be lach el lijkquote:Op maandag 16 juli 2007 11:35 schreef CoT het volgende:
Stevige preek gehad, en er gebeurd verder dus niks
whahaha....moet zowiezo lachen..maar wie is Pa de lange...huubs vader?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Ligt Pa de Lange nog niet met een geweer ergens in de bosjes? Ik zou het me zo kunnen voorstellen.
Met een snipergeweer, waarmee je nog kunt raken op 2km afstandquote:Op maandag 16 juli 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Ligt Pa de Lange nog niet met een geweer ergens in de bosjes? Ik zou het me zo kunnen voorstellen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Jep.. zo gaan die dingen. Er is ook alleen maar een meisje door 3 personen vastgehouden en ontkleed terwijl haar vriendje door 3 anderen onder bedwang werd gehouden. Dat is alles.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:35 schreef CoT het volgende:
toen huub vastgehouden werd door jaap vond dennix het nodig aan zijn gebroken vinger te zittenquote:
Moeder hèquote:Op maandag 16 juli 2007 11:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Dat je die geluiden kan onderscheiden![]()
zoals gewoonlijk helemaal niksquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:37 schreef CoT het volgende:
[..]
Met een snipergeweer, waarmee je nog kunt raken op 2km afstand
en dat baseer je waar op..je weet toch nog niks net als de rest?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:35 schreef CoT het volgende:
Ik blijf er nog steeds bij dat dat ONMOGELIJK is. Ze lezen fora, ze zien dat er overal brieven, mailtjes heen zijn gestuurd, dit kan niet zo voorbijgaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. zo gaan die dingen. Er is ook alleen maar een meisje door 3 personen vastgehouden en ontkleed terwijl haar vriendje door 3 anderen onder bedwang werd gehouden. Dat is alles.
Dus de donderspeech is afgelopen ?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:37 schreef Meganog het volgende:
Amanda en Brian lopen buiten.
Ja vanaf 10.19quote:Op maandag 16 juli 2007 11:37 schreef getl0st het volgende:
Is er nog steeds niet gedaan?
Kan iemand een kleine update geven? Zijn de streams al de hele gelocked?
Hihi, ik had ze gemailed over het zooitjequote:Op maandag 16 juli 2007 11:32 schreef schatje het volgende:
Van VOL Forum, Hizi Hair heeft het contract verbroken met DGK.
Nu nog Dreams of Horror.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |