De COSsen waren traag en treurig tot de kaarten kwamen. Die groepsterreur en de belachelijke 'straffen' schud je kennelijk niet zomaar van je af.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Door de kaartenactie, ik vind het geweldig dat dat tuig zo in hun bek gescheten wordt... en dit is natuurlijk daardoor ook een hele leuke COS
En nu bekruipt mij het angstige vermoeden dat ze dat mailtje dus hebben laten schrijven door degene die het minst beroerd schrijftquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Niet bij ieder bedrijf zijn taal-nazi's werkzaam.....![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:29 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja en dat nog wel terwijl ik heden middag promoveerde, ben van nu af Dr H en wordt buitengewwon hoogleraar aan de universiteit van Nijmegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik jou een kaartje sturen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
De COSsen waren traag en treurig tot de kaarten kwamen. Die groepsterreur en de belachelijke 'straffen' schud je kennelijk niet zomaar van je af.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
De COSsen waren traag en treurig tot de kaarten kwamen. Die groepsterreur en de belachelijke 'straffen' schud je kennelijk niet zomaar van je af.
Janken kreng!!quote:
Jij ziet dat heel anders als ik: Ik zie dat hij er naar kijkt en niet weet wat hij er mee aanmoet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
Geweldig zoals Jaap Nada volkomen links laat liggen en haar tranen amper opmerkt.
Die van jou is ook genoemd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:45 schreef milk-shake het volgende:
was mijn kaart aangekomen ???? ben ik weer ff te laat![]()
Eh, ze zijn LARGE en XTRA-LARGE..... Maar we laten wel speciaal een hondenpakje makenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:44 schreef Dennisfan het volgende:
je hebt er 9 dgk ??? mag ik dan hebberig zijn en er 2 ??? kan me hond er ook een aan op dennis zijn party, die mag vast wel meej, die zal het zwembadje trouwens wel helemaal te gek vinden
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nu bekruipt mij het angstige vermoeden dat ze dat mailtje dus hebben laten schrijven door degene die het minst beroerd schrijft
Tja, ik kan niet anders dan het met je eens zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:44 schreef Shayndel het volgende:
James Blunt is ook vreselijk om aan te horen
yep.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:45 schreef milk-shake het volgende:
Vind het wel een beetje aso, ondanks dat ik van Naatje geen harde plasser krijg.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
Geweldig zoals Jaap Nada volkomen links laat liggen en haar tranen amper opmerkt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:45 schreef milk-shake het volgende:
Ben je niet in de war met de Vierdaagse???quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:29 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja en dat nog wel terwijl ik heden middag promoveerde, ben van nu af Dr H en wordt buitengewwon hoogleraar aan de universiteit van Nijmegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie vorige topic, je bent beroemd in Alkmaar en omgevingquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:45 schreef milk-shake het volgende:
Wéér één, Leandraquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:44 schreef Dennisfan het volgende:
je hebt er 9 dgk ??? mag ik dan hebberig zijn en er 2 ??? kan me hond er ook een aan op dennis zijn party, die mag vast wel meej, die zal het zwembadje trouwens wel helemaal te gek vinden
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen graag. Heeft te maken met hormonen. 't Zijn gewoon emotionele puinhopen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:46 schreef demins het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met de Vierdaagse???
Ja jouw kaart kwam voorbij...de mijne (nog) niet:(quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:45 schreef milk-shake het volgende:
Jaap weet heus wel dat Nadia hier nu fake jankt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij ziet dat heel anders als ik: Ik zie dat hij er naar kijkt en niet weet wat hij er mee aanmoet.
zet maar me pruik op morgen en koop een Amanda zonnenbrilquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zie vorige topic, je bent beroemd in Alkmaar en omgeving![]()
Wat beppen jullie nu toch. Jaap is bij haar geweest, gevraagd of hij kon helpen, arm om haar heen geslagen, audio wilde hij uitzetten voor het plaatje maar ze wilde niet......wat moet hij dan doen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje aso, ondanks dat ik van Naatje geen harde plasser krijg.![]()
Ik was al bekend als dennisfan hoor, oud nieuws, of zijn er ook hondefans hiero ???quote:
Ja, ik heb je naam horen vallen.... hopelijk komt er een filmpje van bij VOLquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:45 schreef milk-shake het volgende:
Japio ten voeten uit, had hij de kluit maar niet moeten belazeren en had hij de imaginairy CORA nog gehad.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje aso, ondanks dat ik van Naatje geen harde plasser krijg.![]()
Die telt niet mee, ik probeer me al jaren niet meer te storen aan het dieptrieste taalgebruik op FOK!quote:
komt vast welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja jouw kaart kwam voorbij...de mijne (nog) niet:(
Hier kun je het nalezen:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:45 schreef milk-shake het volgende:
Ik zou binnen blijven...iedereen roept STERF JONGUH tegen jequote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:48 schreef milk-shake het volgende:
[..]
zet maar me pruik op morgen en koop een Amanda zonnenbril![]()
Ja vorige cos, ik heb er een cap van gemaakt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:45 schreef milk-shake het volgende:
Ja ja, in het begin dacht dat het iets was en ik ging er tegenin toen beequeen zei 'wolf in schaapskleren'.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:47 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jaap weet heus wel dat Nadia hier nu fake jankt.
Mischien omdat ze maar 1 kaartje heeft gehad, aandacht wil van Jaap.
Alle schijnwerpers moeten natuurlijk op prinses Nadia staan.
Ik walg van die hele Nadia, alles is nep.
Deze is top...echt! http://www.nowlive.eu/stream/alles.htmlquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waar kijk jij streams....alles hapert hier behalve stream 1...
HiDiHo waar zit je![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:50 schreef ericahysterica het volgende:
Mijn naam is genoemd door Huub...........DE HUUB. Nu heeft mijn leven dus eindelijk zin, ik ben nu echt een bee-ennur. Het is heel hard werken geweestik heb uren voor de streams doorgebracht .Gekeken ......gepost.....kortom het was topsport!
Maar ja dan heb je ook wat! One minute of fame waar ik de rest van mijn leven mee toekan.
Ik heb het gevoel dat ik zweef ...ik ben zooo intens gelukkig nu. Een gelukstraan druppelt nu over
mijn wang. Hier staat James Blunt op en drs H (zit pal naast me)heeft niets in de gaten. Hij heeft een koptelefoon op en staart geobsedeerd naar de pc.![]()
![]()
![]()
Tja het leven gaat niet altijd over rozen he!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die telt niet mee, ik probeer me al jaren niet meer te storen aan het dieptrieste taalgebruik op FOK!
Heb je geen reet aan als iedereen je negeert..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:49 schreef Soury het volgende:
Had net zo'n leuke opmerking in die andere cos![]()
Oh sorry, hoofdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zie dat paart met z'n kop tegen de muur staan
mag ik je hantekening?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:50 schreef ericahysterica het volgende:
Mijn naam is genoemd door Huub...........DE HUUB. Nu heeft mijn leven dus eindelijk zin, ik ben nu echt een bee-ennur. Het is heel hard werken geweestik heb uren voor de streams doorgebracht .Gekeken ......gepost.....kortom het was topsport!
Maar ja dan heb je ook wat! One minute of fame waar ik de rest van mijn leven mee toekan.
Ik heb het gevoel dat ik zweef ...ik ben zooo intens gelukkig nu. Een gelukstraan druppelt nu over
mijn wang. Hier staat James Blunt op en drs H (zit pal naast me)heeft niets in de gaten. Hij heeft een koptelefoon op en staart geobsedeerd naar de pc.![]()
![]()
![]()
erug he....vertel hem gewoon nog een keer (ik zal lachen)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:49 schreef Soury het volgende:
Aha aandacht is wat je zoektquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
HiDiHo waar zit je![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:50 schreef wolferl het volgende:
Sinds wanneer heeft Fries een groen jurkje aan?
gefeliciteerd Erica.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:50 schreef ericahysterica het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja ja, in het begin dacht dat het iets was en ik ging er tegenin toen beequeen zij 'wolf in schaapskleren'.
Daar ben ik van terug gekomen. (Lees je mee BQ)
kopieer het dan even hier naar toe.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:49 schreef Soury het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:49 schreef Soury het volgende:
Goeie morgenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Was er post?
ja die bril is niet zo'n goed idee......quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zou binnen blijven...iedereen roept STERF JONGUH tegen je![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:50 schreef ericahysterica het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:52 schreef itsme het volgende:
[..]
gefeliciteerd Erica.Ik wist niet dat je zo gek op huub was.
![]()
Rustig aan nu meisje![]()
Nee idd... sommige mensen valt weinig te verwijten..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:51 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Tja het leven gaat niet altijd over rozen he!!
Hier: http://www.nowlive.eu/stream/alles.htmlquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
HiDiHo waar zit je![]()
Die doet ut ook niet bij mij!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:54 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Hier: http://www.nowlive.eu/stream/alles.html![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja vorige cos, ik heb er een cap van gemaakt.
Pfff, ik lees dit nu pas, was nog met de OP bezig. Nee joh, hartstikke lief, maar ik ben weer helemaal vrolijk... evenquote:
Jezelf natuurlijk ook niet, vooral dat niet te vergetenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee idd... sommige mensen valt weinig te verwijten..
Ik heb nu eindelijk een goede..quote:
Mooie OPquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Pfff, ik lees dit nu pas, was nog met de OP bezig. Nee joh, hartstikke lief, maar ik ben weer helemaal vrolijk... even![]()
Jazeker. Zie de OP van deze COS.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:45 schreef milk-shake het volgende:
Dat doen vrouwen graag. Heeft te maken met hormonen. 't Zijn gewoon emotionele puinhopenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:36 schreef blomst het volgende:
waarom jankt Nadia?
*Stil*quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:50 schreef ericahysterica het volgende:
![]()
![]()
quote:
Ze wil ook een kaartenactiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:57 schreef SiRojK het volgende:
Whahahha, wat is er nu dan met Nada dan?
ze heeft wel 2 nagels gebrokenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:57 schreef SiRojK het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:57 schreef Marrije het volgende:
Nadia voelt zich dombo.
Nou Nadia, das niet alleen maar een gevoel, je bént ook dombo.
Het is goed dat je het zelf al beseft: 'eeuwig en altijd in therapie'quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:50 schreef ericahysterica het volgende:
![]()
![]()
Mee eensquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:47 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jaap weet heus wel dat Nadia hier nu fake jankt.
Mischien omdat ze maar 1 kaartje heeft gehad, aandacht wil van Jaap.
Alle schijnwerpers moeten natuurlijk op prinses Nadia staan.
Ik walg van die hele Nadia, alles is nep.
Het probleem is waarschijnlijk dat het er maar 1 wasquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:56 schreef solara4 het volgende:
wat is er met dat kind??? welke brief??? weet iemand iets
nadia heeft last van die japanse aardschok... nu is haar vet ook verschovenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:57 schreef SiRojK het volgende:
Daarvoor jankte ze al, altans, probeerde ze.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:58 schreef Donnie29 het volgende:
Nadia huilt omdat Jaap zei dat Amanda niet te vertrouwen is. Althans dat is een van de redenen.
ik moest ook maar eens in de armen van moeder tas gaan liggen. ik voel me zooooo onzeker.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is goed dat je het zelf al beseft: 'eeuwig en altijd in therapie'![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:59 schreef Desii het volgende:
Dit heb ik nog nooit gehad... iemand huilt en ik lig in een deuk....
Ik doe meequote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:59 schreef Desii het volgende:
Nix is nix, ook geen homo.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:00 schreef solara4 het volgende:
is ze er achter dan Nix homo is.....
zeker weten ........zit er dagelijks tussenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
zou het dan toch Borderline zijn?
Bracht hij haar vuist naar zijn ster?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:00 schreef solara4 het volgende:
is ze er achter dan Nix homo is.....
Ze was een brief aan het tikken (sorry moet hier echt om lachen) en de redactie was de brief aan het lezen, ze scrolde de brief die ze aan het tikken was naar boven. Nadia schrok ervan en Jaap zei dat dat normaal is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:56 schreef solara4 het volgende:
wat is er met dat kind??? welke brief??? weet iemand iets
Beter nog: ze realiseert zichw aarschijnlijk nu dat ze wordt uitgekotst.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:59 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nadia is echt triest. Volgens mij is ze overstuur doordat ze maar 1 kaartje heeft ontvangen. En voor iemand als Nadia is dat heel erg. Ze merkt dat ze weinig support heeft.
Ik mag lijden dat Lieke morgen drie uur lang jankt, speciaal voor jouquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:59 schreef scanman01 het volgende:
Heeft ze een brief gehad waarin precies stond wat voor misbaksel ze is?
Ja i know, daarom zei ik ook dat is een van de redenen. Waarom ze ervoor jankte.. i dont know.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daarvoor jankte ze al, altans, probeerde ze.
Dan verliest ze weer een grammetje lichaamsvochtquote:
Ook niet toen Jaap de eerste keer spontaan ging janken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:59 schreef Desii het volgende:
Ach ik ook.....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:00 schreef SiRojK het volgende:
KUTHAPERINGEN, ik mis alles!
Was dat een geintje of was dat echt een aanval op een medeuser?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mag lijden dat Lieke morgen drie uur lang jankt, speciaal voor jougevoelloos monster
![]()
Amanda dus.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:01 schreef Nostalgist het volgende:
Ze is bang dat Dennis liever met een andere vrouw zou willen zijn.... Daarom voelt ze zich dom
Hahhaha, nee, ik wil dat Hidiho meeleestquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ach ik ook.....
alles hapert en overal..
wil je ook aandacht ofzo![]()
Dat is nou het laatste waar ze zich druk over hoeft te maken, Dennis wil niet met een andere vrouw zijn, Dennis wil met een andere man zijn... die man die hij iedere dag (tig keer per dag) in de spiegel zietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:01 schreef Nostalgist het volgende:
Ze is bang dat Dennis liever met een andere vrouw zou willen zijn.... Daarom voelt ze zich dom
Natuurlijk mag jij een capje kwijt. Bijna niemand capt de 6 nog als ze vrolijk zijn, maar dit.... is heerlijk!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
gathering of the witches
[afbeelding] (ja, alweer een, ik wil ook wel eesn een capje kwijt.![]()
Hoi Ellyquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:01 schreef MissSomebody het volgende:
Misschien kan Nadia ook even terecht bij sanatorium het Zonnetje, poort uit en dan links of rechts. Met of zonder het HOS virus, ze maken voor Nadia vast een uitzondering![]()
Mijn sensuele Lieke jankt van genot.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mag lijden dat Lieke morgen drie uur lang jankt, speciaal voor jougevoelloos monster
![]()
ff onder ons...waar stream jij?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:01 schreef akveor het volgende:
Krokodillentranen...
[afbeelding]
[afbeelding]
En ze heeft ZOOOO'N goed hart. heb ik gezien afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kijk, toch wel een goede kant van Natasia....ze heeft wel een punt over die hijgende streamers
Was een geintje met een serieuze ondertoon......maak je niet TE drukquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat een geintje of was dat echt een aanval op een medeuser?
Krijg alleen 4 legen schermen te zien met een icon in de hoek in alle 4 schermenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:41 schreef Katewalker het volgende:
Er is wat gemopper over het vinden van goede streams nu HDH (even?) is gestopt...die van nowlive lijken erg op die van HDH....geen storende teksten rond de 4 streams en lekker breed beeld...
http://www.nowlive.eu/stream/alles.html
Zodra HDH weer streams aanbied ga ik natuurlijk meteen weer terug...![]()
ja als er geen camera s waren waren ze al lang dood geweest ofzo.......quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ze heeft ZOOOO'N goed hart. heb ik gezien afgelopen weekend.
Alleen mijn hond hijgtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:03 schreef Nostalgist het volgende:
Wie hijgt er nu van de streamers ????
Bommetje!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:03 schreef wolferl het volgende:
Jaap heeft tegen Nadia gezegd dat Denniks Amanda leuker vindt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Go Jaap, dit is echt mega stoken.
Nadia is nu driedubbeldwarssalto geraakt.
AUCH
Een hart heeft vier kamers......die van haar ook vast wel. Ik zie nu gewoon een goede kant van haar.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ze heeft ZOOOO'N goed hart. heb ik gezien afgelopen weekend.
Ze zegt dat de streamers haar bobbelige buik zien.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:03 schreef yvonne het volgende:
Wat was er over de streamers?!
De schijn is tegen hem, zeg maar......quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat een geintje of was dat echt een aanval op een medeuser?
ikneem jou niet serieusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Ja inderdaad, iets in die richting is het wel. Die blik van haar naar de mand met post van H&L sprak boekdelen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beter nog: ze realiseert zichw aarschijnlijk nu dat ze wordt uitgekotst.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:05 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De schijn is tegen hem, zeg maar......
Mijn theorie komt tot werkelijkheid>....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:03 schreef wolferl het volgende:
Jaap heeft tegen Nadia gezegd dat Denniks Amanda leuker vind.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Go Jaap, dit is echt mega stoken.
Nadia is nu driedubbeldwarssalto geraakt.
AUCH
Ik weet niet of ze een rol speelt, maar als ze zich door achter deze rol heeft laten opdringen dan laat ze zich gewoon verhoeren... en ja, dat is dom, zeker als je dat en plein public laat gebeuren.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:03 schreef Nostalgist het volgende:
Ze voelt zich waarschijnlijk dom omdat ze een rol speelt met Dennis......
Of denk ik nu weer te goed over haar.....
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:01 schreef MissSomebody het volgende:
Misschien kan Nadia ook even terecht bij sanatorium het Zonnetje, poort uit en dan links of rechts. Met of zonder het HOS virus, ze maken voor Nadia vast een uitzondering![]()
Mooi, want ik hoop dat dat kind jankend en kruipend de poort van de villa uitgaatquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was een geintje met een serieuze ondertoon......maak je niet TE druk
Oohhhwie en Natas doet er nog een schepje bovenop. Brian vind haar leuk Mitch ook en nog een rits Whahahahahaquote:
de rommelkamerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een hart heeft vier kamers......die van haar ook vast wel. Ik zie nu gewoon een goede kant van haar.
Hoe kan dat nou? Bij mij doen ze het perfect..net als die van HDH..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:04 schreef Visual het volgende:
[..]
Krijg alleen 4 legen schermen te zien met een icon in de hoek in alle 4 schermen
Ik vrees het ergste voor haar.....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze een rol speelt, maar als ze zich door achter deze rol heeft laten opdringen dan laat ze zich gewoon verhoeren... en ja, dat is dom, zeker als je dat en plein public laat gebeuren.
Dan mag er wel een heel pittige maandvergoeding tegenover staan... minimaal 5 cijfers netto.
en een koe vier magenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een hart heeft vier kamers......die van haar ook vast wel. Ik zie nu gewoon een goede kant van haar.
Moettie poeppenquote:
Als de redaktie iets van fatsoen heeft... laten ze zien wat er met Lieke gebeurt is in de reguliere uitzending en schakelen daarna meteen over naar de villa met de mededeling dat Natasia binnen 5 minuten de villa verlaten moet hebben. Eeen zijdig d'r contact opzeggen wegens wanprestaatie. Genoeg is genoeg.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:06 schreef Desii het volgende:
Nada... is nu al totaal ontspoort.. die is voor 23 sept al jankend de poort uitgelopen.
Ik hoop het van harte. Als iemand het op dit moment verdient om uitgekotst te worden is zij het welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:06 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja inderdaad, iets in die richting is het wel. Die blik van haar naar de mand met post van H&L sprak boekdelen.
quote:
Poltergeist syndroom. DSM IV, die moet jij wel ergens bij de hand hebben. Vijf criteria, belangrijkste is zweverig zelfbeeld.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:07 schreef DrsH het volgende:
Wat een huillie zeg, Kind wordt eens volwassen en laat je behandelen ik heb nog een plekje in mijn kliniek, kom naar buiten en we hebben een intake gesprek. Mamma TAS zegt nu al je zweeft door het huis zou ze dan nu al terminaal zijn????????????????
de realiteit dringt zich ongenadig op ja meisje welkom in de volwassen wereld waar je afgerekend wordt op je daden. En je mag blij zijn dat je nu niet voor de rechter hoeft te verschijnen wegens medeplichtigheid aan een criminele activiteitquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:06 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja inderdaad, iets in die richting is het wel. Die blik van haar naar de mand met post van H&L sprak boekdelen.
WTF net als die van HDH?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:07 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Bij mij doen ze het perfect..net als die van HDH..Misschien iets (niet) op je pc..?
Die van mij jankt als ze Natas hoort en bij Amanda peert ze umquote:
En dan te bedenken dat Amanda al lelijk is. Moet je nagaanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:08 schreef Zora01 het volgende:
nada: Ik voel me zo lelijk naast Amanda..
Dan moet ze maar juiste keuzes maken en als ze daar niet toe in staat is niet gaan meehollen met een troep huilende wolven maar het even afwachten en de kat uit de boom kijken totdat ze ECHT weet hoe het daar toegaat. En als ze dan toonde dat ze van het niveau was van Lieke of Huub mocht ze het van mij winnen. Maar zoals ze zich nu heeft gedragen.....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:09 schreef petraa het volgende:
N: Je bent hartstikke goedaardig, je bent harstikke lief kind. Je zweeft hier in huis
bufferdebuffer
Nadia: Ik ben blij dat ik jou heb TAS
buffer
N; Ik zit gewoon te twijfelen of ik eerder naar huis ga, ik weet het ook niet
Nadia: Maar dan ben je wel je 10000 kwijt
buffer de buffer
Idd...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Amanda al lelijk is. Moet je nagaan
Nadia heeft hele goeie zelfkennis.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Amanda al lelijk is. Moet je nagaan
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:09 schreef petraa het volgende:
N: Je bent hartstikke goedaardig, je bent harstikke lief kind. Je zweeft hier in huis
Die staan onderelkaar kan dat ook naastelkaar per 2quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
Bij mij bufferloos
Wat is het script van Dennis dan? Beetje doelloos blijven liggen, af en toe onder de dekens kijken hoe Nadia hem pijpt, en als hij klaar is zich direct omdraait en gaat slapenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze een rol speelt, maar als ze zich door achter deze rol heeft laten opdringen dan laat ze zich gewoon verhoeren... en ja, dat is dom, zeker als je dat en plein public laat gebeuren.
Dan mag er wel een heel pittige maandvergoeding tegenover staan... minimaal 5 cijfers netto.
Dat van haar loopt meteen van de bovenste holle ader in de onderste holle ader door, daar tussen zit nietsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een hart heeft vier twee kamers......die van haar ook vast wel. Ik zie nu gewoon een goede kant van haar.
Ze gaf Huub binnen een zeer korte tijd al een klap. Die heb je zo weer over die grens.... en nu staat daar geen boete meer op maar een exit.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia gaat ver komen in die DGK. Het is precies het type dat ze nodig hebben. Gemakkelijk manipuleerbaar.
Al die sites verwijzen naar de garnier streams. Als die bufferen, merken we het allemaal, waar we ook zitten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Deze dan?
Heb ik aanstaan...thanks......quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Deze dan?
Ja terwijl hij wilt voordoen alsof het andersom isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:12 schreef SiRojK het volgende:
Jaap zit Nadia gek te maken.. WHhahaha, nu al
Net zo goed als die van HiDiHo...zo goed?quote:
Dat laaste ben ik helemaal me je eens.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia gaat ver komen in die DGK. Het is precies het type dat ze nodig hebben. Gemakkelijk manipuleerbaar.
Dat zou een beetje vreemd zijn als ze ondertussen niets meer misdaan heeft, ze is hier immers voor "gestraft". Dus als ze dit al uitzenden (wat me sterk lijkt tenzij nog meer media het oppakken) dan hebben ze vrijwel geen grond om haar n.a.v. de uitzending het huis uit te zetten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Als de redaktie iets van fatsoen heeft... laten ze zien wat er met Lieke gebeurt is in de reguliere uitzending en schakelen daarna meteen over naar de villa met de mededeling dat Natasia binnen 5 minuten de villa verlaten moet hebben. Eeen zijdig d'r contact opzeggen wegens wanprestaatie. Genoeg is genoeg.
Misschien heb je een ruk PC/IN aansluitingquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heb ik aanstaan...thanks......![]()
![]()
![]()
ik hou erover op nu![]()
petraa ik heb er inmiddels 5 uitgeprobeerd deze is tot nu toe het bestequote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:09 schreef petraa het volgende:
bufferdebuffer
Nadia: Ik ben blij dat ik jou heb TAS
buffer
N; Ik zit gewoon te twijfelen of ik eerder naar huis ga, ik weet het ook niet
Nadia: Maar dan ben je wel je 10000 kwijt
buffer de buffer
Ik heb al een kaartje gestuurdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:13 schreef petraa het volgende:
Ik heb alle streams nu gehad en alles buffert. IK WIL HIDIHO terug, ik ga TIEN een bommelding sturen of Natas eruit of de bom ontploft.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien heb je een ruk PC/IN aansluiting
Stop er ook mee sorry
Petraa... deze gaan bij mij goed.... als enigequote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:13 schreef petraa het volgende:
Ik heb alle streams nu gehad en alles buffert. IK WIL HIDIHO terug, ik ga TIEN een bommelding sturen of Natas eruit of de bom ontploft.
Er is vast een mooi topic voorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:15 schreef crimescene het volgende:
Wat is een goede streamsite met 4 breedbeeld streams(net als die vanHiDiHo dus)
ja geweldig charmeoffensief van nada ik zeg hou dr fanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:14 schreef wolferl het volgende:
Ik lach me kapot om dat kind, zo naief.
Zo'n grote smoel, maar o zo breekbaar.
Lieverd doe nou niet... dat is geen goed idee... maar mocht het nodig zijn dan breng je de kids maar hierquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:13 schreef petraa het volgende:
Dat weet ze zelf nog niet preciesquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:16 schreef Ballistixx het volgende:
waarom huilt ze ? ( nadia )
Ze voelt zich lelijk en dom.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:16 schreef Ballistixx het volgende:
waarom huilt ze ? ( nadia )
Niet zeggen, dan gaat iedereen daar naartoe en wordt het weer slechterquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:14 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
petraa ik heb er inmiddels 5 uitgeprobeerd deze is tot nu toe het beste
http://www.vol.nl/dgk_streams.php?server=1&camera=1
http://members.chello.nl/ptbuys/quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:15 schreef crimescene het volgende:
Wat is een goede streamsite met 4 breedbeeld streams(net als die vanHiDiHo dus)
Precies... en er is ook nog een niet afgerekende bloempot...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou een beetje vreemd zijn als ze ondertussen niets meer misdaan heeft, ze is hier immers voor "gestraft". Dus als ze dit al uitzenden (wat me sterk lijkt tenzij nog meer media het oppakken) dan hebben ze vrijwel geen grond om haar n.a.v. de uitzending het huis uit te zetten.
Daarbij was Natasia niet de enige agressor, ze was alleen de enige die al een permanente OW had.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieverd doe nou niet... dat is geen goed idee... maar mocht het nodig zijn dan breng je de kids maar hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |