quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:24 schreef dikkedoelie het volgende:
Wat heeft Nadia toch een vervelende stem zeg..
Nee, als je na een weekje radslagen gaat doen is het hopeloos verlorenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Niet omdat het Natasia is, maar die borsten zijn echt mislukt..je ziet precies hoe de silliconen zitten..trekt dat nog bij?
Dan praat je over het B.NOS virus.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
oh ik heb last van het Nasvirus
dos is toch een besturingssysteem? En ik zie Nix nooit iets doenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het LOS virus is een agressiefe variant op het HOS virus.
Als LOS en HOS virus is bestreden krijgen we het DOS en JOS virus.
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Niet omdat het Natasia is, maar die borsten zijn echt mislukt..je ziet precies hoe de silliconen zitten..trekt dat nog bij?
Maakt niets uit voor mevrouw onschendbaarquote:
Ja hoor die zijn over 2 maanden naar haar rug getrokkenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Als ze gewoon netjes de spulletjes van Dr.Clavan blijft gebruiken wel:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Zou Dr. Clavan van het Dalvrouwkliniekje hier nog garantie op geven?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, als je na een weekje radslagen gaat doen is het hopeloos verloren![]()
Zeer boeiend (vinden ze) voor het programma.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar wat is die onschendbaarheid? Nog een stuk script? Een waterdicht contract van Natasia? Waarom kunnen ze niet om haar heen?
denk eerder dat ze op haar knieen hangen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor die zijn over 2 maanden naar haar rug getrokken![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:31 schreef blomst het volgende:
[..]
denk eerder dat ze op haar knieen hangen.
Waarom gaat iedereen er steeds maar van uit dat ze dan nog altijd aan Natasja vast zitten???quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:31 schreef blomst het volgende:
[..]
denk eerder dat ze op haar knieen hangen.
En ergens hebben ze gelijk... de fora staan nog steeds vol met Natasia-ergernissen, dus is ze spraakmakend... walgelijk wellicht maar wel spraakmakend.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeer boeiend (vinden ze) voor het programma.
Een steunbetuiging van de Franse Gouden Kooi fans.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:32 schreef itsme het volgende:
Wat tond er eigenlijk in die telegrammen?
Ik kan het niet vinden in de cos.
Wat ziet die Nadia er niet uit. De spekrollen knappen haar bloes bijna kapot. Met zo'n maag hoef je het toch niet meer over je buik te hebben? Valt me wel op dat ze meestal ligt en hangt in plaats van zit.quote:
En goedkoper dan een kok inhuren?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ergens hebben ze gelijk... de fora staan nog steeds vol met Natasia-ergernissen, dus is ze spraakmakend... walgelijk wellicht maar wel spraakmakend.
Dat is dan het NOS virus... Kun je op twee manieren interpreteren:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
oh ik heb last van het Nasvirus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |