abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51587667
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:37 schreef demins het volgende:
Zaterdagavond een bommelding doen bij Saturday Night Fever, op het moment dat Natasja en Jaap vertrekken... Of ik moet ik me nu even temperaturen???
en je pilletje innemen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 11:41:00 #252
135305 beequeen
Lost.
pi_51587695
Hebben jullie Lieke een van deze woorden horen zeggen?

09:37 - "Bloedhond!"

Begin de dag met een vers croissantje, glaasje jus en een heerlijk kattige woordenwisseling. Amanda en Lieke zitten samen aan de ontbijttafel en de snedige oneliners vliegen de arme Palma om de oren. ‘Bloedhond’, ‘12-jarige kleuter’, ‘bleekscheet en ‘je bent zo dom'; het zijn maar een paar van de verwensingen, die de twee jongedames over elkaar uitstorten. Vergeten jullie niet te kauwen, dametjes!

Bron: Tien.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51587699
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me toch af of we vandaag toch nog kunnen juichen.

09:16 - Tranen van een diva

Het vroege enthousiasme is vooralsnog vooral bij de dames te vinden. Huub, Jaap, Dennis en Brian hebben nog geen teken van leven gegeven, maar ook Nadia verkeert momenteel nog in dromenland. Gisteravond heeft Natasia een moeilijk moment beleefd. Het werd haar allemaal te veel en ze liet weten snel naar huis te willen gaan. Zal ze vandaag de moed vinden om toch weer verder te gaan, en het tot september vol te houden? We gaan het vandaag zien…

Natasia blijft gewoon zitten.Volgens mij gaat ze haar vertrek met een of ander smoesje uitstellen in het kader van Brainless meehelpen.
Ze blijft zitten totdat een arrestatieteam haar eruit trekt en dan schopt ze er nog minstens twee het ziekenhuis in.
- ai,ai,ai brother !
- jonguh !
- ik lust je rauw, ik lust je rauw, kommaarop, ik lust je rauw, ik lust je rauw ! etc.
- dat is toch focking niet normaal !
pi_51587704
De 'haat' tegen Nix die wij al een tijdje hebt begint ook bij de bewoners te komen
pi_51587713
Ha ha eindelijk rot ze op naar de echte terror.
Naar welk land zal ze vluchten, nee vluchten kan niet meer, ik zou niet weten hoe.
Vluchten kan niet meer, ik zou niet weten waar naartoe !!
pi_51587729
Jaap vindt dat er niks uit Dennis komt.
Go hard or go home
pi_51587736
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:39 schreef beequeen het volgende:

[..]

Precies, opgeruimd staat netjes.
Toen ze zei onschendbaar te zijn, zei ze ook dat ze een waardig afscheid zou krijgen...
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
  woensdag 18 juli 2007 @ 11:42:56 #258
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51587748
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:42 schreef noekje het volgende:
is dat kwartje ook eindelijk gevallen .....
of nee euro
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_51587753
Dat Huub gister Dennix confronteerde moest dus ook van achter
pi_51587774
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:43 schreef CoT het volgende:
Ja inderdaad, dat zei hij duidelijk
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_51587776
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:41 schreef beequeen het volgende:
Hebben jullie een van deze woorden horen zeggen?

Begin de dag met een vers croissantje, glaasje jus en een heerlijk kattige woordenwisseling. Amanda en Lieke zitten samen aan de ontbijttafel en de snedige oneliners vliegen de arme Palma om de oren. ‘Bloedhond’, ‘12-jarige kleuter’, ‘bleekscheet en ‘je bent zo dom'; het zijn maar een paar van de verwensingen, die de twee jongedames over elkaar uitstorten. Vergeten jullie niet te kauwen, dametjes!

Bloedhond was tegen Lieke door Natasia (dacht ik, kan ook Amanda geweest zijn)
Natasia en Amanda waren heel vel tegen Lieke, Nadia zei niks.
het water roept
  woensdag 18 juli 2007 @ 11:44:08 #262
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_51587787

Astu.. uit de metro

http://www.putfile.nl/uploads/87211182109070718114344.jpg Dit is de link aangezien hij gekrompen wordt
I've got more game than Monopoly.
pi_51587796
voc = fok
pi_51587800
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:42 schreef Yollie het volgende:

[..]

Toen ze zei onschendbaar te zijn, zei ze ook dat ze een waardig afscheid zou krijgen...
Waardig afscheid is een schop onder die dikke reet waarbij ze blijft hangen op de gouden poort alwaar ze gillend haar rechterbeentje omhoog doet en klaarkomt terwijl ze 'Sliko is een bloedhoer' roept.
Go hard or go home
pi_51587817
Bijna 12 uur... Vliegtuigje zal zo wel komen...
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 11:45:32 #266
135305 beequeen
Lost.
pi_51587836
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:43 schreef Varen het volgende:

[..]

Bloedhond was tegen Lieke door Natasia (dacht ik, kan ook Amanda geweest zijn)
Natasia en Amanda waren heel vel tegen Lieke, Nadia zei niks.
Ik corrigeerde het al. Ik bedoelde dus dat er staat de de dames dit tegen elkaar zeiden, en dat klopt niet, het was alleen Amanda.
― Mark Twain
pi_51587848
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:43 schreef CoT het volgende:
Ik vind het best begrijpelijk dat achter wat dingen probeert te sturen. Er zit veel geld in het programma, het moet alleen wel zo zijn dat iedereen gelijke kansen heeft.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_51587860
quote:

Ja die woorden heb ik gehoord aan de ontbijt tafel, Amandelletje was lekker te keer aan het gaan tegen Lieke.

Gelukkig weer goede streams, thnx Hidiho
pi_51587867
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:42 schreef noekje het volgende:
Het enige wat uit hem komt is stront als je hard genoeg knijpt
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 11:46:34 #270
135305 beequeen
Lost.
pi_51587874
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:44 schreef noekje het volgende:

[..]

Waardig afscheid is een schop onder die dikke reet waarbij ze blijft hangen op de gouden poort alwaar ze gillend haar rechterbeentje omhoog doet en klaarkomt terwijl ze 'Sliko is een bloedhoer' roept.
― Mark Twain
pi_51587880
Je zou toch denken dat de redactie met terugwerkende kracht opnieuw met sancties komt vanwege zondag. Het is nu echt een schandaal geworden en Fons zal echt niet willen dat die hoer Natasia in het programma zit als het naar rtl 4 gaat.
Ik hoop serieus dat haar leven een hel wordt. Dat ze altijd diep en diep ongelukkig zal zijn. Dat haar tieten letterlijk gaan rotten en haar buik dikker en dikker word..dat ze op een dag maatje 50 heeft en de jurk van maat 34 ziet en vlucht naar Suriname. Haar kinderen achterlatend aan een liefdevolle voogd.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_51587882
Even voorruit kijkend op het vertrek van Natas. Hierna word het natuurlijk wel weer heel gaaf als Brainless geen backup meer heeft van Natas, en Jaap meer de kant van HL kiest!!!!
pi_51587889
quote:

Het word steeds erger met die domme villa vandaag stukjes.
''arme Palma"hoe durven ze Palma liep ook weer aso te doen vanmorgen.
pi_51587895
Fok heeft de hyve van Palma gestolen
het water roept
pi_51587913
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:44 schreef noekje het volgende:

[..]

Dienst Justitiële Inrichtingen ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')