Als dat zo is vink het nog grootquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:28 schreef noltje het volgende:
Amanda's hersenen hebben de afmetingen van een walnoot !
Ik dacht meer aan een pijnboompit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:28 schreef noltje het volgende:
Ha, nog geen eens van een pinda.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:28 schreef noltje het volgende:
Staat dat ook ergens online?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:27 schreef BuffyJan het volgende:
Artikel over DGK staat ook in de Metro
Kan t online niet terugvinden, moet je inloggen. Ik wil t wel inscannenquote:
Voor jou ga ik zoekenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Staat dat ook ergens online?
OT: Ja, ik heb die melding nog even laten staan en tot ik er helemaal uit ben lopen de streams weer.
Julie zijn errugquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:33 schreef neehe het volgende:
Zaterdag natas bekogelen met rotte eieren en rotte tomaten.![]()
Je bent een schat, eindelijk geen gebuffer meer. Dit is echt heerlijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
OT: Ja, ik heb die melding nog even laten staan en tot ik er helemaal uit ben lopen de streams weer.
Ja dan draaien ze t op zo'n manier. Ze had er meteen uit gemoetenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me toch af of we vandaag toch nog kunnen juichen.
09:16 - Tranen van een diva
Het vroege enthousiasme is vooralsnog vooral bij de dames te vinden. Huub, Jaap, Dennis en Brian hebben nog geen teken van leven gegeven, maar ook Nadia verkeert momenteel nog in dromenland. Gisteravond heeft Natasia een moeilijk moment beleefd. Het werd haar allemaal te veel en ze liet weten snel naar huis te willen gaan. Zal ze vandaag de moed vinden om toch weer verder te gaan, en het tot september vol te houden? We gaan het vandaag zien…
Bron: Tien.
Heel suggestief.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
Het vroege enthousiasme is vooralsnog vooral bij de dames te vinden. Huub, Jaap, Dennis en Brian hebben nog geen teken van leven gegeven, maar ook Nadia verkeert momenteel nog in dromenland. Gisteravond heeft Natasia een moeilijk moment beleefd. Het werd haar allemaal te veel en ze liet weten snel naar huis te willen gaan. Zal ze vandaag de moed vinden om toch weer verder te gaan, en het tot september vol te houden? We gaan het vandaag zien…
http://www.spitsnet.nl/ni(...)tml?p=home%20links,0quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om verwijdering te verbloemen. Maar ik vind het niet erg, als ze maar opsodemietert.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |