Wil je zingen van plezier of het hebben over je zieke cavia: SCquote:Op maandag 16 juli 2007 11:32 schreef yvonne het volgende:
Lieke zag je eerst, daarna Natte As met ene tasje (?) roepende om Karima, shot van De Hand beetje bedrukt en Huub half liggend op de bank met een peuk
hier mag wat mij betreft een advocaat op gezet wordenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Totale vernedering. Het was een 100% groepsaanranding. En dit gaat écht onbestraft blijven, let maar op.
Ik werd gisteren misselijk van wat er is gebeurd, maar ik word vandaag nog veel misselijker als er dus geen sancties volgen voor minimaal 5 van die 6 bewoners. TIEN probeert het hele gebeuren te verzwijgen, maar gelukkig hebben we de vele fora om juist het tegenovergestelde te doen. En ik hoop dat de ouders van Huub en Lieke al stappen hebben ondernomen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:28 schreef Lieve het volgende:
worden jullie hier nou ook zo misselijk van? Van die golven misselijkheid en een soort moedeloze moeheid? Ongeloof vermengd met verbijstering en een totaal veranderend kleurenspectrum in je blik.
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Die ghostwriter schrijft alsof hij Natasia is, dan moet je gewoon een beetje achterlijk doen.
Ik zag even Huub en Dennix op de bank, nu weer streamlock.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:30 schreef Copycat het volgende:
Is het al zeker dat er geen sancties volgen?
lijkt wel alsof hij gehuild heeftquote:
Het leek of Huub gehuild heeft ?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:31 schreef BarryK het volgende:
Streamlocks gingen even uit... je zag Huub en Dennix op bank zitten.. nu weer streamlocks
ja........en dennix zijn make up zat vlekkerigquote:
Lieke loopt weer richting de villa met een koffertje/tas.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:32 schreef yvonne het volgende:
Lieke zag je eerst, daarna Natte As met ene tasje (?) roepende om Karima, shot van De Hand beetje bedrukt en Huub half liggend op de bank met een peuk
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja........en dennix zijn make up zat vlekkerig
Het heeft er alle schijn vanquote:Op maandag 16 juli 2007 11:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Gatver, die Natas (en anderen) komen er toch niet mee weg he?
Dan klik je hem gewoon meteen wegquote:Op maandag 16 juli 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
HiDiHo, heb je dat expres gedaan, die pop-up met het filmpje? Het vertraagt enorm bij mij.
Wat heeft hij precies gedaanquote:Op maandag 16 juli 2007 11:32 schreef riri het volgende:
Dennix natuurlijk weer met een bek vol tanden....hoop dat die lul zich diep en diep schaamt
Heb ik gedaan, heel goed van jequote:
poederbrief...quote:Op maandag 16 juli 2007 11:34 schreef solara4 het volgende:
lieke heeft iets wits in haar hand
Goed bezigquote:Op maandag 16 juli 2007 11:35 schreef yvonne het volgende:
Gerinkel van serviesgoed in de keuken, vaatwasser.
be lach el lijkquote:Op maandag 16 juli 2007 11:35 schreef CoT het volgende:
Stevige preek gehad, en er gebeurd verder dus niks
whahaha....moet zowiezo lachen..maar wie is Pa de lange...huubs vader?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Ligt Pa de Lange nog niet met een geweer ergens in de bosjes? Ik zou het me zo kunnen voorstellen.
Met een snipergeweer, waarmee je nog kunt raken op 2km afstandquote:Op maandag 16 juli 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Ligt Pa de Lange nog niet met een geweer ergens in de bosjes? Ik zou het me zo kunnen voorstellen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Jep.. zo gaan die dingen. Er is ook alleen maar een meisje door 3 personen vastgehouden en ontkleed terwijl haar vriendje door 3 anderen onder bedwang werd gehouden. Dat is alles.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:35 schreef CoT het volgende:
toen huub vastgehouden werd door jaap vond dennix het nodig aan zijn gebroken vinger te zittenquote:
Moeder hèquote:Op maandag 16 juli 2007 11:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Dat je die geluiden kan onderscheiden![]()
zoals gewoonlijk helemaal niksquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:37 schreef CoT het volgende:
[..]
Met een snipergeweer, waarmee je nog kunt raken op 2km afstand
en dat baseer je waar op..je weet toch nog niks net als de rest?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:35 schreef CoT het volgende:
Ik blijf er nog steeds bij dat dat ONMOGELIJK is. Ze lezen fora, ze zien dat er overal brieven, mailtjes heen zijn gestuurd, dit kan niet zo voorbijgaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. zo gaan die dingen. Er is ook alleen maar een meisje door 3 personen vastgehouden en ontkleed terwijl haar vriendje door 3 anderen onder bedwang werd gehouden. Dat is alles.
Dus de donderspeech is afgelopen ?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:37 schreef Meganog het volgende:
Amanda en Brian lopen buiten.
Ja vanaf 10.19quote:Op maandag 16 juli 2007 11:37 schreef getl0st het volgende:
Is er nog steeds niet gedaan?
Kan iemand een kleine update geven? Zijn de streams al de hele gelocked?
Hihi, ik had ze gemailed over het zooitjequote:Op maandag 16 juli 2007 11:32 schreef schatje het volgende:
Van VOL Forum, Hizi Hair heeft het contract verbroken met DGK.
Nu nog Dreams of Horror.
nogmaals.een tank is effectiever....of een apache....beide hebben minder dan 20 seconden nodig om de vila platter te maaien dan het te groene gras daar.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:37 schreef CoT het volgende:
[..]
Met een snipergeweer, waarmee je nog kunt raken op 2km afstand
Ok dan ben ik het eens, hij moet zich schamenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
zoals gewoonlijk helemaal niks![]()
ik snap het prbleem tegen dennis niet hij doet niks.
Bij de bank inderdaad. Daar zitten Brian en Amanda.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:38 schreef riri het volgende:
dennix loopt buiten
Ja hele ochtend al lock vanaf 10 uurquote:Op maandag 16 juli 2007 11:37 schreef getl0st het volgende:
Is er nog steeds niet gedaan?
Kan iemand een kleine update geven? Zijn de streams al de hele gelocked?
en daar moet je blij mee zijn....hahaa...quote:Op maandag 16 juli 2007 11:38 schreef schatje het volgende:
Amanda hoorde ik heel zachtjes.
* Krijg 'Flodder' flashbacksquote:Op maandag 16 juli 2007 11:39 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nogmaals.een tank is effectiever....of een apache....beide hebben minder dan 20 seconden nodig om de vila platter te maaien dan het te groene gras daar.
jongens er zijn nog steeds 4 locks..dus waar tf haalt iedereen die (gerade) info vandaan?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:39 schreef Pavement het volgende:
Waarom moesten ze nu netjes gekleed, gaan we dit op tv zien ? of moesten ze netjes gaan voor de grote baas ? wtf ik snap het niet meer
Dat is te opvallendquote:Op maandag 16 juli 2007 11:39 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nogmaals.een tank is effectiever....of een apache....beide hebben minder dan 20 seconden nodig om de vila platter te maaien dan het te groene gras daar.
Ja inderdaad en snel, want nu is Amanda alleen maar blijer.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:32 schreef schatje het volgende:
Nu nog Dreams of Horror.
ken jij dat zien........hun houdingquote:Op maandag 16 juli 2007 11:39 schreef Disana het volgende:
Dennis en Natasia, samen bij de tafel buiten. Aan hun houding te zien was het in elk geval geen feestje.
Ze hebben geen preek gehadquote:Op maandag 16 juli 2007 11:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jongens er zijn nog steeds 4 locks..dus waar tf haalt iedereen die (gerade) info vandaan?![]()
nou woon liever naast ma flodder dan Natasia..zelfs een tokkie is nog normaler dan die grot van ellende.quote:
Het gaat al maanden zo, ze trekken zich niks van Atsma aan, denk je nou echt dat ze wakker liggen van een streamertjes?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik blijf er nog steeds bij dat dat ONMOGELIJK is. Ze lezen fora, ze zien dat er overal brieven, mailtjes heen zijn gestuurd, dit kan niet zo voorbijgaan.
Lijkt me voor de dames in huis alleen maar een voordeel als die prutsers niet meer komenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:32 schreef schatje het volgende:
Nu nog Dreams of Horror.
Als dat thuis in Almere is, kan mij het niet schelen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:40 schreef schatje het volgende:
John de Mol is denk ik dus langgeweest om ze eens flink toe te spreken.
Alsof dat zal helpen. Natasia roept vanavond weer dat ze onschendbaar is.
Geen groepsverkrachting iigquote:Op maandag 16 juli 2007 11:41 schreef Vlindur het volgende:
He?
Groepsverkrachting? Wat is er gebeurd?
ja dat zou leuk zijn ...dat Til niet meer kwam en carlos.....eigelijk iedereenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:40 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja inderdaad en snel, want nu is Amanda alleen maar blijer.
Lieke werd door 3 man vastgehouden en uitgekleed. Ze wilden haar naakt in het water gooien?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:41 schreef Vlindur het volgende:
He?
Groepsverkrachting? Wat is er gebeurd?
welke info ? ik schrijf een vraagquote:Op maandag 16 juli 2007 11:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jongens er zijn nog steeds 4 locks..dus waar tf haalt iedereen die (gerade) info vandaan?![]()
Het gesprek lijkt me voorbij, aangezien ze niet meer netjes op de bank blijven zitten. Als er nu een exit zat aan te komen hadden we het gesprek in de kamer echt wel gehoord. Het was gewoon een preek en misschien een verbod op ongewenst lichamelijk contact vanaf nu.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Sherlock !quote:
Ik denk niet dat ze wakker liggen van de streamertjes, maar ik denk dat het voor hun onmogelijk is dit onder het vloerkleed te stoppen, aangezien er overal heen is gemaild en gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het gaat al maanden zo, ze trekken zich niks van Atsma aan, denk je nou echt dat ze wakker liggen van een streamertjes?
idd daar mag ze doen wat ze wil...(zielig voor de buren haha)quote:Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als dat thuis in Almere is, kan mij het niet schelen.
Vrouwenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lieke werd door 3 man vastgehouden en uitgekleed. Ze wilden haar naakt in het water gooien?
En Huub werd ook vastgehouden en kon alleen maar toekijken.
hey zie ze idd zitten...nou ben benieuwd waar is Willybrord Frequen met zijn parachute acties??quote:
Wou je een update ?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef schatje het volgende:
Antwoordapperaat toen ik net de redactie belde.
Ja, wat denk je, die nemen nu echt niet op.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef schatje het volgende:
met wiens hoofd er tussenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef beequeen het volgende:
Autodeuren slaan dicht.
Achter is al opgeruimd?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef schatje het volgende:
Alweer??quote:Op maandag 16 juli 2007 11:44 schreef farscapevr6 het volgende:
ze hebben nu een aller aller aller laatste waarschuwing gekregen??
denk niet dat dat gaat lukken ......quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef Copycat het volgende:
Grmmbl. Ik heb nog een halfuurtje FOK!tijd voordat mijn lift naar het vliegveld voor de deur staat.
Kom op, give me something to work with!
Er was niet eens een streamlockquote:Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze wakker liggen van de streamertjes, maar ik denk dat het voor hun onmogelijk is dit onder het vloerkleed te stoppen, aangezien er overal heen is gemaild en gedaan.
Zoiets. Tot uiteraard de aller aller aller aller laatste waarschuwing die hierna komt.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:44 schreef farscapevr6 het volgende:
Dat denk ik dus wel. Alle fora staan er helemaal vol van. Dit gaat niet onopgemerkt voorbij, dat is zeker. Zonder de streamers was dat wel gebeurd. Het is nog maar de vraag of er nog gevolgen zullen zijn van datgene wat gisteren is gebeurd.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze wakker liggen van de streamertjes,
moet je ook naar TALPA bellen en je laten doorverbinden is beter..heb het nummer niet..en 118 zijn ze dom..dus zeg dan....die TV zender op SUmatra Laan 45 in Hilversum (noord) media park.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, wat denk je, die nemen nu echt niet op.
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef Copycat het volgende:
Grmmbl. Ik heb nog een halfuurtje FOK!tijd voordat mijn lift naar het vliegveld voor de deur staat.
Kom op, give me something to work with!
droevig dat de redactie zelf niet lijkt te weten wat "laatste" betekentquote:Op maandag 16 juli 2007 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets. Tot uiteraard de aller aller aller aller laatste waarschuwing die hierna komt.
Dat was Tilly volgens mij.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:47 schreef Disana het volgende:
Dennis wordt gezoend, er wordt een arm om hem heen geslagen, de vrouw en hij lopen samen naar binnen. Huishouding misschien.
Toen de streamlock er even af was zag je dennis ook al met die overhandschoenen zitten.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:47 schreef petraa het volgende:
Tilly is er.
Dat zit er wel in.... en die krijgen ze volgende week waarschijnlijk weer.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:44 schreef farscapevr6 het volgende:
Druif !quote:Op maandag 16 juli 2007 11:48 schreef schatje het volgende:
Zoiets ja![]()
.
Alsof ze dat ook gaan zeggen.
Met Natasia erin?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:44 schreef CoT het volgende:
Die lock zal er zo wel afgaan
Auto's rijden nu weg
Zal wel Debiellie zijn!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:47 schreef Disana het volgende:
Dennis wordt gezoend, er wordt een arm om hem heen geslagen, de vrouw en hij lopen samen naar binnen. Huishouding misschien.
Wat gezever over de kwijtgemaakte spulletijes. Tilly gaat een lijstje maken.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:49 schreef beequeen het volgende:
Tilly en Amanda in de kapsalon, niks aan de hand.![]()
Ja, ik denk dat Lieke straf heeft gekregen tijdens de streamlock vanwege het onzorgvuldig omgaan met die nagelspullen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:48 schreef T-lex het volgende:
Tilly is er en misschien moest Likkie wel met dat tasje de tuin in om nog wat spullen te zoeken die ze kwijt had gemaakt.
alsof je tegen een kind zegt nog 1 keer ...de tering...schijt op ze allemaal...quote:Op maandag 16 juli 2007 11:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zit er wel in.... en die krijgen ze volgende week waarschijnlijk weer.
Diep, dieper, diepst triest dit.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:49 schreef yvonne het volgende:
En we gaan gewoon door met Dellie's nagelavontuur
daar zit ik ook niet op te wachtenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:49 schreef yvonne het volgende:
Bel effe op of je garantie heb...en of die 2 euro dan terug gestort word....voor die 5 euro kan je ook een zeehond adopteren..whahah..quote:Op maandag 16 juli 2007 11:49 schreef Anderkeertje het volgende:
en nu liep mijn maand streams af, twijfel nu wel of ik nieuwe zal nemen![]()
Wel grappig dat de grootste huub groupie opeens een ''tegen zinloos geweld'' avatar heeft.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:48 schreef Lieve het volgende:
stop@zinloosgeweld.nl
Landelijke StichtingTegenZinloosGeweld
Prins Bernhardstraat 88
Postbus 359
2200 AJ Noordwijk
Tel. 071 367 22 00
Fax 071 367 22 01
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:48 schreef Lieve het volgende:
Zijn er mensen die misschien wel willen dat er aandacht komt voor deze zaak? Dat aanranding wel degelijk gevolgen heeft?
Stuur de link dan door!
http://goudenkooi.headlin(...)t-flink-uit-de-hand/
Met dank aan VOL voor alle adressen:
035-5333333 (publieksvoorlichting)
035-5399841 (redactie dgk)
Romina.Bakker@talpa.tv
degoudenkooi@talpamedia.nl
Loes.Zwoll@talpa.tv
karen.daling@talpa.tv
mschrijver@talpa.tv
David.de.Vries@talpa.tv Project Manager Interactive
lezers@ad.nl
Maarten Reesink: http://home.medewerker.uva.nl/m.c.c.j.reesink/ M.C.C.J.Reesink@uva.nl
Nieuwsdienst@telegraaf.nl
nieuwsdienst@ad.nl
cda.publieksvoorlichting@tweedekamer.nl
J.Dijsselbloem@tweedekamer.nl
A.Wolfsen@tweedekamer.nl
jan@janmarijnissen.nl
p.ulenbelt@tweedekamer.nl
M.dePater@tweedekamer.nl
A.Willemse-vanderPloeg@tweedekamer.nl
r.verdonk@tweedekamer.nl
A.vMiltenburg@tweedekamer.nl
G.Wilders@tweedekamer.nl
M.Agema@tweedekamer.nl
F.Halsema@tweedekamer.nl
W.vGent@tweedekamer.nl
e.wiegman@tweedekamer.nl
a.slob@tweedekamer.nl
a.pechtold@tweedekamer.nl
M.Thieme@tweedekamer.nl
FNV Bondgenoten
info@bg.fnv.nl
Hoofdkantoor en regiokantoor Utrecht
Bezoekadres: Varrolaan 100, 3584 BW Utrecht
Postadres: Postbus 9208, 3506 GE Utrecht.
hesther.jolly@endemol.nl persvoorlichter digitale media van Endemol/talpa
publieksreacties@rtv.nos.nl
http://www.weekbladparty.nl/content/43Contact.asp
stop@zinloosgeweld.nl
Landelijke StichtingTegenZinloosGeweld
Prins Bernhardstraat 88
Postbus 359
2200 AJ Noordwijk
Tel. 071 367 22 00
Fax 071 367 22 01
showtime@spitsnet.nl
binnenland@spitsnet.nl
redactie@metronieuws.nl
dewerelddraaitdoor@vara.nl
Dat mens spoort inderdaad dus ook niet. Na het gebeuren van gisteren wil je toch niet meer met dat volk gezien worden/quote:Op maandag 16 juli 2007 11:49 schreef ozewiesewoze het volgende:
Ik vond tilly altijd een leuke vrouw maar nu ze nog steeds met amanda geassocieerd wil worden mag ze wat mij betreft ook optieven.
Niet doen, het zit alweer in de doofpot, ik ga er nu ook echt mee kappen als de mijne afloopt.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:49 schreef Anderkeertje het volgende:
en nu liep mijn maand streams af, twijfel nu wel of ik nieuwe zal nemen![]()
dan wilde de smekende Amanda het eigenlijk niet en Lieke vroeg erom, ook al hoorden wij dat niet?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gesprek lijkt me voorbij, aangezien ze niet meer netjes op de bank blijven zitten. Als er nu een exit zat aan te komen hadden we het gesprek in de kamer echt wel gehoord. Het was gewoon een preek en misschien een verbod op ongewenst lichamelijk contact vanaf nu.
Ik heb bewondering voor degenen die vanaf 10 uur hebben zitten wachten en hopen op beeld en iets positiefs.quote:
En Natsja komt er gezellig bijzittenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:49 schreef ozewiesewoze het volgende:
Ik vond tilly altijd een leuke vrouw maar nu ze nog steeds met amanda geassocieerd wil worden mag ze wat mij betreft ook optieven.
Eej daar begon het drama meequote:Op maandag 16 juli 2007 11:49 schreef yvonne het volgende:
Rot nu eens op met telefoon nr plaatsen etc, als je op een tokkie manier wilt streamen flikker dan op naar vol !quote:Op maandag 16 juli 2007 11:48 schreef Lieve het volgende:
Zijn er mensen die misschien wel willen dat er aandacht komt voor deze zaak? Dat aanranding wel degelijk gevolgen heeft?
Stuur de link dan door!
http://goudenkooi.headlin(...)t-flink-uit-de-hand/
Met dank aan VOL voor alle adressen:
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:50 schreef Meganog het volgende:
Natasia ook gezellig in de kapsalon.
En ik geef je op een briefje dat de meeste streamers dit gewoon weer gaan pikken.quote:
Je overschat de invloed van de fora denk ik. Er is maar een heel klein percentage van de DGK kijkers actief op de fora, dus waarom zou DGK zich hier iets van aantrekken? Ze zullen echt niet bang worden van een aantal boze reacties op een forum.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus wel. Alle fora staan er helemaal vol van. Dit gaat niet onopgemerkt voorbij, dat is zeker. Zonder de streamers was dat wel gebeurd. Het is nog maar de vraag of er nog gevolgen zullen zijn van datgene wat gisteren is gebeurd.
dag copycat fijne vakantiequote:Op maandag 16 juli 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Natsja komt er gezellig bijzitten![]()
Geniet jij nou maar van je vakantie, weg van de ergernis.![]()
Wat had je dan gedacht? We hebben het hier over mevrouw ONSCHENDBAARquote:
aai aai aai...quote:Op maandag 16 juli 2007 11:50 schreef ParaBrother het volgende:
[..]
Wel grappig dat de grootste huub groupie opeens een ''tegen zinloos geweld'' avatar heeft.
Echt, mijn bek valt open van dit staaltje 'oogjes dicht en we doen alsof er niets aan de hand is'.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
En Natsja komt er gezellig bijzitten![]()
Geniet jij nou maar van je vakantie, weg van de ergernis.![]()
relax joh met het a life....dat heet nou MACHT HEBBEN...onderzoek en informatie hebben is macht hebben jongen...quote:Op maandag 16 juli 2007 11:51 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
whahahaha
heb jij geen leven ofzo???
heb je niet door dat t allemaal acteurs zijn?????
whahahah get a life dame![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:52 schreef akveor het volgende:
Zer is werkelijk onschendbaar...![]()
[afbeelding]
Ja het is allemaal vrij absurdistisch allemaalquote:Op maandag 16 juli 2007 11:50 schreef ParaBrother het volgende:
[..]
Wel grappig dat de grootste huub groupie opeens een ''tegen zinloos geweld'' avatar heeft.
Ik zat er al over te denken om te stoppen, ik denk dat ik dat maar moet doenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ik geef je op een briefje dat de meeste streamers dit gewoon weer gaan pikken.
Waarom? Tilly is 1 van de weinige personeelsleden die tegen alle bewoners normaal doet. Zoals het hoort!quote:
Succes ermee hestherquote:Op maandag 16 juli 2007 11:48 schreef Lieve het volgende:
Stuur de link dan door!
-knip-
hesther.jolly@endemol.nl persvoorlichter digitale media van Endemol/talpa
-knip
We gaan ze vernietigenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:53 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
relax joh met het a life....dat heet nou MACHT HEBBEN...onderzoek en informatie hebben is macht hebben jongen...
onkruid vergaat echt niet..je weet het toch..ze is die eeuwe moedervlek op de verkeerde plaats...quote:
Lieke had gisteren al zelf naar Tilly gebeld met de opmerking dat ze zou betalen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:54 schreef MOON76 het volgende:
Lieke moet betalen voor de nagel spullen van amandel...
Lieke heeft Tilly gisteren zelf gebeld en gezegd dat zij alles zal betalen en heeft excuses aan haar gemaakt.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:53 schreef ozewiesewoze het volgende:
Lieke krijgt dus de rekening., dat is geregeld volgens teringTil
Misschien niet... misschien wel, want dankzij de streamers is het in ieder geval niet in de doofpot te stoppen. De clip zal ook echt wel bij mensen belanden die daar wél iets mee kunnen doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:52 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Je overschat de invloed van de fora denk ik. Er is maar een heel klein percentage van de DGK kijkers actief op de fora, dus waarom zou DGK zich hier iets van aantrekken? Ze zullen echt niet bang worden van een aantal boze reacties op een forum.
zou grote kolder zijn want ze had er toestemming voor gevraagd. Dus als ze daar nu achteraf ineens voor op haar flikker zou krijgen zou het wel heel raar zijn. Maar goed raar staat tegenwoordig synoniem voor tien.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Lieke straf heeft gekregen tijdens de streamlock vanwege het onzorgvuldig omgaan met die nagelspullen.
Ik vond het gisteren ook niet sympathiek van Tilly dat ze tegen Amanda zei dat Lieke haar al had gebeld.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:53 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom? Tilly is 1 van de weinige personeelsleden die tegen alle bewoners normaal doet. Zoals het hoort!
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
onkruid vergaat echt niet..je weet het toch..ze is die eeuwe moedervlek op de verkeerde plaats...
Lieke dus niet. Dat is duidelijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:53 schreef Dark het volgende:
A - Krijgt Lieke wel gewoon de rekening?
T - Dat is in orde, dat wordt geregeld!
Ja door volquote:Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef milk-shake het volgende:
worden de verbranden spullen ook vergoed van Huub en Lieke .....
Alleen de zenders natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef milk-shake het volgende:
worden de verbranden spullen ook vergoed van Huub en Lieke .....
Een gezwel waar je maar niet van af komt.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
onkruid vergaat echt niet..je weet het toch..ze is die eeuwe moedervlek op de verkeerde plaats...
Ik geef je op een briefje dat jij daar ook bij zitquote:Op maandag 16 juli 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ik geef je op een briefje dat de meeste streamers dit gewoon weer gaan pikken.
doen we!quote:
ik wou wat zeggen maar is te erg......(het ergste komt in me boven de laatst dagen)quote:Op maandag 16 juli 2007 11:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
AH toch ? 2 Weken terug al ?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:57 schreef scanman01 het volgende:
Maar als het waar is: respect voor HIZI hair.... Hopelijk zijn er meer die volgen.
Wat praat jij ongelooflijk dramatisch steedsquote:Op maandag 16 juli 2007 11:57 schreef Lieve het volgende:
Ik mag toch hopen dat Tilly geen klant meer in haar zaak zal krijgen!
Ik mag toch hopen dat de theeluitjes niet komen komende woensdag
ik mag toch hopen dat JdeM niet zal slapen vannacht
En alhoewel ik het niet mag hopen, ik hoop dat het gebeuren in de maatschappij wel degelijk zijn effect niet zal missen. Dat er geen werkgever meer te vinden is die dit zwakzinnige volk nog ooit aan een baan helpt! Ik mag toch hopen..... dat Natasia dood neervalt! Dat de bliksem haar straks in de tuin te pakken neemt!
( ja Gert, ik weet dat je niemand dood mag wensen! En ik wens het ook niet, ik hoop erop! )
Avonne!!!!!!!!!!! HOU ME TEGENquote:Op maandag 16 juli 2007 11:57 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
doen we!
trouwens nog effe ..ik noemde je meisje omdat je je indentiteit niet prijsgeeft..niks persoonlijks dus...je bent een eend dus jah...een eend is vrouwelijk..een mannetjes eend heet namelijk een woerd. dus zou je PCwoerd moeten heten als je een mannetje was dus totdat je je naam zegt ben en blijf je een meisje voor me...
verder alles goed schat.
Van mij mag het nu wel stoppen hoor, wat is er verder nog wat ik wil zien van die zooi? DGK is echt een langzame dood aan het sterven.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:57 schreef RSie het volgende:
ik snap die mailacties naar sponsors en kamerleden voor geen meter.!!
snappen die mensen dan niet dat ze op die manier het gehele programma stelselmatig vernietigen en dat het straks gewoon wordt stopgezet?
hou eens op met dat gemail en spui je gal lekker op de diverse fora.
en als je dan toch zonodig moet mailen bombardeer dan de redactie van dat programma.
Daar heb je gelijk in. Ik hoop maar dat het écht bij de juiste mensen terecht komt.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien niet... misschien wel, want dankzij de streamers is het in ieder geval niet in de doofpot te stoppen. De clip zal ook echt wel bij mensen belanden die daar wél iets mee kunnen doen.
Ik ben niet zo een mailerd wat dat betreft, maar eerlijk gezegd zou ik het momenteel toejuichen als al deze mailacties leiden tot het stoppen van deze farce.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:57 schreef RSie het volgende:
snappen die mensen dan niet dat ze op die manier het gehele programma stelselmatig vernietigen en dat het straks gewoon wordt stopgezet?
Vind jij dan dat het programma moet doorgaan na wat er gebeurd is?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:57 schreef RSie het volgende:
iedereen zit elkaar elke keer weer optejutten met opruiende berichtenquote:
dit bedoel ik dusquote:Ik mag toch hopen dat Tilly geen klant meer in haar zaak zal krijgen!
En alhoewel ik het niet mag hopen, ik hoop dat het gebeuren in de maatschappij wel degelijk zijn effect niet zal missen. Dat er geen werkgever meer te vinden is die dit zwakzinnige volk nog ooit aan een baan helpt! Ik mag toch hopen..... dat Natasia dood neervalt! Dat de bliksem haar straks in de tuin te pakken neemt!
( ja Gert, ik weet dat je niemand dood mag wensen! En ik wens het ook niet, ik hoop erop! )
heb je BaajGuardian z n andere stukkies wel eens gelezen in brave new world??quote:Op maandag 16 juli 2007 11:59 schreef fladdie het volgende:
Dit toch echt te gek voor woorden, ze doen gewoon of er niets is gebeurd.
Zal BaajGuardian dan toch gelijk hebben,dat wij gewoon voor het zooitje worden gehouden.
Dat het allemaal nep is, en acteurs zijn.
Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op maandag 16 juli 2007 12:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
iedereen zit elkaar elke keer weer optejutten met opruiende berichten.. iemand hoeft maar iets verkeerds te zeggen of met de "verkeerde mensen" omgaan of de "angry fok mob" duikt erbovenop om die persoon online aan de schandpaal te nagelen
![]()
Amanda is veel te stom om te inventariseren. Ze kan nauwelijks spellen, dus een lijst maken is al hoog gegrepen.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:02 schreef elcastel het volgende:
Is Tilly nou bezig met opruimen terwijl Amanda aan het piepen wat een rommel het is, en dat haar kapper niet is gekomen ??.
wist je dan niet dan amanda het dgk prinsesje isquote:Op maandag 16 juli 2007 12:02 schreef elcastel het volgende:
Is Tilly nou bezig met opruimen terwijl Amanda aan het piepen wat een rommel het is, en dat haar kapper niet is gekomen ??.
hoezo...kijk effe bij welk oud busbewoner wil je de villa inhebben..daar staat een foto van me op...merendeel hier weet al wie ik ben dus wat mot je meisje..quote:Op maandag 16 juli 2007 11:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Avonne!!!!!!!!!!! HOU ME TEGEN![]()
![]()
Als jij zo een stoere jongen bent, moet je dat even laten zien in een topic dat daarvoor is![]()
Precies!quote:Op maandag 16 juli 2007 12:00 schreef Desii het volgende:
Ik ben blij dat ik niet om 10 uur uit bed ben gekomen...
Maar Fokkies... Tilly is gewoon de nagelstyliste, die een cursus aan Amanda geeft..... blijf toch nuchter.
Dat Amanda een dombo eerste klas is, wil niet zeggen dat je Tilly moet gaan aanvallen.
Idd.. die boete vind ik zowiezo niet terecht.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:59 schreef Yollie het volgende:
Het zou toch van de gekke zijn als er geen boets komen, dan moeten ze Huub zijn boetes ook intrekken (slip stuk trekken iig).
Als het mijn werk was, was ik daar gewoon niet meer gekomen na gisteren. Straks kom je nog in de uitzending ook met iemand als Amanda. ik snap de berichten over Tilly dus heel goed. onbegrijpelijk dat het haar niets lijkt te doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:02 schreef riri het volgende:
als tilly netjes was hoort ze lieke erbij te roepen....
Je hebt toch wel door dat je ongelofelijk hypocriet bezig bent? Mooie avatar van zinloos geweld neerplanten.. maar vervolgens mensen dood wensen (of hopen). Niet veel beter dan de mensen in DGK als je het mij vraagt.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:57 schreef Lieve het volgende:
Ik mag toch hopen dat Tilly geen klant meer in haar zaak zal krijgen!
Een klein gedeelte uit het artikel.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:00 schreef ericahysterica het volgende:
http://www.radio.nl/2003/(...)/2007/02/116240.html
lees en erger je en nog meer verbaas je.........
Volgens mij kan het DGK publiek doen wat ze willen.. de redactie heeft zijn eigen plan.. dat mag nu toch eindelijk wel eens duidelijk worden..quote:Op maandag 16 juli 2007 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo een mailerd wat dat betreft, maar eerlijk gezegd zou ik het momenteel toejuichen als al deze mailacties leiden tot het stoppen van deze farce.
En dat ze die hele kapsalon doorzoekt terwijl Amanda er zonder interesse bij zit.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het mijn werk was, was ik daar gewoon niet meer gekomen na gisteren. Straks kom je nog in de uitzending ook met iemand als Amanda. ik snap de berichten over Tilly dus heel goed. onbegrijpelijk dat het haar niets lijkt te doen.
Schijnbaar welquote:Op maandag 16 juli 2007 12:06 schreef CoT het volgende:
Maar er gebeurd dus helemaal niks? Dat kan toch niet?
En Tilly knikt van ja, bahquote:Op maandag 16 juli 2007 12:05 schreef ericahysterica het volgende:
en weer stoken die heks tegen ti": zo respectloos naar jou toe van lieke![]()
![]()
Niet mee eens. Wat mij betreft moeten 6 mensen een boete krijgen voor de gezamelijke actie die ze gisteren hebben uitgevoerd tegen Huub en Lieke. Dus niet vanwege een trap of wat dan ook, maar vanwege de gehele actie. Het was een groepsaanranding, dus die trap of klap valen daarbij in het niets.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:04 schreef Desii het volgende:
[..]
Idd.. die boete vind ik zowiezo niet terecht.
Dus wat mij betreft mag Natasja en Brian een boete krijgen voor trappen en tackelen (ik heb het nu duidelijk kunnen zien op een filmpje) en Huub een brief dat zijn boete wordt verminderd..
Omdat kleding aftrekken al eerder is toegestaan en gisteren ook weer... maar bij Huub wordt het wel beboet(niet dat ik het goedkeur uiteraard, maar regels zijn regels en die moeten dan voor iedereen gelden)
Waarom zou ik naar die lelijke rotkop van je willen kijkenquote:Op maandag 16 juli 2007 12:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hoezo...kijk effe bij welk oud busbewoner wil je de villa inhebben..daar staat een foto van me op...merendeel hier weet al wie ik ben dus wat mot je meisje..
Respectloos zegt ze, en dat uit haar strot.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:05 schreef elcastel het volgende:
Natasia verteld nog even hoe slecht Lieke luistert enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |