dag copycat fijne vakantiequote:Op maandag 16 juli 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Natsja komt er gezellig bijzitten![]()
Geniet jij nou maar van je vakantie, weg van de ergernis.![]()
Wat had je dan gedacht? We hebben het hier over mevrouw ONSCHENDBAARquote:
aai aai aai...quote:Op maandag 16 juli 2007 11:50 schreef ParaBrother het volgende:
[..]
Wel grappig dat de grootste huub groupie opeens een ''tegen zinloos geweld'' avatar heeft.
Echt, mijn bek valt open van dit staaltje 'oogjes dicht en we doen alsof er niets aan de hand is'.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
En Natsja komt er gezellig bijzitten![]()
Geniet jij nou maar van je vakantie, weg van de ergernis.![]()
relax joh met het a life....dat heet nou MACHT HEBBEN...onderzoek en informatie hebben is macht hebben jongen...quote:Op maandag 16 juli 2007 11:51 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
whahahaha
heb jij geen leven ofzo???
heb je niet door dat t allemaal acteurs zijn?????
whahahah get a life dame![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:52 schreef akveor het volgende:
Zer is werkelijk onschendbaar...![]()
[afbeelding]
Ja het is allemaal vrij absurdistisch allemaalquote:Op maandag 16 juli 2007 11:50 schreef ParaBrother het volgende:
[..]
Wel grappig dat de grootste huub groupie opeens een ''tegen zinloos geweld'' avatar heeft.
Ik zat er al over te denken om te stoppen, ik denk dat ik dat maar moet doenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ik geef je op een briefje dat de meeste streamers dit gewoon weer gaan pikken.
Waarom? Tilly is 1 van de weinige personeelsleden die tegen alle bewoners normaal doet. Zoals het hoort!quote:
Succes ermee hestherquote:Op maandag 16 juli 2007 11:48 schreef Lieve het volgende:
Zijn er mensen die misschien wel willen dat er aandacht komt voor deze zaak? Dat aanranding wel degelijk gevolgen heeft?
Stuur de link dan door!
-knip-
hesther.jolly@endemol.nl persvoorlichter digitale media van Endemol/talpa
-knip
We gaan ze vernietigenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:53 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
relax joh met het a life....dat heet nou MACHT HEBBEN...onderzoek en informatie hebben is macht hebben jongen...
onkruid vergaat echt niet..je weet het toch..ze is die eeuwe moedervlek op de verkeerde plaats...quote:
Lieke had gisteren al zelf naar Tilly gebeld met de opmerking dat ze zou betalen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:54 schreef MOON76 het volgende:
Lieke moet betalen voor de nagel spullen van amandel...
Lieke heeft Tilly gisteren zelf gebeld en gezegd dat zij alles zal betalen en heeft excuses aan haar gemaakt.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:53 schreef ozewiesewoze het volgende:
Lieke krijgt dus de rekening., dat is geregeld volgens teringTil
Misschien niet... misschien wel, want dankzij de streamers is het in ieder geval niet in de doofpot te stoppen. De clip zal ook echt wel bij mensen belanden die daar wél iets mee kunnen doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:52 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Je overschat de invloed van de fora denk ik. Er is maar een heel klein percentage van de DGK kijkers actief op de fora, dus waarom zou DGK zich hier iets van aantrekken? Ze zullen echt niet bang worden van een aantal boze reacties op een forum.
zou grote kolder zijn want ze had er toestemming voor gevraagd. Dus als ze daar nu achteraf ineens voor op haar flikker zou krijgen zou het wel heel raar zijn. Maar goed raar staat tegenwoordig synoniem voor tien.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Lieke straf heeft gekregen tijdens de streamlock vanwege het onzorgvuldig omgaan met die nagelspullen.
Ik vond het gisteren ook niet sympathiek van Tilly dat ze tegen Amanda zei dat Lieke haar al had gebeld.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:53 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom? Tilly is 1 van de weinige personeelsleden die tegen alle bewoners normaal doet. Zoals het hoort!
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
onkruid vergaat echt niet..je weet het toch..ze is die eeuwe moedervlek op de verkeerde plaats...
Lieke dus niet. Dat is duidelijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:53 schreef Dark het volgende:
A - Krijgt Lieke wel gewoon de rekening?
T - Dat is in orde, dat wordt geregeld!
Ja door volquote:Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef milk-shake het volgende:
worden de verbranden spullen ook vergoed van Huub en Lieke .....
Alleen de zenders natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef milk-shake het volgende:
worden de verbranden spullen ook vergoed van Huub en Lieke .....
Een gezwel waar je maar niet van af komt.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
onkruid vergaat echt niet..je weet het toch..ze is die eeuwe moedervlek op de verkeerde plaats...
Ik geef je op een briefje dat jij daar ook bij zitquote:Op maandag 16 juli 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ik geef je op een briefje dat de meeste streamers dit gewoon weer gaan pikken.
doen we!quote:
ik wou wat zeggen maar is te erg......(het ergste komt in me boven de laatst dagen)quote:Op maandag 16 juli 2007 11:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |