Zal niet gaan, ik ben namelijk geen fan van hem.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou vooruit.................jij mag samen met Deniisfan en mij ook naar de housewarmingsparty !!
Dan heb je de eerdere mails niet gelezenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk NederlandsMaar als ze ermee stoppen: prima!
We hebben mekaar en Leandra nogquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
ik ook niet..wil niet genegeerd worden
![]()
Heb hier geen camquote:
Ik ben alleen niet homo, maar homo feesies zijn voor vrouwen altijd gezellie, geen gezeik van kerels die je willen versieren, dus kom maar op, zullen we dan allemaal een Dennisshirtje aandoen ?? lekker veilig weten ze dat we bijelkaar horen enzo en natuurlijk dat Dennis de lekkerste isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou vooruit.................jij mag samen met Deniisfan en mij ook naar de housewarmingsparty !!
Ja maar kan daar helaas niet naar buiten omdat dat afgeschermd isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
GEFELICITEERDDDDDD! Heb je daar internet?:D
En dan zijn dat nog maar een paar hele trieste fouten... om over de zinsopbouw niet te spreken..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Heb nog een reactie van Dreams of Beauty:
Nee hoor wij spreken ons helemaal niet tegen, en heb ook eigenlijk geen zin in een discussie hierin.
Ik geef alleen aan dat ik t jammer vind, dat je je voordoet als een klant van ons, wat je niet bent.
Zoals van jullie horen zeggen, en de beelden die ik vanmiddag heb gezien, is het inderdaad een programma met geen klasse, zoals wij eerder wel altijd voor werkte.
Wij gaan dan ook zeker in vergadering hierover in ons bedrijf, zoals ander personeel uit de goudenkooi ook gaat doen.
Jawel, maar deze was de allerergste.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heb je de eerdere mails niet gelezen![]()
Je wekt nu de suggestie op alsof ik een hekel heb aan gay's of bi's.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:33 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Neej hoor absoluut niet, maar aangezien Huub behoorlijk bi is en ik daar nooit iemand over hoor
Ja, bij de kaart voor Lieke....Huub zijn kaart hebben ze ook voorgelezen..ik had niet gedacht dat ik dat zo leuk zou vinden..maar het is fantastisch..haha en ook al die namen van hier die ik hoor..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Kate volgens mij ben je ook genoemd!
Domme doos? Moet je een tjoeri?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zit ze nou gewoon te janken die domme doos![]()
Door de kaartenactie, ik vind het geweldig dat dat tuig zo in hun bek gescheten wordt... en dit is natuurlijk daardoor ook een hele leuke COSquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kom jij zo strontmelig dan? De COS leeft juist weer helemaal op door die kaarten. Oh, wacht, je hebt geen streams![]()
Omdat het een vuile Aandachtshoer is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:36 schreef blomst het volgende:
waarom jankt Nadia?
Niet bij ieder bedrijf zijn taal-nazi's werkzaam.....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan zijn dat nog maar een paar hele trieste fouten... om over de zinsopbouw niet te spreken..
Is het nou zo moeilijk om een mailtje even te laten controleren door iemand die wel kan schrijven??
Ik heb nogal weer wat gemist merk ik!!! Damn, die werkende klass ook waar ik toe behoor, vertell wat meer over Dreams of Beauty pleasequote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan zijn dat nog maar een paar hele trieste fouten... om over de zinsopbouw niet te spreken..
Is het nou zo moeilijk om een mailtje even te laten controleren door iemand die wel kan schrijven??
Ik heb hier nog 9 I-LUV-DENNIS shirts liggen met zijn foto in een hartje die we danquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:35 schreef Dennisfan het volgende:
kom maar op, zullen we dan allemaal een Dennisshirtje aandoen ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |