dag copycat fijne vakantiequote:Op maandag 16 juli 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Natsja komt er gezellig bijzitten![]()
Geniet jij nou maar van je vakantie, weg van de ergernis.![]()
Wat had je dan gedacht? We hebben het hier over mevrouw ONSCHENDBAARquote:
aai aai aai...quote:Op maandag 16 juli 2007 11:50 schreef ParaBrother het volgende:
[..]
Wel grappig dat de grootste huub groupie opeens een ''tegen zinloos geweld'' avatar heeft.
Echt, mijn bek valt open van dit staaltje 'oogjes dicht en we doen alsof er niets aan de hand is'.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
En Natsja komt er gezellig bijzitten![]()
Geniet jij nou maar van je vakantie, weg van de ergernis.![]()
relax joh met het a life....dat heet nou MACHT HEBBEN...onderzoek en informatie hebben is macht hebben jongen...quote:Op maandag 16 juli 2007 11:51 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
whahahaha
heb jij geen leven ofzo???
heb je niet door dat t allemaal acteurs zijn?????
whahahah get a life dame![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:52 schreef akveor het volgende:
Zer is werkelijk onschendbaar...![]()
[afbeelding]
Ja het is allemaal vrij absurdistisch allemaalquote:Op maandag 16 juli 2007 11:50 schreef ParaBrother het volgende:
[..]
Wel grappig dat de grootste huub groupie opeens een ''tegen zinloos geweld'' avatar heeft.
Ik zat er al over te denken om te stoppen, ik denk dat ik dat maar moet doenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ik geef je op een briefje dat de meeste streamers dit gewoon weer gaan pikken.
Waarom? Tilly is 1 van de weinige personeelsleden die tegen alle bewoners normaal doet. Zoals het hoort!quote:
Succes ermee hestherquote:Op maandag 16 juli 2007 11:48 schreef Lieve het volgende:
Zijn er mensen die misschien wel willen dat er aandacht komt voor deze zaak? Dat aanranding wel degelijk gevolgen heeft?
Stuur de link dan door!
-knip-
hesther.jolly@endemol.nl persvoorlichter digitale media van Endemol/talpa
-knip
We gaan ze vernietigenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:53 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
relax joh met het a life....dat heet nou MACHT HEBBEN...onderzoek en informatie hebben is macht hebben jongen...
onkruid vergaat echt niet..je weet het toch..ze is die eeuwe moedervlek op de verkeerde plaats...quote:
Lieke had gisteren al zelf naar Tilly gebeld met de opmerking dat ze zou betalen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:54 schreef MOON76 het volgende:
Lieke moet betalen voor de nagel spullen van amandel...
Lieke heeft Tilly gisteren zelf gebeld en gezegd dat zij alles zal betalen en heeft excuses aan haar gemaakt.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:53 schreef ozewiesewoze het volgende:
Lieke krijgt dus de rekening., dat is geregeld volgens teringTil
Misschien niet... misschien wel, want dankzij de streamers is het in ieder geval niet in de doofpot te stoppen. De clip zal ook echt wel bij mensen belanden die daar wél iets mee kunnen doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:52 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Je overschat de invloed van de fora denk ik. Er is maar een heel klein percentage van de DGK kijkers actief op de fora, dus waarom zou DGK zich hier iets van aantrekken? Ze zullen echt niet bang worden van een aantal boze reacties op een forum.
zou grote kolder zijn want ze had er toestemming voor gevraagd. Dus als ze daar nu achteraf ineens voor op haar flikker zou krijgen zou het wel heel raar zijn. Maar goed raar staat tegenwoordig synoniem voor tien.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Lieke straf heeft gekregen tijdens de streamlock vanwege het onzorgvuldig omgaan met die nagelspullen.
Ik vond het gisteren ook niet sympathiek van Tilly dat ze tegen Amanda zei dat Lieke haar al had gebeld.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:53 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom? Tilly is 1 van de weinige personeelsleden die tegen alle bewoners normaal doet. Zoals het hoort!
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
onkruid vergaat echt niet..je weet het toch..ze is die eeuwe moedervlek op de verkeerde plaats...
Lieke dus niet. Dat is duidelijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:53 schreef Dark het volgende:
A - Krijgt Lieke wel gewoon de rekening?
T - Dat is in orde, dat wordt geregeld!
Ja door volquote:Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef milk-shake het volgende:
worden de verbranden spullen ook vergoed van Huub en Lieke .....
Alleen de zenders natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef milk-shake het volgende:
worden de verbranden spullen ook vergoed van Huub en Lieke .....
Een gezwel waar je maar niet van af komt.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
onkruid vergaat echt niet..je weet het toch..ze is die eeuwe moedervlek op de verkeerde plaats...
Ik geef je op een briefje dat jij daar ook bij zitquote:Op maandag 16 juli 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ik geef je op een briefje dat de meeste streamers dit gewoon weer gaan pikken.
doen we!quote:
ik wou wat zeggen maar is te erg......(het ergste komt in me boven de laatst dagen)quote:Op maandag 16 juli 2007 11:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
AH toch ? 2 Weken terug al ?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:57 schreef scanman01 het volgende:
Maar als het waar is: respect voor HIZI hair.... Hopelijk zijn er meer die volgen.
Wat praat jij ongelooflijk dramatisch steedsquote:Op maandag 16 juli 2007 11:57 schreef Lieve het volgende:
Ik mag toch hopen dat Tilly geen klant meer in haar zaak zal krijgen!
Ik mag toch hopen dat de theeluitjes niet komen komende woensdag
ik mag toch hopen dat JdeM niet zal slapen vannacht
En alhoewel ik het niet mag hopen, ik hoop dat het gebeuren in de maatschappij wel degelijk zijn effect niet zal missen. Dat er geen werkgever meer te vinden is die dit zwakzinnige volk nog ooit aan een baan helpt! Ik mag toch hopen..... dat Natasia dood neervalt! Dat de bliksem haar straks in de tuin te pakken neemt!
( ja Gert, ik weet dat je niemand dood mag wensen! En ik wens het ook niet, ik hoop erop! )
Avonne!!!!!!!!!!! HOU ME TEGENquote:Op maandag 16 juli 2007 11:57 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
doen we!
trouwens nog effe ..ik noemde je meisje omdat je je indentiteit niet prijsgeeft..niks persoonlijks dus...je bent een eend dus jah...een eend is vrouwelijk..een mannetjes eend heet namelijk een woerd. dus zou je PCwoerd moeten heten als je een mannetje was dus totdat je je naam zegt ben en blijf je een meisje voor me...
verder alles goed schat.
Van mij mag het nu wel stoppen hoor, wat is er verder nog wat ik wil zien van die zooi? DGK is echt een langzame dood aan het sterven.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:57 schreef RSie het volgende:
ik snap die mailacties naar sponsors en kamerleden voor geen meter.!!
snappen die mensen dan niet dat ze op die manier het gehele programma stelselmatig vernietigen en dat het straks gewoon wordt stopgezet?
hou eens op met dat gemail en spui je gal lekker op de diverse fora.
en als je dan toch zonodig moet mailen bombardeer dan de redactie van dat programma.
Daar heb je gelijk in. Ik hoop maar dat het écht bij de juiste mensen terecht komt.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien niet... misschien wel, want dankzij de streamers is het in ieder geval niet in de doofpot te stoppen. De clip zal ook echt wel bij mensen belanden die daar wél iets mee kunnen doen.
Ik ben niet zo een mailerd wat dat betreft, maar eerlijk gezegd zou ik het momenteel toejuichen als al deze mailacties leiden tot het stoppen van deze farce.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:57 schreef RSie het volgende:
snappen die mensen dan niet dat ze op die manier het gehele programma stelselmatig vernietigen en dat het straks gewoon wordt stopgezet?
Vind jij dan dat het programma moet doorgaan na wat er gebeurd is?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:57 schreef RSie het volgende:
iedereen zit elkaar elke keer weer optejutten met opruiende berichtenquote:
dit bedoel ik dusquote:Ik mag toch hopen dat Tilly geen klant meer in haar zaak zal krijgen!
En alhoewel ik het niet mag hopen, ik hoop dat het gebeuren in de maatschappij wel degelijk zijn effect niet zal missen. Dat er geen werkgever meer te vinden is die dit zwakzinnige volk nog ooit aan een baan helpt! Ik mag toch hopen..... dat Natasia dood neervalt! Dat de bliksem haar straks in de tuin te pakken neemt!
( ja Gert, ik weet dat je niemand dood mag wensen! En ik wens het ook niet, ik hoop erop! )
heb je BaajGuardian z n andere stukkies wel eens gelezen in brave new world??quote:Op maandag 16 juli 2007 11:59 schreef fladdie het volgende:
Dit toch echt te gek voor woorden, ze doen gewoon of er niets is gebeurd.
Zal BaajGuardian dan toch gelijk hebben,dat wij gewoon voor het zooitje worden gehouden.
Dat het allemaal nep is, en acteurs zijn.
Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op maandag 16 juli 2007 12:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
iedereen zit elkaar elke keer weer optejutten met opruiende berichten.. iemand hoeft maar iets verkeerds te zeggen of met de "verkeerde mensen" omgaan of de "angry fok mob" duikt erbovenop om die persoon online aan de schandpaal te nagelen
![]()
Amanda is veel te stom om te inventariseren. Ze kan nauwelijks spellen, dus een lijst maken is al hoog gegrepen.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:02 schreef elcastel het volgende:
Is Tilly nou bezig met opruimen terwijl Amanda aan het piepen wat een rommel het is, en dat haar kapper niet is gekomen ??.
wist je dan niet dan amanda het dgk prinsesje isquote:Op maandag 16 juli 2007 12:02 schreef elcastel het volgende:
Is Tilly nou bezig met opruimen terwijl Amanda aan het piepen wat een rommel het is, en dat haar kapper niet is gekomen ??.
hoezo...kijk effe bij welk oud busbewoner wil je de villa inhebben..daar staat een foto van me op...merendeel hier weet al wie ik ben dus wat mot je meisje..quote:Op maandag 16 juli 2007 11:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Avonne!!!!!!!!!!! HOU ME TEGEN![]()
![]()
Als jij zo een stoere jongen bent, moet je dat even laten zien in een topic dat daarvoor is![]()
Precies!quote:Op maandag 16 juli 2007 12:00 schreef Desii het volgende:
Ik ben blij dat ik niet om 10 uur uit bed ben gekomen...
Maar Fokkies... Tilly is gewoon de nagelstyliste, die een cursus aan Amanda geeft..... blijf toch nuchter.
Dat Amanda een dombo eerste klas is, wil niet zeggen dat je Tilly moet gaan aanvallen.
Idd.. die boete vind ik zowiezo niet terecht.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:59 schreef Yollie het volgende:
Het zou toch van de gekke zijn als er geen boets komen, dan moeten ze Huub zijn boetes ook intrekken (slip stuk trekken iig).
Als het mijn werk was, was ik daar gewoon niet meer gekomen na gisteren. Straks kom je nog in de uitzending ook met iemand als Amanda. ik snap de berichten over Tilly dus heel goed. onbegrijpelijk dat het haar niets lijkt te doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:02 schreef riri het volgende:
als tilly netjes was hoort ze lieke erbij te roepen....
Je hebt toch wel door dat je ongelofelijk hypocriet bezig bent? Mooie avatar van zinloos geweld neerplanten.. maar vervolgens mensen dood wensen (of hopen). Niet veel beter dan de mensen in DGK als je het mij vraagt.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:57 schreef Lieve het volgende:
Ik mag toch hopen dat Tilly geen klant meer in haar zaak zal krijgen!
Een klein gedeelte uit het artikel.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:00 schreef ericahysterica het volgende:
http://www.radio.nl/2003/(...)/2007/02/116240.html
lees en erger je en nog meer verbaas je.........
Volgens mij kan het DGK publiek doen wat ze willen.. de redactie heeft zijn eigen plan.. dat mag nu toch eindelijk wel eens duidelijk worden..quote:Op maandag 16 juli 2007 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo een mailerd wat dat betreft, maar eerlijk gezegd zou ik het momenteel toejuichen als al deze mailacties leiden tot het stoppen van deze farce.
En dat ze die hele kapsalon doorzoekt terwijl Amanda er zonder interesse bij zit.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het mijn werk was, was ik daar gewoon niet meer gekomen na gisteren. Straks kom je nog in de uitzending ook met iemand als Amanda. ik snap de berichten over Tilly dus heel goed. onbegrijpelijk dat het haar niets lijkt te doen.
Schijnbaar welquote:Op maandag 16 juli 2007 12:06 schreef CoT het volgende:
Maar er gebeurd dus helemaal niks? Dat kan toch niet?
En Tilly knikt van ja, bahquote:Op maandag 16 juli 2007 12:05 schreef ericahysterica het volgende:
en weer stoken die heks tegen ti": zo respectloos naar jou toe van lieke![]()
![]()
Niet mee eens. Wat mij betreft moeten 6 mensen een boete krijgen voor de gezamelijke actie die ze gisteren hebben uitgevoerd tegen Huub en Lieke. Dus niet vanwege een trap of wat dan ook, maar vanwege de gehele actie. Het was een groepsaanranding, dus die trap of klap valen daarbij in het niets.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:04 schreef Desii het volgende:
[..]
Idd.. die boete vind ik zowiezo niet terecht.
Dus wat mij betreft mag Natasja en Brian een boete krijgen voor trappen en tackelen (ik heb het nu duidelijk kunnen zien op een filmpje) en Huub een brief dat zijn boete wordt verminderd..
Omdat kleding aftrekken al eerder is toegestaan en gisteren ook weer... maar bij Huub wordt het wel beboet(niet dat ik het goedkeur uiteraard, maar regels zijn regels en die moeten dan voor iedereen gelden)
Waarom zou ik naar die lelijke rotkop van je willen kijkenquote:Op maandag 16 juli 2007 12:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hoezo...kijk effe bij welk oud busbewoner wil je de villa inhebben..daar staat een foto van me op...merendeel hier weet al wie ik ben dus wat mot je meisje..
Respectloos zegt ze, en dat uit haar strot.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:05 schreef elcastel het volgende:
Natasia verteld nog even hoe slecht Lieke luistert enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |