Ze was een brief aan het tikken (sorry moet hier echt om lachen) en de redactie was de brief aan het lezen, ze scrolde de brief die ze aan het tikken was naar boven. Nadia schrok ervan en Jaap zei dat dat normaal is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:56 schreef solara4 het volgende:
wat is er met dat kind??? welke brief??? weet iemand iets
Beter nog: ze realiseert zichw aarschijnlijk nu dat ze wordt uitgekotst.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:59 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nadia is echt triest. Volgens mij is ze overstuur doordat ze maar 1 kaartje heeft ontvangen. En voor iemand als Nadia is dat heel erg. Ze merkt dat ze weinig support heeft.
Ik mag lijden dat Lieke morgen drie uur lang jankt, speciaal voor jouquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:59 schreef scanman01 het volgende:
Heeft ze een brief gehad waarin precies stond wat voor misbaksel ze is?
Ja i know, daarom zei ik ook dat is een van de redenen. Waarom ze ervoor jankte.. i dont know.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daarvoor jankte ze al, altans, probeerde ze.
Dan verliest ze weer een grammetje lichaamsvochtquote:
Ook niet toen Jaap de eerste keer spontaan ging janken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:59 schreef Desii het volgende:
Dit heb ik nog nooit gehad... iemand huilt en ik lig in een deuk....
Ach ik ook.....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:00 schreef SiRojK het volgende:
KUTHAPERINGEN, ik mis alles!
Was dat een geintje of was dat echt een aanval op een medeuser?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mag lijden dat Lieke morgen drie uur lang jankt, speciaal voor jougevoelloos monster
![]()
Amanda dus.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:01 schreef Nostalgist het volgende:
Ze is bang dat Dennis liever met een andere vrouw zou willen zijn.... Daarom voelt ze zich dom
Hahhaha, nee, ik wil dat Hidiho meeleestquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ach ik ook.....
alles hapert en overal..
wil je ook aandacht ofzo![]()
Dat is nou het laatste waar ze zich druk over hoeft te maken, Dennis wil niet met een andere vrouw zijn, Dennis wil met een andere man zijn... die man die hij iedere dag (tig keer per dag) in de spiegel zietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:01 schreef Nostalgist het volgende:
Ze is bang dat Dennis liever met een andere vrouw zou willen zijn.... Daarom voelt ze zich dom
Natuurlijk mag jij een capje kwijt. Bijna niemand capt de 6 nog als ze vrolijk zijn, maar dit.... is heerlijk!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
gathering of the witches
[afbeelding] (ja, alweer een, ik wil ook wel eesn een capje kwijt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |