet voor schuwen fysiek geweld te gebruiken.
Ter informatie heb ik een link naar een filmpje bijgevoegd, zodat u kunt zien wat voor mensen u vrijkaarten hebt gegeven.
Hopelijk bedenkt u zich en trekt u hun vrijkaarten in.
Met vriendelijke groet,
Zo goed? Heeft iemand een link naar dat youtube filmpje van zondag?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Geachte Heer/Mevrouw,
Met veel plezier keek ik uit naar het discofeest Saturday Night Fever a.s. zaterdag in de Amsterdam Arena.
Echter, tot mijn grote verbazing zie ik dat jullie 2 kaarten hebben gegeven aan de Gouden Kooi bewoners Natasia en Jaap.
Ik vind het jammer dat jullie deze bewoners een vrijkaartje hebben gegeven. Mij geeft het de indruk dat het geen leuk feest gaat worden, maar
dat het een feest wordt met louche ordinaire mensen die er niet voor schuwen fysiek geweld te gebruiken.
Ter informatie heb ik een link naar een filmpje bijgevoegd, zodat u kunt zien wat voor mensen u vrijkaarten hebt gegeven.
Met vriendelijke groet,
Je kan het proberen maar ben er bang voor dat het niet echt gaat lukken hoor,quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Kom op mensen. Ik weet niet of het gaat lukken, maar we kunnen op zijn minst proberen om haar feestje te verpesten!
Omdat uit alles blijkt dat lieke uit het script wordt geschreven, jaap zei het al en ag laat maar wat een kudt programma eigenlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:29 schreef riri het volgende:
Kapster zegt tegen Amanda...we hebben hele dure extensions voor je meegenomen en je word ook geverfd
Tegen Lieke zegt de kapster....even een beetje bijwerken en heb ook een paar extentions meegenomen...
Hoezo voortdurend verschil maken?
Zou het niet heel goed zijn geweest juist alleen Lieke het haar te doen met super mooie spullen en dat Amanda niks zou krijgen en de vloer moest gaan vegen?
Mijn hemel, wat een verschil. Hoe kom je aan die foto's?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:30 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dikke dame vAn DOB twee jaar terug
Er zijn al veel dingen gelukt:quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:30 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Je kan het proberen maar ben er bang voor dat het niet echt gaat lukken hoor,
denk niet dat daar gevoelig voor zijn maar je weet het maar nooit![]()
Komende van die trailertrash kapper is het dus ook niksquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze krijgt de duurste extensions die er zijn.
Reken er maar op dat als ze komt ze opdracht krijgt van de Febo om er niets over te zeggen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu maar hopen dat Tilly wel een standpunt durft in te nemen ......
dat weet ik daarom zeg ik je kan het altijd proberen!!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Er zijn al veel dingen gelukt:
- Brian zijn vlieglessen zijn geannuleerd nav onze meldingen
- Natasia mocht niet in een touareq rijden n.a.v. onze meldingen
- Brian wilde een keer een anti-pest speaker uitnodigen, ging ook niet door n.a.v. onze meldingen.
- De organisatie HIER trok zich terug als sponsor.
Heel goed!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Geachte Heer/Mevrouw,
Met vriendelijke groet,
Spits! kan je ook online lezenquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef BuffyJan het volgende:
Ik zal t artikel even inscannen
Als je nou eens wel gaat en haar een flinke tik op d'r neus geeft of die tieten eens flink uitrekt ofzo?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Geachte Heer/Mevrouw,
Met vriendelijke groet,
Precies, en niet geschoten, altijd mis.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Er zijn al veel dingen gelukt:
- Brian zijn vlieglessen zijn geannuleerd nav onze meldingen
- Natasia mocht niet in een touareq rijden n.a.v. onze meldingen
- Brian wilde een keer een anti-pest speaker uitnodigen, ging ook niet door n.a.v. onze meldingen.
- De organisatie HIER trok zich terug als sponsor.
http://www.spitsnet.nl/quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef Cherrypie het volgende:
In de SP!TS is het VOORPAGINA NIEUWS '' MIshandeling en aanranding in de Goude Kooi'' met 4 fotos!!
![]()
Ja, je hebt helemaal gelijk, dat besef ik maar al te goed ..... Maar, hier mijn argumenten omquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:28 schreef Pavement het volgende:
[..]Je weet wel dat je dus Talpa betaald, die de redactie betaald, die palma betaald ? Dus maw jij betaald palma der loon.
Ik snap niet wat mensen bezielen hier nog geld naar te flatsen ?
http://www.youtube.com/watch?v=hZVq16KHLxsquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Geachte Heer/Mevrouw,
Tis toch ongelovelijk die wijven! Gewoon mediageil!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:31 schreef noekje het volgende:
Lieke: de helft is eruit getrokken
Prutser: aaah
Amanda: aaah
Prutser: is Huub zo wild geweest?
Lieke: was het maar zo
AI ai ai brotherquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:34 schreef ach het volgende:
[..]
Spits! kan je ook online lezenhttp://hirespdf.spitsnet.nl/2007-07-18/SPI20070718.pdf
mailenquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:29 schreef riri het volgende:
Kapster zegt tegen Amanda...we hebben hele dure extensions voor je meegenomen en je word ook geverfd
Tegen Lieke zegt de kapster....even een beetje bijwerken en heb ook een paar extentions meegenomen...
Hoezo voortdurend verschil maken?
Zou het niet heel goed zijn geweest juist alleen Lieke het haar te doen met super mooie spullen en dat Amanda niks zou krijgen en de vloer moest gaan vegen?
Precies, het gaat maar door en van spijt is niks te merken bij de bende van 6, sterker nog, ze zijn er trots op.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
Dat stukje in de spits. De programmamakers geven aan dat het misselijkmakend is. Vervolgens houden die dat uitschot in dat huis en het uitschot heeft nog geen 1x sorry gezegd.
Sterker nog, ze zijn er trots op!
Dat is net zo misselijkmakend als het gebeuren zondag wat mij betreft.
Neem verdomme je verantwoording toch als programmamakers.
Denk aan je hart noekjequote:Op woensdag 18 juli 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
Dat stukje in de spits. De programmamakers geven aan dat het misselijkmakend is. Vervolgens houden die dat uitschot in dat huis en het uitschot heeft nog geen 1x sorry gezegd.
Sterker nog, ze zijn er trots op!
Dat is net zo misselijkmakend als het gebeuren zondag wat mij betreft.
Neem verdomme je verantwoording toch als programmamakers.
"Dit is misselijkmakend...", aldus een woordvoerder van DGK.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:35 schreef avonne het volgende:
[..]
http://www.spitsnet.nl/
klik rechtsboven op de voorpagina
Nee was een gerucht dat Natasia om 10 uur vanmorgen de villa zou verlaten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:43 schreef Nicoss het volgende:
Dacht dat er wat zou gebeuren om 10 uur???
Het was een grapje kijken jullie nooit naar PI???quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:47 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee was een gerucht dat Natasia om 10 uur vanmorgen de villa zou verlaten.
Tja het lijkt op een vooroordeel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:48 schreef neehe het volgende:
Lieke wordt door die 3 half buitenlandse wijven gediscrimineert.
De enige echte Nederlandse vrouw is Lieke.
De rest heeft een buitenlandse vader of moeder.
Dus?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:48 schreef neehe het volgende:
Lieke wordt door die 3 half buitenlandse wijven gediscrimineert.
De enige echte Nederlandse vrouw is Lieke.
De rest heeft een buitenlandse vader of moeder.
ze heeft echt nauwelijks haar en datgene dat ze wel heeft is heel erg dun.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:49 schreef petraa het volgende:
Dat haar van Amanda is zo mogelijk nog erger dan van natas
Ja je hebt een punt, maar alle geruchten omtrent een vertrek van Natasia neem ik wel serieus.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Het was een grapje kijken jullie nooit naar PI???![]()
Ipv dat ze dat eens goed in model laat knippen ipv die sloeriesliertenquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:51 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
ze heeft echt nauwelijks haar en datgene dat ze wel heeft is heel erg dun.![]()
Ik hoor het ook net....wat een smerige streek.... dan mist ze het vliegtuigjequote:Op woensdag 18 juli 2007 10:53 schreef noekje het volgende:
Er staat een auto klaar om 11.30 uur voor Lieke. Lieke weet bij God niet waarom.
Palma ook niet.
Zou ze de vliegtuigjes missen?
Zou wel lullig zijn, zou het een bewuste actie van FEBO zijn?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:53 schreef noekje het volgende:
Er staat een auto klaar om 11.30 uur voor Lieke. Lieke weet bij God niet waarom.
Palma ook niet.
In het omgekeerde geval was Meldpunt Discriminatie alláng ingeschakeld.quote:
als dgk nog enigzins serieus genomen wil worden, dan kunnen ze gewoon niet anders dna Natas eruit gooien.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:52 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja je hebt een punt, maar alle geruchten omtrent een vertrek van Natasia neem ik wel serieus.
Dat geeft maar des te meer aan hoe graga ik dat stuk stront zie vertrekken.
Zou het niet weer helemaal niet waar zijn, een naaistreek van Palma of zo?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:56 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zou wel lullig zijn, zou het een bewuste actie van FEBO zijn?
Ik niet al kreeg ik die kaarten nu gratisquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:01 schreef CoT het volgende:
Natasia gaat toch naar amsterdam binnenkort?
Gaan er meer mensen naar amsterdam?![]()
naar de dokter met haar oog?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:01 schreef pasjesjen het volgende:
Weet iemand al waar lieke heengaat dan?
idd, zal wel paarden haar zijn van de slacht. Die van Amanda gaan er in iedergeval van op vooruit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Komende van die trailertrash kapper is het dus ook niks
zou goed kunnen ja daar houden we het dan maar opquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:02 schreef blomst het volgende:
[..]
naar de dokter met haar oog?
weet het niet zeker.
Ik weet dat mijn ouders gaan..ik heb een sluipschuttersgeweer geinstalleerd in de naaldhak van mijn moeder.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:01 schreef CoT het volgende:
Natasia gaat toch naar amsterdam binnenkort?
Gaan er meer mensen naar amsterdam?![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:03 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn ouders gaan..ik heb een sluipschuttersgeweer geinstalleerd in de naaldhak van mijn moeder.
Met afstandsbediening?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:03 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn ouders gaan..ik heb een sluipschuttersgeweer geinstalleerd in de naaldhak van mijn moeder.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Degenen die last hebben van bufferende streams kunnen het hier eens proberen:
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
![]()
![]()
![]()
hij laat de fokketjes niet in de steek![]()
Nee, want Lieke weet van niks.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:02 schreef blomst het volgende:
[..]
naar de dokter met haar oog?
weet het niet zeker.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
![]()
hij laat de fokkertjes niet in de steek![]()
ijdele hoop waarschijnlijk huub en lieke worden even ontvoerd en de rest wordt zo de villa uitgepleurdquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:08 schreef Fast_Eddy het volgende:
ik zie op hun site dat Jaap al aangekondigd is * grootste discobol van de wereld (8m doorsnee)
Of is het een misselijk grapje van de trash, zodat de kapster haar klusje niet af krijgt.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:09 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft Nena uitgenodigd voor haar half jaar feest. Ik hoop zo dat ze komt.
IK HOU VAN HIDIHOquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
![]()
hij laat de fokkertjes niet in de steek![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:07 schreef CoT het volgende:
Vliegtuigje van Nowlive kotm tussen 12.00 en 13.00
Die van VOL tussen 13.00-14.00
Nog niet als ie vol met water stondquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Wow 2 vliegtuigjes..hoe kunnen we dat overtreffen?
Nou ik heb een idee!
Beequeen, Petraa, Blomst, ik en nog wat vrijwilligers gaan parachutespringen uit het vliegtuigje en plegen een ontvoering waar de Mossad jaloers zou zijn. Al denk ik dat niemand van ons Natasia in de kelder wil hebben.
dat is dan wel weer sympathiek van haarquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:09 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft Nena uitgenodigd voor haar half jaar feest. Ik hoop zo dat ze komt.
Ik doe MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEequote:Op woensdag 18 juli 2007 11:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou ik heb een idee!
Beequeen, Petraa, Blomst, ik en nog wat vrijwilligers gaan parachutespringen uit het vliegtuigje en plegen een ontvoering waar de Mossad jaloers zou zijn. Al denk ik dat niemand van ons Natasia in de kelder wil hebben.
Ontvoering? Is dat het beste wat je kan bedenken?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou ik heb een idee!
inderdaadquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:11 schreef CoT het volgende:
hey tof
die van Hidiho zijn de enige streams die niet bufferen
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:11 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Nog niet als ie vol met water stond![]()
In mijn hartje hoop ik het ook, maar eigenlijk heb ik liever dat ze niets meer te maken wil hebben met die laagbijdegrondse zooi.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:09 schreef noekje het volgende:
Goed ideequote:Op woensdag 18 juli 2007 11:13 schreef Fast_Eddy het volgende:
als huub nou met lieke meegaat dan laten we er eentje neerstorten op de vila![]()
Sterker nog, ik heb geen kelder.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou ik heb een idee!
Euhhh... okquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:17 schreef neehe het volgende:
Tussen 1 en 2 gaan dus alle bommen los.
Een echt bombardement waar Rotjeknor jaloers op kan zijn.
Ik heb wel een kelder, maar daar wil ik geen Natasja in.quote:
Waar zat jij dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:18 schreef Varen het volgende:
Ik dacht al, wat is het vreselijk stil op de COS, maar jullie zaten hier!!![]()
![]()
Ik denk dat Huub en Lieke beiden naar achteren geroepen worden, vlak voordat deze ongeoorloofde steun van buitenaf boven de villa arriveert.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Waarom moet Lieke om 11:30 weg? Straks mist ze het.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:17 schreef neehe het volgende:
Tussen 1 en 2 gaan dus alle bommen los.
Een echt bombardement waar Rotjeknor jaloers op kan zijn.
ZEG het dan ook !quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef beequeen het volgende:
Weer over het vertrek van Natasja, Amanda weet hoe het zit, Lieke ook.
Gaan we doen .......................alles voor die Heksquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:46 schreef LoveProfusion het volgende:
HEY HALLO!
Heb JIJ zin om Natasia d'r feestje te verpesten? Stuur dan een berichtje aan de organisatie van Saturday Night Fever, daar zou Natasia zaterdag lekker gaan feesten. Verdienen doet ze dit niet. We zullen het Kindje van God een berichtje uit de hel geven. Stuur een kort berichtje naar de organisatie (wel netjes blijven) en misschien werkt het wel. Eerder is het ons gelukt haar Touareqje af te pakken en als een klein kind keek ze toen heel ZUUR
alexander@funpartys.nl; info@downtown-events.nl info@funpartys.nl
Ja ik wil het ook wel eens weten nuquote:
Lieke weet helemaal niks, zei Amanda toch ? Ik hoorde het niet helemaal goed, want naar Amanda kan ik niet zo lang luisteren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef beequeen het volgende:
Weer over het vertrek van Natasja, Amanda weet hoe het zit, Lieke ook.
ligt niet aan jouquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:22 schreef elcastel het volgende:
[..]
Lieke weet helemaal niks, zei Amanda toch ? Ik hoorde het niet helemaal goed, want naar Amanda kan ik niet zo lang luisteren..
En gemailt dat het 1 grote puinhoop wordt, omdat natas komt, met een link naar het filmpje.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef milk-shake het volgende:
[..]
Gaan we doen .......................alles voor die Heks![]()
![]()
![]()
Amanda zei dat Lieke niet kon weten hoe het zat en daarop zei Lieke dat ze het wel weet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:22 schreef elcastel het volgende:
[..]
Lieke weet helemaal niks, zei Amanda toch ? Ik hoorde het niet helemaal goed, want naar Amanda kan ik niet zo lang luisteren..
Ik weiger naar die site te gaanquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:26 schreef LoveProfusion het volgende:
www.rosecatering.nl zorgt dalijk voor een high tea in de Kooi
Nou mensen, hop: állemaal gaan bellen faxen mailen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:26 schreef LoveProfusion het volgende:
www.rosecatering.nl zorgt dalijk voor een high tea in de Kooi
Als dat zo is vink het nog grootquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:28 schreef noltje het volgende:
Amanda's hersenen hebben de afmetingen van een walnoot !
Ik dacht meer aan een pijnboompit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:28 schreef noltje het volgende:
Ha, nog geen eens van een pinda.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:28 schreef noltje het volgende:
Staat dat ook ergens online?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:27 schreef BuffyJan het volgende:
Artikel over DGK staat ook in de Metro
Kan t online niet terugvinden, moet je inloggen. Ik wil t wel inscannenquote:
Voor jou ga ik zoekenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Staat dat ook ergens online?
OT: Ja, ik heb die melding nog even laten staan en tot ik er helemaal uit ben lopen de streams weer.
Julie zijn errugquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:33 schreef neehe het volgende:
Zaterdag natas bekogelen met rotte eieren en rotte tomaten.![]()
Je bent een schat, eindelijk geen gebuffer meer. Dit is echt heerlijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
OT: Ja, ik heb die melding nog even laten staan en tot ik er helemaal uit ben lopen de streams weer.
Ja dan draaien ze t op zo'n manier. Ze had er meteen uit gemoetenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me toch af of we vandaag toch nog kunnen juichen.
09:16 - Tranen van een diva
Het vroege enthousiasme is vooralsnog vooral bij de dames te vinden. Huub, Jaap, Dennis en Brian hebben nog geen teken van leven gegeven, maar ook Nadia verkeert momenteel nog in dromenland. Gisteravond heeft Natasia een moeilijk moment beleefd. Het werd haar allemaal te veel en ze liet weten snel naar huis te willen gaan. Zal ze vandaag de moed vinden om toch weer verder te gaan, en het tot september vol te houden? We gaan het vandaag zien…
Bron: Tien.
Heel suggestief.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
Het vroege enthousiasme is vooralsnog vooral bij de dames te vinden. Huub, Jaap, Dennis en Brian hebben nog geen teken van leven gegeven, maar ook Nadia verkeert momenteel nog in dromenland. Gisteravond heeft Natasia een moeilijk moment beleefd. Het werd haar allemaal te veel en ze liet weten snel naar huis te willen gaan. Zal ze vandaag de moed vinden om toch weer verder te gaan, en het tot september vol te houden? We gaan het vandaag zien…
http://www.spitsnet.nl/ni(...)tml?p=home%20links,0quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om verwijdering te verbloemen. Maar ik vind het niet erg, als ze maar opsodemietert.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
toch nog verstandig geworden daarquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:36 schreef petraa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_Kooi_duikt_op.html
Nu het echte verhaal eindelijk
We hadden t over de Metroquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
http://www.spitsnet.nl/ni(...)tml?p=home%20links,0
Het artikel van gister..
Rechtsbovenin bevind zich de editie van vandaag.. daarop klikken 4 foto's en wat tekst op de voorpagina
Ja ik ook maar ik heb er een hard hoofd inquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om verwijdering te verbloemen. Maar ik vind het niet erg, als ze maar opsodemietert.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
http://www.spitsnet.nl/ni(...)tml?p=home%20links,0
Het artikel van gister..
Rechtsbovenin bevind zich de editie van vandaag.. daarop klikken 4 foto's en wat tekst op de voorpagina
Doe maarquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:37 schreef demins het volgende:
Zaterdagavond een bommelding doen bij Saturday Night Fever, op het moment dat Natasja en Jaap vertrekken... Of ik moet ik me nu even temperaturen???
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:36 schreef sponkie63 het volgende:
mensen ik weet dat ik in de verkeerde topic zir maar..... heb constant zwart beeld en wegvallende audio heeft niemand hier last van? ik heb dit al sinds gisteren.please laat iemand die de streams volgt even antwoord geven kan zo niets volgen
Precies, opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om verwijdering te verbloemen. Maar ik vind het niet erg, als ze maar opsodemietert.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:37 schreef demins het volgende:
Zaterdagavond een bommelding doen bij Saturday Night Fever, op het moment dat Natasja en Jaap vertrekken... Of ik moet ik me nu even temperaturen???
Natasia blijft gewoon zitten.Volgens mij gaat ze haar vertrek met een of ander smoesje uitstellen in het kader van Brainless meehelpen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
Toen ze zei onschendbaar te zijn, zei ze ook dat ze een waardig afscheid zou krijgen...quote:
is dat kwartje ook eindelijk gevallen .....quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:42 schreef noekje het volgende:
Jaap vindt dat er niks uit Dennis komt.
Ja inderdaad, dat zei hij duidelijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:43 schreef CoT het volgende:
Dat Huub gister Dennix confronteerde moest dus ook van achter
Bloedhond was tegen Lieke door Natasia (dacht ik, kan ook Amanda geweest zijn)quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:41 schreef beequeen het volgende:
Hebben jullie een van deze woorden horen zeggen?![]()
09:37 - "Bloedhond!"
Begin de dag met een vers croissantje, glaasje jus en een heerlijk kattige woordenwisseling. Amanda en Lieke zitten samen aan de ontbijttafel en de snedige oneliners vliegen de arme Palma om de oren. ‘Bloedhond’, ‘12-jarige kleuter’, ‘bleekscheet en ‘je bent zo dom'; het zijn maar een paar van de verwensingen, die de twee jongedames over elkaar uitstorten. Vergeten jullie niet te kauwen, dametjes!
Waardig afscheid is een schop onder die dikke reet waarbij ze blijft hangen op de gouden poort alwaar ze gillend haar rechterbeentje omhoog doet en klaarkomt terwijl ze 'Sliko is een bloedhoer' roept.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:42 schreef Yollie het volgende:
[..]
Toen ze zei onschendbaar te zijn, zei ze ook dat ze een waardig afscheid zou krijgen...
Ik corrigeerde het al. Ik bedoelde dus dat er staat de de dames dit tegen elkaar zeiden, en dat klopt niet, het was alleen Amanda.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:43 schreef Varen het volgende:
[..]
Bloedhond was tegen Lieke door Natasia (dacht ik, kan ook Amanda geweest zijn)
Natasia en Amanda waren heel vel tegen Lieke, Nadia zei niks.
Ik vind het best begrijpelijk dat achter wat dingen probeert te sturen. Er zit veel geld in het programma, het moet alleen wel zo zijn dat iedereen gelijke kansen heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:43 schreef CoT het volgende:
Ja die woorden heb ik gehoord aan de ontbijt tafel, Amandelletje was lekker te keer aan het gaan tegen Lieke.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:41 schreef beequeen het volgende:
Hebben jullie Lieke een van deze woorden horen zeggen?![]()
Begin de dag met een vers croissantje, glaasje jus en een heerlijk kattige woordenwisseling. Amanda en Lieke zitten samen aan de ontbijttafel en de snedige oneliners vliegen de arme Palma om de oren. ‘Bloedhond’, ‘12-jarige kleuter’, ‘bleekscheet en ‘je bent zo dom'; het zijn maar een paar van de verwensingen, die de twee jongedames over elkaar uitstorten. Vergeten jullie niet te kauwen, dametjes!
Het enige wat uit hem komt is stront als je hard genoeg knijptquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:42 schreef noekje het volgende:
Jaap vindt dat er niks uit Dennis komt.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Waardig afscheid is een schop onder die dikke reet waarbij ze blijft hangen op de gouden poort alwaar ze gillend haar rechterbeentje omhoog doet en klaarkomt terwijl ze 'Sliko is een bloedhoer' roept.
Het word steeds erger met die domme villa vandaag stukjes.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:41 schreef beequeen het volgende:
Hebben jullie Lieke een van deze woorden horen zeggen?![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Waardig afscheid is een schop onder die dikke reet waarbij ze blijft hangen op de gouden poort alwaar ze gillend haar rechterbeentje omhoog doet en klaarkomt terwijl ze 'Sliko is een bloedhoer' roept.
rustig aanquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:37 schreef demins het volgende:
Dat was duidelijk. Achter is niet tevreden met Dennis..stond ook al een keer een stukje op de website dat Dennis meer peper in zijn reet moest hebben. Dennis heeft zich al met een smoes naar binnen gewerkt (sexverslaafd) zei zijn zusje.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:43 schreef CoT het volgende:
Een sexfobie lijkt me waarschijnlijker!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat was duidelijk. Achter is niet tevreden met Dennis..stond ook al een keer een stukje op de website dat Dennis meer peper in zijn reet moest hebben. Dennis heeft zich al met een smoes naar binnen gewerkt (sexverslaafd) zei zijn zusje.
Is Huub al terug en Lieke al weg? Ik ga even lunchen! Veel plezier met vliegtuig spotten
Je lijkt Jaap welquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:51 schreef noltje het volgende:
Alles blijkt geregiseerd !
Ik zit mijn tijd te verdoen en te kijken naar een slap aftreksel van GTST.![]()
Godverdomme, ik voel me genaaid door die klotemiljardair de Mol.
Lieke is/gaat naar de kapperquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
Dat verhaal van Palma , dat er om half 12 een auto zou komen voor Lieke, is dus een leugen.
Van nowlive:quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
Dat verhaal van Palma , dat er om half 12 een auto zou komen voor Lieke, is dus een leugen.
Zoals wel vaker bij Palma. Gelukkig bemoeid ze zicvh niet zo met het spel, anders had Amanda er vast wel wat van gezegd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
Is dat al zeker, dat het op dit trio gaat neerstorten???? Bron?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:51 schreef blomst het volgende:
Wat zal dat vliegtuigje hard aankomen bij Natasja, Amanda en nadia.
![]()
Misschien ga ik te ver maar ik vind inderdaad dat ze uit de ouderlijke macht moet worden gezet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Je zou toch denken dat de redactie met terugwerkende kracht opnieuw met sancties komt vanwege zondag. Het is nu echt een schandaal geworden en Fons zal echt niet willen dat die hoer Natasia in het programma zit als het naar rtl 4 gaat.
Ik hoop serieus dat haar leven een hel wordt. Dat ze altijd diep en diep ongelukkig zal zijn. Dat haar tieten letterlijk gaan rotten en haar buik dikker en dikker word..dat ze op een dag maatje 50 heeft en de jurk van maat 34 ziet en vlucht naar Suriname. Haar kinderen achterlatend aan een liefdevolle voogd.
Hoe weten ze dat toch allemaal bij Nowlive?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:53 schreef Brici het volgende:
[..]
Van nowlive:
Sly
Site beheerder en oprichter Nowlive
Posts: 2272 Mensen , Lieke blijft gewoon....dokter is uitgesteld!!!!
Geen idee :Squote:Op woensdag 18 juli 2007 11:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat toch allemaal bij Nowlive?![]()
Wat is t toch een teringwijfquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
omdat ze nog in de kapsalon zit?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke zit er nog..haar haar wordt geverfd..quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:53 schreef noekje het volgende:
Palma ook niet.
Je vergeet de legging.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Je zou toch denken dat de redactie met terugwerkende kracht opnieuw met sancties komt vanwege zondag. Het is nu echt een schandaal geworden en Fons zal echt niet willen dat die hoer Natasia in het programma zit als het naar rtl 4 gaat.
Ik hoop serieus dat haar leven een hel wordt. Dat ze altijd diep en diep ongelukkig zal zijn. Dat haar tieten letterlijk gaan rotten en haar buik dikker en dikker word..dat ze op een dag maatje 50 heeft en de jurk van maat 34 ziet en vlucht naar Suriname. Haar kinderen achterlatend aan een liefdevolle voogd.
Zijn vast kindjes van God.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |