Ik zou het ook niet etenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik zou die vieze pindasoep en (ve)roti ook niet eten van Natasia.
Dan nog liever bij de MC Donalds bestellen.
Nog even en er is niemand meer over en moet het programma stoppen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
goed zo tilly je bent een veel te stijlvolle vrouw om tussen dat gajes te zitten !
Het schijnt dat er van de verzamelde fora nogal wat binnen gaat komen n.a.v. alle 6 tegen 2 akties.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:27 schreef Meganog het volgende:
Wat is er zo leuk aan post.
Een hoop ge-oeh en ge-ah en dankjweeeeelll schatjuh.
Er zijn nog zoveel mediageile mensen op deze wereld, ze vinden vast wel weer wat.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:27 schreef APK het volgende:
[..]
Nog even en er is niemand meer over en moet het programma stoppen.![]()
Ik waag af en toe een poging, maar geef het heel snel op, te bedroevend en niet noemenswaardig wat ''de bende van 6'' te melden heeft.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelf heb ik gewoon geen zin de rotzooi van die 6 te noteren. Misschien dat anderen het ook nog steeds een beetje zo voelen, na de belachelijk lage straf die er op de groepsaanranding stond.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:27 schreef APK het volgende:
[..]
Als dat de enige manier is om tot die dikke koppen van de redaktie door te laten dringen dat wat ze toegelaten hebben echt niet kon...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ook, ja. Mijn probleem is meer dat ik het belachelijk vind dat ze daar gezellig rond zitten te hangen. Minimaal één exit had er moeten zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik waag af en toe een poging, maar geef het heel snel op, te bedroevend en niet noemenswaardig wat ''de bende van 6'' te melden heeft.
Zonder reclame loopt dit programma niet lang meer en dan kunnen al die mediageile mensen weer achter hun webcam kruipen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:28 schreef mazaru het volgende:
Er zijn nog zoveel mediageile mensen op deze wereld, ze vinden vast wel weer wat.
Waar zie je dat ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:31 schreef ericahysterica het volgende:
2 telegrammen zijn gearriveerd
Meer moeten dit bericht plaatsenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:32 schreef petraa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)gestoken_kaart_.html
"Een verregaande pest-actie VAN Lieke en Huub"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:32 schreef petraa het volgende:
Van de Telegraaf geloof ik niet veel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:32 schreef petraa het volgende:
ja komt omdat we geen leven hebben snap je toch welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:32 schreef APK het volgende:
[..]
Zonder reclame loopt dit programma niet lang meer en dan kunnen al die mediageile mensen weer achter hun webcam kruipen.
v-o-l en fok! zijn lekker bezig.![]()
Ik haat James Bluntquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:31 schreef DrsH het volgende:
![]()
Jaap zit zichzelf lekker emotioneel op te fokken op een Cd tje van JAMES BLUNT. Deze jongen zal wel voor zichzelf moeten beginnen want geen werkgever wil hem hebben
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja daar had ik dus overheen gelezen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:34 schreef mootie het volgende:
[..]
"Een verregaande pest-actie VAN Lieke en Huub"![]()
Hoe meer reacties komen, des te liever het hebben bij Tien.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Het schijnt dat er van de verzamelde fora nogal wat binnen gaat komen n.a.v. alle 6 tegen 2 akties.
Moet je je niet in vergissen. Hij is uiterst kien en zorgvuldig. Die types zijn wel ergens te gebruiken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:31 schreef DrsH het volgende:
![]()
Jaap zit zichzelf lekker emotioneel op te fokken op een Cd tje van JAMES BLUNT. Deze jongen zal wel voor zichzelf moeten beginnen want geen werkgever wil hem hebben
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn vast van die koters van Natasia uut 't buut'nlandquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:37 schreef wolferl het volgende:
Wie zal als eerst de 2 telegrammen ontdekken?
Heel vaag.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:37 schreef avonne het volgende:
telegraaf is op de hand van Tien.
Dit is een vaag artikeltje om publiciteit te krijgen.
Ik gok op Amanda en Brian.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:37 schreef wolferl het volgende:
Wie zal als eerst de 2 telegrammen ontdekken?
Het zijn er 2.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:38 schreef Brici het volgende:
Mischien telegram uit suriname
Mischien allebei uit surinamequote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het zijn er 2.
Mischien is de oma van Natasia overleden.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:38 schreef Brici het volgende:
Mischien telegram uit suriname
JAquote:
Zou mooi zijn, maar ik ga niet hopen als dit de reden is. Iemand doodwensen daar doe ik niet aanquote:
Daar komen we zo achter, als Natasia naar binnen gaat en de telegram(men) leest.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:40 schreef CoT het volgende:
Dan sturen ze toch geen telegram
Kunnen ze beter ff bellen
Dat is natuurlijk te duur voor dat volk, snap het alquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:40 schreef CoT het volgende:
Dan sturen ze toch geen telegram
Kunnen ze beter ff bellen
Ja en eentje is gevuld met een brief, die ander met haar vliegticket waar ze om gevraagd hadquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het zijn er 2.
Mischien is de oma van Natasia overleden.
Och, dan doe ik 't wel. Ik hoop dat de oma van Natas is overledenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:41 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, maar ik ga niet hopen als dit de reden is. Iemand doodwensen daar doe ik niet aan![]()
ik ook nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:41 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, maar ik ga niet hopen als dit de reden is. Iemand doodwensen daar doe ik niet aan![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Och, dan doe ik 't wel. Ik hoop dat de oma van Natas is overleden![]()
Ik heb dat liever niet, want dan krijg je weer emo tv en dat verdient ze niet. Ze moet worden neergezet als de agressieveling die ze is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het is geen doodwensen, waar lees je dat dan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:41 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Voor mij is het uiterst overtuigend.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van de Telegraaf geloof ik niet veel.
Dan moeten ze eerst maar eens met bewijzen komen, een snikkende bekentenis van Jaap is voor mij niet erg overtuigend
Jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:42 schreef CoT het volgende:
Zou wel lullig zijn als haar oma is overleden
En met een beetje mazzel is Natasia binnenkort ook overledenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat ze zegt is vaak niet waar.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:40 schreef Brici het volgende:
[..]
JA![]()
![]()
![]()
![]()
Wel zielig als die echt is overleden
Maar dan voor de familie die ook in suriname wonen en die oma goed kennen
Hou toch op zeg, ik ken dat hele mens niet. Ik was mijn oma al kwijt om m'n 20e dus Natas/oma mag in d'r handjes wrijven als 't mensje nog zo'n leeftijd bereikt heeft.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:42 schreef petraa het volgende:
[quote]Op dinsdag 17 juli 2007 17:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Och, dan doe
Doe normaal!![]()
Waarover?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:47 schreef blomst het volgende:
Natasja is wel jaloers.
Franse fans?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:47 schreef Meganog het volgende:
Een van het tien forum en een van 'Chanel en alle Franse fans".
Ik hoop niet dat je impliceert dat de streamers het niet meer moeten doen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, de streamers wakkeren de haat alleen maar aan met die acties, al wensen ze het beste voor Huub en Lieke
Waarschijnlijk dezelfde Franse fans de een tijdje geleden een doos met wijn stuurden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Franse fans?Mochten er mensen blijkbaar bezig zijn ondertitels te geven op GK streams, dan wil ik die ook graag in het Nederlandsch. Zou mooi zijn bij 'n gesprek van Brian & Amanda.
Ik denk dat ze fanmail voor Huub en Liek nog erger vindt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:48 schreef Frasier het volgende:
Even een telegram sturen aan Natasia dat haar oma overleden is
Als het zou worden doorgelaten had Tas de meeste post.quote:
Juist. Dan is Natasia er uit en hebben we niemand doodgewenst, want dan blijkt bij thuiskomst dat oma nog leeft. Toch subtiel en vriendelijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:48 schreef Frasier het volgende:
Denk het ook ^^quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Als het zou worden doorgelaten had Tas de meeste post.![]()
'Gewurgd door FOK-leden"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:48 schreef Frasier het volgende:
Oh wat een asociale hork ben ik ook af en toequote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:48 schreef Frasier het volgende:
Ze is zoooooooo jaloersquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:50 schreef Shayndel het volgende:
ik heb zo'n hekel aan die nat$^%%
Gisteren moest ik ook zo vreselijk lachen om die kop van haar, toen Huub om vertaling van Surinaamse kooswoordjes vroeg die in zijn brieven stondenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Heerlijk om Natasia zo jaloers te zien..
ja haatpostquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:49 schreef FdW het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:50 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
'Gewurgd door FOK-leden"
"Gestikt in Roti"
"Verdronken in pindasoep"
"RAUW opgegeten door kannibaal"
"Uitgegleden door poep aan haar schoen"
"Geraakt door een vrouw die een kind uit haar kut schijtte"
Combinatie van dat alles zou ook meer dan oke zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:50 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
'Gewurgd door FOK-leden"
"Gestikt in Roti"
dd, maar Huub verdiend gezien zijn vroegere acties en recentere actie jegens Nadia geen steunbetuiging. Lieke wel wat mij betreft, die gaat iig niet mee in Huubs uitspattingen en houdt haar waardigheid en eigen ik vastquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:49 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk dat ze fanmail voor Huub en Liek nog erger vindt.
Wat ik van veel streamers vind, dat kan ik hier maar beter niet vertellen. En ja, ik vind dat men het beter niet kan doen, omdat men minder geweld wenst. Als je dat wenst, dan moet je geen acties ondernemen die het doet aanwakkeren lijkt mij.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je impliceert dat de streamers het niet meer moeten doen?
Die lijkt me wel watquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:50 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
'Gewurgd door FOK-leden"
"Gestikt in Roti"
Zullen we hem allemaal vuilniszakken gaan sturen!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:52 schreef wolferl het volgende:
Denniks terror barst los.
Hij wil dat we kikkerkaarten gaan sturen, Kwaaaak kwaaaak.
Franse fans hebben onlangs flessen wijn naar Huub gestuurd. Gisteren kregen ze ook een kaartje van een Duits forumquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Franse fans?Mochten er mensen blijkbaar bezig zijn ondertitels te geven op GK streams, dan wil ik die ook graag in het Nederlandsch. Zou mooi zijn bij 'n gesprek van Brian & Amanda.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Zullen we hem allemaal vuilniszakken gaan sturen!!!
Klopt, zeker in het geval van Huub zijn vele acties eerder en eropvolgend verzwijgen en alleen praten dat hij 'vol moet houden' of het 'goed doet'. Lieke is een ander verhaal en in dit geval puur slachtoffer dus die verdiend de post wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat ik van veel streamers vind, dat kan ik hier maar beter niet vertellen. En ja, ik vind dat men het beter niet kan doen, omdat men minder geweld wenst. Als je dat wenst, dan moet je geen acties ondernemen die het doet aanwakkeren lijkt mij.
Kleine spiegeltjes.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Even vertaald: Geen kort rokje aan, want dan zou je zomaar kunnen worden verkracht?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat ik van veel streamers vind, dat kan ik hier maar beter niet vertellen. En ja, ik vind dat men het beter niet kan doen, omdat men minder geweld wenst. Als je dat wenst, dan moet je geen acties ondernemen die het doet aanwakkeren lijkt mij.
Persoonlijk heb ik Huub vaak vervloekt en was heel kort Jaap even mijn favoreit.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:54 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Klopt, zeker in het geval van Huub zijn vele acties eerder en eropvolgend verzwijgen en alleen praten dat hij 'vol moet houden' of het 'goed doet'. Lieke is een ander verhaal en in dit geval puur slachtoffer dus die verdiend de post wel.
Als Natas en die anderen zouden gaan nadenken zouden ze inzien dat ze fout zitten. Maar inderdaad daar zijn ze te dom ? voor en is het nu inderdaad aanwakkeren tot haat. Maar moeten wij ons dan aanpassen aan Natas ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke is slachtoffer van zichzelf en van Tien, die kan wel een kaartje gebruiken idd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:54 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Klopt, zeker in het geval van Huub zijn vele acties eerder en eropvolgend verzwijgen en alleen praten dat hij 'vol moet houden' of het 'goed doet'. Lieke is een ander verhaal en in dit geval puur slachtoffer dus die verdiend de post wel.
Balen dat ik die rotkop niet kan zien.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Heerlijk om Natasia zo jaloers te zien..
Nee van een grote negerlul die een klein homokontje penetreertquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:57 schreef nueffeniet het volgende:
denniks moet gewoon kaarten krijgen met ondergespoten tieten
Of met framboosjes..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:57 schreef nueffeniet het volgende:
denniks moet gewoon kaarten krijgen met ondergespoten tieten
Dus dat!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Als Natas en die anderen zouden gaan nadenken zouden ze inzien dat ze fout zitten. Maar inderdaad daar zijn ze te dom ? voor en is het nu inderdaad aanwakkeren tot haat. Maar moeten wij ons dan aanpassen aan Natas ?
Zie je nou wel dat die jongen GEWELDIGE PLANNEN heeft !!!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:52 schreef wolferl het volgende:
Denniks terror barst los.
Hij wil dat we kikkerkaarten gaan sturen, Kwaaaak kwaaaak.
Eigen vertalingen werken zelden goed uit. Een concrete vraag beantwoord ik graag.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Even vertaald: Geen kort rokje aan, want dan zou je zomaar kunnen worden verkracht?![]()
Ja voornamelijk hatemail.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:49 schreef FdW het volgende:
[..]
om zijn handen in te doenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik scheer niemand over 1 kam hoor. Probeer alleen steeds de nuance erin te brengen, omdat ik niet vind dat Huub zoveel steun verdiend voor zijn 'optreden'. Als je hem het leukste vind, prima = je goed recht natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:56 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik Huub vaak vervloekt en was heel kort Jaap even mijn favoreit.
Jullie scheren alle Huub-fans wel over 1 kam. Ik heb vaak genoeg bij dingen van Huub gezegd dat hij lomp bezig was, maar als ik de balans opmaak is hij de leukste bewoner, zorgt voor tv, heeft humor en intelligentie..
Ze heeft wel leuke ideeën.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:59 schreef Yollie het volgende:
Lieke wil allemaal spullen bestellen met hun naam erop (kussens, deurmat etc) en ze roept op om foto's te sturen. Ze willen alles dan door de villa verspreiden,. Het zijn dan persoonlijke bezittingen en de rest mag er dan niet aankomen.
De support die streamers geven is zo gekleurd als de pest. Iedereen zit dingen weer net anders, draait zaken om, intepreteert op zijn of haar wijze. Daarnaast is er nog script en zitten fans elkaar op te fokken van hier tot Tokio. Velen zijn nog veel meer maf dan die bewoners. En ik geef eerlijk toe, dat het lastig is om niet meegesleept te worden in die emoties. Heel bewust moet ook ik af en toe afstand nemen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus dat!
Streamers moeten Huub en Lieke maar niet meer steunen, want anders worden de andere 6 weer agressief....
Hoe omgekeerd wil je het hebben.![]()
En ja, ik vind dat men het beter niet kan doen, omdat men minder geweld wenst. Als je dat wenst, dan moet je geen acties ondernemen die het doet aanwakkeren lijkt mij.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eigen vertalingen werken zelden goed uit. Een concrete vraag beantwoord ik graag.
Idd, ik sta er elke keer weer versteld van! Ben benieuwd of de productie dit wel zal goedkeuren.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:58 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat die jongen GEWELDIGE PLANNEN heeft !!!!!
Prima, dan moet je dus bij Talpa of Tien zijn. Niet bij de marionetten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:02 schreef mootie het volgende:
[..]
En ja, ik vind dat men het beter niet kan doen, omdat men minder geweld wenst. Als je dat wenst, dan moet je geen acties ondernemen die het doet aanwakkeren lijkt mij.
Streamers willen geen geweld, dus moeten ze maar geen dingen sturen. Dingen sturen wakkert agressie aan bij bijv. Natasia.
Wat zou je er van vinden om een probleem bij de bron aan te pakken?
Opzich een leuk idee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:59 schreef Yollie het volgende:
Lieke wil allemaal spullen bestellen met hun naam erop (kussens, deurmat etc) en ze roept op om foto's te sturen. Ze willen alles dan door de villa verspreiden,. Het zijn dan persoonlijke bezittingen en de rest mag er dan niet aankomen.
Ik denk dat er best wel wat kaarten met screenshots bij de post zullen zitten,als die ooit binnenkomt.quote:
Laat maarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Prima, dan moet je dus bij Talpa of Tien zijn. Niet bij de marionetten.
Maar wat mootie schreef kwam in feite wel op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eigen vertalingen werken zelden goed uit. Een concrete vraag beantwoord ik graag.
In dat geval kun je dus ook de visie en het gedrag van alle streamers op hun conto schrijven. Want dan is niemand persoonlijk verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Prima, dan moet je dus bij Talpa of Tien zijn. Niet bij de marionetten.
Huh...die snap ik even niet. Jij hebt toch geen script en jij bent toch geen werknemer van Tien? Ik constateer enkel dat streamers minder gewild willen en door hun acties de haat onder de bewoners vergroten met alle gevolgen die dat kan hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
In dat geval kun je dus ook de visie en het gedrag van alle streamers op hun conto schrijven. Want dan is niemand persoonlijk verantwoordelijk.
Erg hé...je ziet gewoon de contouren van de zakjes..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:05 schreef Yollie het volgende:
Op stream 3 zie je nu wel overduidelijk de siliconen van natasja zitten
Die zag je voor die operatie ook....staat mij zo iets van bijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Erg hé...je ziet gewoon de contouren van de zakjes..
EARTHQUAKEquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er zit bij Huub en Lieke 10 keer meer creativiteit dan bij de 5 anderen. Daarop gaan ze het niet winnen, dat mag duidelijk zijn
Jah, ik lig ook altijd helemaal in een deuk als hij vraagt of huub met zn zwemvliezen van zn voeten af kan gaan, Haallloooo trouwens iedereenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:58 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat die jongen GEWELDIGE PLANNEN heeft !!!!!
Nee, ik zet mijzelf iedere keer aan tot objectief zijn. Als het over Huub gaat, dan komt het echt lastig mijn strot uit, maar wat waar is is waar. Kan er niet omheen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
EARTHQUAKE
Ben je van je geloof gevallen?![]()
ik nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:10 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Jah, ik lig ook altijd helemaal in een deuk als hij vraagt of huub met zn zwemvliezen van zn voeten af kan gaan, Haallloooo trouwens iedereen
Wat ik begreep.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:06 schreef Taurus het volgende:
Wat gaan die twee donderdag doen?
Ofwel eenieder die hier op welke manier dan ook mee bezig is heeft persoonlijke verantwoordelijkheid, of niemand heeft het.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh...die snap ik even niet. Jij hebt toch geen script en jij bent toch geen werknemer van Tien? Ik constateer enkel dat streamers minder gewild willen en door hun acties de haat onder de bewoners vergroten met alle gevolgen die dat kan hebben.
Beetje een zwaktebodquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:11 schreef beequeen het volgende:
Natsaja gooit de telegrammen van H en L in de vuinisbak.![]()
is toch persoonlijk bezitquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:11 schreef beequeen het volgende:
dat is toch persoonlijk bezit dat mag toch nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:11 schreef beequeen het volgende:
Tja ik heb ze inderdaad nog niet veel anders zien doen dan aan zelfverheerlijkingquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:59 schreef Yollie het volgende:
Echt, dat mocht toch niet meer?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:11 schreef beequeen het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:14 schreef carpediem23 het volgende:
Hebben Huub en lieke de telegram al gelezen dan?
Een kindje van god, maar god heeft haar na de geboorte direkt te vondeling gelegd, want zelfs hij zag dat het onmogelijk is dat monster op te voeden.quote:
Het is dé kans voor de redactie om hun grove fout te herstellen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Echt, dat mocht toch niet meer?
Zou leuk zijn dat om zoiets kleins, vergeleken met wat er verder is gebeurd. ze de kooi zou moeten verlaten
Je komt er nog wel hoor, wees niet ongerust en geef vooral de moed niet opquote:
Zou prachtig zijn... Dat er dan ook geen brief, maar dat de plasmaboy het komt vertellen.. Plasmaboy helemaal over de zeik, dik schreeuwen en doen...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Echt, dat mocht toch niet meer?
Zou leuk zijn dat om zoiets kleins, vergeleken met wat er verder is gebeurd. ze de kooi zou moeten verlaten
Is dat geen exit dan, want dat zijn persoonlijke bezittingen toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:11 schreef beequeen het volgende:
Ik heb geen streams, wat bedoel je?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:17 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
slieko wedden
Het is stiekem ook weleens lekker om je te laten meeslepen toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De support die streamers geven is zo gekleurd als de pest. Iedereen zit dingen weer net anders, draait zaken om, intepreteert op zijn of haar wijze. Daarnaast is er nog script en zitten fans elkaar op te fokken van hier tot Tokio. Velen zijn nog veel meer maf dan die bewoners. En ik geef eerlijk toe, dat het lastig is om niet meegesleept te worden in die emoties. Heel bewust moet ook ik af en toe afstand nemen.
Ben ik gay, of ben ik gay? ( denkt nix uitdagend )quote:
Ze zijn idd heel erg lelijk, die borsten. Maar zou dat niet komen door het vechten en onzuiver met haar lichaam omgaan? De laatste jaren zie je eigenlijk nooit meer vrouwen met zulke lelijke borsten NA een borstoperatie. Of Natasja is een fout persoon, of de bergmankliniek is een foute kliniek. Slechte reclame is het zowiezo.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Erg hé...je ziet gewoon de contouren van de zakjes..
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Ben ik gay, of ben ik gay? ( denkt nix uitdagend )
slieko de kliko is wel 13 letters.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:17 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
slieko wedden, met galgje
Dat doe je wat mij betreft nog véél te weinig...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De support die streamers geven is zo gekleurd als de pest. Iedereen zit dingen weer net anders, draait zaken om, intepreteert op zijn of haar wijze. Daarnaast is er nog script en zitten fans elkaar op te fokken van hier tot Tokio. Velen zijn nog veel meer maf dan die bewoners. En ik geef eerlijk toe, dat het lastig is om niet meegesleept te worden in die emoties. Heel bewust moet ook ik af en toe afstand nemen.
Ik word echt helemaal week als ik hem zo zie liggen !quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Ben ik gay, of ben ik gay? ( denkt nix uitdagend )
Hahaha.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:11 schreef beequeen het volgende:
Heeft die psycholoog bewust Natasia als laatst gekozenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:10 schreef mazaru het volgende:
Natasja had om half vijf een afspraak met de spiegoloog, maar de spiegoloog is hem gewoon gepeerd
Soooww, das een binnenkomert!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:19 schreef demins het volgende:
[..]
Dat doe je wat mij betreft nog véél te weinig...![]()
ONSCHENDBAARHEIDSCLAUSULE is nog van krachtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat geen exit dan, want dat zijn persoonlijke bezittingen toch?
Ik dacht dat homo's ook gewoon een stijve kregen...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik word echt helemaal week als ik hem zo zie liggen !
I know... het was ook een beetje een retorische vraagquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:21 schreef Lieve het volgende:
[..]
ONSCHENDBAARHEIDSCLAUSULE is nog van kracht
on·schend·baar (bn.)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat geen exit dan, want dat zijn persoonlijke bezittingen toch?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:21 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht dat homo's ook gewoon een stijve kregen...![]()
Niet van Dennis blijkbaarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:21 schreef demins het volgende:
[..]
Dennis is zo knap, die brengt mij 'beyond stijfheid' !!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:21 schreef demins het volgende:
[..]
Ok, ik volg je. Maar vind jij dan niet dat de setting daar heel anders is en ze moeten functioneren met heel andere parameteres dan wij? Wij kunnen objectief zijn, wij zijn vrij om te doen wat we willen. En ondanks dat doen we toch dingen die juist datgene bereiken wat we niet wensen, namelijk meer haat met als gevolg meer geweld.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ofwel eenieder die hier op welke manier dan ook mee bezig is heeft persoonlijke verantwoordelijkheid, of niemand heeft het.
Als 10 de bron is van Natasia's agressieve inborst, dan is 10 ook de bron van onze neiging H&L te steunen. Dat is de direkte gevolgtrekking uit jouw redenatie.
Misschien met een zak over zijn hoofd en op zijn knieen.quote:
Ze hebben echt last van het LOS virusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:17 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
slieko wedden, met galgje
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:19 schreef demins het volgende:
[..]
Dat doe je wat mij betreft nog véél te weinig...![]()
Ejaculatio praecox???quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis is zo knap, die brengt mij 'beyond stijfheid' !!!!
Als we dat eens wisten...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar wat is die onschendbaarheid? Nog een stuk script? Een waterdicht contract van Natasia? Waarom kunnen ze niet om haar heen?
mijn wellicht verkeerde interpretatie is dat ze banden met de onderwereld heeftquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar wat is die onschendbaarheid? Nog een stuk script? Een waterdicht contract van Natasia? Waarom kunnen ze niet om haar heen?
Het LOS virus is een agressiefe variant op het HOS virus.quote:
oh ik heb last van het Nasvirusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het LOS virus is een agressiefe variant op het HOS virus.
Als LOS en HOS virus is bestreden krijgen we het DOS en JOS virus.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:24 schreef dikkedoelie het volgende:
Wat heeft Nadia toch een vervelende stem zeg..
Nee, als je na een weekje radslagen gaat doen is het hopeloos verlorenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Niet omdat het Natasia is, maar die borsten zijn echt mislukt..je ziet precies hoe de silliconen zitten..trekt dat nog bij?
Dan praat je over het B.NOS virus.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
oh ik heb last van het Nasvirus
dos is toch een besturingssysteem? En ik zie Nix nooit iets doenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het LOS virus is een agressiefe variant op het HOS virus.
Als LOS en HOS virus is bestreden krijgen we het DOS en JOS virus.
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Niet omdat het Natasia is, maar die borsten zijn echt mislukt..je ziet precies hoe de silliconen zitten..trekt dat nog bij?
Maakt niets uit voor mevrouw onschendbaarquote:
Ja hoor die zijn over 2 maanden naar haar rug getrokkenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Als ze gewoon netjes de spulletjes van Dr.Clavan blijft gebruiken wel:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Zou Dr. Clavan van het Dalvrouwkliniekje hier nog garantie op geven?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, als je na een weekje radslagen gaat doen is het hopeloos verloren![]()
Zeer boeiend (vinden ze) voor het programma.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
denk eerder dat ze op haar knieen hangen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor die zijn over 2 maanden naar haar rug getrokken![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:31 schreef blomst het volgende:
[..]
denk eerder dat ze op haar knieen hangen.
Waarom gaat iedereen er steeds maar van uit dat ze dan nog altijd aan Natasja vast zitten???quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:31 schreef blomst het volgende:
[..]
denk eerder dat ze op haar knieen hangen.
En ergens hebben ze gelijk... de fora staan nog steeds vol met Natasia-ergernissen, dus is ze spraakmakend... walgelijk wellicht maar wel spraakmakend.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeer boeiend (vinden ze) voor het programma.
Een steunbetuiging van de Franse Gouden Kooi fans.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:32 schreef itsme het volgende:
Wat tond er eigenlijk in die telegrammen?
Ik kan het niet vinden in de cos.
Wat ziet die Nadia er niet uit. De spekrollen knappen haar bloes bijna kapot. Met zo'n maag hoef je het toch niet meer over je buik te hebben? Valt me wel op dat ze meestal ligt en hangt in plaats van zit.quote:
En goedkoper dan een kok inhuren?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ergens hebben ze gelijk... de fora staan nog steeds vol met Natasia-ergernissen, dus is ze spraakmakend... walgelijk wellicht maar wel spraakmakend.
Dat is dan het NOS virus... Kun je op twee manieren interpreteren:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
oh ik heb last van het Nasvirus
Ze kost zo'n 1500 per maand... plus eventuele belastingen... peanuts lijkt me voor iemand die je telkens weer zo op de voorpagina doet belanden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En goedkoper dan een kok inhuren?
als ze niet aan haar vast zitten en ze wel op haar knieen hangen... dan is de vraag... wie heeft zij om haar nek gedrappeerd?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:33 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen er steeds maar van uit dat ze dan nog altijd aan Natasja vast zitten???![]()
Dat was the Yorkshire Ripper ook!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ergens hebben ze gelijk... de fora staan nog steeds vol met Natasia-ergernissen, dus is ze spraakmakend... walgelijk wellicht maar wel spraakmakend.
Perfect dezequote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:38 schreef Visual het volgende:
Damn ik kan de streams niet bekijken steeds happeringen bufferingen etc.
Waar kijken jullie?
Niet, maar ik keek altijd hier: http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:38 schreef Visual het volgende:
Damn ik kan de streams niet bekijken steeds happeringen bufferingen etc.
Waar kijken jullie?
Alleen is het de negativiteit die je uiteindelijk de das om zal doen!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze kost zo'n 1500 per maand... plus eventuele belastingen... peanuts lijkt me voor iemand die je telkens weer zo op de voorpagina doet belanden.
Die hadden ze vast ook graag in de villa gehad.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die hadden ze vast ook graag in de villa gehad.
Het zou me dan ook niets verbazen als een TV producent daar wat aan zou kunnen en/of willen verdienen, oh wacht.. dat gebeurt in feite ook met iedere film of documentaire die over hem gemaakt wordtquote:
quote:[Spits] Bewoner Jaap, ook wel 'Terror Jaap' genoemd bekent later tegenover een medebewoner dat hij door Talpa wordt ingezet om acties als de aanranding van Lieke op te zetten. Jaap wordt daarbij emotioneel en valt hierbij door mand. Woordvoerders van tv-zender Tien zeggen echter van niets te weten en ontkennen dat Jaap in opdracht van de programmamakers zijn 'terroristische' pesterijen uitvoert.
Dat vraag ik mij dus ook af? Vanmiddag zei Natasja nog dat ''de boze burvrouw'' heeft gezegd dat er een algeheel alcoholverbod van kracht isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:36 schreef TiNo_Flo het volgende:
Hoe zit het met het alcoholverbodIs dat alweer opgeheven?
[afbeelding]
Achter dat muurtje, naast de trap richting fitnessruimte.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:45 schreef blomst het volgende:
waar is de post van Huub en Lieke?
maar Natas is niet Jaloers hoor.. totaal niet..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:46 schreef TiNo_Flo het volgende:
De post is er.
Nadia: "Eentje maar? What happened?"
![]()
Ja je bent onschendbaar of niet... En je bent een mama of niet...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
Natasja tegen de speaker: We zijn bezig, wordt vuilnisman........
Mijn mond valt open.
Die van mij niet meer.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
Mijn mond valt open.
Als ik die intercomstem was had ik ze PER DIRECT naar achter laten komen enquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
Mijn mond valt open.
Je kent het sanctiebeleid van achter toch.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:48 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als ik die intercomstem was had ik ze PER DIRECT naar achter laten komen en
ze toch echt es even STEVIG TOEGESPROKEN !!
jaloeziequote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
Post, 1 kaart voor Nada en Natasja gaat de post niet brengen bij H en L.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |