Idd...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Amanda al lelijk is. Moet je nagaan
Nadia heeft hele goeie zelfkennis.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Amanda al lelijk is. Moet je nagaan
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:09 schreef petraa het volgende:
N: Je bent hartstikke goedaardig, je bent harstikke lief kind. Je zweeft hier in huis
Die staan onderelkaar kan dat ook naastelkaar per 2quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
Bij mij bufferloos
Wat is het script van Dennis dan? Beetje doelloos blijven liggen, af en toe onder de dekens kijken hoe Nadia hem pijpt, en als hij klaar is zich direct omdraait en gaat slapenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze een rol speelt, maar als ze zich door achter deze rol heeft laten opdringen dan laat ze zich gewoon verhoeren... en ja, dat is dom, zeker als je dat en plein public laat gebeuren.
Dan mag er wel een heel pittige maandvergoeding tegenover staan... minimaal 5 cijfers netto.
Dat van haar loopt meteen van de bovenste holle ader in de onderste holle ader door, daar tussen zit nietsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een hart heeft vier twee kamers......die van haar ook vast wel. Ik zie nu gewoon een goede kant van haar.
Ze gaf Huub binnen een zeer korte tijd al een klap. Die heb je zo weer over die grens.... en nu staat daar geen boete meer op maar een exit.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia gaat ver komen in die DGK. Het is precies het type dat ze nodig hebben. Gemakkelijk manipuleerbaar.
Al die sites verwijzen naar de garnier streams. Als die bufferen, merken we het allemaal, waar we ook zitten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Deze dan?
http://www.nowlive.eu/stream/alles.html
Heb ik aanstaan...thanks......quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Deze dan?
http://www.nowlive.eu/stream/alles.html
Ja terwijl hij wilt voordoen alsof het andersom isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:12 schreef SiRojK het volgende:
Jaap zit Nadia gek te maken.. WHhahaha, nu al
Net zo goed als die van HiDiHo...zo goed?quote:
Dat laaste ben ik helemaal me je eens.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia gaat ver komen in die DGK. Het is precies het type dat ze nodig hebben. Gemakkelijk manipuleerbaar.
Dat zou een beetje vreemd zijn als ze ondertussen niets meer misdaan heeft, ze is hier immers voor "gestraft". Dus als ze dit al uitzenden (wat me sterk lijkt tenzij nog meer media het oppakken) dan hebben ze vrijwel geen grond om haar n.a.v. de uitzending het huis uit te zetten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Als de redaktie iets van fatsoen heeft... laten ze zien wat er met Lieke gebeurt is in de reguliere uitzending en schakelen daarna meteen over naar de villa met de mededeling dat Natasia binnen 5 minuten de villa verlaten moet hebben. Eeen zijdig d'r contact opzeggen wegens wanprestaatie. Genoeg is genoeg.
Misschien heb je een ruk PC/IN aansluitingquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heb ik aanstaan...thanks......![]()
![]()
![]()
ik hou erover op nu![]()
petraa ik heb er inmiddels 5 uitgeprobeerd deze is tot nu toe het bestequote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:09 schreef petraa het volgende:
N: Je bent hartstikke goedaardig, je bent harstikke lief kind. Je zweeft hier in huis
bufferdebuffer
Nadia: Ik ben blij dat ik jou heb TAS
buffer
N; Ik zit gewoon te twijfelen of ik eerder naar huis ga, ik weet het ook niet
Nadia: Maar dan ben je wel je 10000 kwijt
buffer de buffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |