Waar zat jij dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:18 schreef Varen het volgende:
Ik dacht al, wat is het vreselijk stil op de COS, maar jullie zaten hier!!![]()
![]()
Ik denk dat Huub en Lieke beiden naar achteren geroepen worden, vlak voordat deze ongeoorloofde steun van buitenaf boven de villa arriveert.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Waarom moet Lieke om 11:30 weg? Straks mist ze het.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:17 schreef neehe het volgende:
Tussen 1 en 2 gaan dus alle bommen los.
Een echt bombardement waar Rotjeknor jaloers op kan zijn.
ZEG het dan ook !quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef beequeen het volgende:
Weer over het vertrek van Natasja, Amanda weet hoe het zit, Lieke ook.
Gaan we doen .......................alles voor die Heksquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:46 schreef LoveProfusion het volgende:
HEY HALLO!
Heb JIJ zin om Natasia d'r feestje te verpesten? Stuur dan een berichtje aan de organisatie van Saturday Night Fever, daar zou Natasia zaterdag lekker gaan feesten. Verdienen doet ze dit niet. We zullen het Kindje van God een berichtje uit de hel geven. Stuur een kort berichtje naar de organisatie (wel netjes blijven) en misschien werkt het wel. Eerder is het ons gelukt haar Touareqje af te pakken en als een klein kind keek ze toen heel ZUUR
alexander@funpartys.nl; info@downtown-events.nl info@funpartys.nl
Ja ik wil het ook wel eens weten nuquote:
Lieke weet helemaal niks, zei Amanda toch ? Ik hoorde het niet helemaal goed, want naar Amanda kan ik niet zo lang luisteren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef beequeen het volgende:
Weer over het vertrek van Natasja, Amanda weet hoe het zit, Lieke ook.
ligt niet aan jouquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:22 schreef elcastel het volgende:
[..]
Lieke weet helemaal niks, zei Amanda toch ? Ik hoorde het niet helemaal goed, want naar Amanda kan ik niet zo lang luisteren..
En gemailt dat het 1 grote puinhoop wordt, omdat natas komt, met een link naar het filmpje.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef milk-shake het volgende:
[..]
Gaan we doen .......................alles voor die Heks![]()
![]()
![]()
Amanda zei dat Lieke niet kon weten hoe het zat en daarop zei Lieke dat ze het wel weet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:22 schreef elcastel het volgende:
[..]
Lieke weet helemaal niks, zei Amanda toch ? Ik hoorde het niet helemaal goed, want naar Amanda kan ik niet zo lang luisteren..
Ik weiger naar die site te gaanquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:26 schreef LoveProfusion het volgende:
www.rosecatering.nl zorgt dalijk voor een high tea in de Kooi
Nou mensen, hop: állemaal gaan bellen faxen mailen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:26 schreef LoveProfusion het volgende:
www.rosecatering.nl zorgt dalijk voor een high tea in de Kooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |