Of is het een misselijk grapje van de trash, zodat de kapster haar klusje niet af krijgt.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:09 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft Nena uitgenodigd voor haar half jaar feest. Ik hoop zo dat ze komt.
IK HOU VAN HIDIHOquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Degenen die last hebben van bufferende streams kunnen het hier eens proberen:
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
![]()
![]()
![]()
hij laat de fokkertjes niet in de steek![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:07 schreef CoT het volgende:
Vliegtuigje van Nowlive kotm tussen 12.00 en 13.00
Die van VOL tussen 13.00-14.00
Nog niet als ie vol met water stondquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Wow 2 vliegtuigjes..hoe kunnen we dat overtreffen?
Nou ik heb een idee!
Beequeen, Petraa, Blomst, ik en nog wat vrijwilligers gaan parachutespringen uit het vliegtuigje en plegen een ontvoering waar de Mossad jaloers zou zijn. Al denk ik dat niemand van ons Natasia in de kelder wil hebben.
dat is dan wel weer sympathiek van haarquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:09 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft Nena uitgenodigd voor haar half jaar feest. Ik hoop zo dat ze komt.
Ik doe MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEequote:Op woensdag 18 juli 2007 11:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou ik heb een idee!
Beequeen, Petraa, Blomst, ik en nog wat vrijwilligers gaan parachutespringen uit het vliegtuigje en plegen een ontvoering waar de Mossad jaloers zou zijn. Al denk ik dat niemand van ons Natasia in de kelder wil hebben.
Ontvoering? Is dat het beste wat je kan bedenken?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou ik heb een idee!
inderdaadquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:11 schreef CoT het volgende:
hey tof
die van Hidiho zijn de enige streams die niet bufferen
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:11 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Nog niet als ie vol met water stond![]()
In mijn hartje hoop ik het ook, maar eigenlijk heb ik liever dat ze niets meer te maken wil hebben met die laagbijdegrondse zooi.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:09 schreef noekje het volgende:
Goed ideequote:Op woensdag 18 juli 2007 11:13 schreef Fast_Eddy het volgende:
als huub nou met lieke meegaat dan laten we er eentje neerstorten op de vila![]()
Sterker nog, ik heb geen kelder.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou ik heb een idee!
Euhhh... okquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:17 schreef neehe het volgende:
Tussen 1 en 2 gaan dus alle bommen los.
Een echt bombardement waar Rotjeknor jaloers op kan zijn.
Ik heb wel een kelder, maar daar wil ik geen Natasja in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |