Spits! kan je ook online lezenquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef BuffyJan het volgende:
Ik zal t artikel even inscannen
Als je nou eens wel gaat en haar een flinke tik op d'r neus geeft of die tieten eens flink uitrekt ofzo?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Geachte Heer/Mevrouw,
Met veel plezier keek ik uit naar het discofeest Saturday Night Fever a.s. zaterdag in de Amsterdam Arena.
Echter, tot mijn grote verbazing zie ik dat jullie 2 kaarten hebben gegeven aan de Gouden Kooi bewoners Natasia en Jaap.
Ik vind het jammer dat jullie deze bewoners een vrijkaartje hebben gegeven. Mij geeft het de indruk dat het geen leuk feest gaat worden, maar
dat het een feest wordt met louche ordinaire mensen die er niet voor schuwen fysiek geweld te gebruiken.
Ter informatie heb ik een link naar een filmpje bijgevoegd, zodat u kunt zien wat voor mensen u vrijkaarten hebt gegeven.
Hopelijk bedenkt u zich en trekt u hun vrijkaarten in.
Met vriendelijke groet,
Zo goed? Heeft iemand een link naar dat youtube filmpje van zondag?
Precies, en niet geschoten, altijd mis.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Er zijn al veel dingen gelukt:
- Brian zijn vlieglessen zijn geannuleerd nav onze meldingen
- Natasia mocht niet in een touareq rijden n.a.v. onze meldingen
- Brian wilde een keer een anti-pest speaker uitnodigen, ging ook niet door n.a.v. onze meldingen.
- De organisatie HIER trok zich terug als sponsor.
http://www.spitsnet.nl/quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef Cherrypie het volgende:
In de SP!TS is het VOORPAGINA NIEUWS '' MIshandeling en aanranding in de Goude Kooi'' met 4 fotos!!
![]()
Ja, je hebt helemaal gelijk, dat besef ik maar al te goed ..... Maar, hier mijn argumenten omquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:28 schreef Pavement het volgende:
[..]Je weet wel dat je dus Talpa betaald, die de redactie betaald, die palma betaald ? Dus maw jij betaald palma der loon.
Ik snap niet wat mensen bezielen hier nog geld naar te flatsen ?
http://www.youtube.com/watch?v=hZVq16KHLxsquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Geachte Heer/Mevrouw,
Met veel plezier keek ik uit naar het discofeest Saturday Night Fever a.s. zaterdag in de Amsterdam Arena.
Zo goed? Heeft iemand een link naar dat youtube filmpje van zondag?
Tis toch ongelovelijk die wijven! Gewoon mediageil!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:31 schreef noekje het volgende:
Lieke: de helft is eruit getrokken
Prutser: aaah
Amanda: aaah
Prutser: is Huub zo wild geweest?
Lieke: was het maar zo
AI ai ai brotherquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:34 schreef ach het volgende:
[..]
Spits! kan je ook online lezenhttp://hirespdf.spitsnet.nl/2007-07-18/SPI20070718.pdf
mailenquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:29 schreef riri het volgende:
Kapster zegt tegen Amanda...we hebben hele dure extensions voor je meegenomen en je word ook geverfd
Tegen Lieke zegt de kapster....even een beetje bijwerken en heb ook een paar extentions meegenomen...
Hoezo voortdurend verschil maken?
Zou het niet heel goed zijn geweest juist alleen Lieke het haar te doen met super mooie spullen en dat Amanda niks zou krijgen en de vloer moest gaan vegen?
Precies, het gaat maar door en van spijt is niks te merken bij de bende van 6, sterker nog, ze zijn er trots op.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
Dat stukje in de spits. De programmamakers geven aan dat het misselijkmakend is. Vervolgens houden die dat uitschot in dat huis en het uitschot heeft nog geen 1x sorry gezegd.
Sterker nog, ze zijn er trots op!
Dat is net zo misselijkmakend als het gebeuren zondag wat mij betreft.
Neem verdomme je verantwoording toch als programmamakers.
Denk aan je hart noekjequote:Op woensdag 18 juli 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
Dat stukje in de spits. De programmamakers geven aan dat het misselijkmakend is. Vervolgens houden die dat uitschot in dat huis en het uitschot heeft nog geen 1x sorry gezegd.
Sterker nog, ze zijn er trots op!
Dat is net zo misselijkmakend als het gebeuren zondag wat mij betreft.
Neem verdomme je verantwoording toch als programmamakers.
"Dit is misselijkmakend...", aldus een woordvoerder van DGK.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:35 schreef avonne het volgende:
[..]
http://www.spitsnet.nl/
klik rechtsboven op de voorpagina
Nee was een gerucht dat Natasia om 10 uur vanmorgen de villa zou verlaten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:43 schreef Nicoss het volgende:
Dacht dat er wat zou gebeuren om 10 uur???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |