Hoe kan dat nou? Bij mij doen ze het perfect..net als die van HDH..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:04 schreef Visual het volgende:
[..]
Krijg alleen 4 legen schermen te zien met een icon in de hoek in alle 4 schermen
Ik vrees het ergste voor haar.....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze een rol speelt, maar als ze zich door achter deze rol heeft laten opdringen dan laat ze zich gewoon verhoeren... en ja, dat is dom, zeker als je dat en plein public laat gebeuren.
Dan mag er wel een heel pittige maandvergoeding tegenover staan... minimaal 5 cijfers netto.
en een koe vier magenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een hart heeft vier kamers......die van haar ook vast wel. Ik zie nu gewoon een goede kant van haar.
Moettie poeppenquote:
Als de redaktie iets van fatsoen heeft... laten ze zien wat er met Lieke gebeurt is in de reguliere uitzending en schakelen daarna meteen over naar de villa met de mededeling dat Natasia binnen 5 minuten de villa verlaten moet hebben. Eeen zijdig d'r contact opzeggen wegens wanprestaatie. Genoeg is genoeg.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:06 schreef Desii het volgende:
Nada... is nu al totaal ontspoort.. die is voor 23 sept al jankend de poort uitgelopen.
Ik hoop het van harte. Als iemand het op dit moment verdient om uitgekotst te worden is zij het welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:06 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja inderdaad, iets in die richting is het wel. Die blik van haar naar de mand met post van H&L sprak boekdelen.
quote:
Poltergeist syndroom. DSM IV, die moet jij wel ergens bij de hand hebben. Vijf criteria, belangrijkste is zweverig zelfbeeld.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:07 schreef DrsH het volgende:
Wat een huillie zeg, Kind wordt eens volwassen en laat je behandelen ik heb nog een plekje in mijn kliniek, kom naar buiten en we hebben een intake gesprek. Mamma TAS zegt nu al je zweeft door het huis zou ze dan nu al terminaal zijn????????????????
de realiteit dringt zich ongenadig op ja meisje welkom in de volwassen wereld waar je afgerekend wordt op je daden. En je mag blij zijn dat je nu niet voor de rechter hoeft te verschijnen wegens medeplichtigheid aan een criminele activiteitquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:06 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja inderdaad, iets in die richting is het wel. Die blik van haar naar de mand met post van H&L sprak boekdelen.
WTF net als die van HDH?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:07 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Bij mij doen ze het perfect..net als die van HDH..Misschien iets (niet) op je pc..?
Die van mij jankt als ze Natas hoort en bij Amanda peert ze umquote:
En dan te bedenken dat Amanda al lelijk is. Moet je nagaanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:08 schreef Zora01 het volgende:
nada: Ik voel me zo lelijk naast Amanda..
Dan moet ze maar juiste keuzes maken en als ze daar niet toe in staat is niet gaan meehollen met een troep huilende wolven maar het even afwachten en de kat uit de boom kijken totdat ze ECHT weet hoe het daar toegaat. En als ze dan toonde dat ze van het niveau was van Lieke of Huub mocht ze het van mij winnen. Maar zoals ze zich nu heeft gedragen.....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een hart heeft vier kamers......die van haar ook vast wel. Ik zie nu gewoon een goede kant van haar.
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:09 schreef petraa het volgende:
N: Je bent hartstikke goedaardig, je bent harstikke lief kind. Je zweeft hier in huis
bufferdebuffer
Nadia: Ik ben blij dat ik jou heb TAS
buffer
N; Ik zit gewoon te twijfelen of ik eerder naar huis ga, ik weet het ook niet
Nadia: Maar dan ben je wel je 10000 kwijt
buffer de buffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |