Een klein gedeelte uit het artikel.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:00 schreef ericahysterica het volgende:
http://www.radio.nl/2003/(...)/2007/02/116240.html
lees en erger je en nog meer verbaas je.........
Volgens mij kan het DGK publiek doen wat ze willen.. de redactie heeft zijn eigen plan.. dat mag nu toch eindelijk wel eens duidelijk worden..quote:Op maandag 16 juli 2007 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo een mailerd wat dat betreft, maar eerlijk gezegd zou ik het momenteel toejuichen als al deze mailacties leiden tot het stoppen van deze farce.
En dat ze die hele kapsalon doorzoekt terwijl Amanda er zonder interesse bij zit.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het mijn werk was, was ik daar gewoon niet meer gekomen na gisteren. Straks kom je nog in de uitzending ook met iemand als Amanda. ik snap de berichten over Tilly dus heel goed. onbegrijpelijk dat het haar niets lijkt te doen.
Schijnbaar welquote:Op maandag 16 juli 2007 12:06 schreef CoT het volgende:
Maar er gebeurd dus helemaal niks? Dat kan toch niet?
En Tilly knikt van ja, bahquote:Op maandag 16 juli 2007 12:05 schreef ericahysterica het volgende:
en weer stoken die heks tegen ti": zo respectloos naar jou toe van lieke![]()
![]()
Niet mee eens. Wat mij betreft moeten 6 mensen een boete krijgen voor de gezamelijke actie die ze gisteren hebben uitgevoerd tegen Huub en Lieke. Dus niet vanwege een trap of wat dan ook, maar vanwege de gehele actie. Het was een groepsaanranding, dus die trap of klap valen daarbij in het niets.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:04 schreef Desii het volgende:
[..]
Idd.. die boete vind ik zowiezo niet terecht.
Dus wat mij betreft mag Natasja en Brian een boete krijgen voor trappen en tackelen (ik heb het nu duidelijk kunnen zien op een filmpje) en Huub een brief dat zijn boete wordt verminderd..
Omdat kleding aftrekken al eerder is toegestaan en gisteren ook weer... maar bij Huub wordt het wel beboet(niet dat ik het goedkeur uiteraard, maar regels zijn regels en die moeten dan voor iedereen gelden)
Waarom zou ik naar die lelijke rotkop van je willen kijkenquote:Op maandag 16 juli 2007 12:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hoezo...kijk effe bij welk oud busbewoner wil je de villa inhebben..daar staat een foto van me op...merendeel hier weet al wie ik ben dus wat mot je meisje..
Respectloos zegt ze, en dat uit haar strot.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:05 schreef elcastel het volgende:
Natasia verteld nog even hoe slecht Lieke luistert enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |