De COSsen waren traag en treurig tot de kaarten kwamen. Die groepsterreur en de belachelijke 'straffen' schud je kennelijk niet zomaar van je af.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Door de kaartenactie, ik vind het geweldig dat dat tuig zo in hun bek gescheten wordt... en dit is natuurlijk daardoor ook een hele leuke COS
En nu bekruipt mij het angstige vermoeden dat ze dat mailtje dus hebben laten schrijven door degene die het minst beroerd schrijftquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Niet bij ieder bedrijf zijn taal-nazi's werkzaam.....![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:29 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja en dat nog wel terwijl ik heden middag promoveerde, ben van nu af Dr H en wordt buitengewwon hoogleraar aan de universiteit van Nijmegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik jou een kaartje sturen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
De COSsen waren traag en treurig tot de kaarten kwamen. Die groepsterreur en de belachelijke 'straffen' schud je kennelijk niet zomaar van je af.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
De COSsen waren traag en treurig tot de kaarten kwamen. Die groepsterreur en de belachelijke 'straffen' schud je kennelijk niet zomaar van je af.
Janken kreng!!quote:
Jij ziet dat heel anders als ik: Ik zie dat hij er naar kijkt en niet weet wat hij er mee aanmoet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
Geweldig zoals Jaap Nada volkomen links laat liggen en haar tranen amper opmerkt.
Die van jou is ook genoemd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:45 schreef milk-shake het volgende:
was mijn kaart aangekomen ???? ben ik weer ff te laat![]()
Eh, ze zijn LARGE en XTRA-LARGE..... Maar we laten wel speciaal een hondenpakje makenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:44 schreef Dennisfan het volgende:
je hebt er 9 dgk ??? mag ik dan hebberig zijn en er 2 ??? kan me hond er ook een aan op dennis zijn party, die mag vast wel meej, die zal het zwembadje trouwens wel helemaal te gek vinden
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nu bekruipt mij het angstige vermoeden dat ze dat mailtje dus hebben laten schrijven door degene die het minst beroerd schrijft
Tja, ik kan niet anders dan het met je eens zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:44 schreef Shayndel het volgende:
James Blunt is ook vreselijk om aan te horen
yep.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:45 schreef milk-shake het volgende:
Vind het wel een beetje aso, ondanks dat ik van Naatje geen harde plasser krijg.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
Geweldig zoals Jaap Nada volkomen links laat liggen en haar tranen amper opmerkt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:45 schreef milk-shake het volgende:
Ben je niet in de war met de Vierdaagse???quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:29 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja en dat nog wel terwijl ik heden middag promoveerde, ben van nu af Dr H en wordt buitengewwon hoogleraar aan de universiteit van Nijmegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie vorige topic, je bent beroemd in Alkmaar en omgevingquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:45 schreef milk-shake het volgende:
Wéér één, Leandraquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:44 schreef Dennisfan het volgende:
je hebt er 9 dgk ??? mag ik dan hebberig zijn en er 2 ??? kan me hond er ook een aan op dennis zijn party, die mag vast wel meej, die zal het zwembadje trouwens wel helemaal te gek vinden
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen graag. Heeft te maken met hormonen. 't Zijn gewoon emotionele puinhopen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:46 schreef demins het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met de Vierdaagse???
Ja jouw kaart kwam voorbij...de mijne (nog) niet:(quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:45 schreef milk-shake het volgende:
Jaap weet heus wel dat Nadia hier nu fake jankt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij ziet dat heel anders als ik: Ik zie dat hij er naar kijkt en niet weet wat hij er mee aanmoet.
zet maar me pruik op morgen en koop een Amanda zonnenbrilquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zie vorige topic, je bent beroemd in Alkmaar en omgeving![]()
Wat beppen jullie nu toch. Jaap is bij haar geweest, gevraagd of hij kon helpen, arm om haar heen geslagen, audio wilde hij uitzetten voor het plaatje maar ze wilde niet......wat moet hij dan doen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje aso, ondanks dat ik van Naatje geen harde plasser krijg.![]()
Ik was al bekend als dennisfan hoor, oud nieuws, of zijn er ook hondefans hiero ???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |