Als dat thuis in Almere is, kan mij het niet schelen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:40 schreef schatje het volgende:
John de Mol is denk ik dus langgeweest om ze eens flink toe te spreken.
Alsof dat zal helpen. Natasia roept vanavond weer dat ze onschendbaar is.
Geen groepsverkrachting iigquote:Op maandag 16 juli 2007 11:41 schreef Vlindur het volgende:
He?
Groepsverkrachting? Wat is er gebeurd?
ja dat zou leuk zijn ...dat Til niet meer kwam en carlos.....eigelijk iedereenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:40 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja inderdaad en snel, want nu is Amanda alleen maar blijer.
Lieke werd door 3 man vastgehouden en uitgekleed. Ze wilden haar naakt in het water gooien?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:41 schreef Vlindur het volgende:
He?
Groepsverkrachting? Wat is er gebeurd?
welke info ? ik schrijf een vraagquote:Op maandag 16 juli 2007 11:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jongens er zijn nog steeds 4 locks..dus waar tf haalt iedereen die (gerade) info vandaan?![]()
Het gesprek lijkt me voorbij, aangezien ze niet meer netjes op de bank blijven zitten. Als er nu een exit zat aan te komen hadden we het gesprek in de kamer echt wel gehoord. Het was gewoon een preek en misschien een verbod op ongewenst lichamelijk contact vanaf nu.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jongens er zijn nog steeds 4 locks..dus waar tf haalt iedereen die (gerade) info vandaan?![]()
Sherlock !quote:
Ik denk niet dat ze wakker liggen van de streamertjes, maar ik denk dat het voor hun onmogelijk is dit onder het vloerkleed te stoppen, aangezien er overal heen is gemaild en gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het gaat al maanden zo, ze trekken zich niks van Atsma aan, denk je nou echt dat ze wakker liggen van een streamertjes?
idd daar mag ze doen wat ze wil...(zielig voor de buren haha)quote:Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als dat thuis in Almere is, kan mij het niet schelen.
Vrouwenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lieke werd door 3 man vastgehouden en uitgekleed. Ze wilden haar naakt in het water gooien?
En Huub werd ook vastgehouden en kon alleen maar toekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |