Waar zat jij dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:18 schreef Varen het volgende:
Ik dacht al, wat is het vreselijk stil op de COS, maar jullie zaten hier!!![]()
![]()
Ik denk dat Huub en Lieke beiden naar achteren geroepen worden, vlak voordat deze ongeoorloofde steun van buitenaf boven de villa arriveert.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Waarom moet Lieke om 11:30 weg? Straks mist ze het.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:17 schreef neehe het volgende:
Tussen 1 en 2 gaan dus alle bommen los.
Een echt bombardement waar Rotjeknor jaloers op kan zijn.
ZEG het dan ook !quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef beequeen het volgende:
Weer over het vertrek van Natasja, Amanda weet hoe het zit, Lieke ook.
Gaan we doen .......................alles voor die Heksquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:46 schreef LoveProfusion het volgende:
HEY HALLO!
Heb JIJ zin om Natasia d'r feestje te verpesten? Stuur dan een berichtje aan de organisatie van Saturday Night Fever, daar zou Natasia zaterdag lekker gaan feesten. Verdienen doet ze dit niet. We zullen het Kindje van God een berichtje uit de hel geven. Stuur een kort berichtje naar de organisatie (wel netjes blijven) en misschien werkt het wel. Eerder is het ons gelukt haar Touareqje af te pakken en als een klein kind keek ze toen heel ZUUR
alexander@funpartys.nl; info@downtown-events.nl info@funpartys.nl
Ja ik wil het ook wel eens weten nuquote:
Lieke weet helemaal niks, zei Amanda toch ? Ik hoorde het niet helemaal goed, want naar Amanda kan ik niet zo lang luisteren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef beequeen het volgende:
Weer over het vertrek van Natasja, Amanda weet hoe het zit, Lieke ook.
ligt niet aan jouquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:22 schreef elcastel het volgende:
[..]
Lieke weet helemaal niks, zei Amanda toch ? Ik hoorde het niet helemaal goed, want naar Amanda kan ik niet zo lang luisteren..
En gemailt dat het 1 grote puinhoop wordt, omdat natas komt, met een link naar het filmpje.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef milk-shake het volgende:
[..]
Gaan we doen .......................alles voor die Heks![]()
![]()
![]()
Amanda zei dat Lieke niet kon weten hoe het zat en daarop zei Lieke dat ze het wel weet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:22 schreef elcastel het volgende:
[..]
Lieke weet helemaal niks, zei Amanda toch ? Ik hoorde het niet helemaal goed, want naar Amanda kan ik niet zo lang luisteren..
Ik weiger naar die site te gaanquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:26 schreef LoveProfusion het volgende:
www.rosecatering.nl zorgt dalijk voor een high tea in de Kooi
Nou mensen, hop: állemaal gaan bellen faxen mailen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:26 schreef LoveProfusion het volgende:
www.rosecatering.nl zorgt dalijk voor een high tea in de Kooi
Als dat zo is vink het nog grootquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:28 schreef noltje het volgende:
Amanda's hersenen hebben de afmetingen van een walnoot !
Ik dacht meer aan een pijnboompit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:28 schreef noltje het volgende:
Ha, nog geen eens van een pinda.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:28 schreef noltje het volgende:
Staat dat ook ergens online?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:27 schreef BuffyJan het volgende:
Artikel over DGK staat ook in de Metro
Kan t online niet terugvinden, moet je inloggen. Ik wil t wel inscannenquote:
Voor jou ga ik zoekenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Staat dat ook ergens online?
OT: Ja, ik heb die melding nog even laten staan en tot ik er helemaal uit ben lopen de streams weer.
Julie zijn errugquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:33 schreef neehe het volgende:
Zaterdag natas bekogelen met rotte eieren en rotte tomaten.![]()
Je bent een schat, eindelijk geen gebuffer meer. Dit is echt heerlijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
OT: Ja, ik heb die melding nog even laten staan en tot ik er helemaal uit ben lopen de streams weer.
Ja dan draaien ze t op zo'n manier. Ze had er meteen uit gemoetenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me toch af of we vandaag toch nog kunnen juichen.
09:16 - Tranen van een diva
Het vroege enthousiasme is vooralsnog vooral bij de dames te vinden. Huub, Jaap, Dennis en Brian hebben nog geen teken van leven gegeven, maar ook Nadia verkeert momenteel nog in dromenland. Gisteravond heeft Natasia een moeilijk moment beleefd. Het werd haar allemaal te veel en ze liet weten snel naar huis te willen gaan. Zal ze vandaag de moed vinden om toch weer verder te gaan, en het tot september vol te houden? We gaan het vandaag zien…
Bron: Tien.
Heel suggestief.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
Het vroege enthousiasme is vooralsnog vooral bij de dames te vinden. Huub, Jaap, Dennis en Brian hebben nog geen teken van leven gegeven, maar ook Nadia verkeert momenteel nog in dromenland. Gisteravond heeft Natasia een moeilijk moment beleefd. Het werd haar allemaal te veel en ze liet weten snel naar huis te willen gaan. Zal ze vandaag de moed vinden om toch weer verder te gaan, en het tot september vol te houden? We gaan het vandaag zien…
http://www.spitsnet.nl/ni(...)tml?p=home%20links,0quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om verwijdering te verbloemen. Maar ik vind het niet erg, als ze maar opsodemietert.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
toch nog verstandig geworden daarquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:36 schreef petraa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_Kooi_duikt_op.html
Nu het echte verhaal eindelijk
We hadden t over de Metroquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
http://www.spitsnet.nl/ni(...)tml?p=home%20links,0
Het artikel van gister..
Rechtsbovenin bevind zich de editie van vandaag.. daarop klikken 4 foto's en wat tekst op de voorpagina
Ja ik ook maar ik heb er een hard hoofd inquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om verwijdering te verbloemen. Maar ik vind het niet erg, als ze maar opsodemietert.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
http://www.spitsnet.nl/ni(...)tml?p=home%20links,0
Het artikel van gister..
Rechtsbovenin bevind zich de editie van vandaag.. daarop klikken 4 foto's en wat tekst op de voorpagina
Doe maarquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:37 schreef demins het volgende:
Zaterdagavond een bommelding doen bij Saturday Night Fever, op het moment dat Natasja en Jaap vertrekken... Of ik moet ik me nu even temperaturen???
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:36 schreef sponkie63 het volgende:
mensen ik weet dat ik in de verkeerde topic zir maar..... heb constant zwart beeld en wegvallende audio heeft niemand hier last van? ik heb dit al sinds gisteren.please laat iemand die de streams volgt even antwoord geven kan zo niets volgen
Precies, opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om verwijdering te verbloemen. Maar ik vind het niet erg, als ze maar opsodemietert.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:37 schreef demins het volgende:
Zaterdagavond een bommelding doen bij Saturday Night Fever, op het moment dat Natasja en Jaap vertrekken... Of ik moet ik me nu even temperaturen???
Natasia blijft gewoon zitten.Volgens mij gaat ze haar vertrek met een of ander smoesje uitstellen in het kader van Brainless meehelpen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
Toen ze zei onschendbaar te zijn, zei ze ook dat ze een waardig afscheid zou krijgen...quote:
is dat kwartje ook eindelijk gevallen .....quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:42 schreef noekje het volgende:
Jaap vindt dat er niks uit Dennis komt.
Ja inderdaad, dat zei hij duidelijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:43 schreef CoT het volgende:
Dat Huub gister Dennix confronteerde moest dus ook van achter
Bloedhond was tegen Lieke door Natasia (dacht ik, kan ook Amanda geweest zijn)quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:41 schreef beequeen het volgende:
Hebben jullie een van deze woorden horen zeggen?![]()
09:37 - "Bloedhond!"
Begin de dag met een vers croissantje, glaasje jus en een heerlijk kattige woordenwisseling. Amanda en Lieke zitten samen aan de ontbijttafel en de snedige oneliners vliegen de arme Palma om de oren. ‘Bloedhond’, ‘12-jarige kleuter’, ‘bleekscheet en ‘je bent zo dom'; het zijn maar een paar van de verwensingen, die de twee jongedames over elkaar uitstorten. Vergeten jullie niet te kauwen, dametjes!
Waardig afscheid is een schop onder die dikke reet waarbij ze blijft hangen op de gouden poort alwaar ze gillend haar rechterbeentje omhoog doet en klaarkomt terwijl ze 'Sliko is een bloedhoer' roept.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:42 schreef Yollie het volgende:
[..]
Toen ze zei onschendbaar te zijn, zei ze ook dat ze een waardig afscheid zou krijgen...
Ik corrigeerde het al. Ik bedoelde dus dat er staat de de dames dit tegen elkaar zeiden, en dat klopt niet, het was alleen Amanda.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:43 schreef Varen het volgende:
[..]
Bloedhond was tegen Lieke door Natasia (dacht ik, kan ook Amanda geweest zijn)
Natasia en Amanda waren heel vel tegen Lieke, Nadia zei niks.
Ik vind het best begrijpelijk dat achter wat dingen probeert te sturen. Er zit veel geld in het programma, het moet alleen wel zo zijn dat iedereen gelijke kansen heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:43 schreef CoT het volgende:
Ja die woorden heb ik gehoord aan de ontbijt tafel, Amandelletje was lekker te keer aan het gaan tegen Lieke.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:41 schreef beequeen het volgende:
Hebben jullie Lieke een van deze woorden horen zeggen?![]()
Begin de dag met een vers croissantje, glaasje jus en een heerlijk kattige woordenwisseling. Amanda en Lieke zitten samen aan de ontbijttafel en de snedige oneliners vliegen de arme Palma om de oren. ‘Bloedhond’, ‘12-jarige kleuter’, ‘bleekscheet en ‘je bent zo dom'; het zijn maar een paar van de verwensingen, die de twee jongedames over elkaar uitstorten. Vergeten jullie niet te kauwen, dametjes!
Het enige wat uit hem komt is stront als je hard genoeg knijptquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:42 schreef noekje het volgende:
Jaap vindt dat er niks uit Dennis komt.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Waardig afscheid is een schop onder die dikke reet waarbij ze blijft hangen op de gouden poort alwaar ze gillend haar rechterbeentje omhoog doet en klaarkomt terwijl ze 'Sliko is een bloedhoer' roept.
Het word steeds erger met die domme villa vandaag stukjes.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:41 schreef beequeen het volgende:
Hebben jullie Lieke een van deze woorden horen zeggen?![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Waardig afscheid is een schop onder die dikke reet waarbij ze blijft hangen op de gouden poort alwaar ze gillend haar rechterbeentje omhoog doet en klaarkomt terwijl ze 'Sliko is een bloedhoer' roept.
rustig aanquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:37 schreef demins het volgende:
Dat was duidelijk. Achter is niet tevreden met Dennis..stond ook al een keer een stukje op de website dat Dennis meer peper in zijn reet moest hebben. Dennis heeft zich al met een smoes naar binnen gewerkt (sexverslaafd) zei zijn zusje.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:43 schreef CoT het volgende:
Een sexfobie lijkt me waarschijnlijker!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat was duidelijk. Achter is niet tevreden met Dennis..stond ook al een keer een stukje op de website dat Dennis meer peper in zijn reet moest hebben. Dennis heeft zich al met een smoes naar binnen gewerkt (sexverslaafd) zei zijn zusje.
Is Huub al terug en Lieke al weg? Ik ga even lunchen! Veel plezier met vliegtuig spotten
Je lijkt Jaap welquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:51 schreef noltje het volgende:
Alles blijkt geregiseerd !
Ik zit mijn tijd te verdoen en te kijken naar een slap aftreksel van GTST.![]()
Godverdomme, ik voel me genaaid door die klotemiljardair de Mol.
Lieke is/gaat naar de kapperquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
Dat verhaal van Palma , dat er om half 12 een auto zou komen voor Lieke, is dus een leugen.
Van nowlive:quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
Dat verhaal van Palma , dat er om half 12 een auto zou komen voor Lieke, is dus een leugen.
Zoals wel vaker bij Palma. Gelukkig bemoeid ze zicvh niet zo met het spel, anders had Amanda er vast wel wat van gezegd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
Is dat al zeker, dat het op dit trio gaat neerstorten???? Bron?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:51 schreef blomst het volgende:
Wat zal dat vliegtuigje hard aankomen bij Natasja, Amanda en nadia.
![]()
Misschien ga ik te ver maar ik vind inderdaad dat ze uit de ouderlijke macht moet worden gezet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Je zou toch denken dat de redactie met terugwerkende kracht opnieuw met sancties komt vanwege zondag. Het is nu echt een schandaal geworden en Fons zal echt niet willen dat die hoer Natasia in het programma zit als het naar rtl 4 gaat.
Ik hoop serieus dat haar leven een hel wordt. Dat ze altijd diep en diep ongelukkig zal zijn. Dat haar tieten letterlijk gaan rotten en haar buik dikker en dikker word..dat ze op een dag maatje 50 heeft en de jurk van maat 34 ziet en vlucht naar Suriname. Haar kinderen achterlatend aan een liefdevolle voogd.
Hoe weten ze dat toch allemaal bij Nowlive?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:53 schreef Brici het volgende:
[..]
Van nowlive:
Sly
Site beheerder en oprichter Nowlive
Posts: 2272 Mensen , Lieke blijft gewoon....dokter is uitgesteld!!!!
Geen idee :Squote:Op woensdag 18 juli 2007 11:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat toch allemaal bij Nowlive?![]()
Wat is t toch een teringwijfquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
omdat ze nog in de kapsalon zit?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat toch allemaal bij Nowlive?![]()
Lieke zit er nog..haar haar wordt geverfd..quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:53 schreef noekje het volgende:
Er staat een auto klaar om 11.30 uur voor Lieke. Lieke weet bij God niet waarom.
Palma ook niet.
Zou ze de vliegtuigjes missen?
Je vergeet de legging.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Je zou toch denken dat de redactie met terugwerkende kracht opnieuw met sancties komt vanwege zondag. Het is nu echt een schandaal geworden en Fons zal echt niet willen dat die hoer Natasia in het programma zit als het naar rtl 4 gaat.
Ik hoop serieus dat haar leven een hel wordt. Dat ze altijd diep en diep ongelukkig zal zijn. Dat haar tieten letterlijk gaan rotten en haar buik dikker en dikker word..dat ze op een dag maatje 50 heeft en de jurk van maat 34 ziet en vlucht naar Suriname. Haar kinderen achterlatend aan een liefdevolle voogd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |