I know... het was ook een beetje een retorische vraagquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:21 schreef Lieve het volgende:
[..]
ONSCHENDBAARHEIDSCLAUSULE is nog van kracht
on·schend·baar (bn.)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat geen exit dan, want dat zijn persoonlijke bezittingen toch?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:21 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht dat homo's ook gewoon een stijve kregen...![]()
Niet van Dennis blijkbaarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:21 schreef demins het volgende:
[..]
Dennis is zo knap, die brengt mij 'beyond stijfheid' !!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:21 schreef demins het volgende:
[..]
Ok, ik volg je. Maar vind jij dan niet dat de setting daar heel anders is en ze moeten functioneren met heel andere parameteres dan wij? Wij kunnen objectief zijn, wij zijn vrij om te doen wat we willen. En ondanks dat doen we toch dingen die juist datgene bereiken wat we niet wensen, namelijk meer haat met als gevolg meer geweld.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ofwel eenieder die hier op welke manier dan ook mee bezig is heeft persoonlijke verantwoordelijkheid, of niemand heeft het.
Als 10 de bron is van Natasia's agressieve inborst, dan is 10 ook de bron van onze neiging H&L te steunen. Dat is de direkte gevolgtrekking uit jouw redenatie.
Misschien met een zak over zijn hoofd en op zijn knieen.quote:
Ze hebben echt last van het LOS virusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:17 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
slieko wedden, met galgje
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:19 schreef demins het volgende:
[..]
Dat doe je wat mij betreft nog véél te weinig...![]()
Ejaculatio praecox???quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis is zo knap, die brengt mij 'beyond stijfheid' !!!!
Als we dat eens wisten...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar wat is die onschendbaarheid? Nog een stuk script? Een waterdicht contract van Natasia? Waarom kunnen ze niet om haar heen?
mijn wellicht verkeerde interpretatie is dat ze banden met de onderwereld heeftquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar wat is die onschendbaarheid? Nog een stuk script? Een waterdicht contract van Natasia? Waarom kunnen ze niet om haar heen?
Het LOS virus is een agressiefe variant op het HOS virus.quote:
oh ik heb last van het Nasvirusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het LOS virus is een agressiefe variant op het HOS virus.
Als LOS en HOS virus is bestreden krijgen we het DOS en JOS virus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |