Als dat thuis in Almere is, kan mij het niet schelen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:40 schreef schatje het volgende:
John de Mol is denk ik dus langgeweest om ze eens flink toe te spreken.
Alsof dat zal helpen. Natasia roept vanavond weer dat ze onschendbaar is.
Geen groepsverkrachting iigquote:Op maandag 16 juli 2007 11:41 schreef Vlindur het volgende:
He?
Groepsverkrachting? Wat is er gebeurd?
ja dat zou leuk zijn ...dat Til niet meer kwam en carlos.....eigelijk iedereenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:40 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja inderdaad en snel, want nu is Amanda alleen maar blijer.
Lieke werd door 3 man vastgehouden en uitgekleed. Ze wilden haar naakt in het water gooien?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:41 schreef Vlindur het volgende:
He?
Groepsverkrachting? Wat is er gebeurd?
welke info ? ik schrijf een vraagquote:Op maandag 16 juli 2007 11:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jongens er zijn nog steeds 4 locks..dus waar tf haalt iedereen die (gerade) info vandaan?![]()
Het gesprek lijkt me voorbij, aangezien ze niet meer netjes op de bank blijven zitten. Als er nu een exit zat aan te komen hadden we het gesprek in de kamer echt wel gehoord. Het was gewoon een preek en misschien een verbod op ongewenst lichamelijk contact vanaf nu.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jongens er zijn nog steeds 4 locks..dus waar tf haalt iedereen die (gerade) info vandaan?![]()
Sherlock !quote:
Ik denk niet dat ze wakker liggen van de streamertjes, maar ik denk dat het voor hun onmogelijk is dit onder het vloerkleed te stoppen, aangezien er overal heen is gemaild en gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het gaat al maanden zo, ze trekken zich niks van Atsma aan, denk je nou echt dat ze wakker liggen van een streamertjes?
idd daar mag ze doen wat ze wil...(zielig voor de buren haha)quote:Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als dat thuis in Almere is, kan mij het niet schelen.
Vrouwenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lieke werd door 3 man vastgehouden en uitgekleed. Ze wilden haar naakt in het water gooien?
En Huub werd ook vastgehouden en kon alleen maar toekijken.
hey zie ze idd zitten...nou ben benieuwd waar is Willybrord Frequen met zijn parachute acties??quote:
Wou je een update ?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef schatje het volgende:
Antwoordapperaat toen ik net de redactie belde.
Ja, wat denk je, die nemen nu echt niet op.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef schatje het volgende:
met wiens hoofd er tussenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef beequeen het volgende:
Autodeuren slaan dicht.
Achter is al opgeruimd?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef schatje het volgende:
Alweer??quote:Op maandag 16 juli 2007 11:44 schreef farscapevr6 het volgende:
ze hebben nu een aller aller aller laatste waarschuwing gekregen??
denk niet dat dat gaat lukken ......quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef Copycat het volgende:
Grmmbl. Ik heb nog een halfuurtje FOK!tijd voordat mijn lift naar het vliegveld voor de deur staat.
Kom op, give me something to work with!
Er was niet eens een streamlockquote:Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze wakker liggen van de streamertjes, maar ik denk dat het voor hun onmogelijk is dit onder het vloerkleed te stoppen, aangezien er overal heen is gemaild en gedaan.
Zoiets. Tot uiteraard de aller aller aller aller laatste waarschuwing die hierna komt.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:44 schreef farscapevr6 het volgende:
Dat denk ik dus wel. Alle fora staan er helemaal vol van. Dit gaat niet onopgemerkt voorbij, dat is zeker. Zonder de streamers was dat wel gebeurd. Het is nog maar de vraag of er nog gevolgen zullen zijn van datgene wat gisteren is gebeurd.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze wakker liggen van de streamertjes,
moet je ook naar TALPA bellen en je laten doorverbinden is beter..heb het nummer niet..en 118 zijn ze dom..dus zeg dan....die TV zender op SUmatra Laan 45 in Hilversum (noord) media park.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, wat denk je, die nemen nu echt niet op.
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef Copycat het volgende:
Grmmbl. Ik heb nog een halfuurtje FOK!tijd voordat mijn lift naar het vliegveld voor de deur staat.
Kom op, give me something to work with!
droevig dat de redactie zelf niet lijkt te weten wat "laatste" betekentquote:Op maandag 16 juli 2007 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets. Tot uiteraard de aller aller aller aller laatste waarschuwing die hierna komt.
Dat was Tilly volgens mij.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:47 schreef Disana het volgende:
Dennis wordt gezoend, er wordt een arm om hem heen geslagen, de vrouw en hij lopen samen naar binnen. Huishouding misschien.
Toen de streamlock er even af was zag je dennis ook al met die overhandschoenen zitten.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:47 schreef petraa het volgende:
Tilly is er.
Dat zit er wel in.... en die krijgen ze volgende week waarschijnlijk weer.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:44 schreef farscapevr6 het volgende:
Druif !quote:Op maandag 16 juli 2007 11:48 schreef schatje het volgende:
Zoiets ja![]()
.
Alsof ze dat ook gaan zeggen.
Met Natasia erin?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:44 schreef CoT het volgende:
Die lock zal er zo wel afgaan
Auto's rijden nu weg
Zal wel Debiellie zijn!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:47 schreef Disana het volgende:
Dennis wordt gezoend, er wordt een arm om hem heen geslagen, de vrouw en hij lopen samen naar binnen. Huishouding misschien.
Wat gezever over de kwijtgemaakte spulletijes. Tilly gaat een lijstje maken.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:49 schreef beequeen het volgende:
Tilly en Amanda in de kapsalon, niks aan de hand.![]()
Ja, ik denk dat Lieke straf heeft gekregen tijdens de streamlock vanwege het onzorgvuldig omgaan met die nagelspullen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:48 schreef T-lex het volgende:
Tilly is er en misschien moest Likkie wel met dat tasje de tuin in om nog wat spullen te zoeken die ze kwijt had gemaakt.
alsof je tegen een kind zegt nog 1 keer ...de tering...schijt op ze allemaal...quote:Op maandag 16 juli 2007 11:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zit er wel in.... en die krijgen ze volgende week waarschijnlijk weer.
Diep, dieper, diepst triest dit.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:49 schreef yvonne het volgende:
En we gaan gewoon door met Dellie's nagelavontuur
daar zit ik ook niet op te wachtenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:49 schreef yvonne het volgende:
Bel effe op of je garantie heb...en of die 2 euro dan terug gestort word....voor die 5 euro kan je ook een zeehond adopteren..whahah..quote:Op maandag 16 juli 2007 11:49 schreef Anderkeertje het volgende:
en nu liep mijn maand streams af, twijfel nu wel of ik nieuwe zal nemen![]()
Wel grappig dat de grootste huub groupie opeens een ''tegen zinloos geweld'' avatar heeft.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:48 schreef Lieve het volgende:
stop@zinloosgeweld.nl
Landelijke StichtingTegenZinloosGeweld
Prins Bernhardstraat 88
Postbus 359
2200 AJ Noordwijk
Tel. 071 367 22 00
Fax 071 367 22 01
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:48 schreef Lieve het volgende:
Zijn er mensen die misschien wel willen dat er aandacht komt voor deze zaak? Dat aanranding wel degelijk gevolgen heeft?
Stuur de link dan door!
http://goudenkooi.headlin(...)t-flink-uit-de-hand/
Met dank aan VOL voor alle adressen:
035-5333333 (publieksvoorlichting)
035-5399841 (redactie dgk)
Romina.Bakker@talpa.tv
degoudenkooi@talpamedia.nl
Loes.Zwoll@talpa.tv
karen.daling@talpa.tv
mschrijver@talpa.tv
David.de.Vries@talpa.tv Project Manager Interactive
lezers@ad.nl
Maarten Reesink: http://home.medewerker.uva.nl/m.c.c.j.reesink/ M.C.C.J.Reesink@uva.nl
Nieuwsdienst@telegraaf.nl
nieuwsdienst@ad.nl
cda.publieksvoorlichting@tweedekamer.nl
J.Dijsselbloem@tweedekamer.nl
A.Wolfsen@tweedekamer.nl
jan@janmarijnissen.nl
p.ulenbelt@tweedekamer.nl
M.dePater@tweedekamer.nl
A.Willemse-vanderPloeg@tweedekamer.nl
r.verdonk@tweedekamer.nl
A.vMiltenburg@tweedekamer.nl
G.Wilders@tweedekamer.nl
M.Agema@tweedekamer.nl
F.Halsema@tweedekamer.nl
W.vGent@tweedekamer.nl
e.wiegman@tweedekamer.nl
a.slob@tweedekamer.nl
a.pechtold@tweedekamer.nl
M.Thieme@tweedekamer.nl
FNV Bondgenoten
info@bg.fnv.nl
Hoofdkantoor en regiokantoor Utrecht
Bezoekadres: Varrolaan 100, 3584 BW Utrecht
Postadres: Postbus 9208, 3506 GE Utrecht.
hesther.jolly@endemol.nl persvoorlichter digitale media van Endemol/talpa
publieksreacties@rtv.nos.nl
http://www.weekbladparty.nl/content/43Contact.asp
stop@zinloosgeweld.nl
Landelijke StichtingTegenZinloosGeweld
Prins Bernhardstraat 88
Postbus 359
2200 AJ Noordwijk
Tel. 071 367 22 00
Fax 071 367 22 01
showtime@spitsnet.nl
binnenland@spitsnet.nl
redactie@metronieuws.nl
dewerelddraaitdoor@vara.nl
Dat mens spoort inderdaad dus ook niet. Na het gebeuren van gisteren wil je toch niet meer met dat volk gezien worden/quote:Op maandag 16 juli 2007 11:49 schreef ozewiesewoze het volgende:
Ik vond tilly altijd een leuke vrouw maar nu ze nog steeds met amanda geassocieerd wil worden mag ze wat mij betreft ook optieven.
Niet doen, het zit alweer in de doofpot, ik ga er nu ook echt mee kappen als de mijne afloopt.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:49 schreef Anderkeertje het volgende:
en nu liep mijn maand streams af, twijfel nu wel of ik nieuwe zal nemen![]()
dan wilde de smekende Amanda het eigenlijk niet en Lieke vroeg erom, ook al hoorden wij dat niet?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gesprek lijkt me voorbij, aangezien ze niet meer netjes op de bank blijven zitten. Als er nu een exit zat aan te komen hadden we het gesprek in de kamer echt wel gehoord. Het was gewoon een preek en misschien een verbod op ongewenst lichamelijk contact vanaf nu.
Ik heb bewondering voor degenen die vanaf 10 uur hebben zitten wachten en hopen op beeld en iets positiefs.quote:
En Natsja komt er gezellig bijzittenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:49 schreef ozewiesewoze het volgende:
Ik vond tilly altijd een leuke vrouw maar nu ze nog steeds met amanda geassocieerd wil worden mag ze wat mij betreft ook optieven.
Eej daar begon het drama meequote:Op maandag 16 juli 2007 11:49 schreef yvonne het volgende:
Rot nu eens op met telefoon nr plaatsen etc, als je op een tokkie manier wilt streamen flikker dan op naar vol !quote:Op maandag 16 juli 2007 11:48 schreef Lieve het volgende:
Zijn er mensen die misschien wel willen dat er aandacht komt voor deze zaak? Dat aanranding wel degelijk gevolgen heeft?
Stuur de link dan door!
http://goudenkooi.headlin(...)t-flink-uit-de-hand/
Met dank aan VOL voor alle adressen:
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:50 schreef Meganog het volgende:
Natasia ook gezellig in de kapsalon.
En ik geef je op een briefje dat de meeste streamers dit gewoon weer gaan pikken.quote:
Je overschat de invloed van de fora denk ik. Er is maar een heel klein percentage van de DGK kijkers actief op de fora, dus waarom zou DGK zich hier iets van aantrekken? Ze zullen echt niet bang worden van een aantal boze reacties op een forum.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus wel. Alle fora staan er helemaal vol van. Dit gaat niet onopgemerkt voorbij, dat is zeker. Zonder de streamers was dat wel gebeurd. Het is nog maar de vraag of er nog gevolgen zullen zijn van datgene wat gisteren is gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |