Hoi Ellyquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:01 schreef MissSomebody het volgende:
Misschien kan Nadia ook even terecht bij sanatorium het Zonnetje, poort uit en dan links of rechts. Met of zonder het HOS virus, ze maken voor Nadia vast een uitzondering![]()
Mijn sensuele Lieke jankt van genot.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mag lijden dat Lieke morgen drie uur lang jankt, speciaal voor jougevoelloos monster
![]()
ff onder ons...waar stream jij?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:01 schreef akveor het volgende:
Krokodillentranen...
[afbeelding]
[afbeelding]
En ze heeft ZOOOO'N goed hart. heb ik gezien afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kijk, toch wel een goede kant van Natasia....ze heeft wel een punt over die hijgende streamers
Was een geintje met een serieuze ondertoon......maak je niet TE drukquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat een geintje of was dat echt een aanval op een medeuser?
Krijg alleen 4 legen schermen te zien met een icon in de hoek in alle 4 schermenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:41 schreef Katewalker het volgende:
Er is wat gemopper over het vinden van goede streams nu HDH (even?) is gestopt...die van nowlive lijken erg op die van HDH....geen storende teksten rond de 4 streams en lekker breed beeld...
http://www.nowlive.eu/stream/alles.html
Zodra HDH weer streams aanbied ga ik natuurlijk meteen weer terug...![]()
ja als er geen camera s waren waren ze al lang dood geweest ofzo.......quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ze heeft ZOOOO'N goed hart. heb ik gezien afgelopen weekend.
Alleen mijn hond hijgtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:03 schreef Nostalgist het volgende:
Wie hijgt er nu van de streamers ????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |