Lieke is slachtoffer van zichzelf en van Tien, die kan wel een kaartje gebruiken idd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:54 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Klopt, zeker in het geval van Huub zijn vele acties eerder en eropvolgend verzwijgen en alleen praten dat hij 'vol moet houden' of het 'goed doet'. Lieke is een ander verhaal en in dit geval puur slachtoffer dus die verdiend de post wel.
Balen dat ik die rotkop niet kan zien.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Heerlijk om Natasia zo jaloers te zien..
Nee van een grote negerlul die een klein homokontje penetreertquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:57 schreef nueffeniet het volgende:
denniks moet gewoon kaarten krijgen met ondergespoten tieten
Of met framboosjes..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:57 schreef nueffeniet het volgende:
denniks moet gewoon kaarten krijgen met ondergespoten tieten
Dus dat!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Als Natas en die anderen zouden gaan nadenken zouden ze inzien dat ze fout zitten. Maar inderdaad daar zijn ze te dom ? voor en is het nu inderdaad aanwakkeren tot haat. Maar moeten wij ons dan aanpassen aan Natas ?
Zie je nou wel dat die jongen GEWELDIGE PLANNEN heeft !!!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:52 schreef wolferl het volgende:
Denniks terror barst los.
Hij wil dat we kikkerkaarten gaan sturen, Kwaaaak kwaaaak.
Eigen vertalingen werken zelden goed uit. Een concrete vraag beantwoord ik graag.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Even vertaald: Geen kort rokje aan, want dan zou je zomaar kunnen worden verkracht?![]()
Ja voornamelijk hatemail.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Als het zou worden doorgelaten had Tas de meeste post.![]()
om zijn handen in te doenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Zullen we hem allemaal vuilniszakken gaan sturen!!!
Ik scheer niemand over 1 kam hoor. Probeer alleen steeds de nuance erin te brengen, omdat ik niet vind dat Huub zoveel steun verdiend voor zijn 'optreden'. Als je hem het leukste vind, prima = je goed recht natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:56 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik Huub vaak vervloekt en was heel kort Jaap even mijn favoreit.
Jullie scheren alle Huub-fans wel over 1 kam. Ik heb vaak genoeg bij dingen van Huub gezegd dat hij lomp bezig was, maar als ik de balans opmaak is hij de leukste bewoner, zorgt voor tv, heeft humor en intelligentie..
Ze heeft wel leuke ideeën.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:59 schreef Yollie het volgende:
Lieke wil allemaal spullen bestellen met hun naam erop (kussens, deurmat etc) en ze roept op om foto's te sturen. Ze willen alles dan door de villa verspreiden,. Het zijn dan persoonlijke bezittingen en de rest mag er dan niet aankomen.
De support die streamers geven is zo gekleurd als de pest. Iedereen zit dingen weer net anders, draait zaken om, intepreteert op zijn of haar wijze. Daarnaast is er nog script en zitten fans elkaar op te fokken van hier tot Tokio. Velen zijn nog veel meer maf dan die bewoners. En ik geef eerlijk toe, dat het lastig is om niet meegesleept te worden in die emoties. Heel bewust moet ook ik af en toe afstand nemen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus dat!
Streamers moeten Huub en Lieke maar niet meer steunen, want anders worden de andere 6 weer agressief....
Hoe omgekeerd wil je het hebben.![]()
En ja, ik vind dat men het beter niet kan doen, omdat men minder geweld wenst. Als je dat wenst, dan moet je geen acties ondernemen die het doet aanwakkeren lijkt mij.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eigen vertalingen werken zelden goed uit. Een concrete vraag beantwoord ik graag.
Idd, ik sta er elke keer weer versteld van! Ben benieuwd of de productie dit wel zal goedkeuren.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:58 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat die jongen GEWELDIGE PLANNEN heeft !!!!!
Prima, dan moet je dus bij Talpa of Tien zijn. Niet bij de marionetten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:02 schreef mootie het volgende:
[..]
En ja, ik vind dat men het beter niet kan doen, omdat men minder geweld wenst. Als je dat wenst, dan moet je geen acties ondernemen die het doet aanwakkeren lijkt mij.
Streamers willen geen geweld, dus moeten ze maar geen dingen sturen. Dingen sturen wakkert agressie aan bij bijv. Natasia.
Wat zou je er van vinden om een probleem bij de bron aan te pakken?
Opzich een leuk idee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:59 schreef Yollie het volgende:
Lieke wil allemaal spullen bestellen met hun naam erop (kussens, deurmat etc) en ze roept op om foto's te sturen. Ze willen alles dan door de villa verspreiden,. Het zijn dan persoonlijke bezittingen en de rest mag er dan niet aankomen.
Ik denk dat er best wel wat kaarten met screenshots bij de post zullen zitten,als die ooit binnenkomt.quote:
Laat maarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Prima, dan moet je dus bij Talpa of Tien zijn. Niet bij de marionetten.
Maar wat mootie schreef kwam in feite wel op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eigen vertalingen werken zelden goed uit. Een concrete vraag beantwoord ik graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |