Ik heb dat liever niet, want dan krijg je weer emo tv en dat verdient ze niet. Ze moet worden neergezet als de agressieveling die ze is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Och, dan doe ik 't wel. Ik hoop dat de oma van Natas is overleden![]()
Het is geen doodwensen, waar lees je dat dan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:41 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, maar ik ga niet hopen als dit de reden is. Iemand doodwensen daar doe ik niet aan![]()
Voor mij is het uiterst overtuigend.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van de Telegraaf geloof ik niet veel.
Dan moeten ze eerst maar eens met bewijzen komen, een snikkende bekentenis van Jaap is voor mij niet erg overtuigend
Jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:42 schreef CoT het volgende:
Zou wel lullig zijn als haar oma is overleden
En met een beetje mazzel is Natasia binnenkort ook overledenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Och, dan doe ik 't wel. Ik hoop dat de oma van Natas is overleden![]()
Wat ze zegt is vaak niet waar.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:40 schreef Brici het volgende:
[..]
JA![]()
![]()
![]()
![]()
Wel zielig als die echt is overleden
Maar dan voor de familie die ook in suriname wonen en die oma goed kennen
Hou toch op zeg, ik ken dat hele mens niet. Ik was mijn oma al kwijt om m'n 20e dus Natas/oma mag in d'r handjes wrijven als 't mensje nog zo'n leeftijd bereikt heeft.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:42 schreef petraa het volgende:
[quote]Op dinsdag 17 juli 2007 17:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Och, dan doe
Doe normaal!![]()
Waarover?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:47 schreef blomst het volgende:
Natasja is wel jaloers.
Franse fans?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:47 schreef Meganog het volgende:
Een van het tien forum en een van 'Chanel en alle Franse fans".
Ik hoop niet dat je impliceert dat de streamers het niet meer moeten doen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, de streamers wakkeren de haat alleen maar aan met die acties, al wensen ze het beste voor Huub en Lieke
Waarschijnlijk dezelfde Franse fans de een tijdje geleden een doos met wijn stuurden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Franse fans?Mochten er mensen blijkbaar bezig zijn ondertitels te geven op GK streams, dan wil ik die ook graag in het Nederlandsch. Zou mooi zijn bij 'n gesprek van Brian & Amanda.
Ik denk dat ze fanmail voor Huub en Liek nog erger vindt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:48 schreef Frasier het volgende:
Even een telegram sturen aan Natasia dat haar oma overleden is
Als het zou worden doorgelaten had Tas de meeste post.quote:
Juist. Dan is Natasia er uit en hebben we niemand doodgewenst, want dan blijkt bij thuiskomst dat oma nog leeft. Toch subtiel en vriendelijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:48 schreef Frasier het volgende:
Denk het ook ^^quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Als het zou worden doorgelaten had Tas de meeste post.![]()
'Gewurgd door FOK-leden"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:48 schreef Frasier het volgende:
Oh wat een asociale hork ben ik ook af en toequote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:48 schreef Frasier het volgende:
Ze is zoooooooo jaloersquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:50 schreef Shayndel het volgende:
ik heb zo'n hekel aan die nat$^%%
Gisteren moest ik ook zo vreselijk lachen om die kop van haar, toen Huub om vertaling van Surinaamse kooswoordjes vroeg die in zijn brieven stondenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Heerlijk om Natasia zo jaloers te zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |