Wil je zingen van plezier of het hebben over je zieke cavia: SCquote:Op maandag 16 juli 2007 11:32 schreef yvonne het volgende:
Lieke zag je eerst, daarna Natte As met ene tasje (?) roepende om Karima, shot van De Hand beetje bedrukt en Huub half liggend op de bank met een peuk
hier mag wat mij betreft een advocaat op gezet wordenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Totale vernedering. Het was een 100% groepsaanranding. En dit gaat écht onbestraft blijven, let maar op.
Ik werd gisteren misselijk van wat er is gebeurd, maar ik word vandaag nog veel misselijker als er dus geen sancties volgen voor minimaal 5 van die 6 bewoners. TIEN probeert het hele gebeuren te verzwijgen, maar gelukkig hebben we de vele fora om juist het tegenovergestelde te doen. En ik hoop dat de ouders van Huub en Lieke al stappen hebben ondernomen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:28 schreef Lieve het volgende:
worden jullie hier nou ook zo misselijk van? Van die golven misselijkheid en een soort moedeloze moeheid? Ongeloof vermengd met verbijstering en een totaal veranderend kleurenspectrum in je blik.
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Die ghostwriter schrijft alsof hij Natasia is, dan moet je gewoon een beetje achterlijk doen.
Ik zag even Huub en Dennix op de bank, nu weer streamlock.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:30 schreef Copycat het volgende:
Is het al zeker dat er geen sancties volgen?
lijkt wel alsof hij gehuild heeftquote:
Het leek of Huub gehuild heeft ?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:31 schreef BarryK het volgende:
Streamlocks gingen even uit... je zag Huub en Dennix op bank zitten.. nu weer streamlocks
ja........en dennix zijn make up zat vlekkerigquote:
Lieke loopt weer richting de villa met een koffertje/tas.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:32 schreef yvonne het volgende:
Lieke zag je eerst, daarna Natte As met ene tasje (?) roepende om Karima, shot van De Hand beetje bedrukt en Huub half liggend op de bank met een peuk
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja........en dennix zijn make up zat vlekkerig
Het heeft er alle schijn vanquote:Op maandag 16 juli 2007 11:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Gatver, die Natas (en anderen) komen er toch niet mee weg he?
Dan klik je hem gewoon meteen wegquote:Op maandag 16 juli 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
HiDiHo, heb je dat expres gedaan, die pop-up met het filmpje? Het vertraagt enorm bij mij.
Wat heeft hij precies gedaanquote:Op maandag 16 juli 2007 11:32 schreef riri het volgende:
Dennix natuurlijk weer met een bek vol tanden....hoop dat die lul zich diep en diep schaamt
Heb ik gedaan, heel goed van jequote:
poederbrief...quote:Op maandag 16 juli 2007 11:34 schreef solara4 het volgende:
lieke heeft iets wits in haar hand
Goed bezigquote:Op maandag 16 juli 2007 11:35 schreef yvonne het volgende:
Gerinkel van serviesgoed in de keuken, vaatwasser.
be lach el lijkquote:Op maandag 16 juli 2007 11:35 schreef CoT het volgende:
Stevige preek gehad, en er gebeurd verder dus niks
whahaha....moet zowiezo lachen..maar wie is Pa de lange...huubs vader?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Ligt Pa de Lange nog niet met een geweer ergens in de bosjes? Ik zou het me zo kunnen voorstellen.
Met een snipergeweer, waarmee je nog kunt raken op 2km afstandquote:Op maandag 16 juli 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Ligt Pa de Lange nog niet met een geweer ergens in de bosjes? Ik zou het me zo kunnen voorstellen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Jep.. zo gaan die dingen. Er is ook alleen maar een meisje door 3 personen vastgehouden en ontkleed terwijl haar vriendje door 3 anderen onder bedwang werd gehouden. Dat is alles.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:35 schreef CoT het volgende:
toen huub vastgehouden werd door jaap vond dennix het nodig aan zijn gebroken vinger te zittenquote:
Moeder hèquote:Op maandag 16 juli 2007 11:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Dat je die geluiden kan onderscheiden![]()
zoals gewoonlijk helemaal niksquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:37 schreef CoT het volgende:
[..]
Met een snipergeweer, waarmee je nog kunt raken op 2km afstand
en dat baseer je waar op..je weet toch nog niks net als de rest?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:35 schreef CoT het volgende:
Ik blijf er nog steeds bij dat dat ONMOGELIJK is. Ze lezen fora, ze zien dat er overal brieven, mailtjes heen zijn gestuurd, dit kan niet zo voorbijgaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. zo gaan die dingen. Er is ook alleen maar een meisje door 3 personen vastgehouden en ontkleed terwijl haar vriendje door 3 anderen onder bedwang werd gehouden. Dat is alles.
Dus de donderspeech is afgelopen ?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:37 schreef Meganog het volgende:
Amanda en Brian lopen buiten.
Ja vanaf 10.19quote:Op maandag 16 juli 2007 11:37 schreef getl0st het volgende:
Is er nog steeds niet gedaan?
Kan iemand een kleine update geven? Zijn de streams al de hele gelocked?
Hihi, ik had ze gemailed over het zooitjequote:Op maandag 16 juli 2007 11:32 schreef schatje het volgende:
Van VOL Forum, Hizi Hair heeft het contract verbroken met DGK.
Nu nog Dreams of Horror.
nogmaals.een tank is effectiever....of een apache....beide hebben minder dan 20 seconden nodig om de vila platter te maaien dan het te groene gras daar.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:37 schreef CoT het volgende:
[..]
Met een snipergeweer, waarmee je nog kunt raken op 2km afstand
Ok dan ben ik het eens, hij moet zich schamenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
zoals gewoonlijk helemaal niks![]()
ik snap het prbleem tegen dennis niet hij doet niks.
Bij de bank inderdaad. Daar zitten Brian en Amanda.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:38 schreef riri het volgende:
dennix loopt buiten
Ja hele ochtend al lock vanaf 10 uurquote:Op maandag 16 juli 2007 11:37 schreef getl0st het volgende:
Is er nog steeds niet gedaan?
Kan iemand een kleine update geven? Zijn de streams al de hele gelocked?
en daar moet je blij mee zijn....hahaa...quote:Op maandag 16 juli 2007 11:38 schreef schatje het volgende:
Amanda hoorde ik heel zachtjes.
* Krijg 'Flodder' flashbacksquote:Op maandag 16 juli 2007 11:39 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nogmaals.een tank is effectiever....of een apache....beide hebben minder dan 20 seconden nodig om de vila platter te maaien dan het te groene gras daar.
jongens er zijn nog steeds 4 locks..dus waar tf haalt iedereen die (gerade) info vandaan?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:39 schreef Pavement het volgende:
Waarom moesten ze nu netjes gekleed, gaan we dit op tv zien ? of moesten ze netjes gaan voor de grote baas ? wtf ik snap het niet meer
Dat is te opvallendquote:Op maandag 16 juli 2007 11:39 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nogmaals.een tank is effectiever....of een apache....beide hebben minder dan 20 seconden nodig om de vila platter te maaien dan het te groene gras daar.
Ja inderdaad en snel, want nu is Amanda alleen maar blijer.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:32 schreef schatje het volgende:
Nu nog Dreams of Horror.
ken jij dat zien........hun houdingquote:Op maandag 16 juli 2007 11:39 schreef Disana het volgende:
Dennis en Natasia, samen bij de tafel buiten. Aan hun houding te zien was het in elk geval geen feestje.
Ze hebben geen preek gehadquote:Op maandag 16 juli 2007 11:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jongens er zijn nog steeds 4 locks..dus waar tf haalt iedereen die (gerade) info vandaan?![]()
nou woon liever naast ma flodder dan Natasia..zelfs een tokkie is nog normaler dan die grot van ellende.quote:
Het gaat al maanden zo, ze trekken zich niks van Atsma aan, denk je nou echt dat ze wakker liggen van een streamertjes?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik blijf er nog steeds bij dat dat ONMOGELIJK is. Ze lezen fora, ze zien dat er overal brieven, mailtjes heen zijn gestuurd, dit kan niet zo voorbijgaan.
Lijkt me voor de dames in huis alleen maar een voordeel als die prutsers niet meer komenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:32 schreef schatje het volgende:
Nu nog Dreams of Horror.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |