Ja daar had ik dus overheen gelezen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:34 schreef mootie het volgende:
[..]
"Een verregaande pest-actie VAN Lieke en Huub"![]()
Hoe meer reacties komen, des te liever het hebben bij Tien.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Het schijnt dat er van de verzamelde fora nogal wat binnen gaat komen n.a.v. alle 6 tegen 2 akties.
Moet je je niet in vergissen. Hij is uiterst kien en zorgvuldig. Die types zijn wel ergens te gebruiken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:31 schreef DrsH het volgende:
![]()
Jaap zit zichzelf lekker emotioneel op te fokken op een Cd tje van JAMES BLUNT. Deze jongen zal wel voor zichzelf moeten beginnen want geen werkgever wil hem hebben
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn vast van die koters van Natasia uut 't buut'nlandquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:37 schreef wolferl het volgende:
Wie zal als eerst de 2 telegrammen ontdekken?
Heel vaag.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:37 schreef avonne het volgende:
telegraaf is op de hand van Tien.
Dit is een vaag artikeltje om publiciteit te krijgen.
Ik gok op Amanda en Brian.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:37 schreef wolferl het volgende:
Wie zal als eerst de 2 telegrammen ontdekken?
Het zijn er 2.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:38 schreef Brici het volgende:
Mischien telegram uit suriname
Mischien allebei uit surinamequote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het zijn er 2.
Mischien is de oma van Natasia overleden.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:38 schreef Brici het volgende:
Mischien telegram uit suriname
JAquote:
Zou mooi zijn, maar ik ga niet hopen als dit de reden is. Iemand doodwensen daar doe ik niet aanquote:
Daar komen we zo achter, als Natasia naar binnen gaat en de telegram(men) leest.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:40 schreef CoT het volgende:
Dan sturen ze toch geen telegram
Kunnen ze beter ff bellen
Dat is natuurlijk te duur voor dat volk, snap het alquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:40 schreef CoT het volgende:
Dan sturen ze toch geen telegram
Kunnen ze beter ff bellen
Ja en eentje is gevuld met een brief, die ander met haar vliegticket waar ze om gevraagd hadquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het zijn er 2.
Mischien is de oma van Natasia overleden.
Och, dan doe ik 't wel. Ik hoop dat de oma van Natas is overledenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:41 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, maar ik ga niet hopen als dit de reden is. Iemand doodwensen daar doe ik niet aan![]()
ik ook nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:41 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, maar ik ga niet hopen als dit de reden is. Iemand doodwensen daar doe ik niet aan![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Och, dan doe ik 't wel. Ik hoop dat de oma van Natas is overleden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |