ja wel. Ik moet wel, nu de Tour ook elke dag op tv is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je maar wel boodschappen in huis hebt![]()
werkt wel....thanks!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij jij werkt deze ook niet ? snap er geen barst van..
http://www.radio.nl/degoudenkooi/
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien zouden ze dat tot lijfspreuk moeten maken, maar zelfs "Ignorance is bliss" zal wel te moeilijk voor ze zijn![]()
En zelfs deze: zalig zijn de armen van geest.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien zouden ze dat tot lijfspreuk moeten maken, maar zelfs "Ignorance is bliss" zal wel te moeilijk voor ze zijn![]()
Hehe ? heb het gevoel dat ik op ignore stand sta hier maar dat zal wel een oorzaak hebbenquote:
Dat wordt dan: "wie z'n armen zijn zalig?? Geest?? wie is Geest?? Dennis vd Geest??"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
En zelfs deze: zalig zijn de armen van geest.
Zellfs dat gaat niet lukken. Ze denken dan dat het om geld gaat.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
En zelfs deze: zalig zijn de armen van geest.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt dan: "wie z'n armen zijn zalig?? Geest?? wie is Geest?? Dennis vd Geest??"
Beetje een BB gevoel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch eigenlijk wel een wazig programma
1. Je maakt een script dat Liek in het water moet
2. De bewoners moeten het uitvoeren zonder duidelijke regels
3. De bewoners doen het niet volgens de onduidelijke regels
4. Iedereen een ton boete
Zo is het wel te regelen dat die hoofdprijs niet zo groot meer is als het was.
Niet gezien...leuk dat ze door zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Nog 1 van KISSA!
Niemand hier trapt in die bullshit van Nadia, trust mequote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:24 schreef heracles het volgende:
Mensjes laat je niet gek maken.
Nada is een charme offensief begonnen naar het publiek. Ze doet zielig ze weet het allemaal niet meer.
Jij? Nooitquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Hehe ? heb het gevoel dat ik op ignore stand sta hier maar dat zal wel een oorzaak hebben![]()
Prachtige cap!quote:
O net als jaap dus.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:24 schreef heracles het volgende:
Mensjes laat je niet gek maken.
Nada is een charme offensief begonnen naar het publiek. Ze doet zielig ze weet het allemaal niet meer.
jullie ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:25 schreef DrsH het volgende:
Leuk hoor al die kaarten en ik moet zeggen dat FOK in ruime mate vertegenwoordigt is klasse !!!!!!!!!!
Hangt ervan af... heb jij wel een kaartje gestuurdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Hehe ? heb het gevoel dat ik op ignore stand sta hier maar dat zal wel een oorzaak hebben![]()
Nee hoor...ik lees je wel...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Oeps... is dat het criterium?? Zet mij dan ook maar op negeerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Hangt ervan af... heb jij wel een kaartje gestuurd![]()
Ik idem dito. Had alleen niet mijn fok naam er op gezet. gewoon mijn voornaam.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:24 schreef kissa het volgende:
[..]
Niet gezien...leuk dat ze door zijnEn leuk dat ze zoveel hebben gekregen
![]()
Ik had er (gisteren pas) twee gestuurd: één voor Lieke en één voor Huub.
Nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Hangt ervan af... heb jij wel een kaartje gestuurd![]()
Mooi toch? Vooral ene Drs. sprong in het oog.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:25 schreef DrsH het volgende:
Leuk hoor al die kaarten en ik moet zeggen dat FOK in ruime mate vertegenwoordigt is klasse !!!!!!!!!!
Alleen als jij mij ook negeertquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps... is dat het criterium?? Zet mij dan ook maar op negeer![]()
Volgens mij is het alleen maar Fok! Zou er van Vol ook nog een mandje komen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:25 schreef DrsH het volgende:
Je bent wel gefocussed op homos of niet ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:22 schreef wolferl het volgende:
Ik heb zo'n zin om Denniks en Brian een kaart te sturen.
En dan schrijf ik erin dat ze beide zijn uitgenodigd in Gaybar ''De Bruine Ster''.
Ze worden gelijk ere lid... dat ga ik ze schrijven.
heb net even snel een kaartje gestuurd..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps... is dat het criterium?? Zet mij dan ook maar op negeer![]()
In dat geval heb ik hetzelfde voorstel als wat ik had voor het geval dat tuig de bloemen kapot zou maken:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:28 schreef Frasier het volgende:
Benieuwd wanneer al die kaarten de vijver in gaan![]()
Ja en dat nog wel terwijl ik heden middag promoveerde, ben van nu af Dr H en wordt buitengewwon hoogleraar aan de universiteit van Nijmegenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:25 schreef LoveProfusion het volgende:
DrsH je bent genoemd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |