Ze kost zo'n 1500 per maand... plus eventuele belastingen... peanuts lijkt me voor iemand die je telkens weer zo op de voorpagina doet belanden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En goedkoper dan een kok inhuren?
als ze niet aan haar vast zitten en ze wel op haar knieen hangen... dan is de vraag... wie heeft zij om haar nek gedrappeerd?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:33 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen er steeds maar van uit dat ze dan nog altijd aan Natasja vast zitten???![]()
Dat was the Yorkshire Ripper ook!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ergens hebben ze gelijk... de fora staan nog steeds vol met Natasia-ergernissen, dus is ze spraakmakend... walgelijk wellicht maar wel spraakmakend.
Perfect dezequote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:38 schreef Visual het volgende:
Damn ik kan de streams niet bekijken steeds happeringen bufferingen etc.
Waar kijken jullie?
Niet, maar ik keek altijd hier: http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:38 schreef Visual het volgende:
Damn ik kan de streams niet bekijken steeds happeringen bufferingen etc.
Waar kijken jullie?
Alleen is het de negativiteit die je uiteindelijk de das om zal doen!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze kost zo'n 1500 per maand... plus eventuele belastingen... peanuts lijkt me voor iemand die je telkens weer zo op de voorpagina doet belanden.
Die hadden ze vast ook graag in de villa gehad.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die hadden ze vast ook graag in de villa gehad.
Het zou me dan ook niets verbazen als een TV producent daar wat aan zou kunnen en/of willen verdienen, oh wacht.. dat gebeurt in feite ook met iedere film of documentaire die over hem gemaakt wordtquote:
quote:[Spits] Bewoner Jaap, ook wel 'Terror Jaap' genoemd bekent later tegenover een medebewoner dat hij door Talpa wordt ingezet om acties als de aanranding van Lieke op te zetten. Jaap wordt daarbij emotioneel en valt hierbij door mand. Woordvoerders van tv-zender Tien zeggen echter van niets te weten en ontkennen dat Jaap in opdracht van de programmamakers zijn 'terroristische' pesterijen uitvoert.
Dat vraag ik mij dus ook af? Vanmiddag zei Natasja nog dat ''de boze burvrouw'' heeft gezegd dat er een algeheel alcoholverbod van kracht isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:36 schreef TiNo_Flo het volgende:
Hoe zit het met het alcoholverbodIs dat alweer opgeheven?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |