Echt, dat mocht toch niet meer?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:11 schreef beequeen het volgende:
Natsaja gooit de telegrammen van H en L in de vuinisbak.![]()
Jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:14 schreef carpediem23 het volgende:
Hebben Huub en lieke de telegram al gelezen dan?
Een kindje van god, maar god heeft haar na de geboorte direkt te vondeling gelegd, want zelfs hij zag dat het onmogelijk is dat monster op te voeden.quote:
Het is dé kans voor de redactie om hun grove fout te herstellen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Echt, dat mocht toch niet meer?
Zou leuk zijn dat om zoiets kleins, vergeleken met wat er verder is gebeurd. ze de kooi zou moeten verlaten
Je komt er nog wel hoor, wees niet ongerust en geef vooral de moed niet opquote:
Zou prachtig zijn... Dat er dan ook geen brief, maar dat de plasmaboy het komt vertellen.. Plasmaboy helemaal over de zeik, dik schreeuwen en doen...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Echt, dat mocht toch niet meer?
Zou leuk zijn dat om zoiets kleins, vergeleken met wat er verder is gebeurd. ze de kooi zou moeten verlaten
Is dat geen exit dan, want dat zijn persoonlijke bezittingen toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:11 schreef beequeen het volgende:
Ik heb geen streams, wat bedoel je?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:17 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
slieko wedden
Het is stiekem ook weleens lekker om je te laten meeslepen toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De support die streamers geven is zo gekleurd als de pest. Iedereen zit dingen weer net anders, draait zaken om, intepreteert op zijn of haar wijze. Daarnaast is er nog script en zitten fans elkaar op te fokken van hier tot Tokio. Velen zijn nog veel meer maf dan die bewoners. En ik geef eerlijk toe, dat het lastig is om niet meegesleept te worden in die emoties. Heel bewust moet ook ik af en toe afstand nemen.
Ben ik gay, of ben ik gay? ( denkt nix uitdagend )quote:
Ze zijn idd heel erg lelijk, die borsten. Maar zou dat niet komen door het vechten en onzuiver met haar lichaam omgaan? De laatste jaren zie je eigenlijk nooit meer vrouwen met zulke lelijke borsten NA een borstoperatie. Of Natasja is een fout persoon, of de bergmankliniek is een foute kliniek. Slechte reclame is het zowiezo.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Erg hé...je ziet gewoon de contouren van de zakjes..
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Ben ik gay, of ben ik gay? ( denkt nix uitdagend )
slieko de kliko is wel 13 letters.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:17 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
slieko wedden, met galgje
Dat doe je wat mij betreft nog véél te weinig...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De support die streamers geven is zo gekleurd als de pest. Iedereen zit dingen weer net anders, draait zaken om, intepreteert op zijn of haar wijze. Daarnaast is er nog script en zitten fans elkaar op te fokken van hier tot Tokio. Velen zijn nog veel meer maf dan die bewoners. En ik geef eerlijk toe, dat het lastig is om niet meegesleept te worden in die emoties. Heel bewust moet ook ik af en toe afstand nemen.
Ik word echt helemaal week als ik hem zo zie liggen !quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Ben ik gay, of ben ik gay? ( denkt nix uitdagend )
Hahaha.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:11 schreef beequeen het volgende:
Heeft die psycholoog bewust Natasia als laatst gekozenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:10 schreef mazaru het volgende:
Natasja had om half vijf een afspraak met de spiegoloog, maar de spiegoloog is hem gewoon gepeerd
Soooww, das een binnenkomert!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:19 schreef demins het volgende:
[..]
Dat doe je wat mij betreft nog véél te weinig...![]()
ONSCHENDBAARHEIDSCLAUSULE is nog van krachtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat geen exit dan, want dat zijn persoonlijke bezittingen toch?
Ik dacht dat homo's ook gewoon een stijve kregen...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik word echt helemaal week als ik hem zo zie liggen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |