Ongelooflijk,dus nu ook alleen maar trash op streamsquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Nadia zei net dat ze trots is op die meiden. Die rent dadelijk weer terug naar het trash.
Wat zeiden ze dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:03 schreef noekje het volgende:
Dit hele bashgebeuren gebeurde na een berichtje van achter.
Stelletje fuckers!
Daarom zeg ik....de FEBO is nog gekker dan dat trailer trash.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:03 schreef noekje het volgende:
Stelletje fuckers!
Laat de streams nog maar even uit, en geniet van die mooie gedachte.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:03 schreef Dark het volgende:
Goedemorgen, heb net ff gelezen en Natasia is 2 minuten geleden naar huis gegaan?![]()
Hiep Hoi !
Dat men niet aan de persoonlijke bezittingen mag komen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:03 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wat zeiden ze dan?
Want ik haakte dan waarschijnlijk net daarna in.
Dat mens moet zich dood en doodschamen....quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:03 schreef DrsH het volgende:
Het is toch een daadwerkelijk gegeven dat Natasia Blank van elke vorm van beschaving verstoken gebleven is. Wat deze vrouw uitkraamt is onvoorstelbaar, alleen haar terugkeer naar huis zou al een reden zijn het Meldpunt Kindermishandeling in te schakelen. Daarbij komt dat ze in Almere wel maatregelen mogen treffen in heer directe leefomgeving want deze feeks heeft een neus voor alles waar onraad of ruzie is en mengt zich ook overal in. En als laatste er zou haar verboden moeten worden verder aan de kickboxlessen deel te nemen want dit stuk grof huisvuil schroomt niet om lichamelijk geweld toe te passen en heeft geen kort lontje maar geen lontje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren kwam er geen tekst op het plasmascherm nadat Natasia die telegrammen van Huub en Lieke in de prullenbak had geflikkerd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:03 schreef noekje het volgende:
Stelletje fuckers!
Heb de streams wel aan, teveel gebufferquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Laat de streams nog maar even uit, en geniet van die mooie gedachte.
Wat let je...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:03 schreef DrsH het volgende:
Het is toch een daadwerkelijk gegeven dat Natasia Blank van elke vorm van beschaving verstoken gebleven is. Wat deze vrouw uitkraamt is onvoorstelbaar, alleen haar terugkeer naar huis zou al een reden zijn het Meldpunt Kindermishandeling in te schakelen. Daarbij komt dat ze in Almere wel maatregelen mogen treffen in haar directe leefomgeving want deze feeks heeft een neus voor alles waar onraad of ruzie is en mengt zich ook overal in. En als laatste er zou haar verboden moeten worden verder aan de kickboxlessen deel te nemen want dit stuk grof huisvuil schroomt niet om lichamelijk geweld toe te passen en heeft geen kort lontje maar geen lontje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De ironie. Zijn mensenkennis kan ook door het doucheputje gespoeld samen met Brian z'n kwakje.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoor John de Mol het nog zeggen in een onlangs verschenen interview: Natasia is een beschaafde dame geworden.
Ik krijg het idee dat Tilly af gaat zeggen, DOB zijn zelf trailer trash, dus die blijven gewoon komen, dunkt mij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:08 schreef schatje het volgende:
Wel balen als DOB en Tilly vanmiddag toch komen. Ze hadden op z'n minst als een teken van protest een weekje kunnen wegblijven.
Nope, geen mailadres.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:09 schreef LoveProfusion het volgende:
http://www.saturdaynightfever.nl/ is de officiele website. Kan iemand kijken of er een mailadres staat? Ik kom daar niet op via m'n werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |