In dat geval kun je dus ook de visie en het gedrag van alle streamers op hun conto schrijven. Want dan is niemand persoonlijk verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Prima, dan moet je dus bij Talpa of Tien zijn. Niet bij de marionetten.
Huh...die snap ik even niet. Jij hebt toch geen script en jij bent toch geen werknemer van Tien? Ik constateer enkel dat streamers minder gewild willen en door hun acties de haat onder de bewoners vergroten met alle gevolgen die dat kan hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
In dat geval kun je dus ook de visie en het gedrag van alle streamers op hun conto schrijven. Want dan is niemand persoonlijk verantwoordelijk.
Erg hé...je ziet gewoon de contouren van de zakjes..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:05 schreef Yollie het volgende:
Op stream 3 zie je nu wel overduidelijk de siliconen van natasja zitten
Die zag je voor die operatie ook....staat mij zo iets van bijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Erg hé...je ziet gewoon de contouren van de zakjes..
EARTHQUAKEquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er zit bij Huub en Lieke 10 keer meer creativiteit dan bij de 5 anderen. Daarop gaan ze het niet winnen, dat mag duidelijk zijn
Jah, ik lig ook altijd helemaal in een deuk als hij vraagt of huub met zn zwemvliezen van zn voeten af kan gaan, Haallloooo trouwens iedereenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:58 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat die jongen GEWELDIGE PLANNEN heeft !!!!!
Nee, ik zet mijzelf iedere keer aan tot objectief zijn. Als het over Huub gaat, dan komt het echt lastig mijn strot uit, maar wat waar is is waar. Kan er niet omheen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
EARTHQUAKE
Ben je van je geloof gevallen?![]()
ik nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:10 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Jah, ik lig ook altijd helemaal in een deuk als hij vraagt of huub met zn zwemvliezen van zn voeten af kan gaan, Haallloooo trouwens iedereen
Wat ik begreep.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:06 schreef Taurus het volgende:
Wat gaan die twee donderdag doen?
Ofwel eenieder die hier op welke manier dan ook mee bezig is heeft persoonlijke verantwoordelijkheid, of niemand heeft het.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh...die snap ik even niet. Jij hebt toch geen script en jij bent toch geen werknemer van Tien? Ik constateer enkel dat streamers minder gewild willen en door hun acties de haat onder de bewoners vergroten met alle gevolgen die dat kan hebben.
Beetje een zwaktebodquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:11 schreef beequeen het volgende:
Natsaja gooit de telegrammen van H en L in de vuinisbak.![]()
is toch persoonlijk bezitquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:11 schreef beequeen het volgende:
dat is toch persoonlijk bezit dat mag toch nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:11 schreef beequeen het volgende:
Tja ik heb ze inderdaad nog niet veel anders zien doen dan aan zelfverheerlijkingquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:59 schreef Yollie het volgende:
Lieke wil allemaal spullen bestellen met hun naam erop (kussens, deurmat etc) en ze roept op om foto's te sturen. Ze willen alles dan door de villa verspreiden,. Het zijn dan persoonlijke bezittingen en de rest mag er dan niet aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |