Ik zou het ook niet etenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik zou die vieze pindasoep en (ve)roti ook niet eten van Natasia.
Dan nog liever bij de MC Donalds bestellen.
Nog even en er is niemand meer over en moet het programma stoppen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
goed zo tilly je bent een veel te stijlvolle vrouw om tussen dat gajes te zitten !
Het schijnt dat er van de verzamelde fora nogal wat binnen gaat komen n.a.v. alle 6 tegen 2 akties.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:27 schreef Meganog het volgende:
Wat is er zo leuk aan post.
Een hoop ge-oeh en ge-ah en dankjweeeeelll schatjuh.
Er zijn nog zoveel mediageile mensen op deze wereld, ze vinden vast wel weer wat.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:27 schreef APK het volgende:
[..]
Nog even en er is niemand meer over en moet het programma stoppen.![]()
Ik waag af en toe een poging, maar geef het heel snel op, te bedroevend en niet noemenswaardig wat ''de bende van 6'' te melden heeft.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelf heb ik gewoon geen zin de rotzooi van die 6 te noteren. Misschien dat anderen het ook nog steeds een beetje zo voelen, na de belachelijk lage straf die er op de groepsaanranding stond.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:27 schreef APK het volgende:
[..]
Als dat de enige manier is om tot die dikke koppen van de redaktie door te laten dringen dat wat ze toegelaten hebben echt niet kon...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ook, ja. Mijn probleem is meer dat ik het belachelijk vind dat ze daar gezellig rond zitten te hangen. Minimaal één exit had er moeten zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik waag af en toe een poging, maar geef het heel snel op, te bedroevend en niet noemenswaardig wat ''de bende van 6'' te melden heeft.
Zonder reclame loopt dit programma niet lang meer en dan kunnen al die mediageile mensen weer achter hun webcam kruipen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:28 schreef mazaru het volgende:
Er zijn nog zoveel mediageile mensen op deze wereld, ze vinden vast wel weer wat.
Waar zie je dat ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:31 schreef ericahysterica het volgende:
2 telegrammen zijn gearriveerd
Meer moeten dit bericht plaatsenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:32 schreef petraa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)gestoken_kaart_.html
"Een verregaande pest-actie VAN Lieke en Huub"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:32 schreef petraa het volgende:
Van de Telegraaf geloof ik niet veel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:32 schreef petraa het volgende:
ja komt omdat we geen leven hebben snap je toch welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:32 schreef APK het volgende:
[..]
Zonder reclame loopt dit programma niet lang meer en dan kunnen al die mediageile mensen weer achter hun webcam kruipen.
v-o-l en fok! zijn lekker bezig.![]()
Ik haat James Bluntquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:31 schreef DrsH het volgende:
![]()
Jaap zit zichzelf lekker emotioneel op te fokken op een Cd tje van JAMES BLUNT. Deze jongen zal wel voor zichzelf moeten beginnen want geen werkgever wil hem hebben
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |