Jaap zijn aars is 2meter diagonaal.....quote:Op maandag 16 juli 2007 11:13 schreef SiRojK het volgende:
Misschien kunnen we alvast een liedje inzetten terwijl we wachten..
We zijn er bijna,
We zijn er bijna,
maar nog niet helemaal
(Amanda's kop moet kaal)
We zijn er bijna,
We zijn er bijna,
maar nog niet helemaal
(Brian neemt Amanda Anaal)

Ze had uit voorzorg haar zender paar keer om haar bh gewikkeld. En die zender kregen ze niet los, dus moest bh uit, waarom haar slip uit moest ??? geen ideequote:Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef Handschoen het volgende:
Filmpje was wel bizar hoor, waarom wilde ze haar bh uittrekkenheb ik iets gemist?

Om haar zender los te krijgen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef Handschoen het volgende:
Filmpje was wel bizar hoor, waarom wilde ze haar bh uittrekkenheb ik iets gemist?

En Dennix spuit Nad in haar kanaalquote:Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef SiRojK het volgende:
[..]
En Huub een glibberige aal (jaja, de Brian fans mogen ook meerijmen)

dat valt bij mij ook ff verkeerd, geen idee waar dat goed voor wasquote:Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef Handschoen het volgende:

Dat hadden ze echt niet in de woonkamer gedaan. Dat hadden ze dan wel 'achter' gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef T-lex het volgende:
Ik denk dat ze tot nu toe nog geen berichten op de tien site hebben gezet die in detail over de ruzies gaan omdat Tien de boel nog ff in vorm moet gieten.
Vermoed dat ze iemand, bijvoorbeeld Natasia nu een aanbod doen buiten camera. Zo van...we geven jou de schuld van wat fysiek geweld en maken met jou vertrek een statement. Uiteraard in ruil voor een x geldbedrag. Die persoon zal dan vervangen worden door een huub-lover...om zo de druk een beetje van de ketel te halen. En zo redden ze dus weer Huub z'n ass.

Dat is wel een heel aparte verdraaing overigens.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef T-lex het volgende:
Ik denk dat ze tot nu toe nog geen berichten op de tien site hebben gezet die in detail over de ruzies gaan omdat Tien de boel nog ff in vorm moet gieten.
Vermoed dat ze iemand, bijvoorbeeld Natasia nu een aanbod doen buiten camera. Zo van...we geven jou de schuld van wat fysiek geweld en maken met jou vertrek een statement. Uiteraard in ruil voor een x geldbedrag. Die persoon zal dan vervangen worden door een huub-lover...om zo de druk een beetje van de ketel te halen. En zo redden ze dus weer Huub z'n ass.

EN TERECHTquote:Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef T-lex het volgende:

En Nadia wilde Lieke's slipje uittrekken.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef Handschoen het volgende:

En Amandel's aars is schraal.....en dat komt door Briaaaaansss paaaaaal....quote:Op maandag 16 juli 2007 11:13 schreef SiRojK het volgende:
Misschien kunnen we alvast een liedje inzetten terwijl we wachten..
We zijn er bijna,
We zijn er bijna,
maar nog niet helemaal
(Amanda's kop moet kaal)
We zijn er bijna,
We zijn er bijna,
maar nog niet helemaal
(Brian neemt Amanda Anaal)

Dat is ook gelukt, die hing bijna op haar enkelsquote:Op maandag 16 juli 2007 11:24 schreef schatje het volgende:
[..]
En Nadia wilde Lieke's slipje uitrekken.
Lieke moest in de vijver belanden.

Die ghostwriter schrijft alsof hij Natasia is, dan moet je gewoon een beetje achterlijk doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:23 schreef PumaStreamer het volgende:
Stukje van haar weblog:
Kijk hieronder even hoe we die loosers hebben aangepakt. Echt vet lachen.
Zelfs haar loser ghostwriter is een tering imbeciel......Loser is met 1 O domme wanna b famous.

stelletje gekken daarquote:Op maandag 16 juli 2007 11:23 schreef Meganog het volgende:
[..]
Om haar zender los te krijgen.
Ze stonden echter ook aan haar slip en jurkje te trekken. Ze moest naakt die vijver in.

Jaap zei tegen Huub en Lieke dat er maandag meer duidelijk zou worden dan zijn 24-uurs. Dat ging alleen over hemzelf en zijn plannen voor buiten De Kooi.quote:

Totale vernedering. Het was een 100% groepsaanranding. En dit gaat écht onbestraft blijven, let maar op.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze had uit voorzorg haar zender paar keer om haar bh gewikkeld. En die zender kregen ze niet los, dus moest bh uit, waarom haar slip uit moest ??? geen idee

Ik vind die hoax sites altijd wel grappig, net alsof ze het echt zelf zouden hebben getyped.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:23 schreef PumaStreamer het volgende:
Stukje van haar weblog:
Kijk hieronder even hoe we die loosers hebben aangepakt. Echt vet lachen.
Zelfs haar loser ghostwriter is een tering imbeciel......Loser is met 1 O domme wanna b famous.

Ja, vandaag is Stijn terug, daar zal Jaap wel mee gaan babbelen over zn plannen buiten de kooiquote:Op maandag 16 juli 2007 11:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap zei tegen Huub en Lieke dat er maandag meer duidelijk zou worden dan zijn 24-uurs. Dat ging alleen over hemzelf en zijn plannen voor buiten De Kooi.
Hij heeft meer in het algemeen gezegd dat er binnenkort een nog veel grotere zaak bekend zou worden dan de afpersingszaak.
Ik heb die dingen allebeid genoteerd in een COS, ze zijn niet gerelateerd. Maar voor de letterlijke woorden zou ik moeten zoeken.

Lig helemaal dubbel hier....quote:Op maandag 16 juli 2007 11:24 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Je kijkt hem recht in zijn darmkanaal
(of ga ik nu te ver)![]()

Er zitten een stuk of 5 fokkers de hele dag berichten te plaatsen dat het allemaal Huub's schuld is, dat het Huub is die geweld gebruikte en dat Huub de villa zou moeten verlaten.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is wel een heel aparte verdraaing overigens.

Dat kan absoluut niet, ik denk dat ze bij tien ook de fora lezen, dan zien ze dat er overal naar toe is gemaild tot aan politici aan toe. Dit kan geen doofpot worden absoluut onmogelijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Totale vernedering. Het was een 100% groepsaanranding. En dit gaat écht onbestraft blijven, let maar op.

Maar dan gaat nog iedereen uit z'n stekker als het straks on cam naar voren komt. Dus om niet 8x een uitleg te hoeven geven, nu ff in de groep.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hadden ze echt niet in de woonkamer gedaan. Dat hadden ze dan wel 'achter' gedaan.

PAS OP !!! Deze text kan als rasistisch worden opgevatquote:Op maandag 16 juli 2007 11:26 schreef NS het volgende:
Wedden dat als de streams weer terug zijn, wij als eerste die smerige krijsstem van dat loeder weer moeten aanhoren

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |