Zit net precies hetzelfde te denken. Wil je lekker even streamen en wakker worden met een kopje koffie, krijg je dit gezeik weer. Heb voorlopig wel genoeg walgelijkheid gezien van die lowlifes, bahquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:48 schreef wolferl het volgende:
Ik denk zet de streams even aan, ter ontspanning.
Zit die vuile hoer weer te schelden (natasia).
Alleen het meelezen hier maakt me al boos, te erg dit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:48 schreef noekje het volgende:
Natasia: anders hadden we van die bebloede handdoek een fokking spandoek gemaakt.
Jezus mina!
Nou dit valt nog mee, ze is nog mild.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:54 schreef tony38 het volgende:
dit ga weer te ver!!!!!!!!!
Nee hoor want zij krijgt Nadia wel zo ver dat ze zegt dat zij er spijt van heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:57 schreef wolferl het volgende:
Lieke moet nu niet gaan 'vissen' bij Nadia.
Dit vindt ik altijd zo'n zwak moment van haar.
Nadia zei net dat ze trots is op die meiden. Die rent dadelijk weer terug naar het trash.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:58 schreef kybe het volgende:
[..]
Nee hoor want zij krijgt Nadia wel zo ver dat ze zegt dat zij er spijt van heeft.
En dat is nu gebeurd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Nadia zei net dat ze trots is op die meiden. Die rent dadelijk weer terug naar het trash.
Ik heb ze uitgezet. Ik kan er niet tegen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:00 schreef avonne het volgende:
oh, shit nu gaat de stream weer naar het trash...
moet dat nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |