Precies. Stiekem hoop ik dat iemand het zou doen of meerdere mensen... Deze vrouw is niet in staat om kinderen op te voeden. Die kinderen hebben liefde nodig, niet een moeder die het haar kind kwalijk neemt dat hij ziek is geweest, zoals Natasia wel heeft gedaan.quote:
wel een adres nog geen mail, ik zoek even verder.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:09 schreef LoveProfusion het volgende:
http://www.saturdaynightfever.nl/ is de officiele website. Kan iemand kijken of er een mailadres staat? Ik kom daar niet op via m'n werk
Waarom denk je dat Tilly af gaat zeggen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat Tilly af gaat zeggen, DOB zijn zelf trailer trash, dus die blijven gewoon komen, dunkt mij.
Ik kan geen mailadres vinden op de sitequote:Op woensdag 18 juli 2007 10:09 schreef LoveProfusion het volgende:
http://www.saturdaynightfever.nl/ is de officiele website. Kan iemand kijken of er een mailadres staat? Ik kom daar niet op via m'n werk
Sponsors,Grolsch en radio 10.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En de sponsors? Mijn ouders gaan ook..
Dat moeten we eerst nog maar eens zien. Ik denk nl dat ze allemaal gewoon blijven komen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:15 schreef riri het volgende:
Snappen die aso's nou niet dat veel mensen niet eer komen na het gebeurde van afgelopen zondag?
Die mensen willen helemaal niet meer geassocieerd met het programma....
Ok dan moeten we even een mail opstellen met linkjes naar youtube clips van Natasia. Eventueel kan ik een foto maken van de kaarten van mijn ouders als bewijs dat ik zou gaan naar het feestje en overweeg mijn kaarten terug te geven omdat ik niet met deze vrouw in 1 ruimte wil zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:12 schreef kybe het volgende:
[..]
wel een adres nog geen mail, ik zoek even verder.
Downtown Events
ArenA Boulevard 1
1101 AX Amsterdam
Tel. nr.: +31(0)20 3111565
Gelukkig hebben ze een slecht opgezet formulier : alexander@funpartys.nlquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb nu mail adres:info@downtown-events.nlquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ok dan moeten we even een mail opstellen met linkjes naar youtube clips van Natasia. Eventueel kan ik een foto maken van de kaarten van mijn ouders als bewijs dat ik zou gaan naar het feestje en overweeg mijn kaarten terug te geven omdat ik niet met deze vrouw in 1 ruimte wil zijn.
info@funpartys.nlquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Tussen 12 en 2 komt het vliegtuig. Huub heeft motorrijles volgens mij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:16 schreef riri het volgende:
Komt vanmiddag het vliegtuig?
Waar is Huub eigenlijk?
Kan ook dat Huub nog in de slaapkamer is, hij heeft vandaag zijn uitslaapdag.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Tussen 12 en 2 komt het vliegtuig. Huub heeft motorrijles volgens mij.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:23 schreef blomst het volgende:
Zou leuk zijn als ze om een standpunt in te nemen met Lieke haar haar zouden beginnen.
Ik verdenk hen er nog steeds van dat zij de redactie zijn. Stel prutsers bij elkaar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:22 schreef blomst het volgende:
DOB komt dus wel, die zijn echt mediageil.
Trashquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:22 schreef blomst het volgende:
DOB komt dus wel, die zijn echt mediageil.
Ik doe mee!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ok dan moeten we even een mail opstellen met linkjes naar youtube clips van Natasia. Eventueel kan ik een foto maken van de kaarten van mijn ouders als bewijs dat ik zou gaan naar het feestje en overweeg mijn kaarten terug te geven omdat ik niet met deze vrouw in 1 ruimte wil zijn.
Fuck inderdaad! Hij ligt al de hele morgen voor mequote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef Cherrypie het volgende:
In de SP!TS is het VOORPAGINA NIEUWS '' MIshandeling en aanranding in de Goude Kooi'' met 4 fotos!!
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eigenlijk zou Natasia met een exit er nog genadig afkomen, ze zou gewoon een paar
dagen moeten zitten en een flinke boete van justitie moeten krijgen ......
Zo, weer dertig SMS-jes voor Lieke![]()
Ze krijgt de duurste extensions die er zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef beequeen het volgende:
Zou het haar van Amanda er helemaal afgaan?
Als dat zo is, zet ik de streams aan, dus wil iemand me een seintje geven?![]()
Primaquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Geachte Heer/Mevrouw,
Met veel plezier keek ik uit naar het discofeest Saturday Night Fever a.s. zaterdag in de Amsterdam Arena.
Echter, tot mijn grote verbazing zie ik dat jullie 2 kaarten hebben gegeven aan de Gouden Kooi bewoners Natasia en Jaap.
Ik vind het jammer dat jullie deze bewoners een vrijkaartje hebben gegeven. Mij geeft het de indruk dat het geen leuk feest gaat worden, maar
dat het een feest wordt met louche ordinaire mensen die er niet voor schuwen fysiek geweld te gebruiken.
Ter informatie heb ik een link naar een filmpje bijgevoegd, zodat u kunt zien wat voor mensen u vrijkaarten hebt gegeven.
Hopelijk bedenkt u zich en trekt u hun vrijkaarten in.
Met vriendelijke groet,
Zo goed? Heeft iemand een link naar dat youtube filmpje van zondag?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Geachte Heer/Mevrouw,
Met veel plezier keek ik uit naar het discofeest Saturday Night Fever a.s. zaterdag in de Amsterdam Arena.
Echter, tot mijn grote verbazing zie ik dat jullie 2 kaarten hebben gegeven aan de Gouden Kooi bewoners Natasia en Jaap.
Ik vind het jammer dat jullie deze bewoners een vrijkaartje hebben gegeven. Mij geeft het de indruk dat het geen leuk feest gaat worden, maar
dat het een feest wordt met louche ordinaire mensen die er niet voor schuwen fysiek geweld te gebruiken.
Ter informatie heb ik een link naar een filmpje bijgevoegd, zodat u kunt zien wat voor mensen u vrijkaarten hebt gegeven.
Met vriendelijke groet,
Je kan het proberen maar ben er bang voor dat het niet echt gaat lukken hoor,quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Kom op mensen. Ik weet niet of het gaat lukken, maar we kunnen op zijn minst proberen om haar feestje te verpesten!
Omdat uit alles blijkt dat lieke uit het script wordt geschreven, jaap zei het al en ag laat maar wat een kudt programma eigenlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:29 schreef riri het volgende:
Kapster zegt tegen Amanda...we hebben hele dure extensions voor je meegenomen en je word ook geverfd
Tegen Lieke zegt de kapster....even een beetje bijwerken en heb ook een paar extentions meegenomen...
Hoezo voortdurend verschil maken?
Zou het niet heel goed zijn geweest juist alleen Lieke het haar te doen met super mooie spullen en dat Amanda niks zou krijgen en de vloer moest gaan vegen?
Mijn hemel, wat een verschil. Hoe kom je aan die foto's?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:30 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dikke dame vAn DOB twee jaar terug
Er zijn al veel dingen gelukt:quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:30 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Je kan het proberen maar ben er bang voor dat het niet echt gaat lukken hoor,
denk niet dat daar gevoelig voor zijn maar je weet het maar nooit![]()
Komende van die trailertrash kapper is het dus ook niksquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze krijgt de duurste extensions die er zijn.
Reken er maar op dat als ze komt ze opdracht krijgt van de Febo om er niets over te zeggen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu maar hopen dat Tilly wel een standpunt durft in te nemen ......
dat weet ik daarom zeg ik je kan het altijd proberen!!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Er zijn al veel dingen gelukt:
- Brian zijn vlieglessen zijn geannuleerd nav onze meldingen
- Natasia mocht niet in een touareq rijden n.a.v. onze meldingen
- Brian wilde een keer een anti-pest speaker uitnodigen, ging ook niet door n.a.v. onze meldingen.
- De organisatie HIER trok zich terug als sponsor.
Heel goed!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Geachte Heer/Mevrouw,
Met vriendelijke groet,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |