hey zie ze idd zitten...nou ben benieuwd waar is Willybrord Frequen met zijn parachute acties??quote:
Wou je een update ?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef schatje het volgende:
Antwoordapperaat toen ik net de redactie belde.
Ja, wat denk je, die nemen nu echt niet op.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef schatje het volgende:
met wiens hoofd er tussenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef beequeen het volgende:
Autodeuren slaan dicht.
Achter is al opgeruimd?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef schatje het volgende:
Alweer??quote:Op maandag 16 juli 2007 11:44 schreef farscapevr6 het volgende:
ze hebben nu een aller aller aller laatste waarschuwing gekregen??
denk niet dat dat gaat lukken ......quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef Copycat het volgende:
Grmmbl. Ik heb nog een halfuurtje FOK!tijd voordat mijn lift naar het vliegveld voor de deur staat.
Kom op, give me something to work with!
Er was niet eens een streamlockquote:Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze wakker liggen van de streamertjes, maar ik denk dat het voor hun onmogelijk is dit onder het vloerkleed te stoppen, aangezien er overal heen is gemaild en gedaan.
Zoiets. Tot uiteraard de aller aller aller aller laatste waarschuwing die hierna komt.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:44 schreef farscapevr6 het volgende:
ze hebben nu een aller aller aller laatste waarschuwing gekregen??
Dat denk ik dus wel. Alle fora staan er helemaal vol van. Dit gaat niet onopgemerkt voorbij, dat is zeker. Zonder de streamers was dat wel gebeurd. Het is nog maar de vraag of er nog gevolgen zullen zijn van datgene wat gisteren is gebeurd.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze wakker liggen van de streamertjes,
moet je ook naar TALPA bellen en je laten doorverbinden is beter..heb het nummer niet..en 118 zijn ze dom..dus zeg dan....die TV zender op SUmatra Laan 45 in Hilversum (noord) media park.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, wat denk je, die nemen nu echt niet op.
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef Copycat het volgende:
Grmmbl. Ik heb nog een halfuurtje FOK!tijd voordat mijn lift naar het vliegveld voor de deur staat.
Kom op, give me something to work with!
droevig dat de redactie zelf niet lijkt te weten wat "laatste" betekentquote:Op maandag 16 juli 2007 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets. Tot uiteraard de aller aller aller aller laatste waarschuwing die hierna komt.
Dat was Tilly volgens mij.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:47 schreef Disana het volgende:
Dennis wordt gezoend, er wordt een arm om hem heen geslagen, de vrouw en hij lopen samen naar binnen. Huishouding misschien.
Toen de streamlock er even af was zag je dennis ook al met die overhandschoenen zitten.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:47 schreef petraa het volgende:
Tilly is er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |